Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53697 ganger)

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #150 : 28. november 2009, 14:53 »
Hoho, i går valsa eg gjennom byen fra ein uteplass til ein anna idet ein dørvakt på Sjoko hooka tak i meg og fortalte meg at "her skal du inn!" i rein Magaluf-innkastar-stil! Javel, får gjera som han seie, betalte cover og nerma meg forventningsfullt toppen av trappa... Fail! 100 tynn-tynne BI-metroa me rutete skjorte som avslørte dela av patetiske skinnypacks, glatte sleika og krokodilleskinnsko. Faan va d han innkastarjævelen trudde då han såg meg?! Eg marsjerte sporenstreks ned igjen og kjefta han huden full! Eg va no vel for faan ikkje interessert i å betale eit rødt øre for å himle med augene over gutta eg kunne ha benka! Eg ville ha ei låvedør! Stakkars dørvakten vart lettare forfjamsa, rakte ut fingeren i retning Scotsman og repliserte: "Der finne du låvedøra di..."  Grin

Du er et forbilde for jenter i det ganske land! Hvis alle hadde tenkt slik så hadde darwinismen gjort kål på BI-slicks med fremgangsfrisyre og stort sett alle østlendinger på under 30 år!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #151 : 28. november 2009, 15:10 »
eg orke isje lesa igjønå alle innleggene her men om muskler er upopulært hos jentene fordi at jentene selv sier det så isje tenk på det.
Jenter vet som regel isje ka de vil ha sjøl + tiltrekkelse er ikke valgfritt.
Med andre ord jentene e isje reflekterte nok (någe det kan verka så eg heller isje så komme me denne påstanden). Men mtp eg e reflektert nok te å forstå det så går alt opp i opp. kinda!
Uansett, den siste er den viktigste at tiltrekkelse ikke er valgfritt!
En jente har som regel en liten ide om ka "type" hu vil ha som f eks - høy, mørk osv.. det folk ikke forstår e at høy og mørk har en underliggende "kode".. Det og være høy er et tegn på makt, overlegenhet. Mørk kan være et tegn på eksotisk. muskuløs kan være tegn på disiplin, selvkontroll..
Så når ei jenta seie hu vil ha ei mørk, høg og muskuløs mann e det som regel en me makt og disiplin. f eks (orker ikke gå så veldig detaljert innpå dette). Det som eg har bygd meg opp te og sei e at muskler e isje det så e make eller break i et forhold for jentå.

Det blei litt oftopic iforhold te ka poenget mitt va.. poenget mitt e at eg tror det e lettere og dra damer for ein på 70kg så smile, er glad og virker sosial enn en på 110kg som sitter alene i et hjørna og tror han e gangsta.

Det at jentene sier at store menn fra solariuemt osv er dumme er faktisk bare me på å verifisere teorien min om at jenters mangel på et reflektert sinn. eg har møtt någen av de smartaste personene någensinne igjønå treningsverden, og då tenke eg isje på "treningsprogram" men spirituelt,filosofisk,akademisk osv.. Så akkurat ka faen den halvfeite bitre gjengen på kvinneguide forumet tror gjer eg faen i.. det e faktisk typisk kvinnelig trekk og være missunelig,bitter og frekk mot de som er "overlegne" penere. spessielt blant samme kjønn ala kvinne-on-kvinne...

På samme måte så selvtillit e internt tror eg og at tiltrekkning e internt (i forhold). mange faktorer bådde eksternt og internt så spele inn men når alt komme te alt så tror eg det e kossen du e så person så komme te å bestemma om kvinnen like eller mislike deg!

