Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 344444 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: allmektig Gud
« #1830 : 08. mars 2009, 12:48 »
Hitler brydde seg ikke om palestina nei, haha og han kunne ikke vite det i forveien nei..lol

Jeg mener måten jødene styrer så mye i verden. Det er det han viste kom til å skje, jødene er jo jævlig smarte og han visste at de kom til å eie verden om ikke lenge, han hadde ihvertfall ikke lyst å bli styrt av jøder.

Dere vet alle hva jeg mener, i tilfeller dere later bare som dere ikke skjønner er en annen sak. 
Jeg sier jo ting rett ut, så hvorfor stiller dere så mange spørsmål som er akkurat svart?

Dette er antisemittisk tankesøppel som har sirkulert i århundrer.  Kan du forklare eksakt hvordan jødene styrer USA?  USA har en uhyre mektig kristenfundamentalistisk lobby som representerer kanskje ti ganger flere amerikanere enn det finnes jøder i hele verden.  Tror du at disse ville la seg styre av folk fra en annen religion?  Det er sant at den jødiske lobbyen oppnår mye i USA, men det er fordi de kristne er sionister på et kristent grunnlag.  Derfor ligger Israel-politikken bom fast i USA.  Det kristenhøyre gjør på dette området, er temmelig likt det som de gjør via American Rifle Association når det gjelder våpenlovgiving.  Dette er også et tema der politikken sitter bom fast.

Tankegangen din kjenner vi fra hundre år tilbake, da mange trodde at jødene styrte Russland.  Si meg, er sånt tull vanlig blandt muslimer i Norge?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1831 : 08. mars 2009, 13:46 »
Du får kalle det tull. Jeg vet også ganske godt hvordan du tenker, ikke kommneter tanke gangen min som bullshit. For jeg synes at måten du aksepterer ting på er bullshit. Hvorfor mener du at muslimer driver å dreper hverandre? Det må jo være noe bak det, eller?

Jo, jeg skal si deg hva som er bak det, det er sionist regimen i USA som er bak det. Den gangen USA slutter å få forskjellige grupperinger i muslimske land til å gå mot hverandre å skape slike, made in US terrorister som Osama (CIA), først da kommer jeg til å slutte å mistenke USA for at de er jøde/ektreme kristne styrt !
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1832 : 08. mars 2009, 13:47 »
Hitler brydde seg ikke om palestina nei, haha og han kunne ikke vite det i forveien nei..lol

Jeg mener måten jødene styrer så mye i verden. Det er det han viste kom til å skje, jødene er jo jævlig smarte og han visste at de kom til å eie verden om ikke lenge, han hadde ihvertfall ikke lyst å bli styrt av jøder.

Dere vet alle hva jeg mener, i tilfeller dere later bare som dere ikke skjønner er en annen sak. 
Jeg sier jo ting rett ut, så hvorfor stiller dere så mange spørsmål som er akkurat svart?


du mener du er underlegen jødene?
de er smartere og bedre enn deg så derfor vil de ta over verden.

dette er det sykeste vrøvlet jeg har lest her inne. antisemitt.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1833 : 08. mars 2009, 13:50 »
Du får kalle det tull. Jeg vet også ganske godt hvordan du tenker, ikke kommneter tanke gangen min som bullshit. For jeg synes at måten du aksepterer ting på er bullshit. Hvorfor mener du at muslimer driver å dreper hverandre? Det må jo være noe bak det, eller?

Jo, jeg skal si deg hva som er bak det, det er sionist regimen i USA som er bak det. Den gangen USA slutter å få forskjellige grupperinger i muslimske land til å gå mot hverandre å skape slike, made in US terrorister som Osama (CIA), først da kommer jeg til å slutte å mistenke USA for at de er jøde/ektreme kristne styrt !

greit å ha noen å skylde på fordi nesten ALLE muslimske land har gått til helvete.
muslimene dreper hverandre fordi de lever som vi gjorde for 500 år siden, og har desverre ikke kommet særlig lengre enn vår middelalder.

men det er sikkert jødene i USA som gjør at de ikke respekterer menneskerettigheter, diskriminerer kvinner og har rettsystemer som ikke ligner grisen.

edit. jo, og tankegangen din er bullshit desverre.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: allmektig Gud
« #1834 : 08. mars 2009, 20:49 »
Du får kalle det tull. Jeg vet også ganske godt hvordan du tenker, ikke kommneter tanke gangen min som bullshit. For jeg synes at måten du aksepterer ting på er bullshit. Hvorfor mener du at muslimer driver å dreper hverandre? Det må jo være noe bak det, eller?

