Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 344408 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2385 : 20. mai 2009, 18:10 »
Det står at du ikke skal knulle en gutt i ræva hvis du er gutt sjøl ja Smiley

Står i bibelen at JEG ikke skal dømme, derfor gjør jeg så godt jeg kan og driter max i det.
Det er broren min sitt liv, ikke mitt, derfor skal han ha like mye respekt jeg viser for andre Smiley

ser den, selv om når du tror på bibelen og bibelen dømmer broren din dømmer du han jo også indirekte Wink

det virker som om de kristne som er venner med homofile, har en i familien osv plutselig er veldig for å fronte budskapet om "ikke døm ikke døm", mens de andre er mer på det "homofili er galt!".

artig.




Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2386 : 20. mai 2009, 18:15 »
Njaa, vil nå ikke si det, hadde den meninga før jeg fikk vite at han var homs Wink

Har alltid vært sånn rundt i kretsen der jeg holder til, men det med "homofili er galt" er jo statkirken som er flinke med som jeg nevnte tidligere Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2387 : 20. mai 2009, 19:00 »
står det ikke rimelig svart på hvitt i bibelen av homofili er galt?

hvis ja, hvorfor ser du da bort ifra dette? kan du da kalle deg kristen, eller har du laget din egen versjon av kristendommen?
Hmm er ikke helt sånn det fungerer.. Du husker det om å kaste den første stein og alt det der, men at ingen kan kaste den første fordi ingen er uten synd. Mange kristne tror de er bedre enn alle andre og vil gjerne dømme, men det er faktisk feil av dem. Derimot står det noe a la dette: om en person i menigheten lever i strid med Bibelen, skal et par av de andre fra menigheten påpeke dette, og rettlede personen. Husker ikke helt hvor det står, så dette blir etter minnet.. Men i allefall, om de gjør dette 2-3 ganger eller hva det er, og personen ikke innretter seg, skal han eller hun bortvises fra menigheten..

Så igjen, de som er kristne og dømmer sjøl, driter litt på leggen.. Men nå kan dette ofte misforstås litt, feks i det med at man ikke vil ha homofile prester. Fra de fleste kristne dreier det seg nok ikke om å hetse eller å hate eller noe sånt, selv om dette også selvsagt er tilfeller av dette. Men når det står svart på hvitt at homofili er i strid med Bibelen, hvorfor skulle en homo så absolutt ville ha en posisjon i en institusjon som retter seg etter nevnte bok? Tongue

For øvrig skal også de som slenger drit om homoene rettledes på samme måte som de som faktisk er homo, fordi begge to gjør i mot Guds ord.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2388 : 20. mai 2009, 19:19 »
Hmm er ikke helt sånn det fungerer.. Du husker det om å kaste den første stein og alt det der, men at ingen kan kaste den første fordi ingen er uten synd. Mange kristne tror de er bedre enn alle andre og vil gjerne dømme, men det er faktisk feil av dem. Derimot står det noe a la dette: om en person i menigheten lever i strid med Bibelen, skal et par av de andre fra menigheten påpeke dette, og rettlede personen. Husker ikke helt hvor det står, så dette blir etter minnet.. Men i allefall, om de gjør dette 2-3 ganger eller hva det er, og personen ikke innretter seg, skal han eller hun bortvises fra menigheten..

Så igjen, de som er kristne og dømmer sjøl, driter litt på leggen.. Men nå kan dette ofte misforstås litt, feks i det med at man ikke vil ha homofile prester. Fra de fleste kristne dreier det seg nok ikke om å hetse eller å hate eller noe sånt, selv om dette også selvsagt er tilfeller av dette. Men når det står svart på hvitt at homofili er i strid med Bibelen, hvorfor skulle en homo så absolutt ville ha en posisjon i en institusjon som retter seg etter nevnte bok? Tongue

For øvrig skal også de som slenger drit om homoene rettledes på samme måte som de som faktisk er homo, fordi begge to gjør i mot Guds ord.

