Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 345143 ganger)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: allmektig Gud
« #1140 : 04. februar 2009, 12:36 »
De var sikkert muslimer de som gjorde det. Siden alle filmene som er lagd om krasjet i empire state building(før dem krasjer så sier allti en trerrorist: alt for allah eller noe i den duren)
Så bin laden er vel muslim å de fleste av hans tilhengere, de har jo blitt hjernevasket hele gjengen, men uansett er det ikke bra med selvmordsbombere som dreper uskyldige små barn.
Så vidt meg bekjent var det en oberst løyntnant som krasjet i tett tåke, og ikke terrorister.

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: allmektig Gud
« #1141 : 04. februar 2009, 12:37 »
På 12-1300 tallet sende de Kristne noe de kalte barnekorstoget ned mot midtøsten for å spre gud ord, under dette korstoget døde flere tusen barn enten av sult,sykdommer, eller de ble drept. Så Muslimene er ikke mye bedre når det kommer til dødsfall blant barn.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1142 : 04. februar 2009, 12:47 »
På 12-1300 tallet sende de Kristne noe de kalte barnekorstoget ned mot midtøsten for å spre gud ord, under dette korstoget døde flere tusen barn enten av sult,sykdommer, eller de ble drept. Så Muslimene er ikke mye bedre når det kommer til dødsfall blant barn.

Jeg visste korstog ville komme opp når jeg sa dette, men det var før i tiden, som sagt er ikke alle kristne like å mange "Kristne" som gjorde dette før i tiden tolket forskjellige ting feil, står ingenting i bibelen om at vi skal drepe alle som ikke tror.
Men noen muslimer mener vist det fremdeles. kristne har stoppet opp med dette, men det har ikke muslimene. Nevner det igjenn at det står ingenting om i bibelen at vi skal drepe dem som tror, de var egentlig ikke kristelige vil jeg påstå, var heller noen som priste Jesus med munn, men levde ikke livet som kristelig(med andre ord "FAKE" kristen, de talte gode ord med munn, men trodde egentlig ikke. Korstogene var kansje også en slags maktdemostrasjon, som hitlers(hitler skulle drepe alle som ikke var enig i nazismen, han ville ha enorm makt, hitler omtalte faktiskt seg selv som kristelig og skulle utrydde jødene som ikke trodde på Jesus, og fordi jødene drepte Jesus på korset.

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: allmektig Gud
« #1143 : 04. februar 2009, 12:52 »
Bush sa jo når han invanderte Irak at gud ville han skulle vinne denne krigen.
Det har død en del barn under Irak krigen.
Islam sier heller ikke du skal drepe, i sin utopiske form er faktisk Islam mer tolerang enn Kristendom.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: allmektig Gud
« #1144 : 04. februar 2009, 13:10 »
Bush sa jo når han invanderte Irak at gud ville han skulle vinne denne krigen.
Det har død en del barn under Irak krigen.
Islam sier heller ikke du skal drepe, i sin utopiske form er faktisk Islam mer tolerang enn Kristendom.


Islam oppfordrer til DRAP og KRIG mange plasser i koranen!
Bibelen forbyr krig, drap, og forkaster dømming av andre, osv..
Bibelen ELSKER den neste og Jesus sier at det du gjør mot andre mennesker gjør du også mot meg + han elsker kvinner og barn!
Så LES kilden din før du rakker ned mot noe!
Ikke døm en religion basert på GALE menneskers sine handlinger!
Døm en religion av å se på lederen! Jesus lærte KUN godhet, nestekjærlighet osv osv..
Beefcake; Ikke gidd å kom med noe vers fra gamle testamentet nå! Vi er kristne og "lovene" er oppfyllt av Jesus.. Vi er ikke jøder..
Trist at så mye dritt er blitt gjort i "Guds navn" oppe igjenom tiden, men tror Gud gråter og er lei seg for dette..
men det er så latterlig.. Eneste de "tøffe" ikke-kristne kan bruke mot oss er "korstogene" og gamle testamentet! Noe som de ikke kan ta OSS for i det hele tatt! haha..
Er så lei av å få skitkasting hele tiden etter oss kristne nå at jeg hopper av snart... for vi kan jo ikke si noe som sårer de små bløte hjertene deres..
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1145 : 04. februar 2009, 13:15 »
Nei de islam sier ikke du skal drepe, men de gjør det likevel, likt som med korstogene til de kristelige, bibelen sier ikke at vi kristne skal tvinge folk til tro eller drepe dem som ikke vil. som jeg har sagt finnes det "FALSKE" kristne som snakker som om de var kristne, men i sitt hjerte tror de ikke på Gud eller noe som helst. Du drar bush inn i dette som sa: atr Gud vil at vi skal vinne irakkrigen(bush sa d garantert fordi ordet hans skulle virke kraftigere, uansett fikk han ikke noe som helst ord fra Gud at han skulle vinne krigen. Likt som med hitler(Hitler omtalte seg selv som kristelig, det var derfor han skulle drepe alle jødene, fordi jødene de drepte Jesus. religioner kan brukes ofte som å få mest mulig makt, eller for å ha en hobby ved å drepe folk som ikke tror bare for å drepe et folkeslag man ikke liker av en grunn.
Pluss i islam religionen står det også at de skal gjøre alt for å vinne folk til allah( det kan inkuludere drap)