Jo, jeg skal si deg hva som er bak det, det er sionist regimen i USA som er bak det. Den gangen USA slutter å få forskjellige grupperinger i muslimske land til å gå mot hverandre å skape slike, made in US terrorister som Osama (CIA), først da kommer jeg til å slutte å mistenke USA for at de er jøde/ektreme kristne styrt !

Muslimer dreper hverandre av samme grunn som kristne har drept hverandre i Nordirland, på Balkan, i Rwanda, i Latinamerika, under den amerikanske borgerkrigen og i talløste kriger i Europa.  Det dreier seg om samfunnskrefter som jobber kollektivt i forhold til folkegrupper og samfunnsstrukturer, og de jobber åpenlyst.  Klassekamp og kamp mellom imperialistiske makter er de vanligste grunnene til store kriger og konflikter.

Jeg er enig med deg i at hemmelige tjenester som CIA, KGB, MI5, Mossad og ISI er aktører i det internasjonale spillet som handler om krig, vold og ubytting.  Men disse kreftene kan bare få til noe dersom det allerede finnes store og åpne konflikter som det kan spilles på.  Jeg veit at Osama bin Laden en gang var CIA-agent, og at Cia Uhl Haq kom til makta i Pakistan ved hjelp av CIA.  Men når russere rundt 1890, tyskere på 1920-tallet og muslimer i dag legger skylda på usynlige konspirasjoner, så er det en annen type teoribygging.  Det er irrasjonelt hat.  Det er også en form for unnskyldning.  Man nekter å godta at egen ideologi (i dette tilfellet islam) er av elendig kvalitet og har spilt fallit.

Det skal legges til at denslags tankegods også er populært bland jødene selv.  Israel blir stadig mer høyreekstremt, fundamentalistisk og skrullete.  Og også der legger man skylda på utenforstående (palestinere, som dør i konflikten i et forholdstall 100 til 1 i forhold til israelerene).  Dette er også irrasjonelt, rasistisk og reaksjonært.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #1835 : 08. mars 2009, 21:22 »
Muslimer dreper hverandre av samme grunn som kristne har drept hverandre i Nordirland, på Balkan, i Rwanda, i Latinamerika, under den amerikanske borgerkrigen og i talløste kriger i Europa.  Det dreier seg om samfunnskrefter som jobber kollektivt i forhold til folkegrupper og samfunnsstrukturer, og de jobber åpenlyst.  Klassekamp og kamp mellom imperialistiske makter er de vanligste grunnene til store kriger og konflikter.

Jeg er enig med deg i at hemmelige tjenester som CIA, KGB, MI5, Mossad og ISI er aktører i det internasjonale spillet som handler om krig, vold og ubytting.  Men disse kreftene kan bare få til noe dersom det allerede finnes store og åpne konflikter som det kan spilles på.  Jeg veit at Osama bin Laden en gang var CIA-agent, og at Cia Uhl Haq kom til makta i Pakistan ved hjelp av CIA.  Men når russere rundt 1890, tyskere på 1920-tallet og muslimer i dag legger skylda på usynlige konspirasjoner, så er det en annen type teoribygging.  Det er irrasjonelt hat.  Det er også en form for unnskyldning.  Man nekter å godta at egen ideologi (i dette tilfellet islam) er av elendig kvalitet og har spilt fallit.

Det skal legges til at denslags tankegods også er populært bland jødene selv.  Israel blir stadig mer høyreekstremt, fundamentalistisk og skrullete.  Og også der legger man skylda på utenforstående (palestinere, som dør i konflikten i et forholdstall 100 til 1 i forhold til israelerene).  Dette er også irrasjonelt, rasistisk og reaksjonært.

La oss si at jeg er enig med det du sier her.

Men på slutten nevner du at Israel handler på samme måte og hvorfor er det slik at ingen sanksjoner blir gjort, hvorfor er det ingen vestlige land som boikotter Israel i noe som helst? Skjønner ikke mentaliteten til europeere , de sier at det er ikke bra og veldig uhumanestisk men ingen ting blir gjort!

Hva tror du da man skal forvente muslimene skal si?
Hadde en muslimsk stat bedrivet det samme som Israel så hadde USA allerde gitt rødt lys og bomba landt til aske.

Norge sender penge støtte til Israel, hvorfor? Det er rikt og velstående land som klarer seg bra. Kanskje så de har nok til våpen? Lommepenger til å bombe uskyldige?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: allmektig Gud
« #1836 : 08. mars 2009, 21:39 »
La oss si at jeg er enig med det du sier her.