godt forklart =).

dette med at homser vil være en del av kirken er minst like absurd som det at kirken ikke liker homser ja.

samtidig ser jeg muligens hvorfor det blir slik også.

viss du har vokst opp som kristen og hele livet trodd på gud blir det vell rimelig tøft når man i 16års alderen innser at man er homofil og plutselig ikke er ønsket lengre. jævlig kjip situasjon.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2389 : 20. mai 2009, 21:22 »
jeg tror fanatikere som deg er en mye større grunn til ateisme.



det jeg ikke forstår er hvordan du i det hele tatt kan la deg selv delta i en slik debatt. du har jo ikke peiling på big bang, evolusjon, hvordan man daterer gamle ting, eller har noen som helst bakgrunnskunnskaper innen biologi, kjemi eller fysikk.

det sier seg selv at du stiller på dårligere villkår enn ca alle andre i denne debattem så du er dømt til å se ut som en klovn.

Var jeg deg ville jeg fått litt kunnskaper om det du skal debatere om. noe annet er bare urettferdig ovenfor deg selv og oss andre.



dere har jo selv ikke kunnskap om noe big bang siden dere ikke tror på at noe alltid har funnes. Big bang hvordan skjedde det da? det må jo ha vært noe som utløste eller gjorde sånn at det ble et bang, og det som gjorde at det ble et bang, må med andre ord alltid ha funnes.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2390 : 20. mai 2009, 21:40 »
godt forklart =).

dette med at homser vil være en del av kirken er minst like absurd som det at kirken ikke liker homser ja.

samtidig ser jeg muligens hvorfor det blir slik også.

viss du har vokst opp som kristen og hele livet trodd på gud blir det vell rimelig tøft når man i 16års alderen innser at man er homofil og plutselig ikke er ønsket lengre. jævlig kjip situasjon.

Jeg tror ikke man blir født homofil, men vist man blir homofil feks i 16års alderen er det en grunn jeg vil påpeke dette ved et eksempel.
Vist jeg hadde stjålet noe for første gang hadde jeg hatt veldig dårlig samvittighet etterpå, neste gang jeg hadde stjålet hadde det gått litt lettere, neste gang jeg stjal, enda lettere. Til slutt hadde det gått som en lek. Det samme vil jeg sammenligne med mange som driver med hor. Man har feks sex med mange forskjellige kvinner dag etter dag, du møter flere forskjellige kvinner og alle ønsker forskjellige ting, noen ønsker vanlige misjonærstillingen, mens andre ønsker litt mer kinky ting. Etterhvert går du kansje over til veldig kinky ting hele tiden fordi det er nytt og spennende. Etter du har vært i "sexmiljøet" en god stund treffer du kanskje en kvinne eller to som vil ha deg med på trekant med en annen kvinne, evt mann. Etter vært går det over til mer "spennende og utfordrende ting som å ta på det samme kjønn for dama/mannen liker at du tar på samme kjønn feks. Etter hvert har alle sex med både samme og motsatte kjønn. Man begynner å synes dette ikke virker så galt alikevel siden en har holdt på med dette en lang stund og man liker at det samme kjønn vet hvilke plasser som tilfredstiller mest og man er mest lik sitt eget kjønn i grunn, man begynner å bli enten homofil, eller bifil. Dette vil jeg si er en grunn til at det blir mange homofile og bifile. Mens mange kanskje bare blir homofile eller bifile fordi de har mer til felles med samme kjønn å en klarer ikke ta kontakt med det motsatte kjønn osv. Uansett tror jeg ikke homofili eller bifili er en sykdom men form for synd som en kan bli avhengig av akkuratt som mange blir lystløgnere, voldtekstmenn, sexavhengig, dopavhengig, og alt dette er spennende eller en eller annen form for veldig kortvarig gøy, nytelse osv. Det er derfor synd blir gjort i verden fordi den gir en form for nytelse som er kortvarig, det er også sånn man blir avhengig av forskjellige ting som ikke er rett, man ønsker den kortvarige nytelsen mer og mer, til slutt gjør man den oftere å oftere.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2391 : 20. mai 2009, 21:51 »
dere har jo selv ikke kunnskap om noe big bang siden dere ikke tror på at noe alltid har funnes. Big bang hvordan skjedde det da? det må jo ha vært noe som utløste eller gjorde sånn at det ble et bang, og det som gjorde at det ble et bang, må med andre ord alltid ha funnes.

