Skrevet av Emne: NM i feighet  (Lest 15877 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: NM i feighet
« #120 : 09. desember 2008, 09:28 »
Lol, jeg bor 5 minutter fra Holmlia, hva snakker du om?
Tror du vannskelig finner mer, hmm- invandringsrike / problemområder med MYE BRÅK og slossing, enn den togstrekningen mellom oslo, kolbotn der jeg bor, og ås

Muligens grorudalen er verre, ikke vet jeg Tongue

Hehe, Ås..men grunnen til at det er så mye innvandrere i Ås er fordi det er et universitet der da. Men når du SIER det, så er jeg selv i fra de traktene der ( ski, ås , vestby, son) pick one.. og det ER faktisk sykt mye "tøffe" innvandrere der. Kryr jo av flyktningemottak ( er jo endel år siden hotellet i vestby ble flyktningemottak f.eks) og gangsterzz av ymse typer overalt.
Sa brura

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: NM i feighet
« #121 : 09. desember 2008, 13:41 »
1/4 kvinner opplever vold?  Hva er det da med alle muslimene? 4/4? Hvis de ikke går med hijab eller gifter seg med han faren vil, så blir de jo mørbanka! Det er ikke få ganger jeg har møtt opp på skolen og sett jenter med hijab med blått tøye, og tror ikke de ramla ned trappa nei....
Og kvinnefiendtlige? vi har jo i det minste likestilling.. er jo mange land som innvandrerne kommer fra som ikke har innført dette en gang!?!
Sier bare at vi i Norge har dårlige holdninger mot kvinner vi også. Men når man snakker innvandring. Har dere tenkt på i hvor liten grad innvandrerkvinnene lager problemer?

Dere som vil sende dem vekk og hjem, gjelder det bare menn?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NM i feighet
« #122 : 09. desember 2008, 13:46 »
Sier bare at vi i Norge har dårlige holdninger mot kvinner vi også. Men når man snakker innvandring. Har dere tenkt på i hvor liten grad innvandrerkvinnene lager problemer?

Dere som vil sende dem vekk og hjem, gjelder det bare menn?
For min del, så er irritasjonen rettet mot de som kommer hit fordi de trenger et bedre liv... Og så ødelegger de det de har drømt om med Voldtekter, knivstikking, ran, narkotikasmugling, menneskehandel, prosititusjon, vold og tyverier.

Jeg mener det skulle vært en prøvetid på feks 5 år. Begår du en kriminell handling med overlegg og feks over en viss strafferamme innen de fem årene, så rykker du "tilbake til start".

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: NM i feighet
« #123 : 09. desember 2008, 13:48 »
Sier bare at vi i Norge har dårlige holdninger mot kvinner vi også. Men når man snakker innvandring. Har dere tenkt på i hvor liten grad innvandrerkvinnene lager problemer?

Dere som vil sende dem vekk og hjem, gjelder det bare menn?
Kjønn er _selvfølgelig_ underordnet... Tongue Forbrytelse er forbrytelse uansett kjønn.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: NM i feighet
« #124 : 09. desember 2008, 18:28 »
Sier bare at vi i Norge har dårlige holdninger mot kvinner vi også. Men når man snakker innvandring. Har dere tenkt på i hvor liten grad innvandrerkvinnene lager problemer?

Dere som vil sende dem vekk og hjem, gjelder det bare menn?

I og med at de kriminelle elementene i stor grad er menn, så blir jo svaret egentlig ja. Da hadde nok også innvandrerkvinner hatt langt større muligheter til å integrere seg i det norske samfunnet

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: NM i feighet
« #125 : 09. desember 2008, 21:55 »
I Sveits må man vel ha bodd minst 12 år i landet og lært et av de fire språkene før man får statsborgerskap. Skulle hatt noe likt det her også.

Forøvrig, hvor mange av dere kan peke på Andøya på kartet?
Ikke fortvil, det vil dere garantert lære etter at norges største asylmottak er blitt etablert der.

1000 asylsøkere mot 5000 innbyggere.. I smell trouble  >Cheesy

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: NM i feighet
« #126 : 10. desember 2008, 17:18 »
Oppdatering: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1207102.ece

"De dømte innrømmer at de deltok i voldshandlingen, men nekter for at de mente å skade fornærmede."

