Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53804 ganger)

Utlogget Mike82

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #165 : 14. desember 2009, 22:22 »
Har alltid bare hørt positive ting om mine muskler Cheesy
trening er det beste jeg gjør om dagen..

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #166 : 15. desember 2009, 01:49 »
Som noen hinter til her. Hvem har lyst på en 130 kilos fyr, som sover halve dagen, spiser, trener og står foran speilet resten av tiden. Hvor har dere, at disse kan passe på kona si bedre enn andre? læættiz

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #167 : 15. desember 2009, 01:52 »
Som noen hinter til her. Hvem har lyst på en 130 kilos fyr, som sover halve dagen, spiser, trener og står foran speilet resten av tiden. Hvor har dere, at disse kan passe på kona si bedre enn andre? læættiz
vi kan jo sloss om det
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #168 : 15. desember 2009, 01:54 »
vi kan jo sloss om det

De store heltene som man bør se opp til, som beskytter sitt land, sine koner, hva de står for. Er som often den du minst aner. En slik kjernekar sloss ikke hvis det ikke er nødvendig, bare idioter som tror muskler er løsningen på alt tyr til slike metoder. Hvor lavt skal du egentlig synke?

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #169 : 15. desember 2009, 05:44 »
Tror ikke man skal sitte å overanalysere dette. I praksis har jenter forskjellig smak, noen liker det ene, noen liker det andre. Så er det bare å overbevise jenta om at du er tingen for henne, og da finnes det mer effektive metoder å få henne på enn å skryte over hvor sterk du er eller hvor mye muskler du har, det får heller komme som et bonus senere. Har aldri opplevd at muskler er en hindring iallefall.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #170 : 15. desember 2009, 05:56 »
De store heltene som man bør se opp til, som beskytter sitt land, sine koner, hva de står for. Er som often den du minst aner. En slik kjernekar sloss ikke hvis det ikke er nødvendig, bare idioter som tror muskler er løsningen på alt tyr til slike metoder. Hvor lavt skal du egentlig synke?

du har missforstått internett
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget smacky

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #171 : 19. desember 2009, 11:50 »
De store heltene som man bør se opp til, som beskytter sitt land, sine koner, hva de står for. Er som often den du minst aner. En slik kjernekar sloss ikke hvis det ikke er nødvendig, bare idioter som tror muskler er løsningen på alt tyr til slike metoder. Hvor lavt skal du egentlig synke?

Jeg tror han tullet.

Utlogget M@gne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #172 : 06. januar 2010, 11:33 »
De " fleste " vet at jentene ikke kan velge om de vil være betatt av en person. "Attraction isn`t a choice"
Altså, forskning og testing gjennom mange år, viser at  f eks. Høye gutter med mørkt hår er mer tiltrekkende enn hva lave gutter med lyst hår er. Dermed har høye gutter en fordel. Når det gjelder muskler kan man vell på en måte si at det kommer som et pluss, til en viss grad. Altså, heller ikke bra med for mye, men hvem av jentene sier vell nei til f eks. En godt trent Tom Cruise? Men jeg vil ikke si at muskler på noen måte har noen avgjørende faktor, heller ikke utseende. Alle jentene er forskjellige og jeg  tror mange har forskjellig tanker og meninger. Så lenge du har sjarm og vilje, samtidig som du er overbevist om at du gjør det som er riktig og tror på deg selv, kommer du langt. Altså, du kan ikke gå rundt å tro at du skal finne dama i ditt liv, fordi du er sterk. De fleste av jentene liker heller ikke de som tror de er verdensmestere. Men å være godt trent har nok sine fordeler og du vil nok merke at damene ikke akkurat løper vekk om du går langs stranden. Musklene er nok bare ett pluss til en viss grad etter min mening.

