Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 185208 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #360 : 23. januar 2009, 20:49 »
Akkurat.  Vi skal ikke kimse av erotiske bekjennelser.  Beistet fra øst drar seg i bananen hver kveld mens han sikler over dette portrettfotoet av Fleksnes.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #361 : 23. januar 2009, 21:13 »
Akkurat.  Vi skal ikke kimse av erotiske bekjennelser.  Beistet fra øst drar seg i bananen hver kveld mens han sikler over dette portrettfotoet av Fleksnes.

Stemmer, men du skulle vel kanskje telt til 10 før du kommenterte denne saken. Jeg var nemlig hos morra di i går og hu sa hu hadde funnet et blad som var godt gjemt under senga di som blant annet inneholdt disse bildene:






Som dere ser så er det litt av hvert for hver smak.... men slik har det seg altså at alle disse bildene var samlet i ETT blad. Kanskje ikke så rart når eieren av dette bladet (rulatoren) både er transseksuell og nekrofil. Oppi det hele var det minst bemerkelsesverdige at morra di sa hun hadde slitt med å skille sidene fra hverandre. De var nemlig klissete og luktet vondt......... what
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Utskjellingstråden
« #362 : 23. januar 2009, 21:44 »
Stemmer, men du skulle vel kanskje telt til 10 før du kommenterte denne saken. Jeg var nemlig hos morra di i går og hu sa hu hadde funnet et blad som var godt gjemt under senga di som blant annet inneholdt disse bildene:






Som dere ser så er det litt av hvert for hver smak.... men slik har det seg altså at alle disse bildene var samlet i ETT blad. Kanskje ikke så rart når eieren av dette bladet (rulatoren) både er transseksuell og nekrofil. Oppi det hele var det minst bemerkelsesverdige at morra di sa hun hadde slitt med å skille sidene fra hverandre. De var nemlig klissete og luktet vondt......... what

Bare det at du sitter på det innrunka rommet ditt og søker opp sånne bilder på nettet sier jo en hel del om hvor bedritent dårlig livet ditt må være...

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #363 : 23. januar 2009, 22:14 »
Bare det at du sitter på det innrunka rommet ditt og søker opp sånne bilder på nettet sier jo en hel del om hvor bedritent dårlig livet ditt må være...

Og du skjønner mye eller din horesønn?!?!?! JEG FIKK BILDENE SOM LINKER FRA MORRA TIL RULATOREN, LIMTE DEM DIREKTE INN HER OG TRYKKET PÅ "LEGG TIL INNLEGG"!!! har du fått den inn med T-SKJE nå eller fittetryne? Ville aldri våget å gå inn på linker/se på bilder som vår handycapede møkkamann har gått inn på/sett på. Du ER skutt i huet du!!! :Smiley
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #364 : 23. januar 2009, 22:22 »
Stemmer, men du skulle vel kanskje telt til 10 før du kommenterte denne saken. Jeg var nemlig hos morra di i går og hu sa hu hadde funnet et blad som var godt gjemt under senga di som blant annet inneholdt disse bildene:

(Editert vekk av kong Rulatoren.)

Som dere ser så er det litt av hvert for hver smak.... men slik har det seg altså at alle disse bildene var samlet i ETT blad. Kanskje ikke så rart når eieren av dette bladet (rulatoren) både er transseksuell og nekrofil. Oppi det hele var det minst bemerkelsesverdige at morra di sa hun hadde slitt med å skille sidene fra hverandre. De var nemlig klissete og luktet vondt......... what

Oisann!  Dette har sin forklaring.  Det har vært en serie stygge dyresextilfeller i en rekke hønsehus i Sør-Norge den siste tiden, og en stygg, illeluktende fyr med Hitlerbart og øreklokker har vært observert.  PST har bedt meg om å etterforske dette, og bladet består av utvalgte bilder fra familiealbumet til Moe.  Jeg beklager at deler av ekskrementprøvene har sølt til bladet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #365 : 23. januar 2009, 22:28 »
Oisann!  Dette har sin forklaring.  Det har vært en serie stygge dyresextilfeller i en rekke hønsehus i Sør-Norge den siste tiden, og en stygg, illeluktende fyr med Hitlerbart og øreklokker har vært observert.  PST har bedt meg om å etterforske dette, og bladet består av utvalgte bilder fra familiealbumet til Moe.  Jeg beklager at deler av ekskrementprøvene har sølt til bladet.

