Skrevet av Emne: Team Xtreme Vikings  (Lest 16567 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #45 : 02. januar 2009, 17:48 »
.

Utlogget Lille Sven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Aktiv innen styrkeløft og strongman
Sv: Team Xtreme Vikings
« #46 : 02. januar 2009, 17:51 »
Jeg skal være me i teamet litt fremover faktisk Smiley
Det er et par av gutta som er veldig sterke, Alex kunne nok lett hevdet seg i -105 klassen i strongman..

Herlig David, gleder meg stort til å se deg i denne settingen. Med alle dine år på Stavanger og Kristiansands skyggeside passer du rett inn med fryktede torpedoer og x-narkomane biggrin
Nr 4 -105 Kristiansand Showlift 2008
Nr 3 -105 Kristiansand Showlift 2009
Nr 3 -105 Kristiansand Showlift 2010
Norgesmester i Atlasstein 2009 for -105
Nr 3 Heilt vilt 2009
Nr 8 NSM 2011

LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84861.0

Medlem av Kristiansand Atlet Klubb og Kristiansand Strongteam

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Team Xtreme Vikings
« #47 : 03. januar 2009, 00:28 »
En ting jeg ikke skjønner med all praten jeg hører ( fra folk utenfor strongman miljøet vel å merke) om disse TX kara, er hvor "kult" det er er at enkelte har vært "torpedoer". Hva faen er det for en mongoholdning? Er en typisk torpedo noe å se opp til? Hva sier eks-torpedoer om sin fortid? For all del, bra de er på ett bedre spor, men tviler på at de selv synes fortiden sin er like drit-kewl som enkelte utenfor synes.

Hva om andre som har forvoldt andre like mye eller faktisk mindre skade, f.eks voldtektsmenn etc, hadde begynt med strongmanshow? Er det også driiiiit fett ass?? En dyremishandler som har kommet på bedre tanker??

På generelt grunnlag ( altså ikke rettet til TX vikings - jeg kjenner ingen av disse) vil jeg si at eks-torpedoer som blir kristne, like gjerne kunne adoptert nazismen, kommunisme, eller hvilken som helst annen ideologi. De er fortsatt sannsynligvis lite reflekterte mennesker, med store sosiale mangler, som tilfeldigvis dumpa borti noe som hjalp dem ( hint: sosialt nettverk). Igjen, dette var ikke relatert til TX vikings, men mere den generelle "kult at mongoer har blitt kristne" holdningen. Jeg blir helt matt  what

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #48 : 03. januar 2009, 02:17 »
Torpedoer har vel sjeldent gjort vondt mot folk som ikke har gjort seg fortjent til det.
Jeg synes det bør være en plass for torpedoer i våres verden.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget DanielØvre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

  • Kaliber Gym
Sv: Team Xtreme Vikings
« #49 : 03. januar 2009, 02:37 »
Torpedoer har vel sjeldent gjort vondt mot folk som ikke har gjort seg fortjent til det.
Jeg synes det bør være en plass for torpedoer i våres verden.

AMEN!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #50 : 03. januar 2009, 02:55 »
.

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Team Xtreme Vikings
« #51 : 03. januar 2009, 03:54 »
Våkn opp mann. Jesus, gud osv. finnes ikke. Har man et snev av intelligens så skjønner man dette.

Og txvikings, tøft opplegg, men blir så til de grader ødelagt av det patetiske budkapet deres om kristensdom og religion.
Der mista jeg all respekt for deg Sad

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Team Xtreme Vikings
« #52 : 03. januar 2009, 04:13 »
Jeg trener daglig med en av disse gutta Smiley

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Team Xtreme Vikings
« #53 : 03. januar 2009, 10:05 »
Der mista jeg all respekt for deg Sad

Neeeeeeeei, huff huff. Det var leit da. Og jeg som hele tiden tenkte; hva kommer Ironmad til å synes om meg etter jeg poster dette innlegget. Men så tok jeg sjangsen og postet det alikevel. Det skulle jeg jo ikke gjort for nå har han mistet all sin respekt for meg.

-_-


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #54 : 03. januar 2009, 11:28 »
Det har vært mange forundelige utdelinger av Nobels fredspris de siste årene. Du bør nomineres, Gjerdrum! Smiley
Vel, jeg er av den oppfatning at vold avler vold, og at trusler og andre torpedo-kjennetegn ikke er det verden har størst behov for. Jeg kan være enig med deg at torpedoene kanskje ikke er de værste i alle tilfeller, faktisk. De får tilbudt masse penger for disse jobbene, av rike bakmenn. Horene har vel heller ikke alltid funnet yrket sitt på NAV, men latt seg friste av inntjeningen og mangel på annet arbeid. Hvis samfunnet bak hadde boikottet bruk av torpedoer, så hadde vi kanskje vært spart for noe. Om "skurken" sitter igjen med penga får så være, han som hyret inn en torpedo er en større skurk etter min mening.

Man får ikke sendt torpedo etter seg bare fordi man har glemt å betale siste boka fra barnas beste....

Nå vet ikke jeg "hva slags type" torpedo du snakker om. Om det er en slum torpedo eller hva det er? Folk har SOM regel blandet seg inn i noe de burde ha holdt seg laangt unna, og de som får en torpedo,pengeinnkrever whatever på døra har nok forstått i forkant viktigheten av å gjøre opp for seg. Når det har gått så langt så de får folk på døra så har de menget seg meg feil folk fra begynnelsen av. Har de menget seg med disse folkene så har de nok allerede gjort ting som ikke akkurat er beskrevet som tilatt i norges lover.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Figuz

  • Gjest
Sv: Team Xtreme Vikings
« #55 : 03. januar 2009, 11:29 »
Artige gutter disse evangelistene. Wink
Om de skal spre guds ord, så må isåfall dette være den kuleste måten. Slår slapp jesusrock anyday  :Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Team Xtreme Vikings
« #56 : 03. januar 2009, 11:30 »
Han som hyret inn en torpedo er en større skurk etter min mening.

