Skrevet av Emne: Treningslyst...  (Lest 2764 ganger)

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Treningslyst...
« #15 : 28. april 2004, 08:41 »
Jeg begynner å tenke for et ork,og det irriterer meg,noen råd!!honnør til de som kan få meg til å glede meg mye mer til trening!
::)tren med meg... Nei da. Ta frem noe god musikk finn frem valkmannen/mp3/cd spilleren. Bruk musikk som du synes er gøy, eller prøv alternativ trening en stund. bytt øvelser, prøv nye program, finn en partner. Prøv å konkurere litt med deg selv på trening. Skriv ned alt det positive som trening gir deg, og det du mener er negativt, forsøk å finne ut hvorfor?? Får du ikke overskudd, så er det faktisk lov og en regel å ta litt fri. håper dette gir noe. klems 2thumbsup biggrin
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Treningslyst...
« #16 : 28. april 2004, 10:51 »
Jeg begynner å tenke for et ork,og det irriterer meg,noen råd!!honnør til de som kan få meg til å glede meg mye mer til trening!

Skal ikke si at dette har appell til alle, men:

1) Varier treninga, bruk ulike øvelser, ulike vekter, ulike pauser - legg inn andre treningsformer som du ikke har prøvd på en stund (sykle, svømme, løpe, gå i fjellet).

2) Gi deg selv en belønning etter endt treningsøkt, og etter å ha fullført et visst antall treningsøkter i løpet av en fastsatt tidsperiode (ting du ønsker å kjøpe deg).

3) det viktigste; tenk på hvor heldig du er. Se for deg at det i dette landet er titusenvis av mennesker som gjerne skulle vært i din livssituasjon, med din fysikk osv. På verdensbasis er det flere milliarder mennesker som ville gjort nær sagt hva som helst for å være i din posisjon, med din frihet, dine valgmuligheter.
Se på treninga også som meditasjon, som en "time-off" i hverdagen, som en tid for å opprettholde kontakt med deg selv og eget velvære.

4) Sett opp en realistisk målsetting som du synes det ville være morsomt å nå, og en realistisk plan for å nå dette målet.

Lykke til!

Utlogget kenny

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 75

  • adidas = all day i dream about sex :)
SV: Treningslyst...
« #17 : 23. mai 2004, 21:19 »
Det som virkelig for "giret" opp er når jeg har hatt en bra treningsøkt og kjenner at kroppen min har arbeidet bra, da gleder jeg meg virkelig til neste økt igjen Weightlifter2

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Treningslyst...
« #18 : 23. mai 2004, 21:31 »
JEg har startet på strategisk nedtrening nå... 9 dager uten no som helst form for trening. Stønn....

Jeg lever for å trene! Det siste året har motivasjon vært på topp konstant
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: Treningslyst...
« #19 : 23. mai 2004, 23:19 »
Jeg syns det er gøy å trene bryst, armer og rygg, for der ser jeg fremgang, men det er direkte demotiverende og kjipt å dra på beintreninga, fordi jeg VEIT jeg må ta av vekter å løfte skikkelig lett for å styrke støttemusklene som stabiliserer kneet. Og det er ikke gøy å se at grafen går nedover..
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget Halvorsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Tren smart, og husk - trening skal være gøy!
SV: Treningslyst...
« #20 : 24. mai 2004, 07:38 »
Jeg begynner å tenke for et ork,og det irriterer meg,noen råd!!honnør til de som kan få meg til å glede meg mye mer til trening!

Kommet mange gode tips her, men la meg komme med et til. Om du ser på trening som et ork så er det så høres det ut som om kroppen begynner å få nok for en stund. Hvis det er lenge siden du har hatt pause, eller har kjørt veldig hardt de siste ukene, så kan noen dagers fri fra trening gjøre underverker med motivasjonen Smiley

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Treningslyst...
« #21 : 24. mai 2004, 21:26 »
Gleder meg til hver dags trening.... Men har vært så utslitt i det siste at jeg orker ikke å gå ned etter skole og jobb. Så blir ikke trening hver dag Sad
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

SV: Treningslyst...
« #22 : 25. mai 2004, 13:06 »
pendler mellom øvelser hele tiden. ingen dager er like.  Cheesy

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Treningslyst...
« #23 : 26. mai 2004, 11:33 »
I dag hadde jeg bestemt meg for å trene HIIT igjen, men var sliten og trøtt i kroppen i dag morges... logget meg på forumet og sjekket profilene til noen personer... og der hentet jeg det som skulle til av motivasjon til å få kroppen ut på landeveien. Skal man ha sixpack før sommeren er her så må man jammen meg stå på... tiden er knapp  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!