Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53698 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #195 : 08. januar 2010, 09:28 »
Ang selve inholdet i tråden;
Det er vesentlig forskjell på gutter med muskler og byggere. Og vesentlig forskjell hvordan man "bærer "musklene da.
Finnes fine byggere og menn med muskler, som man rett og slett blir fasinert av ( Se eksempelvis Frank og Martin på scenen. fantastisk flotte begge to) . 

Hmmmmmm, så det er de to hotte altså  Smile .............Martin er vel forøvrig single for tiden tror jeg?  Smile

Jepp. disse søte som pumper litt, ser seg i speilet, målt bicepsen og pumper litt til.
De er ganske søte da ..


Hva slags "menn" er det som ønsker å være søte??  Huh


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #196 : 08. januar 2010, 09:53 »
Hmmmmmm, så det er de to hotte altså  Smile .............Martin er vel forøvrig single for tiden tror jeg?  Smile

Hoho, feil, det er d jeg som er  Wink
Forøvrig hyggelig sagt av Nann da  Grin
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #197 : 08. januar 2010, 19:25 »
Hmmmmmm, så det er de to hotte altså  Smile .............Martin er vel forøvrig single for tiden tror jeg?  Smile 

Ja jeg tørr ikke si at DU er hot. Da knekker Vera nakken min Wink


Hva slags "menn" er det som ønsker å være søte??  Huh

Disse er det Wink hehehe
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #198 : 08. januar 2010, 19:27 »
Hoho, feil, det er d jeg som er  Wink
Forøvrig hyggelig sagt av Nann da  Grin

Wink jeg er veldig hyggelig, innerst inne Wink
og ja, hvem som egentlig er single er vel er definisjonsjspørsmål.......
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget bergskills

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #199 : 20. april 2010, 10:53 »
de jeg kjenner synes nå det er bra med litt bodybuilder
no milk- no champion
alder: 16
høyde: 186cm
vekt: 68kg

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #200 : 20. april 2010, 14:40 »
Muskler er kjekt å ha når det kommer til å imponere damer, hvis man er ute etter det.

Dessverre bryr damer seg fint lite om hvor sterk man er...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #201 : 28. april 2010, 17:27 »
Muskler er kjekt å ha når det kommer til å imponere damer, hvis man er ute etter det.

Dessverre bryr damer seg fint lite om hvor sterk man er...

Kjipt når dere skal bevise hvor sterke dere er ved å løfte på oss, ikke alltid like gøy å bli slengt over skulderen og blir bært rundt liksom! Neida^^ det er faktisk litt kult:P

Meeeeen, back to topic... Vi har alle forskjellige preferanser til hva en liker, noen liker tynne fyrstikk figurer, noen liker muskeløst, noen liker noen kilo for mye... For min del forbinner jeg en trent kropp med sunne verdier og holdninger, og det er absolutt sexy!
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Pjuska

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #202 : 12. mai 2010, 15:11 »
Jeg er en jente på 18 år og forstår veldig godt hva jentene på kvinneguiden og andre steder mener. De generaliserer noe fryktelig, men denne steriotypen av sterk mann har slått rot i norge. Jeg er nok også (deverre) av disse jentene. Eller, jeg mener ikke at man er jålete, dum, aggresiv osv, men jeg tiltrekkes mye mindre av skikkelige terke mannfolk som Roy Holte er muskuløs, Arild Haugen og Richard Skog (som var nevnt tidligere). Jeg forbinder fort sterke menn med steriotypene, men jeg tror ikke det bare er fordi samfunnet mater oss med fordommer heller. Dessuten er det mange bolere som har stygge fjes, synes jeg. Fjeset er det viktigste for meg (utseendemessig). Jeg veit ikke hvorfor. Om fjeset forandrer seg eller om stygge gutter ofte velger å bygge muskler for å føle seg penere. Når jeg sier "stygge" fjes så mener jeg ikke egentlig stygge, men ansikter som jeg ikke liker så godt. Men, selvsagt det finnes unntak. Jeg synes noen muskelmenn er sexy (spesielt på bilder og på film), men in real life er det gasnke sjelden. Dette er noen av mine grunner til at jeg ikke tiltrekkes like mye av dem:
Jeg føler at vi har forskjellige verdier
Jeg føler at han kanskje synes jeg er for utrent.
Jeg føler meg utrent og dvask sammen med ham(jeg er helt normal, men ved siden av en boler så blir jeg automatisk utrent. Hehe)
Jeg synes estetisk sett at kroppen blir rar og klumpete.
Han har generelt lite tid til overs for å gjøre andre ting enn å trene.
Han er bare interessert i meg på grunn av utseende (jeg tenker vel at hvis han er såpass interessert i å se sterk ut så må han vel i hertfall være interssert i å ha en pen kjæreste?)