- Fortsett med treningen og stå på. Jentene kommer om du ikke gir opp. Smiley
No Pain - No Gain

" The Best Just Keeps Getting Better "

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #173 : 06. januar 2010, 12:04 »
Nå som det er finanskrise kommer aksjermeglere og andre glatte eklinger til og bli upopular.  Grin
Muskuløse rørleggere og tømrere osv er på vei inn.  Wink
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #174 : 06. januar 2010, 12:30 »
De " fleste " vet at jentene ikke kan velge om de vil være betatt av en person. "Attraction isn`t a choice"
Altså, forskning og testing gjennom mange år, viser at  f eks. Høye gutter med mørkt hår er mer tiltrekkende enn hva lave gutter med lyst hår er. Dermed har høye gutter en fordel. Når det gjelder muskler kan man vell på en måte si at det kommer som et pluss, til en viss grad. Altså, heller ikke bra med for mye, men hvem av jentene sier vell nei til f eks. En godt trent Tom Cruise? Men jeg vil ikke si at muskler på noen måte har noen avgjørende faktor, heller ikke utseende. Alle jentene er forskjellige og jeg  tror mange har forskjellig tanker og meninger. Så lenge du har sjarm og vilje, samtidig som du er overbevist om at du gjør det som er riktig og tror på deg selv, kommer du langt. Altså, du kan ikke gå rundt å tro at du skal finne dama i ditt liv, fordi du er sterk. De fleste av jentene liker heller ikke de som tror de er verdensmestere. Men å være godt trent har nok sine fordeler og du vil nok merke at damene ikke akkurat løper vekk om du går langs stranden. Musklene er nok bare ett pluss til en viss grad etter min mening.

- Fortsett med treningen og stå på. Jentene kommer om du ikke gir opp. Smiley

Tom Cruise er 172cm "høy"....... Smile

Men ellers enig! det er seff mange jenter som prefererer høye veltrente gutter - akkurat som mange gutter synes slanke jenter er visuelt mer tiltrekkende enn de med ekstrem fedme.

Heldigvis er alikevel jenter flest mer oppegående enn at de godtar eller avslår en kar basert på om han har en velformet brystkasse eller ikke. Smiley Min erfaring er at muskler har null å si når det kommer til stykket.

Har, til tross for min tiltro til menneskers intelekt, alikevel aldri helt skjønt de jentene som sier at de aaaaldri kunne tenkt seg en "kroppsbygger" eller dens like (styrkeløftere og slikt) - fordi de kun har trening i hodet, og trener døgnet rund.......også går de joggu bort og blir sammen med en jævla fotballspiller eller no, som fucker opp hele året med treninger, kamper, samlinger o.l..
Beats me! Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #175 : 06. januar 2010, 12:39 »
De fleste av jentene liker heller ikke de som tror de er verdensmestere.

Shit  Wink Hvis de ikke liker de som tror de er verdensmestere, må de jo mislike sterkt de som er verdensmestere  Cry

Jeg kommer til å leve ensom og forlatt resten av livet...................................
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #176 : 06. januar 2010, 12:47 »
lol.. Nice one Frank.. Wink
Og håpet er ikke ute for deg! Du kan jo alltid skifte side.. Mange på andre laget som verdsetter muskler. Wink
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #177 : 06. januar 2010, 12:59 »
lol.. Nice one Frank.. Wink
Og håpet er ikke ute for deg! Du kan jo alltid skifte side.. Mange på andre laget som verdsetter muskler. Wink

Haha, tell me about it  Smiley
Facebook er en god indikasjon på det  :Smiley
Og har vært på gym ved Miami Beach i bra form, og det er tydeligvis mekka for  gutta som har skifta spor ja  Smiley makan til oppmerksomhet skal du lete lenge etter..
Men tar sjangsen på å vente litt til istedet  Grin
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #178 : 06. januar 2010, 13:19 »
Haha, tell me about it  Smiley
Facebook er en god indikasjon på det  :Smiley
Og har vært på gym ved Miami Beach i bra form, og det er tydeligvis mekka for  gutta som har skifta spor ja  Smiley makan til oppmerksomhet skal du lete lenge etter..
Men tar sjangsen på å vente litt til istedet  Grin

Hi Frank!
Thanks for the add btw!
Hope it's OK to write to you here on FB.
I just want to say that you have the most sexy body an most gorgeous smile on this beautiful planet of ours called Earth....and in the whole universe I guess! You're sooooo HOT!

Hugs and kisses
xoxoxox
Michael Kiss

PS! I want your strong arms around me!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #179 : 06. januar 2010, 13:51 »
Shit  Wink Hvis de ikke liker de som tror de er verdensmestere, må de jo mislike sterkt de som er verdensmestere  Cry

Jeg kommer til å leve ensom og forlatt resten av livet...................................

Stakkars Frank ! Fikk nesten litt medfølelse for deg her.... Bare nesten .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!