Skrevet av Emne: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom  (Lest 44634 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #90 : 11. november 2010, 14:13 »
Jeg tror jenter er litt mer forsiktig når det gjelder sex enn oss gutta, derav resultat du ser. Nå det er sagt hadde jeg en kompis der hun insisterte på 180 dager med kondom. Endel sykdomer har lang inkubasjonstid.

Forsøk på å fikse problemet:
- Vær helt ærlig med hverandre
- Gå å test dere isammen og forlang at hverandres resultater skal sendes til den andre partens andresse
- Vær trofat med din partner, om en ikke skulle være det så for ALL del bruk prevansjon og ha NOK, ikke kult å smitte noen.
- Bruk kondom i mellomtiden til dere er er helt sikker på at dere er helt friske
- mange har lite utbytte av sex hvuis de er utrygge, en del jenter ser ut til å ha størree begymrings gen enn oss gutta. Du må huske at hun kan miste sin mulighet til å bli gravid.
- Og det kan hende hun vil dobbel sikre seg mot å bli gravid eller slurver med pilla

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #91 : 11. november 2010, 14:27 »
...og hvor mange ganger har du hatt kjønnssykdommer og hvor mange ganger har du hatt sex? Det er pga sånne som deg at klamydia spres...

Klamydia spres fordi folk er løse Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Akat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #92 : 15. november 2010, 15:38 »
....
Klamydia spres fordi folk er løse Smiley

...trengs ikke mer enn én løs person i et forhold...Altså fordi om noen har klamydia, er det ikke dermed sagt at vedkommende har vært løs, men kanskje fått det av noen som har vært det.
Kan også være at typen hadde det før han ble sammen med dama, og ikke visste om det, for så å smitte henne. Skjedde venninna mi akkurat det der nemlig. Mitt råd: Alltid test deg før du blir fysisk i et nytt forhold, uavhengig av om du er gutt eller jente. Dere gutter er på gjennomsnittlig basis alt for dårlige til å teste dere!!
Nå kan dere ikke klage på at dere får en bomullspinne i snadden lengre heller siden det nå kan testes bare gjennom urin: http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydia-kjonnsorganer-1353.html

Utlogget Polishpower

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #93 : 15. november 2010, 15:42 »
Aksepter det Wink
Bodybuilding is much like any other sport. To be successful, you must dedicate yourself 100% to your training, diet and mental approach. - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #94 : 15. november 2010, 17:55 »
....
...trengs ikke mer enn én løs person i et forhold...Altså fordi om noen har klamydia, er det ikke dermed sagt at vedkommende har vært løs, men kanskje fått det av noen som har vært det.
Kan også være at typen hadde det før han ble sammen med dama, og ikke visste om det, for så å smitte henne. Skjedde venninna mi akkurat det der nemlig. Mitt råd: Alltid test deg før du blir fysisk i et nytt forhold, uavhengig av om du er gutt eller jente. Dere gutter er på gjennomsnittlig basis alt for dårlige til å teste dere!!
Nå kan dere ikke klage på at dere får en bomullspinne i snadden lengre heller siden det nå kan testes bare gjennom urin: http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydia-kjonnsorganer-1353.html

Hvis en part i forholdet smitter den andre fordi han/hun har vært løs, da smitter det vel fordi folk er løse? Ser ikke at du gjør annet enn å bekrefte det Ryu sier her, som jeg for øvrig støtter, Norge i dag er et stort horehus (jobber i utelivsbransjen så jeg ser hvordan folk oppfører seg med noen drinker innabords). Også skylder de på fylla etterpå og sier; "jeg er ikke sånn". Ingen er sånn, i følge dem selv.

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #95 : 18. november 2010, 18:11 »
Hvis en part i forholdet smitter den andre fordi han/hun har vært løs, da smitter det vel fordi folk er løse? Ser ikke at du gjør annet enn å bekrefte det Ryu sier her, som jeg for øvrig støtter, Norge i dag er et stort horehus (jobber i utelivsbransjen så jeg ser hvordan folk oppfører seg med noen drinker innabords). Også skylder de på fylla etterpå og sier; "jeg er ikke sånn". Ingen er sånn, i følge dem selv.

Sann historie*

Her om dagen fikk jeg vite at jeg hadde klamydia, jeg har vert sammen med samme jenta i to år. Hva var årsaken?   Joda, ho hadde vert ut og HORA (altså pult en annen) seg for så å smitte meg! 
Så ja, horer finnes også i Norge! Smiley forbanna....................................

Utlogget J.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #96 : 21. november 2010, 09:16 »
Prat med hverandre! :-)

Utlogget Akat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #97 : 22. november 2010, 14:39 »
Hvis en part i forholdet smitter den andre fordi han/hun har vært løs, da smitter det vel fordi folk er løse? Ser ikke at du gjør annet enn å bekrefte det Ryu sier her, som jeg for øvrig støtter, Norge i dag er et stort horehus (jobber i utelivsbransjen så jeg ser hvordan folk oppfører seg med noen drinker innabords). Også skylder de på fylla etterpå og sier; "jeg er ikke sånn". Ingen er sånn, i følge dem selv.

