Skrevet av Emne: Det du ikke visste om melk  (Lest 60966 ganger)

Utlogget Walter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Det du ikke visste om melk
« #210 : 13. februar 2009, 12:23 »
Bra innlegg av v.m og ute av drift. Når de land hvor man drikker mest melk har mest benskjørhet..og man i tilegg går inn i de enkelte land med store seriøse undersøkelser som viser akkurat samme tedens...nemlig at økt melkeinntak gir høyere rate av benskjørhet.....så er det smått fantastisk at det fortsatt påstås at melk er sunt og bra for skjelettet. For de som går med skylapper og fortsatt skriker ut om melkens sunne egenskaper for benbyggningen etc...så vil tydeligvis ingen beviser noengang være nok...så da får de bare hylle i seg melk...og på tv reklameres det jo hvor sunt melk er så da må det jo være det   :Smiley   Se å våkne opp da folkens

Utlogget country boy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Det du ikke visste om melk
« #211 : 13. februar 2009, 12:43 »
mjølk er noe av det beste man kan ha i seg.stopp detta tullpratet for og få oppmerksomhet nå.

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Det du ikke visste om melk
« #212 : 13. februar 2009, 13:13 »
Er du bonde sjølv eller tines utsendelse ?
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #213 : 13. februar 2009, 13:39 »
mjølk er noe av det beste man kan ha i seg.stopp detta tullpratet for og få oppmerksomhet nå.

Det er åpentbart at du er hjernevasket, her får servert fakta etter fakta, studie etter studie etter studie, og alikevel hevder du melk er noe av det beste man kan få i seg, nei no er du bare sta og har store personlig følser tilknyttet melk.. Les skrivet jeg postet, du kan umulig ha lest det. Alle bestemmer over seg selv, kan drikke hva man måtte ønske, men faktum er Kumelk for mennesker er ikke sunnt, morsmelk er sunnt og ment for mennesker...   men vi trenger ikke mer av det når vi blir eldre, bare som unge under den kritiske utviklingsperioden.. Igjen, vi drikker som vi vil..
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget country boy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Det du ikke visste om melk
« #214 : 13. februar 2009, 13:49 »
makan tel pissprat,det er ikke noe hold i noe som helst du sier,bare noe du har fått for deg.det er millioner av folk som drekki mjølk heilt fra tidenes morgen og tel i dag uten en negativ virkning!bare positive.

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Det du ikke visste om melk
« #215 : 13. februar 2009, 13:49 »
Burde gått ann å gi minushonnør.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #216 : 13. februar 2009, 14:07 »
countryboy, du må bare fortsette med melkdrikkingen din, men du er elendig til å argumentere, og kommer med ingenting som er verdt å ta til seg. Skrivet jeg postet tar for seg alt du måtte lure på, og er resultater fra over 1000 studier, som alle indikerer det samme, Melk fra en helt forskjellig art er ikke sundt, og var ikke ment for oss mennesker... Thats the truth...  Du er bare utrolig avhengig av melk, og hjernevasket at du ikke vil ta imot sannheten... men det ingen som bestemmer over hva du velger å gjøre, men du kan ikke påstå at kumelk er sundt, det blir feil... Er mye mye mer imot det enn for det, det må du innse...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Det du ikke visste om melk
« #217 : 13. februar 2009, 14:46 »
En ting til, jeg får sykt dårlig ånde av melk. Tetter seg jo som faen i nesen og får dårlig ånde, er nesten nok for at jeg kutter på det Tongue Tar kun litt melk til prottisshaken, men vurderer å kutte den også. Jeg tror det er noe i det Ute av drift sier her, men uten ordentlig dokumentasjon blir det passe troverdige spekulasjoner, og en gæren professer som hele tiden trekker metaforer for å forklare hvordan kroppen bidrar ikke akkurat til troverdigheten.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Det du ikke visste om melk
« #218 : 13. februar 2009, 14:56 »
countryboy, du må bare fortsette med melkdrikkingen din, men du er elendig til å argumentere, og kommer med ingenting som er verdt å ta til seg.

Da er han vel nøyaktig lik som deg da? Dritt dårlige argumenter og poster på poster med ubrukelig informasjon.

