Skrevet av Emne: Treningsbule Jessheim  (Lest 1064 ganger)

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Treningsbule Jessheim
« : 19. november 2008, 22:35 »
Hallais

Flytter fra det kalde nord nedover til Jessheim. Er det noen intime treningshuler der som man kunne begynt på? Trener på Pro Gym Tromsø for øyeblikket. Trenger å bli kjent med nye folk man kan trene med og få hjelp av under trening.

mvh,
Espen SK
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Trebor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • Never Give Up
Sv: Treningsbule Jessheim
« #1 : 19. november 2008, 23:00 »
Disse her er det du kan velge imellom:
http://www.jessheimgym.no/
http://www4.webon.net/wsp/spenst_jessheim/webon.cgi?func=show&template=startsiden

Jeg hadde tenkt å begynne på spensten der, men når det viste seg å koste nesten 6000 kr i året og at det nesten ikke finnes vekter der, så nei takk,det er alt for høy pris til å være så ræva.

Det er 18 års grense på jessheim gym, så dessverre fikk jeg ikke trent der, så da ble det heller at jeg kjøpte vekter på sportsmaster

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Treningsbule Jessheim
« #2 : 20. november 2008, 18:52 »
Hallais

Flytter fra det kalde nord nedover til Jessheim. Er det noen intime treningshuler der som man kunne begynt på? Trener på Pro Gym Tromsø for øyeblikket. Trenger å bli kjent med nye folk man kan trene med og få hjelp av under trening.

mvh,
Espen SK

Har du bil hadde jeg tatt turen enten til Lillestrøm, eller til Walseth på Årnes. Tar deg under 20 minutt i bil til Årnes som hadde vært - og er - mitt førstevalg i området. Uten at jeg er oppdatert på priser så er han betydelig billigere enn Spenst og lignende.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Treningsbule Jessheim
« #3 : 20. november 2008, 23:30 »
Hva kan du ellers si om Nes Treningssenter? Syns det virka litt for lite på Jessheim gym. Prisen har ikke så mye å si for min del. Det skal heller være de rette folka der og den rette atmosfæren. Med nok benker og frivekter!

Bil har jeg ja.
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Treningsbule Jessheim
« #4 : 21. november 2008, 07:07 »
Det skal heller være de rette folka der og den rette atmosfæren. Med nok benker og frivekter!

Bil har jeg ja.

Vel, da oppfordrer jeg deg til å prøve der. Det er normalt sett et behagelig antall mennesker der, mer enn nok frivekter. Hantler i bra utvalg, flere bøystativ, egen "markplatting" og ellers mer enn nok utstyr du eller trenger. Men ingenting fancy, det er greit å stønne å rope litt, og ingen løfter på øyebrynet om du drar 300 i mark og setter den litt "tungt" i bakken heller. Er vel noen aktive styrkeløftere som trener det, og muligheten for hjelp, også under løft, er absolutt til stede. Et av de gode gamle gymmene helt enkelt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Treningsbule Jessheim
« #5 : 21. november 2008, 07:51 »
Wahlseten på Nes treningssenter er bra og billig. Litt mer kostbart men kortere (du sparer differansen i kjøre kostnader) Trimlåven på Frogner i Sørum 14 min og 16 km fra Jessheim sentrum . Oppdaterte maskiner og frivekter, intim atmosfære, meget bra frivektsavdeling der Frogner AK holder til. Du blir ofte spandert kaffe på for å sitte å skravle litt. Innhaver er antidoping og jager kunder som bruker dop, så du slipper bole monstre.

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Treningsbule Jessheim
« #6 : 04. desember 2008, 18:57 »
Da har jeg starta på Jessheim Gym. Greit sted! Smiley
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!