Huset ditt blir gasset av profesjonelle øst-europeiske kriminelle. Verdier for 200.000 blir stjålet. Politiet gjør ingenting. Ved et lykketreff får du et tips om hvem som har gjort det - du kontakter politiet - de gjør fortsatt ingen ting. Du kontakter en fyr som pleier å ordne opp - forteller han at han får halvparten av det han får tilbake. Han sporer opp den øst-europeiske gjengen - møter opp på døra dems, uten å utddele hverken en kule eller et slag finner han nesten alt de har stjålet fra huset ditt (du har merket tingene dine). Du får igjen nesten alt du mistet - mannen du leide inn får sin betaling.

Spørsmål: Var den øst-europeiske gjengen eller deg selv den største lovbryteren?

Eksempel to: En av dine beste venner har uten at du har visst om det blitt utnyttet av en kriminell gjeng. Han har blitt truet til å oppbevare narkotika for de, de har voldtatt søstera hans og de har flere ganger ramponert bilen hans, knust ruter hos foreldrene hans osv - familien er livredd fordi dette er en velkjent og farlig gjeng. Voldtekten ble anmeldt og henlagt pga bevisets stilling. Tilslutt bryter han sammen og forteller det til meg og en annen kompis. Vi engasjerer så en del folk - samler sammen til et møte hvor alle parter møtes - den gjengen som har plaget kompisen min ser at de har møtt overmakta - betaler en kompensasjon - ting blir lagt død - 6 år etter har all aktivitet knyttet til familien sluttet og min venn har fått være helt i fred.

Spørsmål: Hvem var de store skurkene her?

Begge disse hendelsene er to av flere historier fra det virkelige liv hvor jeg mener utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet og vitner om at du kanskje har litt liten livserfaring til å uttale deg om ting du nok stort sett har sett på film Wink
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #57 : 03. januar 2009, 11:34 »
Huset ditt blir gasset av profesjonelle øst-europeiske kriminelle. Verdier for 200.000 blir stjålet. Politiet gjør ingenting. Ved et lykketreff får du et tips om hvem som har gjort det - du kontakter politiet - de gjør fortsatt ingen ting. Du kontakter en fyr som pleier å ordne opp - forteller han at han får halvparten av det han får tilbake. Han sporer opp den øst-europeiske gjengen - møter opp på døra dems, uten å utddele hverken en kule eller et slag finner han nesten alt de har stjålet fra huset ditt (du har merket tingene dine). Du får igjen nesten alt du mistet - mannen du leide inn får sin betaling.

Spørsmål: Var den øst-europeiske gjengen eller deg selv den største lovbryteren?

Eksempel to: En av dine beste venner har uten at du har visst om det blitt utnyttet av en kriminell gjeng. Han har blitt truet til å oppbevare narkotika for de, de har voldtatt søstera hans og de har flere ganger ramponert bilen hans, knust ruter hos foreldrene hans osv - familien er livredd fordi dette er en velkjent og farlig gjeng. Voldtekten ble anmeldt og henlagt pga bevisets stilling. Tilslutt bryter han sammen og forteller det til meg og en annen kompis. Vi engasjerer så en del folk - samler sammen til et møte hvor alle parter møtes - den gjengen som har plaget kompisen min ser at de har møtt overmakta - betaler en kompensasjon - ting blir lagt død - 6 år etter har all aktivitet knyttet til familien sluttet og min venn har fått være helt i fred.

Spørsmål: Hvem var de store skurkene her?

Begge disse hendelsene er to av flere historier fra det virkelige liv hvor jeg mener utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet og vitner om at du kanskje har litt liten livserfaring til å uttale deg om ting du nok stort sett har sett på film Wink

Endelig en som ikke bor i hytte på fjellet Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Team Xtreme Vikings
« #58 : 03. januar 2009, 11:59 »
Jeg opprettet denne tråden for å få mer informasjon om og diskutere TX Vikings styrkeprestasjoner, og hvorvidt disse kan hevde seg i en sammenheng som f eks NSM.
Om Gud finnes eller ikke er i og for seg en interessant diskusjon, men det kan vel tas i en annen tråd? Finnes allerede tråder hvor dette er heftig diskutert, såvidt jeg har fått med meg.

*HELLmik*: Har du mer inside information? Smiley

De fleste som er med i teamet trener mest på de øvelse de skal gjøre på showet, så de har ikke noe enormt å vise til i type "gym-prestasjoner". Men Alex er et natur-talent uten sidestykke!
Han har eget snekkerfirma, og får ikke trent så mye- en til tre ganger i uka sa han til meg...
Han har 200 i benk, repper 10-15rep på 110kg stokk, og løper lett med 140kg farmers på tx-showene...Greps styrken er upåklagelig og potensialet er stort hos denne gutten som også er den yngste av gutta.
Jeg spurte faktisk om han hadde vurdert å stille i en vanlig strongman konk (nevnte showlift -105), men løftinga er jo bare et middel for å forkynne om Jesus for disse gutta. Foreløpig var det ikke noe som fristet for hans del.
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Team Xtreme Vikings
« #59 : 03. januar 2009, 12:04 »
Herlig David, gleder meg stort til å se deg i denne settingen. Med alle dine år på Stavanger og Kristiansands skyggeside passer du rett inn med fryktede torpedoer og x-narkomane biggrin

Jeg skal rive donald blader på tvers og bøye tannbørster, jeg håper dere kommer og heier meg fram!!
Finn fem feil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!