Skrevet av Emne: Team Xtreme Vikings  (Lest 16568 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Team Xtreme Vikings
« : 02. januar 2009, 10:18 »
.

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Team Xtreme Vikings
« #1 : 02. januar 2009, 13:03 »

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #2 : 02. januar 2009, 13:10 »
Elsker disse gutta Smiley Er selv hardcore kristen og digger måten de evangeliserer på Smiley
AMEN Cheesy

sjekk ut filmene! på : txvikings.com

mye rått!

-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Team Xtreme Vikings
« #3 : 02. januar 2009, 13:28 »
Jeg skal være me i teamet litt fremover faktisk Smiley
Det er et par av gutta som er veldig sterke, Alex kunne nok lett hevdet seg i -105 klassen i strongman..
Finn fem feil.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Team Xtreme Vikings
« #4 : 02. januar 2009, 13:36 »
Elsker disse gutta Smiley Er selv hardcore kristen og digger måten de evangeliserer på Smiley
AMEN Cheesy

sjekk ut filmene! på : txvikings.com

mye rått!


Hehe, jeg er også kristen Wink flott at noen gir de (glad)kristne et annet ansikt enn det vi er vant til å se fra samlingene på sørlandet!

Heldigvis skimter jeg et ørlite snev av selvironi hos gutta, noe som skiller dem fra den lite tiltalende gjengen man ser på jesus-tv... Kule karer, ingen tvil om det!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #5 : 02. januar 2009, 14:17 »
Hehe, jeg er også kristen Wink flott at noen gir de (glad)kristne et annet ansikt enn det vi er vant til å se fra samlingene på sørlandet!

Heldigvis skimter jeg et ørlite snev av selvironi hos gutta, noe som skiller dem fra den lite tiltalende gjengen man ser på jesus-tv... Kule karer, ingen tvil om det!

hehe, jau Smiley
er mye folk som blir frelst i trønderlag for tia! Mye brae evangelister her som motbeviser bigbang osv for folk og helbreder (er ikke de som helbreder, men Gud) og GUD ER GO Cheesy Cheesy
AMEN Cheesy

Jaujau Cheesy
Nyttårsforsettet mitt må være å lese ferdig Bibelen Smiley har nesten gjort det, men mangler endel av det gamle Tongue
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #6 : 02. januar 2009, 14:22 »
.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #7 : 02. januar 2009, 14:36 »
.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #8 : 02. januar 2009, 15:09 »
Du skal være med framover ja Smiley  Denne gjengen virker jo veldig habile i forhold til en kvalifisering i NSM tenker i alle fall jeg. Har du noen info på guttas prestasjoner i bøy, benk og mark?

Kom også til å tenke på at Ragnar Kleiv fra Skien må passe perfekt i denne gjengen. Rive i stykker telefonkataloger, bekpress på spikermatte og diverse ofisielle verdensrekorder i knusing av betong virker jo til å passe godt inn i denne gjengen. Og selvfølgelig det at Ragnar er også er en kristen ekstorpedo Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=YtgSx09O1eo


Synd ikke Ragnar står fram som kristen da.. jeg skjønner ikke hvorfor noen kristne er flaue over Gud osv.. hva har vi å være flau for? vi som kjenner til noe mer og sannheten og merker kjærlighet og atyrke hver dag? Smiley vi har en milliard grunner til å fortelle om Jesus Cheesy
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Team Xtreme Vikings
« #9 : 02. januar 2009, 15:16 »
Synd ikke Ragnar står fram som kristen da.. jeg skjønner ikke hvorfor noen kristne er flaue over Gud osv.. hva har vi å være flau for? vi som kjenner til noe mer og sannheten og merker kjærlighet og atyrke hver dag? Smiley vi har en milliard grunner til å fortelle om Jesus Cheesy


Våkn opp mann. Jesus, gud osv. finnes ikke. Har man et snev av intelligens så skjønner man dette.

Og txvikings, tøft opplegg, men blir så til de grader ødelagt av det patetiske budkapet deres om kristensdom og religion.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #10 : 02. januar 2009, 15:19 »
.

Utlogget Ocs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: Team Xtreme Vikings
« #11 : 02. januar 2009, 15:23 »
Var ikke disse med i norske talenter? Wink Smiley
184 høy
80 kg

Driver aktivt med friidrett og styrketrening.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #12 : 02. januar 2009, 15:30 »
.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Team Xtreme Vikings
« #13 : 02. januar 2009, 15:32 »
1. De trenger ingen invitasjon, de kan bare møte opp som alle andre. Smiley

2. Jeg tviler sterkt på at noen av dem vil greie seg. Han amerikanske strongmanutøveren som reiste med dem da de var i fengselet jeg jobber i, HAN kunne nok greid seg. Man kvaller ikke til NSM 09 ved å ta 190 i benk og rive telefonkataloger. Da hadde mange kvallet til NSM... Men nå er jeg ikke sikker på om Alex (?) var med på det showet jeg så.

3. Det må huskes at når man har 5 småsterke showpersoner, hvor tre bøyer armeringsjern (noe de fleste over 100 kg greier), en knekker et balltre og tre river kataloger, og to bretter stekepanner... så er det ikke en og samme person som innehar alle disse evnene og styrkene. De har gjerne sine sterke sider og de viser de. De kan ikke stille som lag på NSM... Wink

4. Når alt det er sagt, så syns jeg HP har en fin måte å snakke til publikumet sitt på. Man lytter liksom til HP... Wink Hehe! "Det ække snakk om å værra religiøs og kjedelig, gutter, det er snakk om jesus kristus!"

Har MB7 sett kvalifiseringsøvelsene til NSM ? Knekking av tynn murstein med sekkhanskje på er ikke en øvelse... De som kvaller til NSM09 har nok trent i mange år for maks styrke, og sikkert hatt minst 6 måneder med spesifikk oppkjøring til akkurat denne konken. LIte trolig at vi vil få en kvalifisert utøver som ikke har trent for strongman en stund.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #14 : 02. januar 2009, 15:38 »
Våkn opp mann. Jesus, gud osv. finnes ikke. Har man et snev av intelligens så skjønner man dette.

Og txvikings, tøft opplegg, men blir så til de grader ødelagt av det patetiske budkapet deres om kristensdom og religion.

Våkn opp selv.. Om man virkelig tror, vi, planteliv, dyreliv, millarder av arter, den perfekte balanse mellom natur og menneskeliv, tyngdekraft, og det at vi er plassert på perfekt avstand fra solen for ikke å fryse ihjel eller å steike, og den avangserte menneskekroppen og alt kommer fra et TILFELDIG SMELL, da er man dum da! det sier litt om intelligens..
Og de smarteste folkene i verden har ofte vært kristne, sååå...  Cool

Kunne kommet med en million argument mot big mang og darwin osv, men dette er ikke topicen for det, så du får sende en PM om du vil diskutere Wink
BTW: Darwin ble frelst før døden og jeg tror på hannes teori sammen med bibelen Wink
Gud helbredet meg og mange jeg kjenner.. det kan IKKE vitenskap bevise eller gjøre no med.. legene og vitenskapsfolk er mennesker og tar feil!!
De som stoler på vitenskap; DE er dumme de... Èn dag sier vitenskap at kaffe er sunt, en annen dag at kaffe er dødelig osv... skifter mening så ofte, at det er umulig å høre på de.. det er mennesker, og mennesker tar feil.. vi er små..
Kunne sagt såååå mye mer, men da blir jeg sittene og skrive Tongue
Jesus er konge! Cheesy ikke ødegård...
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!