Men så deg er sagt, så betyr jo innsiden mest Smiley Faktisk betyr det mest for de felste jenter Smiley
Jeg har falt for mange menn i forskjellige muskelkategorier. Men ingen bolere, men muligens fordi jeg bare kjenner et par av dem  Huh
Men for eksempel så trodde jeg at korte, spinkle gutter var no-no. Men så plutselig ble jeg hodestups forelska i en (i fjor, det ble ingenting da Tongue). Faktisk tror jeg at jeg aldri har forelska meg i en mann som jeg utenifra ville tenkt på som "drømmemannen" kroppslig Smiley

Utlogget Pjuska

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #203 : 12. mai 2010, 15:15 »
Men vel, vi jenter dømmer på utseende. Gjør ikke dere gutta det også? Er drømmedama like gjerne en slank trent jente på 50 kg som en stor utrent en på 100 kg eller en skikkelig muskeldame som ser ut som en mann hvis det ikke var for overdreven klovnesminke? Jeg tror ikke det, desverre. Alle har ulike preferanser. Men de fleste gutter (tror jeg) liker sporty, slanke damer kroppsmessig. Og de fleste jenter liker sporty, slanke menn kroppsmessig. Men jeg tror jenters pereferanser varierer mer enn gutters, generelt altså Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #204 : 13. mai 2010, 03:27 »
Men vel, vi jenter dømmer på utseende. Gjør ikke dere gutta det også? Er drømmedama like gjerne en slank trent jente på 50 kg som en stor utrent en på 100 kg eller en skikkelig muskeldame som ser ut som en mann hvis det ikke var for overdreven klovnesminke? Jeg tror ikke det, desverre. Alle har ulike preferanser. Men de fleste gutter (tror jeg) liker sporty, slanke damer kroppsmessig. Og de fleste jenter liker sporty, slanke menn kroppsmessig. Men jeg tror jenters pereferanser varierer mer enn gutters, generelt altså Smiley

Mennesker som er kommet forbi sin mest pubertale periode vil vel helst hevde at de blir glad i et menneske og ikke en kropp. Et menneske har både positive og negative sider ved seg, men kommer som en "full pakke". En kan ikke velge bort noe en setter mindre pris på. Enten er "pakken" som en helhet god nok, eller så er den det ikke.

Alle mennesker har ulike preferanser ja. Derfor er det noen for oss alle der ute. Det er ikke slik at "de fleste liker <fyll ut et eller annet>". Det er ukebladene som prøver å fortelle deg dette. Uansett hvor mye en etterstreber noe perfekt, så vil en ende opp med å finne ut at en likes av en gruppe mennesker og mislikes av en annen. Med dette bak øret er egentlig det beste utgangspunktet å slutte med å jage et speilbilde eller ideal og heller være seg selv på godt og vondt. De som liker deg for den du er vil søke kontakt. De som ikke liker deg for den du er, vil skygge unna. Når dagen er over, vil du sove godt om natten ... i full visshet om at du er deg selv ... og ikke en person andre ønsker du skal være.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #205 : 13. mai 2010, 07:36 »
Mennesker som er kommet forbi sin mest pubertale periode vil vel helst hevde at de blir glad i et menneske og ikke en kropp. Et menneske har både positive og negative sider ved seg, men kommer som en "full pakke". En kan ikke velge bort noe en setter mindre pris på. Enten er "pakken" som en helhet god nok, eller så er den det ikke.

Alle mennesker har ulike preferanser ja. Derfor er det noen for oss alle der ute. Det er ikke slik at "de fleste liker <fyll ut et eller annet>". Det er ukebladene som prøver å fortelle deg dette. Uansett hvor mye en etterstreber noe perfekt, så vil en ende opp med å finne ut at en likes av en gruppe mennesker og mislikes av en annen. Med dette bak øret er egentlig det beste utgangspunktet å slutte med å jage et speilbilde eller ideal og heller være seg selv på godt og vondt. De som liker deg for den du er vil søke kontakt. De som ikke liker deg for den du er, vil skygge unna. Når dagen er over, vil du sove godt om natten ... i full visshet om at du er deg selv ... og ikke en person andre ønsker du skal være.
Jeg ser ikke helt problemet med at menn jager etter den litt over gjennomsnittlig store kroppen, a la Brad Pitt, ikke liten, men markert og sexy som jentene sier de liker. Klarer man å trene seg til en slik kropp vil man treffe bredt og appellere til stort sett alt av jenter, i hvert fall kroppslig sett. Selvsagt er det andre ting som er vel så viktig, men er bra kropp hjelper nok en del.

Selvsagt vil man som ung kjekkas skremme vekk en del jenter. Noen jenter går kun etter tykke gutter, kanskje noen sikler etter svært tynne karer og noen jenter nekter å gå for noe annet enn tyrenakker.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #206 : 25. september 2010, 22:49 »
Shit  Wink Hvis de ikke liker de som tror de er verdensmestere, må de jo mislike sterkt de som er verdensmestere  Cry

Jeg kommer til å leve ensom og forlatt resten av livet...................................

nice, verdensmester jo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!