Akkurat ...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: NM i feighet
« #127 : 10. desember 2008, 17:29 »
Hehe, Ås..men grunnen til at det er så mye innvandrere i Ås er fordi det er et universitet der da. Men når du SIER det, så er jeg selv i fra de traktene der ( ski, ås , vestby, son) pick one.. og det ER faktisk sykt mye "tøffe" innvandrere der. Kryr jo av flyktningemottak ( er jo endel år siden hotellet i vestby ble flyktningemottak f.eks) og gangsterzz av ymse typer overalt.

Bor selv i Vestby og det er masse "gærne" og "svære" utlendinger overalt rundt her. Egentlig er dem verken så gærne eller svære, bare noe folk sier. Når du møter dem selv er det ofte ikke rare greiene... Tongue
Men jeg synes det er verst i Ski, ofte jeg hører om bråk der. Var visstnok mye verre i Vestby før, sier dem som har bodd her litt lengre enn meg.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: NM i feighet
« #128 : 10. desember 2008, 17:59 »
Oppdatering: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1207102.ece

"De dømte innrømmer at de deltok i voldshandlingen, men nekter for at de mente å skade fornærmede."

Akkurat ...

Ah, så de bare tenkte å ta en debatt med balltre da? Idioter... Vær ekte menn for en gangs skyld og innrøm at dere har driti dere ut! Fysj.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: NM i feighet
« #129 : 10. desember 2008, 18:26 »
Bor selv i Vestby og det er masse "gærne" og "svære" utlendinger overalt rundt her. Egentlig er dem verken så gærne eller svære, bare noe folk sier. Når du møter dem selv er det ofte ikke rare greiene... Tongue
Men jeg synes det er verst i Ski, ofte jeg hører om bråk der. Var visstnok mye verre i Vestby før, sier dem som har bodd her litt lengre enn meg.

Ja, var skikkelig hardt liv i Vestby back in the 90s, and early 2000.  Hehe. Var vel et par episoder da noen av de store "gutta" som du sikkert kjenner fra treningsstudioet ( vil ikke nevne navn) skulle opp og "denge" litt. Kan aldri huske at det ble noe av. Men at det var litt småepisoder mellom de "gærne" vestbygutta og asylmottakerne er vel ikke å legge skjul på.

Sa brura

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: NM i feighet
« #130 : 10. desember 2008, 18:45 »
Ja, var skikkelig hardt liv i Vestby back in the 90s, and early 2000.  Hehe. Var vel et par episoder da noen av de store "gutta" som du sikkert kjenner fra treningsstudioet ( vil ikke nevne navn) skulle opp og "denge" litt. Kan aldri huske at det ble noe av. Men at det var litt småepisoder mellom de "gærne" vestbygutta og asylmottakerne er vel ikke å legge skjul på.



Jeppsipeppsi, tror jeg vet hvem noen av gutta er... var vel TIDER det ja.. Tongue

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: NM i feighet
« #131 : 10. desember 2008, 21:30 »

Synd at den antatte gjerningsmannen slapp. Lærer ikke sånne personer konsekvenser av deres handlinger så er det sannsynlig at de fortsetter

Utlogget Tannfeen

Sv: NM i feighet
« #132 : 10. desember 2008, 21:44 »
OI
Oppdatering: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1207102.ece

"De dømte innrømmer at de deltok i voldshandlingen, men nekter for at de mente å skade fornærmede."

Akkurat ...

Frifunnet tross videobevis..

Hmm..  lurer på om det blir fakkeltog og lynsjestemning i sentrum denne gangen. Noe sier meg at det ikke kommer til å skje.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: NM i feighet
« #133 : 10. desember 2008, 23:02 »
OI
Frifunnet tross videobevis..

Hmm..  lurer på om det blir fakkeltog og lynsjestemning i sentrum denne gangen. Noe sier meg at det ikke kommer til å skje.

jeg regner med du sikter til Obiora saken ( som fortsatt ikke er død, saken altså ) Typisk SOS rasisme og slike blokker å komme med tøv og tøys.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: NM i feighet
« #134 : 10. desember 2008, 23:11 »
Skulle gitt en 5-øring for å smelle inn kneskålene til disse folka (OG ja... gi meg honnør! Wink) YOU KNOW I'm WORTH IT Grin!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!