Skrevet av Emne: Vektløfting på Treningsforum  (Lest 38135 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #165 : 17. desember 2008, 07:11 »
(fjernet pga noe sterke beskrivelser av det kvinnelige kjønnsorgan)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #166 : 17. desember 2008, 07:13 »



Hiv oh hoi!


OK, så er vektløfting MYE bedre enn styrkeløft!

(jajaja, jeg er en gammal gris og la først og fremst merke til kametåa i min første vurdering av bildet. Et bilde som forsåvidt var veldig rått også sett bort fra min noe syke førstevurdering)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #167 : 17. desember 2008, 07:22 »
(jajaja, jeg er en gammal gris og la først og fremst merke til kametåa i min første vurdering av bildet. Et bilde som forsåvidt var veldig rått også sett bort fra min noe syke førstevurdering)

Der må jeg si meg enig. Den kameltåa der var rett og slett utrolig massiv.  Ohmy

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #168 : 17. desember 2008, 07:48 »
Der må jeg si meg enig. Den kameltåa der var rett og slett utrolig massiv.  Ohmy

Tror egentlig ikke det. Tror i bunn og grunn det er ei helt ordinær mus serru. Det er utstyrsbruken som fremhever det lille som er der. .....men bildet får en jo til å fundere på hvordan den er frisert - det gjør jo det?   what


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #169 : 17. desember 2008, 08:08 »
men bildet får en jo til å fundere på hvordan den er frisert - det gjør jo det?   what

Joda det gjør det, men selv liker jeg tyskeren best. På tross av at jeg ikke fant et lignende bilde så kan man jo se på andre ting, som f.eks en tilnærmet perfekt bakdel  Wink


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #170 : 17. desember 2008, 08:45 »
Joda det gjør det, men selv liker jeg tyskeren best. På tross av at jeg ikke fant et lignende bilde så kan man jo se på andre ting, som f.eks en tilnærmet perfekt bakdel  Wink



Joa, jeg er seff enig - det var ei flott dame. Jeg kunne uansett i grunn ikke brydd meg mindre om den avbildede dama (eller kameltåa hennes), men fant det av en eller annen grunn festlig å nevne det...



....vel det var i hverfall festlig inni hodet mitt helt til jeg så at "fjorten" andre hadde bemerket det samme før meg.........  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #171 : 17. desember 2008, 09:13 »
Er det så jævla IQ-krevende å greie å sitere korrekt? :Smiley

Noen ganger Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #172 : 17. desember 2008, 09:31 »
Joda det gjør det, men selv liker jeg tyskeren best. På tross av at jeg ikke fant et lignende bilde så kan man jo se på andre ting, som f.eks en tilnærmet perfekt bakdel  Wink



Ved alle guder, skal jeg noensinne bli brutalt voldtatt må det bli av hu der!  Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #173 : 17. desember 2008, 09:34 »
.
Gjør deg klar for artikkelen "Det du ikke visste om melk" Smiley

Den overskriften stemmer nok mer en vi kan tro i forkant Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

truls

  • Gjest
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #174 : 17. desember 2008, 12:03 »
Denne kommentaren speiler på side 1 og 2 i denne debatten, hoppet av da, og ønsket ikke lese mer.

Et, etter mitt syn, godt innlegg starter denne tråden, og åpner for debatt. Jeg vet ikke hva han har skrevet ellers, og kanskje dere er forutinntatt basert på andre innlegg fra samme person.

Men, dette pisspreiket og denne styrkeløftmafiaen her inne som kollektivt angriper alle andre gidder jeg ikke mer. Les trådstarten igjen, det er ingen bastante konklusjoner, ei heller åpenbar kritikk av andre idretter. Det er personlige synspunkter, og forsøk på å skaffe kreditt til en idrett, som av en eller annen grunn ikke er verdiget del av overskriften på dette underforumet. Noen av synspunktene forstår jeg andre er uenig i, selvsagt, det er vel noe av poenget med innlegget, det skal åpne for debatt og synspunkter.

Men les startinnlegget igjen, hva er det han skriver som er så forbannet fælt? Som gjør han fortjent til kollektiv uthenging?

Melder meg med dette ut av treningsforum.no, jeg er lei av dette pisset.


