Skrevet av Emne: Dopingfokus før NSM 09  (Lest 21683 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #135 : 09. desember 2008, 21:06 »
FOR MEG!!! Grin

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #136 : 09. desember 2008, 21:08 »
Jo, men for hvem skal jeg putte den bollen i kjeften? Grin

Bare putt den i kjeften jeg er sikker på at den er godkjent av ADN. Fortsetter du med like repeterende adferd får du en diagnose av mann i hvit frakk og blir passet på av Bøs og Skog på lukka avdeling :Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #137 : 09. desember 2008, 21:08 »
Denne tråden trenger en pausesang: Pausesang

NB!! Hør på teksten....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #138 : 09. desember 2008, 21:09 »
Verste er at jeg har blitt tilbydt jobb der og, likså greit at jeg sa nei.

Får holde at en trener på Østmarka Grin

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #139 : 09. desember 2008, 21:09 »
Så det du mener er at strongman gutta skal bli medlem av NIF slik at de kan bli testet? Bare for å tilfredstille hvem?

Man må jo ha eks antall medlemmer i ett forbund for at ADN skal ta jobben, det er det jeg vil frem til. Klart en løsning hvis man vil bevise sin "uskyld" er å melde seg inn i ett forbund.

Men nok en gang for hvem?

Du ser nå at argumentet ditt om kostnader ikke holder? Bordtennisforbundet tar deg nok i mot med åpne armer Vegar.....Det påløper ikke deg som individ en krone utenom kontigent.

Når det gjelder spørsmålet om hvem man skal være dopfrie for, så synes jeg det er et godt og betimelig spørsmål. Jeg sliter med å finne svar på det (kunne selvfølgelig lagt ut om helse,moral, etikk og norges lover men.....)

PS dette er ikke en repeterende diskusjon, men den gangen jeg og thyve diskuterte syntol og manfred hoeberle så skulle du sett....:-)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #140 : 09. desember 2008, 21:10 »
Denne tråden trenger en pausesang: Pausesang

NB!! Hør på teksten....

Jo, men... Trenger vi ei pause?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #141 : 09. desember 2008, 21:11 »
Du ser nå at argumentet ditt om kostnader ikke holder? Bordtennisforbundet tar deg nok i mot med åpne armer Vegar.....Det påløper ikke deg som individ en krone utenom kontigent.

Når det gjelder spørsmålet om hvem man skal være dopfrie for, så synes jeg det er et godt og betimelig spørsmål. Jeg sliter med å finne svar på det (kunne selvfølgelig lagt ut om helse,moral, etikk og norges lover men.....)

En nabo av meg var Norges mester i bordtennis for handycappede. Lurer på om han ble testet? Inn i buret havnet han i allefall etter å ha blitt stoppet på vei over svenskegrensa med bilen full av steroider...
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #142 : 09. desember 2008, 21:12 »
En nabo av meg var Norges mester i bordtennis for handycappede. Lurer på om han ble testet? Inn i buret havnet han i allefall etter å ha blitt stoppet på vei over svenskegrensa med bilen full av steroider...

Sikkert på vei til strongmanstevne for handicappede.

"digger ta en potet"

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #143 : 09. desember 2008, 21:17 »
Jeg tror at ADN plutselig ville økt andelen tester i norges bordtennisforbund hvis alle vi i strongman ble medlemmer der!

Helt sikker!

Jeg er enig med Iceberg. Flere av de som driver med strongman kommer aldri til å se noen grunn til å melde seg inni en vilkårlig klubb bare for å skaffe seg et dopingalibi.

Det vil bare dele miljøet opp i to nivå, og de som vil trøkke kan lett gjøre det og delta i de konkurransene de vil likevel. For ingen av arrangørene er klubber i NIF, så alle kan stille uansett tilknytning.



Er jo ikke værre enn at det stilles krav om å være medlem i NIF, egil. Står bare på viljen, og jeg forstår det godt at viljen ikke er der. For det VIL skade økonomien dersom utøverne blir tatt for doping, mange firma vil slutte og sponse. Tror ikke f.eks Statoil som har veldig strenge interne krav, ønsker å bli koblet til sponsing av show dersom det påvises doping.

Men blir for dumt å si at man ikke er dopet før man er tatt, når man gjør alt for å ikke være tilgjengelig for testing. Er vel ingen annen grunn for å ikke testes?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #144 : 09. desember 2008, 21:21 »
En nabo av meg var Norges mester i bordtennis for handycappede. Lurer på om han ble testet? Inn i buret havnet han i allefall etter å ha blitt stoppet på vei over svenskegrensa med bilen full av steroider...

