Julestevne 08:
Våknet opp noe redusert, og fant ut at magen ikke ville ha 1 kg med ribbe inni seg lengre, det kan kanskje ha spilt inn at en 6 liter øl ble konsumert før jeg la meg i går. :

Det å bulke på øl og fleskeribbe er nok ikke den beste å gjøre dagen før et stevne, men jeg liker å følge tradisjonen så slikt skader ikke en mann!
Spydde opp ribba og og sikkert noe øll og gikk deretter å slappet litt av foran tven, like så greit.
Var litt i tvil om jeg i det hele tatt skulle løfte, men ga f.. og veide inn på tynne 85 kg.
Varmet opp, kjente jeg hadde null trykk, men det får jeg ta på min egen kappe..
Åpnet på 170 i bøy, som var noe tyngre enn det burde være.
Fulgte deretter opp med 180, også urovekkende tungt, men alt går.
Trykket til med 190 kg i siste løft, dette var tungt, men kroppen begynte å våkne til.
Åpnet på 140 i benk, men tradisjonen tro så begynte jeg løftet før startsignal.

Gikk på 147,5 i andre dette var tungt nok fordi psyken rett og slett ikke var med, men det gikk.
155 i siste løft burde ha gått, men er ikke fokus der så er ikke fokus der, det ble rett og slett for tungt i dag.
Så til den evige markløften.
Har gått og tenkt mye på 240, psyket meg opp helt siden nm og det fikk jeg betalt for i dag, det gikk opp lettere enn 235 var på nm.
gikk på 250 siste løft, dette kom opp til knehøyde, men ble for tungt i dag, neste gang derimot så flesker jeg til.
Etter på var det rolling thunder, har greid 85 på trening før, men med 25 kios høyning mellom hvert løft så måtte jeg nøye meg med 75.
Driter en lang bais i hva jeg løfter her uansett.

I millitærpress kastet jeg opp 90 kg som om det var en fluelort.
100 kg gikk nesten.
Jeg vant.
Jeg og den alltid like massive Bodhi ville se hvem som var mest evig i nakkestøt.
Jeg fulgte veldig godt opp, men er usikker på øvelsen så 120 fikk holde i dag Bodhi fikk en velfjortejent seier her.
150 neste år!

577,5 kg sammenlagt nesten raw (markdrakt var involvert) er jeg veldig fornøyd med, følte jeg ga muskelbunten Kristian god konkurranse i bøy og benk til tross for 5-7 kg mindre flesk på kroppen enn han.
Jeg vant klassen min hvor jeg og Kristian deltok i, grunnen til det er åpenbar, han løftet lite i mark, jeg mye