Martin Hatle

Utlogget Hellbouncer

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #175 : 17. desember 2008, 12:25 »
Denne kommentaren speiler på side 1 og 2 i denne debatten, hoppet av da, og ønsket ikke lese mer.

Et, etter mitt syn, godt innlegg starter denne tråden, og åpner for debatt. Jeg vet ikke hva han har skrevet ellers, og kanskje dere er forutinntatt basert på andre innlegg fra samme person.

Men, dette pisspreiket og denne styrkeløftmafiaen her inne som kollektivt angriper alle andre gidder jeg ikke mer. Les trådstarten igjen, det er ingen bastante konklusjoner, ei heller åpenbar kritikk av andre idretter. Det er personlige synspunkter, og forsøk på å skaffe kreditt til en idrett, som av en eller annen grunn ikke er verdiget del av overskriften på dette underforumet. Noen av synspunktene forstår jeg andre er uenig i, selvsagt, det er vel noe av poenget med innlegget, det skal åpne for debatt og synspunkter.

Men les startinnlegget igjen, hva er det han skriver som er så forbannet fælt? Som gjør han fortjent til kollektiv uthenging?

Melder meg med dette ut av treningsforum.no, jeg er lei av dette pisset.


Martin Hatle
Er helt enig med deg!

Trist at du melder deg ut. Signaturen din tyder på at du har mye å bidra med i det, jeg oppfatter, er trådstarters intensjon med denne tråden.
Die trying

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #176 : 17. desember 2008, 12:26 »
Nå er det jo så enkelt at det er veldig få vektløftere på forumet. Vektløfterne må stille mannsterke og bidra selv til diskusjoner, artikler og øvrig forumvirksomhet. Da får de publisiteten de ønsker.

Her ser dere for øvrig diskusjonsforumet til vektløfting-forbundet:
http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=516

Tar jo helt av!!

Utlogget Hellbouncer

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #177 : 17. desember 2008, 12:27 »
De tyske løfterne ser enormt flinke ut.  Grin Flott løfting :Smiley
Die trying

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #178 : 17. desember 2008, 12:29 »
Det er realitet 100% logisk og Fakta når vi snakker om muskel styrke.
Jeg er enig at det er mer imponerende at løfteren er dopingfri men å si at en som løfter mindre er sterkere en en som løfter mer er idioti.
Jeg da vitterlig klar over hvem som sterkest når det kommer til praksis, men det betyr ikke at jeg som enkeltindivid trenger å annerkjenne hva en dopet løfter har prestert.
Jeg skrev at den som dopingfritt løfter mest, er den sterkeste!  Wink
Med andre ord så vil en dopet løfter ikke en gang komme med på mi liste over hvem som er sterkest.
Har jeg gjort meg forstått nå eller "snakker" jeg til døve?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #179 : 17. desember 2008, 12:32 »
Et, etter mitt syn, godt innlegg starter denne tråden, og åpner for debatt. Jeg vet ikke hva han har skrevet ellers, og kanskje dere er forutinntatt basert på andre innlegg fra samme person.

Men, dette pisspreiket og denne styrkeløftmafiaen her inne som kollektivt angriper alle andre gidder jeg ikke mer. Les trådstarten igjen, det er ingen bastante konklusjoner, ei heller åpenbar kritikk av andre idretter. Det er personlige synspunkter, og forsøk på å skaffe kreditt til en idrett, som av en eller annen grunn ikke er verdiget del av overskriften på dette underforumet. Noen av synspunktene forstår jeg andre er uenig i, selvsagt, det er vel noe av poenget med innlegget, det skal åpne for debatt og synspunkter.

Men les startinnlegget igjen, hva er det han skriver som er så forbannet fælt? Som gjør han fortjent til kollektiv uthenging?


/truestory

Vil forresten si meg enig i trådstarter; Hossein Rezazadehs støt er for meg mer imonerende enn Mendelson, Siders, Bolton og til og med Coan. Mariuzzz, Zavickas etc. er fettimponerende, men tatt i betraktning at Hossein testes, så er det fortsatt mer imponerende imo. Selvfølgelig vanskelig å sammenligne, men still..


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!