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1146 : 04. februar 2009, 13:21 »
jokkeman... jeg ville ikke ha erget disse som ikke tror eller plaget dem eller kalle dem tøffel eller hva som helst. De er også vanlige mennesker som oss å vi er ikke bedre enn dem, eneste forskjell på oss og dem er at vi tror, ingenting annet. Hadde jeg vært en ikke-troende hadde jeg blitt ganske sur på deg jokkemann. selv om noen sier noe som er imot kristendommen å håner den, ikke gidd å skriv hånete ord tilbake:)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #1147 : 04. februar 2009, 13:38 »
De var sikkert muslimer de som gjorde det. Siden alle filmene som er lagd om krasjet i empire state building(før dem krasjer så sier allti en trerrorist: alt for allah eller noe i den duren)

Det har vel ikke blitt lagd så veldig mange filmer om krasjen i Empire State building i 1945.. Kanskje du mener World Trade Center i 2001..?



Islam oppfordrer til DRAP og KRIG mange plasser i koranen!
Bibelen forbyr krig, drap, og forkaster dømming av andre, osv..
Bibelen ELSKER den neste og Jesus sier at det du gjør mot andre mennesker gjør du også mot meg + han elsker kvinner og barn!
Så LES kilden din før du rakker ned mot noe!
Ikke døm en religion basert på GALE menneskers sine handlinger!
Døm en religion av å se på lederen! Jesus lærte KUN godhet, nestekjærlighet osv osv..
Beefcake; Ikke gidd å kom med noe vers fra gamle testamentet nå! Vi er kristne og "lovene" er oppfyllt av Jesus.. Vi er ikke jøder..
Trist at så mye dritt er blitt gjort i "Guds navn" oppe igjenom tiden, men tror Gud gråter og er lei seg for dette..
men det er så latterlig.. Eneste de "tøffe" ikke-kristne kan bruke mot oss er "korstogene" og gamle testamentet! Noe som de ikke kan ta OSS for i det hele tatt! haha..
Er så lei av å få skitkasting hele tiden etter oss kristne nå at jeg hopper av snart... for vi kan jo ikke si noe som sårer de små bløte hjertene deres..

Skjerp deg nå mann. Slutt opp med å tolke angrep på religionen du tror på med angrep på deg personlig. Du er ikke gud, er du vel?


jokkeman... jeg ville ikke ha erget disse som ikke tror eller plaget dem eller kalle dem tøffel eller hva som helst. De er også vanlige mennesker som oss å vi er ikke bedre enn dem, eneste forskjell på oss og dem er at vi tror, ingenting annet. Hadde jeg vært en ikke-troende hadde jeg blitt ganske sur på deg jokkemann. selv om noen sier noe som er imot kristendommen å håner den, ikke gidd å skriv hånete ord tilbake:)

Bra sagt hanzyman! For en gangs skyld er jeg enig med deg.


Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Sv: allmektig Gud
« #1148 : 04. februar 2009, 13:39 »

Islam oppfordrer til DRAP og KRIG mange plasser i koranen!
Bibelen forbyr krig, drap, og forkaster dømming av andre, osv..
Bibelen ELSKER den neste og Jesus sier at det du gjør mot andre mennesker gjør du også mot meg + han elsker kvinner og barn!
Så LES kilden din før du rakker ned mot noe!
Ikke døm en religion basert på GALE menneskers sine handlinger!
Døm en religion av å se på lederen! Jesus lærte KUN godhet, nestekjærlighet osv osv..
Beefcake; Ikke gidd å kom med noe vers fra gamle testamentet nå! Vi er kristne og "lovene" er oppfyllt av Jesus.. Vi er ikke jøder..
Trist at så mye dritt er blitt gjort i "Guds navn" oppe igjenom tiden, men tror Gud gråter og er lei seg for dette..
men det er så latterlig.. Eneste de "tøffe" ikke-kristne kan bruke mot oss er "korstogene" og gamle testamentet! Noe som de ikke kan ta OSS for i det hele tatt! haha..
Er så lei av å få skitkasting hele tiden etter oss kristne nå at jeg hopper av snart... for vi kan jo ikke si noe som sårer de små bløte hjertene deres..

vi kan jo tydeligvis ikke si stort som sårer deres bløte hjerter heller. Du satt vel og hoppa i stolen over forslaget om nye blasmfemiparagrafen? Trist dag idag for deg da?
Forstår egentlig ikke behovet ditt for å beskytte kristendommen (og Gud) som du gjør. Finnes Gud så trenger han ikke en at en av tinnsoldatene hans skal passe på han, Gud er allmektig og fikser detta selv uten store problemer. Det bringer oss inn på et annet tema, du mener Gud gråter og er lei seg.. Gud er allmektig, han hadde vært lei seg hadde han fiksa det, at han ikke fikser det beviser en av to ting: A)Gud finnes ikke, B) Gud bryr seg ikke.