Ble gjerne veldig usystematisk og for mye dialekt men har litt dårlig tid og ville bare skrive det fordeom Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #152 : 28. november 2009, 18:34 »
eg orke isje lesa igjønå alle innleggene her men om muskler er upopulært hos jentene fordi at jentene selv sier det så isje tenk på det.
Jenter vet som regel isje ka de vil ha sjøl + tiltrekkelse er ikke valgfritt.
Med andre ord jentene e isje reflekterte nok (någe det kan verka så eg heller isje så komme me denne påstanden). Men mtp eg e reflektert nok te å forstå det så går alt opp i opp. kinda!
Uansett, den siste er den viktigste at tiltrekkelse ikke er valgfritt!
En jente har som regel en liten ide om ka "type" hu vil ha som f eks - høy, mørk osv.. det folk ikke forstår e at høy og mørk har en underliggende "kode".. Det og være høy er et tegn på makt, overlegenhet. Mørk kan være et tegn på eksotisk. muskuløs kan være tegn på disiplin, selvkontroll..
Så når ei jenta seie hu vil ha ei mørk, høg og muskuløs mann e det som regel en me makt og disiplin. f eks (orker ikke gå så veldig detaljert innpå dette). Det som eg har bygd meg opp te og sei e at muskler e isje det så e make eller break i et forhold for jentå.

Det blei litt oftopic iforhold te ka poenget mitt va.. poenget mitt e at eg tror det e lettere og dra damer for ein på 70kg så smile, er glad og virker sosial enn en på 110kg som sitter alene i et hjørna og tror han e gangsta.

Det at jentene sier at store menn fra solariuemt osv er dumme er faktisk bare me på å verifisere teorien min om at jenters mangel på et reflektert sinn. eg har møtt någen av de smartaste personene någensinne igjønå treningsverden, og då tenke eg isje på "treningsprogram" men spirituelt,filosofisk,akademisk osv.. Så akkurat ka faen den halvfeite bitre gjengen på kvinneguide forumet tror gjer eg faen i.. det e faktisk typisk kvinnelig trekk og være missunelig,bitter og frekk mot de som er "overlegne" penere. spessielt blant samme kjønn ala kvinne-on-kvinne...

På samme måte så selvtillit e internt tror eg og at tiltrekkning e internt (i forhold). mange faktorer bådde eksternt og internt så spele inn men når alt komme te alt så tror eg det e kossen du e så person så komme te å bestemma om kvinnen like eller mislike deg!

Ble gjerne veldig usystematisk og for mye dialekt men har litt dårlig tid og ville bare skrive det fordeom Smiley

Ingen orker lese det dialektmølet.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #153 : 28. november 2009, 18:47 »
så fint me bor i et fritt land da.. eller det er hvertfall illusjonen :-]

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #154 : 28. november 2009, 18:51 »
så fint me bor i et fritt land da.. eller det er hvertfall illusjonen :-]

tror du godt kan skrive bokmål ja Smiley Ikke for å være råten, men du vil vel at alle skal forstå hva du sier?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #155 : 28. november 2009, 18:54 »
Ingen orker lese det dialektmølet.

Jeg leste dialektmølet og er helt enig.

Alle forstår hva han sier, Holstad, ikke overdriv Smiley Men ja, bokmål/nynorsk hadde vel gjort seg.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #156 : 28. november 2009, 18:55 »
Forumreglementet vil ha oss til å skrive bokmål eller nynorsk. Så enkelt er det.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #157 : 28. november 2009, 18:56 »
Jeg leste dialektmølet og er helt enig.

Alle forstår hva han sier, Holstad, ikke overdriv Smiley Men ja, bokmål/nynorsk hadde vel gjort seg.

Bokmål hadde gjort seg. Ikke nynorsk, bare tull ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #158 : 28. november 2009, 18:59 »
Du er et forbilde for jenter i det ganske land! Hvis alle hadde tenkt slik så hadde darwinismen gjort kål på BI-slicks med fremgangsfrisyre og stort sett alle østlendinger på under 30 år!