Se og link til det skrivet du kopierte og limte inn, er skeptisk til alt du limer inn på postene dine.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Det du ikke visste om melk
« #219 : 13. februar 2009, 14:58 »
Er vel farligere å bo i en by og puste inn eksos enn å drekka melk.

Jeg drekker det fordi det er godt, og rikt på protein. Resten gir jeg faen i. Om jeg blir beinskjør i en alder av 80 år så driter jeg i det akkurat nå.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #220 : 13. februar 2009, 15:22 »
Det er åpentbart at du er hjernevasket, her får servert fakta etter fakta, studie etter studie etter studie
Hei, jeg gidder ikke lese gjennom 15 sider. Kan du legge ut alle disse studiene så jeg kan se dem? Smiley
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #221 : 13. februar 2009, 16:00 »
Denne nettsiden besvarer på ALLE spm du måtte ha angående melk. De har haugevise av artikler, studierapporter fra haugevis med forskning osv... De sier at de svarer på alle spm du måtte ha om melk, så hvis du lurer på noe, så er det bare å sende en mail, og få mail tilbake med et fyldig svar.
Siden handler bare om Melk, og vil hjelpe deg komme nærmere sannheten om kumelk drikking for mennesker. Det er mye som har blitt holdt skjult for oss, og denne siden vil hjelpe oss komme et steg nærmere sannheten.

http://www.notmilk.com/

God lesning, er masse bra å lese der.

Så vil jeg tilslutt sitere Arnold Schwarzenegger og si : MILK IS FOR BABIES

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget V.M

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 276

Sv: Det du ikke visste om melk
« #222 : 13. februar 2009, 17:51 »
makan tel pissprat,det er ikke noe hold i noe som helst du sier,bare noe du har fått for deg.det er millioner av folk som drekki mjølk heilt fra tidenes morgen og tel i dag uten en negativ virkning!bare positive.


Så landsoversiktene som viser klart at der man drikker mest melk har man høyest rate av benskjørhet, samt flere store seriøse undersøkelser innad i landene som viser akkurat det samme betyr ingenting.

Foresten en elendig argumentasjon du kommer med når du nevner at det er mange som ikke blir syke av melk....når flere og flere blir syke og utvikler benskjørhet og diabetes og flere solide studier og landsoversikter beviser sammenhengen på melkedrikking og utvikling av blant annet benskjørhet


Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #223 : 13. februar 2009, 17:57 »
Så landsoversiktene som viser klart at der man drikker mest melk har man høyest rate av benskjørhet, samt flere store seriøse undersøkelser innad i landene som viser akkurat det samme betyr ingenting.

Foresten en elendig argumentasjon du kommer med når du nevner at det er mange som ikke blir syke av melk....når flere og flere blir syke og utvikler benskjørhet og diabetes og flere solide studier og landsoversikter beviser sammenhengen på melkedrikking og utvikling av blant annet benskjørhet


Hvis du ikke vet hvorfor folk i Norge har høy andel av beinskjørhet, og ikke forstår at melk ikke er en avgjørende faktor på dette, bør du ikke snakke høyt om forskning eller fysiologi. Ikke at du er kjent for dette Wink
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Det du ikke visste om melk
« #224 : 13. februar 2009, 18:00 »
Denne nettsiden besvarer på ALLE spm du måtte ha angående melk. De har haugevise av artikler, studierapporter fra haugevis med forskning osv... De sier at de svarer på alle spm du måtte ha om melk, så hvis du lurer på noe, så er det bare å sende en mail, og få mail tilbake med et fyldig svar.
Siden handler bare om Melk, og vil hjelpe deg komme nærmere sannheten om kumelk drikking for mennesker. Det er mye som har blitt holdt skjult for oss, og denne siden vil hjelpe oss komme et steg nærmere sannheten.

http://www.notmilk.com/

God lesning, er masse bra å lese der.

Men du sier at du har presentert studie, på studie, på studie, da må du vell klarer å legge frem noen av disse for meg her, unntatt om å linke til en egen side som skal sloss mot den store konspirasjonsteorien.
Passion trumps fucking everything!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!