Skrevet av Emne: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!  (Lest 7064 ganger)

Utlogget cansel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #30 : 28. desember 2008, 02:19 »
Ta en titt på Mediamonkey: http://www.mediamonkey.com/information/free/
Perfekt vist du har et stort musikkbibliotek.
De fleste Winamp-plugins fungerer også i Mediamonkey.
Støtter den. Jeg har prøvd masse forskjellige MP3 program og finner ikke noe som er bedre enn Media Monkey Player. Denne støtter Ipod, MP3 playere i hauge vis m.m og kan håndtere 100.000 vis av MP3, mp4 m.m.Kort og godt et konge program. Lett å bruke, lett å rippe med og lett å brenne CD'er med, selv for mor i huset. Dette kan det folk flest trenger. Kort og godt.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #31 : 28. desember 2008, 04:03 »
Vet du i det hele tatt hva jeg mener med underliggende media codec? Denne har ingenting med innstillingene i hverken media player eller winamp å gjøre. Om begge avspillere hadde vært klienter uten interface så hadde lyden vært klin lik siden de er bygget på samme codec.
Hva slags anlegg jeg har er uvesentlig siden dette er en diskusjon om hvilken avspillingsprogram som gir best lyd.
Jeg venter fortsatt på argumentene som tilsier at WiMP kan produserer bedre lyd enn Winamp.

Selvsagt er det ikke uvesentlig. Kan jo hende anlegget ditt suger noe så inni hampen esel-lem at du faktisk ikke hører forskjellen.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #32 : 28. desember 2008, 06:26 »
Hadde tenkt å gi en teknisk forklaring her nå, men da driter jeg i det. Du er den eneste som luftet akkurat det, samtidig som du egentlig ikke er interessert.. Tongue Dessuten trenger jeg vel ikke bevise noe som helst, egentlig..
TommyB virker nå temmelig interessert.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Doinada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • Okidoki
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #33 : 28. desember 2008, 09:45 »
Slenger meg på listen over de som er interessert.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #34 : 28. desember 2008, 10:46 »
TommyB virker nå temmelig interessert.
Ta nå sarkasmen da, mann... Tongue Som Tommygutt her allerede har sagt; WMP og Winamp er på papiret ca helt like. Å prøve å bevise forskjellen på et teknisk nivå blir da naturlig nok hakket for dumt. Dog er forskjellen der fordi, uten at det er mulig å fastsette den nøyaktige tekniske grunnen til at det er slik.

Og ja, Tommy, fullstendig klar over hva underliggende media codec er for noe.... Tongue

Tar for øvrig ikke helt hvorfor jeg på liv og død skal bevise noe som helst, da jeg faktisk ikke har nevnt med et ord at jeg foretrekker WMP som musikkavspiller (når jeg faktisk foretrekker iTunes om jeg vil ha best kvalitet).

Jeg skrev jo tross alt dette...
Har du kompaktanlegg fra Phillips eller no? Der hører du jo ikke hvor ræva kvalitet Winamp gir.. Tongue Noe som for øvrig også er noe av det positive med iTunes.. Brukbar lydkvalitet. Til og med WMP er jo bedre enn Winamp.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

IntX

  • Gjest
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #35 : 28. desember 2008, 15:10 »
Jeg har allerede bevist at de er helt like på "teknisk" nivå(som du kaller det). GraphEdit lyver ikke.
Så forskjellen i lydkvalitet som du klager over i Winamp kontra WiMP er kun basert på egne innstillinger på egen maskin. Jeg har under hele diskusjonen prøvd å få deg til å innse dette, men du drar bare inn eksterne enheter som forsterkere, høytalere, lydkort etc. Det er ikke her grunnlaget for lyd blir laget.
Les gjennom postene mine en gang til. Om du er uenig så gi meg gjerne din forklaring på at det jeg sier er usant. Jeg har kun diskutert på protokollnivå mens du diskuterer på hardwarenivå.

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #36 : 28. desember 2008, 16:26 »
Hvorfor ikke kjøpe ekte CDer med skikkelig lyd  :Smiley    Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget Perpetual

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

  • Fesk
Sv: iTunes - Noe drittmøl uten sidestykke!!!
« #37 : 30. desember 2008, 17:01 »
Sry for sent svar. Men tror ikke det er mulig å degradere iTunes fra selve iTunes. Prøv å fjerne programmet, for og laste det ned igjen. Det tar ca 2 minutter.

Jeg haket bare av "Ikke vis denne meldingen flere ganger" eller hva den nå heter. Jeg har selv rundt 120GB med musikk, og alt sorterer seg selv på iTunes. Har også laget meg spillelister over album osv som jeg liker godt. Er jo så enkelt Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!