Ey.... Embarrassed

så fint me bor i et fritt land da.. eller det er hvertfall illusjonen :-]

Jepp, men som du også skjønner (noe du påpekte selv med den siste setningen) så er det lurt å vise hensyn til andre og tenke på hvem som er mottaker for det som skrives.
Jeg leste forøvrig gjennom alt og må innrømme at det var ganske slitsomt og tidvis vanskelig å skjønne, men jeg er stort sett enig i budskapet i det som sies  Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #159 : 28. november 2009, 19:03 »
kan begynna å skriva engelsk.. det e seriøst enklere enn hovedmål. itte 10timer norsk på allmennpåbygg hadde eg lyst å flytta te Bangladesh.. Va i ein identitetskrisa så viktig for meg å uttrykka meg fritt her Cheesy hvertfall mtp eg flytta fra stavanger te østlandet og klare isje å ha ein enkel samtale me damen(e) eg kjøpe matvarene mine fra..

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #160 : 28. november 2009, 19:13 »
Etter å ha spurt en del jenter og lest litt rundt på forum har jeg merket at de fleste jenter ikke liker gutter med muskler. Fikk så og si sjokk da jeg leste i mellom denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=335193&hl=kroppsbyggere

Syns det er rett og slett demotiverene å trene når jeg leser at kvinnenes syn på muskuløse menn er jålete,dumme,solariumbrune,selvopptatte bolegutter som må trene for å få selvtillit. Nå trener jeg for min egen del og ikke for jenter, men kan ikke unngå og få med meg dette.

Er dette virkelig kvinnenes syn på muskuløse menn? Greit det finnes en mellomting men så fort en kar har mer muskelmasse enn en mann som knapt trener mer enn armer og biceps annenhver uke så blir det for mye og ikke virker det som om lats, trente ben og traps er noe spesielt populært.

Er jenter med store, faste bryster upopulære blant gutta?
Er brunetter upopulære blant gutta?
Hva med blondiner?

Svaret du får avhenger av hvem du spør. Det finnes ikke noe fasitsvar hva som er ønsket av kvinner (eller menn). Vi er alle forskjellige og har derav også forskjellige preferanser på hva vi verdsetter / setter pris på.

Såvidt jeg kjenner til løper en ikke noen risiko på å gå "upult" i graven om en har en kropp med muskler. Heller ikke om man skulle være tynn som en strek.

Grin

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #161 : 28. november 2009, 19:33 »
jenter liker gutter med stor pikk, enkelt og greit. tidig med bolere som er stor overalt, lår, legger, rygg , bryst , skuldre, armer, også er kuken small size, haha... Skulle vært øvelser hvor man kunne trene opp kuken til en større størrelse...
Er du ikke fornøyd med størrelsen på penisen til kjæresten din? Det er jul snart, kan du ikke kjøpe denne pakken til han?


Utlogget chrisbje

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #162 : 28. november 2009, 19:36 »
Spørsmålet er om en skal basere treninga si på hva noen på kvinneguiden.no sier..

Lees. Tren for deg selv. Om damene ikke liker det så bare roper du NEXT!

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #163 : 28. november 2009, 19:44 »
Er ikke så rart damer blir skeptiske til menn som blodårene tyter ut av kassa og panna på. Er jo ikke mange god historier man får servert i media om disse. Blir som nordmenn og muslimer. Eneste gangen vi hører om de på nyhetene har de gjort et eller anna faenskap... Så da kan ikke folk klandres om de blir små rasister... Litt muskler eller mye muskler bare ikke i syk blod deffa form med skalla huet og den obligatoriske gull lenka som man finner på forsida av "Harry style for guttaboiz" så tror jeg bare damene synes det ser bra ut og blir tiltrukket av det. Alle damer vil jo bli beskyttet til syvende og sist og en MANN på 100kg vil duge bedre en enn skater på 55kg
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #164 : 14. desember 2009, 18:52 »
Lees. Tren for deg selv. Om damene ikke liker det så bare roper du NEXT!
å baser treninga si på hva feite husmødre på kvinneguiden, som deler kake oppskrifter på nettet har å si om treninga til ekkte mannfolk, er bare piss

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!