Men på slutten nevner du at Israel handler på samme måte og hvorfor er det slik at ingen sanksjoner blir gjort, hvorfor er det ingen vestlige land som boikotter Israel i noe som helst? Skjønner ikke mentaliteten til europeere , de sier at det er ikke bra og veldig uhumanestisk men ingen ting blir gjort!

Hva tror du da man skal forvente muslimene skal si?
Hadde en muslimsk stat bedrivet det samme som Israel så hadde USA allerde gitt rødt lys og bomba landt til aske.
Men Marokko gjør eksakt det samme som det Israel gjør, og får heller ingen sanksjoner mot seg.  På samme vis har Tyrkia en lang historie med en politikk overfor kurderene som er helt lik Israels politikk overfor palestinerne.  Her var det heller ingen sanksjoner.  Saddam Hussein var USAs allierte da han dreiv med en rein folkemordspolitikk.  Jeg tror at den generelle mangelen på sanksjoner har med frihandelsideologi å gjøre.  Markedsliberalistene har presset USA og Europa til ikke å være selektive i handel og økonomi.  Dette skyldes dels interessene til egne kapitalister og dels rivalisering med andre imperialistmakter som Russland og Kina.

Sitat
Norge sender penge støtte til Israel, hvorfor? Det er rikt og velstående land som klarer seg bra. Kanskje så de har nok til våpen? Lommepenger til å bombe uskyldige?

Norge har også nære handelsrelasjoner med lassevis av muslimske diktaturer.  De samarbeider f.eks. med skrekkveldet i Therean om oljeutvinning.  Det nytter ikke å skylde på jødene her.  Norge er som det er fordi det er et kapitalistisk land, og de muslimske landene er for en stor del som de er på grunn av islam.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: allmektig Gud
« #1837 : 09. mars 2009, 01:03 »
Farsken og... Det later til at selveste gud har forlatt denne tråden nå.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: allmektig Gud
« #1838 : 09. mars 2009, 12:01 »
Mer relgiøst galskap:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4597837.ab

När den våldtagna 9-åringen gjorde abort protesterade den lokala katolska kyrkan.
Och nu får den stöd från Vatikanen.
– Liv måste alltid försvaras, sa kardinal Giovanni Battista Re i helgen.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1839 : 09. mars 2009, 13:14 »
vedder faen på at det er en jøde organisajon fra US & føkkings A som styrer hele vatikanet!

dere er så jævla streite og naive! ( sies med lena fra døden på oslo S stemme)
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: allmektig Gud
« #1840 : 09. mars 2009, 13:19 »
Fins ikke jøder, det er bare en myte.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1841 : 09. mars 2009, 13:40 »
Fins ikke jøder, det er bare en myte.

hvem er det da som styrer alt ondskap i verden?

fleksnes selv?

edit. fant denne urovekkende siden.


www.fleksnesevilplanstodestroymankind.com

edit 2.

pussig nok "funker" den ikke etter at jeg la den ut her.....
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1842 : 09. mars 2009, 18:20 »
La oss si at ateistene har rett, de lever hver dag som om det er deres siste og nyter hver fest til siste sekund. De kristne lever i sølibat til ekteskapet og må følge en hel haug med "etiske" regler osv og kaster bort hele livet sitt på dette bibelvaset. Og alikevell så sovner de inn i all evighet som alle andre normale mennesker, there iz no afterlife.

Nei, men vist Gud finnes blir et forskjellige evigheter på folk.

Vil bare beklage for dømmende innleg av og til, men når det og være kristelig for meg er så stort å vil bare at andre skal få se hvor bra det er. uansett unskylder jeg.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: allmektig Gud
« #1843 : 09. mars 2009, 18:30 »
Nei, men vist Gud finnes blir et forskjellige evigheter på folk.

Vil bare beklage for dømmende innleg av og til, men når det og være kristelig for meg er så stort å vil bare at andre skal få se hvor bra det er. uansett unskylder jeg.

bra. jeg vil nemlig at du skal få ha et like godt liv som oss ateister, men personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva du tror på sålenge dere ikke prøver å presse den sinnnsyke ideen deres over på andre.

funfact:
bondevik 2 regjeringen prøvde innføre "evolusjon er bare en teori" inn i norske biologitimer.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1844 : 09. mars 2009, 18:30 »
Du må gjerne vise til hvor det står at helvete er et flammehav. I am waiting.

 Johannes åpenbaring kapittel 19,20
Men dyret ble fanget, sammen med den falske profeten, han som i dyrets tjeneste gjorde underfulle tegn og med dem forførte alle som tok dyrets merke og tilba bildet av det. Begge ble kastet levende i ildsjøen som brenner med svovel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!