forskjellen mellom oss to.

jeg later ikke som jeg kan noe om big bang.

du later som om du kan noe om det.

uansett så har jeg ikke hatt om det på skolen enda, men jeg vet nok til å forstå at teorien er mye mer avansert og vanskelig enn det du legger den frem som. kansje du kunne studert den selv? men viss du ikke kan noe om fysikk blir nok det vanskelig.


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2392 : 20. mai 2009, 21:52 »
Jeg tror ikke man blir født homofil, men vist man blir homofil feks i 16års alderen er det en grunn jeg vil påpeke dette ved et eksempel.
Vist jeg hadde stjålet noe for første gang hadde jeg hatt veldig dårlig samvittighet etterpå, neste gang jeg hadde stjålet hadde det gått litt lettere, neste gang jeg stjal, enda lettere. Til slutt hadde det gått som en lek. Det samme vil jeg sammenligne med mange som driver med hor. Man har feks sex med mange forskjellige kvinner dag etter dag, du møter flere forskjellige kvinner og alle ønsker forskjellige ting, noen ønsker vanlige misjonærstillingen, mens andre ønsker litt mer kinky ting. Etterhvert går du kansje over til veldig kinky ting hele tiden fordi det er nytt og spennende. Etter du har vært i "sexmiljøet" en god stund treffer du kanskje en kvinne eller to som vil ha deg med på trekant med en annen kvinne, evt mann. Etter vært går det over til mer "spennende og utfordrende ting som å ta på det samme kjønn for dama/mannen liker at du tar på samme kjønn feks. Etter hvert har alle sex med både samme og motsatte kjønn. Man begynner å synes dette ikke virker så galt alikevel siden en har holdt på med dette en lang stund og man liker at det samme kjønn vet hvilke plasser som tilfredstiller mest og man er mest lik sitt eget kjønn i grunn, man begynner å bli enten homofil, eller bifil. Dette vil jeg si er en grunn til at det blir mange homofile og bifile. Mens mange kanskje bare blir homofile eller bifile fordi de har mer til felles med samme kjønn å en klarer ikke ta kontakt med det motsatte kjønn osv. Uansett tror jeg ikke homofili eller bifili er en sykdom men form for synd som en kan bli avhengig av akkuratt som mange blir lystløgnere, voldtekstmenn, sexavhengig, dopavhengig, og alt dette er spennende eller en eller annen form for veldig kortvarig gøy, nytelse osv. Det er derfor synd blir gjort i verden fordi den gir en form for nytelse som er kortvarig, det er også sånn man blir avhengig av forskjellige ting som ikke er rett, man ønsker den kortvarige nytelsen mer og mer, til slutt gjør man den oftere å oftere.

har du forsket på homofili?
vet du noe om psykologi?
vet du noe om genforskning og biologi?

nei?

hvor tar du disse konklusjonene fra da? =)


så nettop en dokumentar om dette på tv.. et forskningsapparat og noen homofile menn (samt deres familier)  deltok.
koklusjon; du blir født homofil.


visste du at mange dyr er homofile? ikke arter, men individer.
var nettop en utstilling om det på museet i stavanger.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2393 : 20. mai 2009, 22:31 »
har du forsket på homofili?
vet du noe om psykologi?
vet du noe om genforskning og biologi?

nei?