Ett lass med sterioder sier du?
Den bygda di må jo være helt gjennomsyra av drops hvis han trenger så mye for  å dekke etterspørselen...Får håpe at det ikke havner på Kaliber Gym.
Finn fem feil.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #145 : 09. desember 2008, 21:30 »
Er jo ikke værre enn at det stilles krav om å være medlem i NIF, egil. Står bare på viljen, og jeg forstår det godt at viljen ikke er der. For det VIL skade økonomien dersom utøverne blir tatt for doping, mange firma vil slutte og sponse. Tror ikke f.eks Statoil som har veldig strenge interne krav, ønsker å bli koblet til sponsing av show dersom det påvises doping.

Men blir for dumt å si at man ikke er dopet før man er tatt, når man gjør alt for å ikke være tilgjengelig for testing. Er vel ingen annen grunn for å ikke testes?
Strongman fungerer ikke på samme måte som idrettsarrangement.

En skikrets har et visst antall løp i året. De står som arrangør, og de er klubb i NIF. Utøverne i kretsen og andre kretser er medlemmer i NIF, og alt rundt med hvem som kan melde seg på, sanksjoner osv, er satt i system.

Samme med en styrkeløftklubb. Stevnene er approberte og arrangeres på den dato og klokkeslett som er avtalt året i forveien. ADN kan legge opp sine testturer i henhold til den listen de har fått fra særforbund osv..

Jeg kan få en mail fra sentrumsforeningen i Odalen, og de ønsker en liten konk med tre utøvere på lørdag om 3 uker. de har speaker og dommer, men trenger utstyr. Jeg stiller med utstyr og tipser 4 utøvere om at det er en konk pågang som har plass til dem sammen med 4 lokale gutter som også skal delta.

Hvem er arrangør på denne? Er de 4 lokale testbare? Hvem skal sjekke om utøverne som melder seg på til den lokale foreningen er medlemmer av noen bordtennisklubb eller linende?

Og tror noen at dette vil være gjennomførbart i praksis. dette er en serdeles lite organisert aktivitet. det bestilles som underholdning og ingen som bestiller noen ting av meg forventer at det er MER organisert eller likt idrett.

De eneste jeg merker som har noen krav om at form eller regulering skal endres er noen få på TF og iform.

Jeg greier ikke se at noe så lite som Strongman skal greie dette. Hvem skal gjøre det? Hvordan og hva godt vil komme ut av det?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #146 : 09. desember 2008, 21:36 »
Ett lass med sterioder sier du?
Den bygda di må jo være helt gjennomsyra av drops hvis han trenger så mye for  å dekke etterspørselen...Får håpe at det ikke havner på Kaliber Gym.
Fyren trente på Toppidrettsenteret eller hva det heter. Skal det sies at han ikke var heldig nok til å være ekte hedmarking.

Bygda rakk vel aldri å bli gjennomsyra av drops som du sier. Mulig det er stor etterspørsel på bygda, veit av hvertfall 2 stk som trener litt vekter i hjembygda. Er vel 12-13 år siden nå, så selv var jeg 17 år og hadde ikke tatt i en hantel enda.

Vi får håpe at steroidene ikke havner på Kaliber ja  what  Om det havner hjemme hos brukere bryr meg lite, verre om det havner på gymmet som du sier.


Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #147 : 09. desember 2008, 22:00 »
Syntes dere skal skal ta dere en 6 minutter jeg og bare nyte disse herlige bildene

http://www.youtube.com/watch?v=nw85LPgmY3E&feature=related

Dop eller ikke dop. Strongman er fantastisk morro Cheesy
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #148 : 09. desember 2008, 22:07 »
Fyren trente på Toppidrettsenteret eller hva det heter. Skal det sies at han ikke var heldig nok til å være ekte hedmarking.

Bygda rakk vel aldri å bli gjennomsyra av drops som du sier. Mulig det er stor etterspørsel på bygda, veit av hvertfall 2 stk som trener litt vekter i hjembygda. Er vel 12-13 år siden nå, så selv var jeg 17 år og hadde ikke tatt i en hantel enda.

Vi får håpe at steroidene ikke havner på Kaliber ja  what  Om det havner hjemme hos brukere bryr meg lite, verre om det havner på gymmet som du sier.


Jeg kjenner bare en person fra Flisa, han sa at man tygget piller som jenter tygger ibux når de har mensen. Han mente alle med to øyne og to ører ikke kunne ha unngått å ha blitt tilbudt eller være klar over bruken som forekom på den tiden.
Finn fem feil.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Dopingfokus før NSM 09
« #149 : 09. desember 2008, 22:31 »
Jeg kjenner bare en person fra Flisa, han sa at man tygget piller som jenter tygger ibux når de har mensen. Han mente alle med to øyne og to ører ikke kunne ha unngått å ha blitt tilbudt eller være klar over bruken som forekom på den tiden.

Kilden ble vel tatt da Smiley

Vokste opp i Våler jeg, men kjente da noen av gutta på Flisa. Flyttet til konsvinger for å gå fagskole når jeg var 17, siden har jeg ikke bodd i Våler.

Men det er da vel miljø for trening på Flisa tror jeg. Var i allefall det før.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!