Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53783 ganger)

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #75 : 16. januar 2009, 17:32 »
Nå er det allmenn oppfatning bland unge kvinner at "bolegutta" er farlige, agressive og bruker for mye tid på seg selv. Itillegg beregnes disse som badboys, ero ikke noe å satse på fordi de kun er ute etter blonde jenter , med silikonpupper og som er oversminka ( dette kommer fra et gjang tenåringer som sitter her og nå i min stue) ..
 


Jeg liker blonde bimbojenter jeg Nann :-)

Men skulle vært morsomt å spørt hva jenter tenker om jenter som da tar silikon å er forfengelige. Er det like dumme,sliter de like mye med selvtillit osv?
Tror det er mye misunnelse å fordommer ute å går,så du er nok inne på noe veldig riktig.

Møter disse jentene en muskuløs,veltalende sjarmerende mann tviler jeg sterkt på at de sier nei hvis sjansen byr seg.
God bedring Nann :-)

Utlogget tunique

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #76 : 16. januar 2009, 17:34 »
Bryr meg ikke så mye om hva de hønsa i kvinneguiden måtte mene. Mange av dem er nok Ottor vennner som føler seg desto mer undertrykt av synet av en godt trent mann. 

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #77 : 16. januar 2009, 17:41 »

Jeg liker blonde bimbojenter jeg Nann :-)

Men skulle vært morsomt å spørt hva jenter tenker om jenter som da tar silikon å er forfengelige. Er det like dumme,sliter de like mye med selvtillit osv?
Tror det er mye misunnelse å fordommer ute å går,så du er nok inne på noe veldig riktig.

Møter disse jentene en muskuløs,veltalende sjarmerende mann tviler jeg sterkt på at de sier nei hvis sjansen byr seg.
God bedring Nann :-)


Takk takk.

nå tviler jeg sterkt på at disse jentene ser opp til en veltalende godt trent muskelbunt. Selv om jeg gjør det.
Desverre liker jo disse sværinene ofte blondiner som har glemt å rubbe av stemplet "Made by Mattel" i nakken Wink

hihihihihii

Her har vi fordommer og stereotyper gitt ..

ler godt nå.


Ang silikon ; gud bedre, kommer vel ann på størrelsen Wink
Personlig tror jeg ikke jeg kommer til å legge meg under kniven, for det er smertefullt nok det jeg har vært gjennom nå, til å ORKE tenke på å ha disse smertene på brystkassa i tillegg.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #78 : 17. januar 2009, 19:17 »
Du hadde ikke laget deg en benkpress om du bodde på en øde øy.

Snakk for deg selv! Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #79 : 18. januar 2009, 14:54 »
Hvis du tror damer ikke liker store gutter tar du grundig feil.. Er ikke mange som puler mere damer enn gutta med store muskler, dette vet jo alle hvis de tar en titt.

De gutta damene snakker om at de liker er pingler de gifter seg med etter at mr macho pulte dem i en alder av 17 deretter for så å bli ditchet og de ble sære og forsmådde med å gå løs på utrolig store gutter igjen ;p

Sist gang jeg lå på 4 prosent kroppsfette med vekt en del over 100kg, så var det forsåvidt problemfritt å finne noen å pule hver eneste helg jeg var ute. Men etter jeg ble skada en liten stund og ble litt mer chubby, ble det plutselig 10 ganger så hardt å finne noen å ha sex med. Men men, oppe på 108kg igjen hvertfall, men ikke fått helt tilbake sixpacken ordentlig enda ;p men men

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #80 : 18. januar 2009, 14:57 »

Sist gang jeg lå på 4 prosent kroppsfette med vekt en del over 100kg, så var det forsåvidt problemfritt å finne noen å pule hver eneste helg jeg var ute. Men etter jeg ble skada en liten stund og ble litt mer chubby, ble det plutselig 10 ganger så hardt å finne noen å ha sex med. Men men, oppe på 108kg igjen hvertfall, men ikke fått helt tilbake sixpacken ordentlig enda ;p men men

Kan vel kanskje tenkes at det ikke direkte var de 8 kg som gjorde forskjellen, men nedsatt selvtillit pga det?
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #81 : 18. januar 2009, 15:12 »
Var vel ikke 8kg mer ;p Lå på en del over 100 før også, men var mer ripped ofc. Er ikke sånn jeg er chubby nå ell no, er bra trent liksom, men var litt chubby en periode der jeg reiv opp hamstringen og noe greier i ryggen, så fikk ikke trent.