hvor tar du disse konklusjonene fra da? =)


så nettop en dokumentar om dette på tv.. et forskningsapparat og noen homofile menn (samt deres familier)  deltok.
koklusjon; du blir født homofil.


visste du at mange dyr er homofile? ikke arter, men individer.
var nettop en utstilling om det på museet i stavanger.

dyr og mennesker er ikke like som folk vil ha det til. Dyr kan heller ikke forskjell på rett å galt, men lever etter instinkt. Født homofil er jeg ikke sikker på egentlig. Hvordan kan en vite at en blir født homofil? står det på navlestrengen når en blir født? eller er det det første ordet en sier når en bli født: jeg er homofil!. tror ikke det. Når får et barn forståelse hva homofili er? når en er 3?4? eller 5 år? en har sikkert ikke full forståelse for det før en er minst 6-7år. å vist en forstår begrepet på så liten alder, eller om en bare er med samme kjønn fra så liten alder å velger å kysse på samme kjønn for en pleier å leke å synes en har best kontakt med samme kjønn kan kanskje dette føre til homofili, selv om jeg tror mange sier at de ble født homofile, som om det var en sykdom som kom etter noen år, mange sier de blir født homofile fordi de skammer seg over det evt sier det fordi de mener det er en sykdom de blir født med.
Hvorfor de blir homofile er jo følelser og begjær etter samme kjønn, akkuratt som noen kan bli avhengig å ha en god nytelse av narkotika selv om en ikke vil være avhengig har en på en eller annen måte klart det.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2394 : 20. mai 2009, 23:00 »
dyr og mennesker er ikke like som folk vil ha det til. Dyr kan heller ikke forskjell på rett å galt, men lever etter instinkt. Født homofil er jeg ikke sikker på egentlig. Hvordan kan en vite at en blir født homofil? står det på navlestrengen når en blir født? eller er det det første ordet en sier når en bli født: jeg er homofil!. tror ikke det. Når får et barn forståelse hva homofili er? når en er 3?4? eller 5 år? en har sikkert ikke full forståelse for det før en er minst 6-7år. å vist en forstår begrepet på så liten alder, eller om en bare er med samme kjønn fra så liten alder å velger å kysse på samme kjønn for en pleier å leke å synes en har best kontakt med samme kjønn kan kanskje dette føre til homofili, selv om jeg tror mange sier at de ble født homofile, som om det var en sykdom som kom etter noen år, mange sier de blir født homofile fordi de skammer seg over det evt sier det fordi de mener det er en sykdom de blir født med.
Hvorfor de blir homofile er jo følelser og begjær etter samme kjønn, akkuratt som noen kan bli avhengig å ha en god nytelse av narkotika selv om en ikke vil være avhengig har en på en eller annen måte klart det.
Man må være ekstremt konsentrert for å forstå noe som helst av det du skriver og mener. Kan du ikke prøve å bruke litt mer korrekt tegnsetting og stor forbokstav osv?
Takk.
Når det er sagt så antar jeg at siden det ble sagt at man blir født homofil, så er dette noe forskerene har funnet bevis for i f.eks. genene. Men nå stoler jeg blindt på at forskerene har rett, noe de selvsagt ikke har. For forskerene prøver jo bare å ødelegge for kristendommen. Men jeg det jeg ikke skjønner er hvordan et bevis for at homofili er medfødt ødelegger for kristendommen? Og hvis det ikke gjør det, hva gjør du egentlig i denne diskusjonen i utgangspunktet?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: allmektig Gud
« #2395 : 20. mai 2009, 23:00 »
Jeg tror ikke man blir født homofil, men vist man blir homofil feks i 16års alderen er det en grunn jeg vil påpeke dette ved et eksempel.
Vist jeg hadde stjålet noe for første gang hadde jeg hatt veldig dårlig samvittighet etterpå, neste gang jeg hadde stjålet hadde det gått litt lettere, neste gang jeg stjal, enda lettere. Til slutt hadde det gått som en lek. Det samme vil jeg sammenligne med mange som driver med hor. Man har feks sex med mange forskjellige kvinner dag etter dag, du møter flere forskjellige kvinner og alle ønsker forskjellige ting, noen ønsker vanlige misjonærstillingen, mens andre ønsker litt mer kinky ting. Etterhvert går du kansje over til veldig kinky ting hele tiden fordi det er nytt og spennende. Etter du har vært i "sexmiljøet" en god stund treffer du kanskje en kvinne eller to som vil ha deg med på trekant med en annen kvinne, evt mann. Etter vært går det over til mer "spennende og utfordrende ting som å ta på det samme kjønn for dama/mannen liker at du tar på samme kjønn feks. Etter hvert har alle sex med både samme og motsatte kjønn. Man begynner å synes dette ikke virker så galt alikevel siden en har holdt på med dette en lang stund og man liker at det samme kjønn vet hvilke plasser som tilfredstiller mest og man er mest lik sitt eget kjønn i grunn, man begynner å bli enten homofil, eller bifil. Dette vil jeg si er en grunn til at det blir mange homofile og bifile. Mens mange kanskje bare blir homofile eller bifile fordi de har mer til felles med samme kjønn å en klarer ikke ta kontakt med det motsatte kjønn osv. Uansett tror jeg ikke homofili eller bifili er en sykdom men form for synd som en kan bli avhengig av akkuratt som mange blir lystløgnere, voldtekstmenn, sexavhengig, dopavhengig, og alt dette er spennende eller en eller annen form for veldig kortvarig gøy, nytelse osv. Det er derfor synd blir gjort i verden fordi den gir en form for nytelse som er kortvarig, det er også sånn man blir avhengig av forskjellige ting som ikke er rett, man ønsker den kortvarige nytelsen mer og mer, til slutt gjør man den oftere å oftere.


