Skrevet av Emne: Han er 69 år!  (Lest 4786 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Han er 69 år!
« : 18. desember 2008, 12:56 »
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Han er 69 år!
« #1 : 18. desember 2008, 13:14 »
Sitat
Han får også daglige injeksjoner av veksthormoner og en testosteronsprøyte i uka, skriver Aftonbladet.

Joda, magisk !
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: Han er 69 år!
« #2 : 18. desember 2008, 13:16 »
kunne godt tenkt meg å se slik ut når jeg var 70:D

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Han er 69 år!
« #3 : 18. desember 2008, 13:17 »
Jeg er av den oppfatningen at menn passert femti burde få skrevet ut vekst og testo fra lege. Ved å sette små doser med dette ville livskvaliteten til mange menn vært forbedret drastisk. Jeg kjenner til flere menn passert femti som hos dr. Purvis får depotsprøyter med testo, og både de og deres fruer forteller om et nytt liv, med mindre sinneturer, mindre frustrasjon og blidere, mer fornøyde menn.

Når kvinner kan få østrogen og andre hormoner, hvorfor skal ikke menn kunne få testo?

Her er forresten en link til den gangen dr. Life deltok i Body for Life

http://bodyforlife.com/challenge/champions/1998/bio.asp?comp=jeffry_life


Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Han er 69 år!
« #4 : 18. desember 2008, 13:18 »

Hva er mest fantastisk, kroppen hans eller metodene Smiley?

Utlogget Eplejuice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 228

Sv: Han er 69 år!
« #5 : 18. desember 2008, 13:42 »
Jeg er av den oppfatningen at menn passert femti burde få skrevet ut vekst og testo fra lege. Ved å sette små doser med dette ville livskvaliteten til mange menn vært forbedret drastisk. Jeg kjenner til flere menn passert femti som hos dr. Purvis får depotsprøyter med testo, og både de og deres fruer forteller om et nytt liv, med mindre sinneturer, mindre frustrasjon og blidere, mer fornøyde menn.

Når kvinner kan få østrogen og andre hormoner, hvorfor skal ikke menn kunne få testo?

Her er forresten en link til den gangen dr. Life deltok i Body for Life

http://bodyforlife.com/challenge/champions/1998/bio.asp?comp=jeffry_life




Hva er så ille med å la naturen gå sin gang? Tror forøvrig legene gir ut mindre østrogen nå enn for noen år siden, da det er forbundet med økt risiko for kreft ulike steder. Vet også om at menn bruker antiandrogener (det blir antimannligkjønnshormon ikke sant?) for å få igjen hårveksten på hodet. Håper at jeg går for den gyldne middelvei når jeg er 50-60 år.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Han er 69 år!
« #6 : 18. desember 2008, 14:43 »
Hva er mest fantastisk, kroppen hans eller metodene Smiley?

Kroppen, selvsagt
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Han er 69 år!
« #7 : 18. desember 2008, 14:44 »
Jeg synes hun her er enda råere. Over 70 år!
http://web.mac.com/wansjo/web/P%C3%A5_gymmet.html

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Han er 69 år!
« #8 : 18. desember 2008, 14:50 »
Hun er fantastisk! Tenk å få være slik når man er over sytti!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Han er 69 år!
« #9 : 18. desember 2008, 15:00 »
Blir aldri imponert over mennesker som oppnår resultater sålenge de ikke er reine, uansett resultat og/eller alder.

En som trener reint, hardt og målbevisst gjennom maaange år og fokuserer på riktig kosthold og oppnår en bra fysikk som følge av det, det er imponerende.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Han er 69 år!
« #10 : 18. desember 2008, 15:07 »
For å si det slik...

Når man passerer en hvis alder så for mange menn og kvinner så er det slik at... OK... fra nå av går det bare nedover. Livskvaliteten synker selvsagt på grunn av dette. Mange har jo vær sin måte å tolke dette på. Noen reiser mer. Noen begynner å se på V75 f. eks lol.

Man lever bare en gang, og de dagene som går får man ikke igjen, kommer man i en hvis alder så innser man jo også at det er ikke så mange igjen av de heller.

På bakgrunn av dette syns jeg ikke andres morale meninger skal styre eller være et hinder for at man kan leve lykkelig siste halvdel av livet.


Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Han er 69 år!
« #11 : 18. desember 2008, 15:11 »
Enig.

Men han er en boler. Og jeg synes uansett han ikke har så bra kropp til å ha trent i to år selv om han var tjukk i utgangspunktet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Han er 69 år!
« #12 : 18. desember 2008, 15:13 »
Imponerende form! Jeg vil også ha testosteron på resept når jeg blir gammel og grå Smiley
Ingen vecka utan deca!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Han er 69 år!
« #13 : 18. desember 2008, 15:27 »
Enig.

Men han er en boler. Og jeg synes uansett han ikke har så bra kropp til å ha trent i to år selv om han var tjukk i utgangspunktet.
Har du ikke lest tråden? Mannen er 69 år gammel.. Tongue Og alderen tatt i betraktning er det der respektabelt uansett hvordan man snur og vender på det, dop eller ikke. Du mener kanskje han burda vært større og mer rippa? Ettersom han har trent i "hele" to år, mener jeg?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Han er 69 år!
« #14 : 18. desember 2008, 15:28 »
Litt større i hvert fall.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!