Har ikke mye med selvtilliten å gjøre iom den er ganske solid. Er jo ganske simpelt, dette er jo det samme hvis du møter en dame og hun er fin, så vil du pule henne. Må jo nesten forvente det samme av det motsatte kjønn. Damer blir jo ganske fascinert av striglet muskulatur og stor solid størrelse.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #82 : 18. januar 2009, 15:23 »
Her var det mye rart gitt!  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #83 : 18. januar 2009, 15:39 »
Etter å ha spurt en del jenter og lest litt rundt på forum har jeg merket at de fleste jenter ikke liker gutter med muskler. Fikk så og si sjokk da jeg leste i mellom denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=335193&hl=kroppsbyggere

Syns det er rett og slett demotiverene å trene når jeg leser at kvinnenes syn på muskuløse menn er jålete,dumme,solariumbrune,selvopptatte bolegutter som må trene for å få selvtillit. Nå trener jeg for min egen del og ikke for jenter, men kan ikke unngå og få med meg dette.

Er dette virkelig kvinnenes syn på muskuløse menn? Greit det finnes en mellomting men så fort en kar har mer muskelmasse enn en mann som knapt trener mer enn armer og biceps annenhver uke så blir det for mye og ikke virker det som om lats, trente ben og traps er noe spesielt populært.




hehe, måtte jo bare skrive litt her. Cheesy
Til trådstarter: Jeg personlig synes gutter med mye musler er kjempe hot!! For meg er det et must, hvis jeg skal synes at han er atraktiv Wink Trenger jo ikke være bodybuider da, men muskler må han ha!
Har møtt gutter som jeg lett kan ta i bakken, det er jo ikke akkurat romantisk, LOL Tongue

Kip it up !!:D
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #84 : 20. januar 2009, 14:30 »
Sist gang jeg lå på 4 prosent kroppsfette med vekt en del over 100kg, så var det forsåvidt problemfritt å finne noen å pule hver eneste helg jeg var ute. Men etter jeg ble skada en liten stund og ble litt mer chubby, ble det plutselig 10 ganger så hardt å finne noen å ha sex med. Men men, oppe på 108kg igjen hvertfall, men ikke fått helt tilbake sixpacken ordentlig enda ;p men men

Nå bekrefter du jo det som har blitt sagt tidligere i tråden, nemlig at (norske) kvinner ønsker menn som er MARKERTE og ikke nødvendigvis muskuløse, dette er to forskjellige ting.

Min påstand er at du fikk mye sex fordi fettprosenten din var lav, ikke pga. muskelmassen din og at du således ville fått samme mengde sex dersom du hadde veid 80 kg med samme fettprosent.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #85 : 20. januar 2009, 18:33 »
Nå bekrefter du jo det som har blitt sagt tidligere i tråden, nemlig at (norske) kvinner ønsker menn som er MARKERTE og ikke nødvendigvis muskuløse, dette er to forskjellige ting.

Min påstand er at du fikk mye sex fordi fettprosenten din var lav, ikke pga. muskelmassen din og at du således ville fått samme mengde sex dersom du hadde veid 80 kg med samme fettprosent.

Er ganske stor forskjell på 80kg og 105kg omtrent uten fett I forhold til muskelmasse. Men ja, sier seg jo selv at det hjelper å være rippa ;o Hvis du sier at jeg på 100-110kg er spinkel, så er vel det litt drøyt ;p men satser vel på å komme meg opp 120-125 nå ;p

Men er jo noe i det du sier, hvis man er en svær feit fyr som er dritsterk så sier det seg jo selv at man ser bedre ut om man fjerner litt av det fettet.

Mye av problemene med damer og bodybuildere er jo at mesteparten av de bildene i bladene er photoshoppa sånn at man ser blodårene bedre og andre ting, alle gutta er fiksa litt opp før shoots osv, alt for at det skal se ekstra freaky ut. Med en gang damene ser de gutta her utenfor gymmen og med klær på seg, så ser de plutselig ikke like freaky ut, men plutselig bare bra ut for det meste.

Utlogget Bruce Lee*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

mengde
« #86 : 09. november 2009, 22:01 »
ok

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #87 : 09. november 2009, 22:14 »
Fysj, Ronaldo e jo tynnj Tongue Personlig lika eg muskuløse gutta, helst av BB-kaliber, me ein lean off-season Wink

Utlogget Deelay

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #88 : 10. november 2009, 16:46 »
Mange jenter tenker ikke på at det er forkjell på on-season og off-season..
Så BB-gutta må satse på det beste jenteslaget... sånne som Etna som vet at det er forskjell Grin
Mens sana in corpore sano - En sunn sjel i et sunt legeme

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #89 : 10. november 2009, 16:50 »
Min erfaring er at det er i hovedsak gutta sjøl som er interessert i egne og andres muskler. Jentene har stort sett ikke sansen for kroppsbyggertyper- det skal være Brad Pitt typer med litt ekstra muskler helst.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!