Bra svart capy-man!

Honnør for den!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #366 : 23. januar 2009, 22:37 »
Takk i like måte!  Du ga den Hitlerbartbefengte kalkunpuleren kontant svar på tiltale.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Utskjellingstråden
« #367 : 24. januar 2009, 11:20 »
Lær litt av utskjellingen min a!!! HORESUGERE!!!!!!!!!!


Kaller ikke dette utskjelling, da jeg blant annet fant disse smilyene gjemt rundt omkring

 2thumbsup  biggrin  Kiss   I Love You  helpme   innocent

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #368 : 24. januar 2009, 11:25 »
Enig, dæven for en amatør. Forøvrig finner jeg ikke noe galt i det siste bilde.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget TehKris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Sv: Utskjellingstråden
« #369 : 24. januar 2009, 19:37 »
Er dette det beste dere klarer å komme opp med?!?! Fattigste utkjellinga jeg har sett noen gang!!! Jævla horeknullere fra HELVETE!! Fitteløver og kuuuuuuuksjimpanser hele gjengen! Forbanna fengselspulte såpemistere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRENN I DET STORE, STYGGE OG BLODHORETE HÆÆÆÆLVETET DERE ER FØDT (UT AV RÆVVA TIL TIPTIPTIPTIP- OLDERMORA DERES!!!!!!) Afro 2thumbsup 18smileysleep blush Kokk Drikke buttrock Food rofl furious headbang Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Deal Help I Love You Kickass Ops Offtopic Argue Book lifting innocent helpme Thumbsup Eating eat Drikke BB2 No no Spise Erter Kiss Kardio Pushups Situps Gå Dips Drankere Doktor Dance Gull Chef Bow bodybuilder lol yoyo







































 Weightlifter Weightlifter Weightlifter Weightlifter Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter2 Weightlifter3 Weightlifter2 Knebøy Knebøy Knebøy Markløft Markløft Knebøy Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter2 Weightlifter Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Markløft Knebøy Weightlifter3 Weightlifter3 Weightlifter2 Weightlifter Weightlifter Weightlifter2 Markløft Weightlifter2 Weightlifter2








































































 Weightlifter2 Weightlifter Weightlifter Weightlifter3 Markløft Knebøy Spise Erter Kiss Erter Erter Spise Weightlifter2 Weightlifter2 Weightlifter3 Markløft Weightlifter









































































 Weightlifter Weightlifter2 Knebøy Knebøy















































































 Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Weightlifter



























































 Tongue

































 :Smiley











































kjhn





























































































































































 biggrin









































 biggrin






























 biggrin



















































 biggrin















































 biggrin



















































 biggrin
























Lær litt av utskjellingen min a!!! HORESUGERE!!!!!!!!!! biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

enig

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #370 : 24. januar 2009, 20:21 »
Å hold nå kjeft a! Jævla pinglete møkkafolk!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Utskjellingstråden
« #371 : 25. januar 2009, 01:13 »
Å hold nå kjeft a! Jævla pinglete møkkafolk!

Not get laid yet? 

Hulken i think you need to Bulk'en!     )¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨O

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #372 : 25. januar 2009, 01:38 »

Kaller ikke dette utskjelling, da jeg blant annet fant disse smilyene gjemt rundt omkring

 2thumbsup  biggrin  Kiss   I Love You  helpme   innocent
Gikk du gjennom meldinga hans og nøysommelig samlet sammen smilyene over?  Det sier en del om livet ditt.  Snakk om å være en fullstendig og total taper.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Utskjellingstråden
« #373 : 25. januar 2009, 01:44 »
Gikk du gjennom meldinga hans og nøysommelig samlet sammen smilyene over?  Det sier en del om livet ditt.  Snakk om å være en fullstendig og total taper.

Hvem putta en 5'er på deg'a? Go spinn some wheels

IntX

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #374 : 25. januar 2009, 02:03 »
Dette må være den tåpeligste tråden jeg har sett. Jeg er vel kanskje ikke noe bedre selv siden jeg whiner her inne.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!