Bibelen forbyr drap? Vel, i mange tilfeller så kanskje.. men, hva med .feks. david og goliat? Hvis bibelen er så skinnhellig som du mener, skulle ikke David bare vendt andre kinnet til? Godsnakka litt med Goliat?  Og hva med Moses, når de gikk mellom gjennom dødehavet/rødehavet eller hva det nå var så fulgte faraos styrker etter. Og Gud drepte hele gjengen ved å slippe ned vannet igjen. Jeg gidder ikke engang begynne på Noahs ark..


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #1149 : 04. februar 2009, 13:41 »

Islam oppfordrer til DRAP og KRIG mange plasser i koranen!
Bibelen forbyr krig, drap, og forkaster dømming av andre, osv..
Bibelen ELSKER den neste og Jesus sier at det du gjør mot andre mennesker gjør du også mot meg + han elsker kvinner og barn!
Så LES kilden din før du rakker ned mot noe!
Ikke døm en religion basert på GALE menneskers sine handlinger!
Døm en religion av å se på lederen! Jesus lærte KUN godhet, nestekjærlighet osv osv..
Beefcake; Ikke gidd å kom med noe vers fra gamle testamentet nå! Vi er kristne og "lovene" er oppfyllt av Jesus.. Vi er ikke jøder..
Trist at så mye dritt er blitt gjort i "Guds navn" oppe igjenom tiden, men tror Gud gråter og er lei seg for dette..
men det er så latterlig.. Eneste de "tøffe" ikke-kristne kan bruke mot oss er "korstogene" og gamle testamentet! Noe som de ikke kan ta OSS for i det hele tatt! haha..
Er så lei av å få skitkasting hele tiden etter oss kristne nå at jeg hopper av snart... for vi kan jo ikke si noe som sårer de små bløte hjertene deres..

Bra! Drittkasting funker. Fortsett å kast dritt mot de kristne, så gir de opp og blir normale.

For øvrig ikke vi som er "gærne", det er jo DU som digger paintball, nu-metall ( og sikkert trance) samt biler.  Du er jo helt PLING I BOLLEN!! for å sirre mildt! KLIIIIIN KOKKOS! Sjikkelig sånn mååderne og trendy eller hvarre er rem kaller re inne i ÅSLÅ!
Sa brura

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1150 : 04. februar 2009, 13:42 »
Det har vel ikke blitt lagd så veldig mange filmer om krasjen i Empire State building i 1945.. Kanskje du mener World Trade Center i 2001..?

ja, beklager, mente world trade center i 2001.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1151 : 04. februar 2009, 13:43 »
Nei de islam sier ikke du skal drepe, men de gjør det likevel, likt som med korstogene til de kristelige, bibelen sier ikke at vi kristne skal tvinge folk til tro eller drepe dem som ikke vil. som jeg har sagt finnes det "FALSKE" kristne som snakker som om de var kristne, men i sitt hjerte tror de ikke på Gud eller noe som helst. Du drar bush inn i dette som sa: atr Gud vil at vi skal vinne irakkrigen(bush sa d garantert fordi ordet hans skulle virke kraftigere, uansett fikk han ikke noe som helst ord fra Gud at han skulle vinne krigen. Likt som med hitler(Hitler omtalte seg selv som kristelig, det var derfor han skulle drepe alle jødene, fordi jødene de drepte Jesus. religioner kan brukes ofte som å få mest mulig makt, eller for å ha en hobby ved å drepe folk som ikke tror bare for å drepe et folkeslag man ikke liker av en grunn.
Pluss i islam religionen står det også at de skal gjøre alt for å vinne folk til allah( det kan inkuludere drap)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #1152 : 04. februar 2009, 13:44 »
Jeg har faktisk blitt overbevist om at Gud finnes jeg, etter å ha lest denne tråden. Hvor henvender jeg meg?
Sa brura

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1153 : 04. februar 2009, 13:46 »
Jeg har faktisk blitt overbevist om at Gud finnes jeg, etter å ha lest denne tråden. Hvor henvender jeg meg?

Er dette seriøst? eller ironi?:-)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #1154 : 04. februar 2009, 13:48 »
Seriøst såklart.





















































































































































NOOOOOOOOOOT!!!!!!! hahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahahhalooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!