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahhaha! Ha! Du må være eit troll Cheesy

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: allmektig Gud
« #2396 : 20. mai 2009, 23:11 »
Jeg tror ikke man blir født homofil, men vist man blir homofil feks i 16års alderen er det en grunn jeg vil påpeke dette ved et eksempel.
Vist jeg hadde stjålet noe for første gang hadde jeg hatt veldig dårlig samvittighet etterpå, neste gang jeg hadde stjålet hadde det gått litt lettere, neste gang jeg stjal, enda lettere. Til slutt hadde det gått som en lek. Det samme vil jeg sammenligne med mange som driver med hor. Man har feks sex med mange forskjellige kvinner dag etter dag, du møter flere forskjellige kvinner og alle ønsker forskjellige ting, noen ønsker vanlige misjonærstillingen, mens andre ønsker litt mer kinky ting. Etterhvert går du kansje over til veldig kinky ting hele tiden fordi det er nytt og spennende. Etter du har vært i "sexmiljøet" en god stund treffer du kanskje en kvinne eller to som vil ha deg med på trekant med en annen kvinne, evt mann. Etter vært går det over til mer "spennende og utfordrende ting som å ta på det samme kjønn for dama/mannen liker at du tar på samme kjønn feks. Etter hvert har alle sex med både samme og motsatte kjønn. Man begynner å synes dette ikke virker så galt alikevel siden en har holdt på med dette en lang stund og man liker at det samme kjønn vet hvilke plasser som tilfredstiller mest og man er mest lik sitt eget kjønn i grunn, man begynner å bli enten homofil, eller bifil. Dette vil jeg si er en grunn til at det blir mange homofile og bifile. Mens mange kanskje bare blir homofile eller bifile fordi de har mer til felles med samme kjønn å en klarer ikke ta kontakt med det motsatte kjønn osv. Uansett tror jeg ikke homofili eller bifili er en sykdom men form for synd som en kan bli avhengig av akkuratt som mange blir lystløgnere, voldtekstmenn, sexavhengig, dopavhengig, og alt dette er spennende eller en eller annen form for veldig kortvarig gøy, nytelse osv. Det er derfor synd blir gjort i verden fordi den gir en form for nytelse som er kortvarig, det er også sånn man blir avhengig av forskjellige ting som ikke er rett, man ønsker den kortvarige nytelsen mer og mer, til slutt gjør man den oftere å oftere.