Hva med i mitt tilfelle da? Da jeg som 16 åring fikk herpes av typen min, FØRSTE gang jeg hadde samleie, og i ettertid har hatt andre kjærester. Vil du definere meg som løs da? Har vært i fast forhold de siste fem årene, og risikoen for at han kan få det er jo der, men JEG har jo ikke vært løs for det. Godt mulig at mange er løse, men å generalisere på den måten der blir bare for teit og  for enkelt...

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #98 : 24. november 2010, 04:23 »
Hva med i mitt tilfelle da? Da jeg som 16 åring fikk herpes av typen min, FØRSTE gang jeg hadde samleie, og i ettertid har hatt andre kjærester. Vil du definere meg som løs da? Har vært i fast forhold de siste fem årene, og risikoen for at han kan få det er jo der, men JEG har jo ikke vært løs for det. Godt mulig at mange er løse, men å generalisere på den måten der blir bare for teit og  for enkelt...

Sykdommer som herpes og klamydia sprer seg fordi folk er løse og knuller rundt. Hvis din daværende type ga deg herpes hadde han mest sannsynlig knullet rundt på andre først. Har aldri anklaget deg for å være løs, poenget mitt er at kjønnssykdommer lever videre fordi folk generellt er løse. Om en person som ikke er løs knuller en som er det så er det fortsatt det faktum at person A (som er løs) knuller rundt som fører til at person B (som ikke er løs) får smitten.

Skjønner du det nå eller må vi ta enda en runde? Legger også for øvrig merke til av tonen i innleggene dine at du later til å tro at det er guttene sin feil at sykdommer sprer seg. La meg bare få skyte inn; slik er det nok ikke, jenter er akkurat like gode på å hjelpe disse sykdommene videre i (under)livet.

Utlogget Akat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #99 : 30. november 2010, 16:21 »
Sykdommer som herpes og klamydia sprer seg fordi folk er løse og knuller rundt. Hvis din daværende type ga deg herpes hadde han mest sannsynlig knullet rundt på andre først. Har aldri anklaget deg for å være løs, poenget mitt er at kjønnssykdommer lever videre fordi folk generellt er løse. Om en person som ikke er løs knuller en som er det så er det fortsatt det faktum at person A (som er løs) knuller rundt som fører til at person B (som ikke er løs) får smitten.

Skjønner du det nå eller må vi ta enda en runde? Legger også for øvrig merke til av tonen i innleggene dine at du later til å tro at det er guttene sin feil at sykdommer sprer seg. La meg bare få skyte inn; slik er det nok ikke, jenter er akkurat like gode på å hjelpe disse sykdommene videre i (under)livet.

Sier ikke at det er bare guttene sin feil, men vil gjerne påpeke at, ihvertfall de fleste jentene jeg kjenner, er på jevnlige underlivsundersøkelser pga p-piller+++ og at terskelen for en underlivsundersøkelse hos en gutt uten kløende symptomer osv gjerne er ganske høy. Kan jo for moro skyld spørre deg om du har vært frivillig på en slik undersøkelse uten mistanke om sos?
Ellers kan jeg si at jeg er HELT enig med deg, finnes jenter som sprer sånt også. Problemet er at mange sykdommer er uten symptomer hos enkelte
Sitat
Klamydia er en infeksjon i underlivet forårsaket av bakterien Chlamydia trachomatis. Infeksjonen gir ingen symptomer i 60-80% av tilfellene både hos kvinner og menn.
(http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydia-kjonnsorganer-1353.html) Problemet kan vel HELLER sies å være at alt for mange venter på symptomer før de tester seg, både gutter og jenter...? Så da er vi vel kanskje enige da?

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #100 : 01. desember 2010, 04:40 »
Har heldigvis aldri hatt noen kjønnssykdommer, kan vel ha noe å gjøre med at jeg ikke lever likedan som de fleste ungdommer/unge voksne gjør i dag (jobb/skole i uka, festing og jokking fredag og lørdag og eventuelt torsdag, dette må selvfølgelig gjøres uten kondom).  Smiley
De fleste jeg kjenner som er mye rundt og har seg er svært dårlige på å sjekke seg, til tross for at de driter i kondom (både jenter og gutter), det virker rett og slett ikke som de bryr seg.
Er neppe tilfeldig at Norge er helt i verdenstoppen både på one-night stands og tilfeller av kjønsssykdom.  Tongue

Jeg mener selvfølgelig at folk skal få gjøre som de vil og de må bare pule så det synger for min del men det er så uansvarlig og umodent og rase rundt med underlivet fullt av drit og bare gi faen. At folk er løse er en ting (som nevnt) men man kan da bruke hjernen litt også?

Utlogget LogitecH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

Sv: Kjæresten min vil ikke ha sex uten kondom
« #101 : 03. desember 2010, 21:35 »
Virkelig er Norge i verdenstoppen!?  Shocked hadde jeg aldri trodd  biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!