Skrevet av Emne: Unormal lang tid på å spise  (Lest 2555 ganger)

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #15 : 26. desember 2008, 23:04 »
Bruk 2 gafler og drit i å tygge Wink

Det gjør jeg med spagetti Cheesy

Obs. kan føre til mye host og harking

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #16 : 26. desember 2008, 23:08 »
Jeg bruker minst 45 minutter på å spise en middag med 80 g ris og 200 g kjøtt, uansett tid på døgnet. Med to middager daglig + 4 andre måltid blir det minst 3 timer daglig hvor jeg bare spiser. Dette er mye tid, selv om jeg er klar over at det vil ta lengre tid enn før.

Det virker som om det er det samme uansett om jeg føler meg sulten/mett. Det ender alltid opp med at jeg bare blir sittende å tygge på det samme, uten å virkelig føle for å svelge det ned uten at jeg konsentrerer meg sterkt om det. Veldig merkelig opplegg egentlig.

Men har noen opplevd det samme?
Noen som har meninger om hva det kan skyldes?
Jeg er æresmedlem i denne klubben, vil du være med?
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

nemm

  • Gjest
Sv: Unormal lang tid på å spise
« #17 : 26. desember 2008, 23:12 »
du skulle sett meg for 6måneder siden. da satt jeg i 2timer og spiste (hadde spiseforstyrrelser). så jeg foreslår at du tar deg en tur til legen din Smiley

Jeg kan da vel ikke ha noe lignende?

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: Unormal lang tid på å spise
« #18 : 28. desember 2008, 12:11 »
nei, vet ikke jeg Tongue. spiser du normalt mye da? nei, jeg tror ikke at du er spiseforstyrret

nemm

  • Gjest
Sv: Unormal lang tid på å spise
« #19 : 29. desember 2008, 15:56 »
nei, vet ikke jeg Tongue. spiser du normalt mye da? nei, jeg tror ikke at du er spiseforstyrret

Ja, men det tar som sagt ufattelig lang tid...

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #20 : 29. desember 2008, 16:05 »
En har da ikke spiseforstyrrelser selv om man eter seint  Tongue

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #21 : 29. desember 2008, 16:17 »
Bruk blender og trakt.
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #22 : 29. desember 2008, 16:23 »
Har du vurdert eksplosive tyggeteknikker? Starte å trene opp kjeve styrke og fart med strikk? Hvis du starter med de letteste woody strikkene og fester et til gulvet også rundt underkjeven forså å tygge så hardt og fort du kan. Du kan jo starte med et lett mengde program av Dietmar Wolf forså å bevege seg over i noe mer utfordrerne som Smolov, bare bytt ut bøy med bitt.

Om du føler at det blir litt for høyt nivå kan du starte med en skosåle, du kan jo starte med en Converse og deretter bevege deg mot en Timberland. Ikke ta for store bitt i begynnelsen! Ta høyde for overtrening, og ikke noe gympersing! Kan bli nødvendig med tannblekning etterhvert, best å bruke nye sko, selv om det er noe kostbart, om du er av typen som ikke liker tåfis.

Om dette er for mye arbeid kan du vurdere å mose opp all maten din en fin grøt sånn som de gjør på gamlehjemmet. Her er mulighetene så og si endeløse. Dette er jo også veldig skånsomt for tennene.

Ribbetallerken-grøt, biff-og-fløtegratinerte poteter-grøt, kyllingfille-og-ris-grøt, laks-potet-og-agurk-grøt, hamburger-grøt. Tunfisk og makrell i tomat er jo så si en grøt allerede. Makrellgrøt blir nok en favoritt å ta på veie, siden den alt kommer i grøt form i boksen. Eller du kan gå i Gilberg sine fotspor med meksikansk gryterett, siden dette allerede er en grøt kan du bare helle den i en blender og lage deg en Gryte-smoothy! Det får tennene til å løpe i vann:D Mmmmm

Utlogget Geiro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

Sv: Unormal lang tid på å spise
« #23 : 05. januar 2009, 19:08 »
Brukte lett en 1 time + på mine store måltid når jeg spiste på mitt beste, men da var det seriøse mengder kalorier det var snakk om og. prøv og varier maten du spiser, når du føler deg kvalm, mett eller har null matlyst, ta deg en shake og gå deg en tur, hjalp til meg!

Da sleit/sliter jeg med ekstra ting og da, som en kvalme som kommer vær gang det kommer mat i magen, og legen kunne ikke si noe annet enn å roe ned på matspisinga( ble nøye gjennomspurt om jeg gikk på noen form for aas og ettersom jeg er ung og det kunne vist påvirke matlysten min)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!