Oioioi, der røk den siste fillebiten med respekt for deg i alle fall. Jeg synes oppriktig synd på deg, faktisk og håper du en gang våkner opp og skjønner hvor bortreist disse holdningene (og måten å forsvare dem på) er.
Det skremmer meg at jeg kan gå forbi sånne mennesker hver dag.

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2397 : 20. mai 2009, 23:15 »
Seksualitet er vel egentlig utrolig vanskelig å forske på, i antikken så var det jo populært å være homo noen steder.
Og alle digga jo å ta hverandre i ræva, men det er jo veldig mye forvirring rundt seksualitet når du er i ungdomsåra, sånn er det bare Smiley

Så ville nok ikke stolt på noe forsking rundt det i det hele tatt.

Uansett, når du snakker om samvittighet hanzy, så er det noe alle blir født med. Ut ifra hvordan og hvor du vokser opp, vil du tilpasse deg til hva som er greit og ikke greit.
Hvis f.eks lillesøstera mi på 4 år juger til meg så vil jeg merke det med en gang Smiley De gir utrykk for det utrolig lett.
Men gjennom åra blir du bare mer og mer vant til å juge, derfor vil du ikke merke noe i samvittigheten i det hele tatt.
Hvis du har en hard barndom og du blir utsatt for vold, er det mange som vil utsette andre for vold og ikke føle noe på samvittigheten.
Samvittigheten er nok noe av det viktigste mennesker blir født med, en pekepinn for hva som er rett og galt.

Måtte bare få det avklart, hvis jeg ikke misforsto deg på noen måte? Tongue

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2398 : 20. mai 2009, 23:16 »
dyr og mennesker er ikke like som folk vil ha det til. Dyr kan heller ikke forskjell på rett å galt, men lever etter instinkt. Født homofil er jeg ikke sikker på egentlig. Hvordan kan en vite at en blir født homofil? står det på navlestrengen når en blir født? eller er det det første ordet en sier når en bli født: jeg er homofil!. tror ikke det. Når får et barn forståelse hva homofili er? når en er 3?4? eller 5 år? en har sikkert ikke full forståelse for det før en er minst 6-7år. å vist en forstår begrepet på så liten alder, eller om en bare er med samme kjønn fra så liten alder å velger å kysse på samme kjønn for en pleier å leke å synes en har best kontakt med samme kjønn kan kanskje dette føre til homofili, selv om jeg tror mange sier at de ble født homofile, som om det var en sykdom som kom etter noen år, mange sier de blir født homofile fordi de skammer seg over det evt sier det fordi de mener det er en sykdom de blir født med.
Hvorfor de blir homofile er jo følelser og begjær etter samme kjønn, akkuratt som noen kan bli avhengig å ha en god nytelse av narkotika selv om en ikke vil være avhengig har en på en eller annen måte klart det.



Hvordan kan en vite at en blir født heterofil? står det på navlestrengen når en blir født? eller er det det første ordet en sier når en bli født: jeg er heterofil!. tror ikke det. Når får et barn forståelse hva heterofili er? når en er 3?4? eller 5 år? en har sikkert ikke full forståelse for det før en er minst 6-7år.

våkner man en dag og bare tenker "fan jeg liker jenter"? ja det gjorde vi ihvertfall på barneskolen.

slik er det nok for de homofile og. bare de liker gutter da.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2399 : 20. mai 2009, 23:17 »

Så ville nok ikke stolt på noe forsking rundt det i det hele tatt.



men en bok skrevet for 2ooo år siden av gud hvet hvem med gud vet hvilket formål.

den skal vi leve etter.

WIIII. this game is easy!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!