Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 184952 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #1185 : 18. februar 2009, 16:57 »
definere "skeivronka"

Se deg sjøl i speilet
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Utskjellingstråden
« #1186 : 18. februar 2009, 16:59 »
Haha, forventet meg et sånt svar ja:) Forøvrig er jeg ganske kjekk, så da er tydeligvis skeivronking en bra ting. Og da virker det jo mot sin hensikt når du bruker det som et skjellsord, eller hva suzzebass? Penisen min peker forøvrig bittelittegrann mot venstre når den er erigert, er det kanskje dette som legges i begrepet "skeivronking"? Ikke vet jeg, men dette er i det minste et svært spennende lingvistisk tema. Opplys oss, o store akademiker!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #1187 : 18. februar 2009, 19:24 »
Haha, forventet meg et sånt svar ja:) Forøvrig er jeg ganske kjekk, så da er tydeligvis skeivronking en bra ting. Og da virker det jo mot sin hensikt når du bruker det som et skjellsord, eller hva suzzebass? Penisen min peker forøvrig bittelittegrann mot venstre når den er erigert, er det kanskje dette som legges i begrepet "skeivronking"? Ikke vet jeg, men dette er i det minste et svært spennende lingvistisk tema. Opplys oss, o store akademiker!

Brenn a......... :Smiley
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget ZooR

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 659
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 659

  • Spiser fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg er sulten!
Sv: Utskjellingstråden
« #1188 : 18. februar 2009, 20:14 »
Skikkelig bad boy gutter her ass.  :Smiley
Benkpress: 1x150kg
Militærpress/smith: 5x5x92.5kg
Markløft: 4x170kg (2 år siden)
Knebøy: 1x205kg (1 år siden) Jumpers knee
Chins: 13

22 år.



Loggen
[url=http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73091.msg1018843#msg1018843

Bildeprofil

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #1189 : 18. februar 2009, 20:18 »
Skikkelig bad boy gutter her ass.  :Smiley

Og du tror du er sterk.........? :Smiley
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1190 : 18. februar 2009, 20:54 »
Skikkelig bad boy gutter her ass.  :Smiley
Javisst.  Vi trengte en metroseksuell mann her nå, så velkommen skal du være.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1191 : 18. februar 2009, 20:57 »
Haha, forventet meg et sånt svar ja:) Forøvrig er jeg ganske kjekk, så da er tydeligvis skeivronking en bra ting. Og da virker det jo mot sin hensikt når du bruker det som et skjellsord, eller hva suzzebass? Penisen min peker forøvrig bittelittegrann mot venstre når den er erigert, er det kanskje dette som legges i begrepet "skeivronking"? Ikke vet jeg, men dette er i det minste et svært spennende lingvistisk tema. Opplys oss, o store akademiker!
Du verden.  Jan Thomas har tydeligvis skaffet seg bruker på treningsforum.  Det er greit nok at du selv tror du er kjekk, men hvordan føles det å gå rundt helt uten mimikk etter all botoxen?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Utskjellingstråden
« #1192 : 18. februar 2009, 21:02 »
Haha! Selvom jeg kjenner folk på dette forumet trenger det nødvendigvis ikke bety at jeg har to brukerkontoer vettu. Tilhengere kalles det! Men men....... du vet vel ikke hva det er du, for du ble nemlig forlatt av både morra di (mann) og fardin (gay) når du ble født. Grunnet ditt grufulle utseende! biggrin

Oioi, gratulerer! Du har funnet deg en liten, svett asiater-nerd som sitter og heier på deg på internett! 
Vi andre har venner utafor skjermen, og klarer oss med det...

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1193 : 18. februar 2009, 21:04 »
Oioi, gratulerer! Du har funnet deg en liten, svett asiater-nerd som sitter og heier på deg på internett! 
Vi andre har venner utafor skjermen, og klarer oss med det...
Jeg kan tenke meg hva slags venner du har, med den avataren din.  Kanskje ville det vært bedre å være uten venner i ditt tilfelle?  Og ikke minst: Kanskje det ville vært bedre for vennene dine?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Utskjellingstråden
« #1194 : 19. februar 2009, 01:50 »
Brenn a......... :Smiley

Staaakkars, brukte jeg for mange store og vanskelige ord for deg? Dårligste comebacket av deg i denne tråden hvertfall, nytt lavmål Smiley

Rulatoren : Jeg er kjekk ja, men det gjør meg ikke til homofil av den grunn. Men det er mulig alle stygge, heterofile menn trekker den slutningen Wink

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1195 : 19. februar 2009, 09:06 »
Staaakkars, brukte jeg for mange store og vanskelige ord for deg? Dårligste comebacket av deg i denne tråden hvertfall, nytt lavmål Smiley
Jeg synes at beistet traff ganske godt, jeg.  Noen ganger trengs det ikke lange resonementer.  Det er bare å lese dritten din, og deretter sette en kort og velfortjent karakter, som beistet gjorde.

Sitat
Rulatoren : Jeg er kjekk ja, men det gjør meg ikke til homofil av den grunn. Men det er mulig alle stygge, heterofile menn trekker den slutningen Wink
Et karakteristisk trekk ved Jan Thomas er at han tror at han har selvironi når han i virkeligheten ikke har det.  Min mistanke om at du er Jan Thomas står ved lag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #1196 : 19. februar 2009, 10:09 »
Ja, det er mulig, Fleksnes.  Bare les gullkornene i følgende lenke:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?action=profile;u=314;sa=showPosts

Hvorfor linke til "best of treningsforum" i denne tråden, ditt gjennomhøla krykkehue.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #1197 : 19. februar 2009, 10:11 »
Det er du som har 1500 innlegg på dette forumet, så hvem som "eier" vet du vel godt selv

Spytt i trynet på alle som har 1 000 innlegg eller mer her du, så får du se hvor gammal du blir.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1198 : 19. februar 2009, 10:12 »
Hvorfor linke til "best of treningsforum" i denne tråden, ditt gjennomhøla krykkehue.
Dersom den angitte lenka er "best of treningsforum", så er rasshølet ditt "best of Fleksnes".
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #1199 : 19. februar 2009, 11:18 »
Fortsatt ett penere rasshøl enn du har tryne, og det takker jeg skaperen for.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!