Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 342271 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2535 : 23. mai 2009, 21:24 »
Gjør akkurat som dere føler for, good sir! Smiley Jeg ble effektivt minnet på hvorfor denne diskusjonen er meningsløs, serru.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2536 : 23. mai 2009, 21:26 »
Gjør akkurat som dere føler for, good sir! Smiley Jeg ble effektivt minnet på hvorfor denne diskusjonen er meningsløs, serru.

Ikke si at den er meningsløs, dette er jo den viktigste diskusjonen i verden.
Bevis nummer 1 på at menneskene aldri vil respektere hverandre/bli enig om noe Cheesy
Den har ingen slutt.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: allmektig Gud
« #2537 : 23. mai 2009, 21:29 »
Kan si det på en litt annen måte da: jeg har bedre ting å bruke tida mi på, feks klø meg i ræva og spille Rockband.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2538 : 23. mai 2009, 21:44 »
Skjønte det man Smiley
Var bare litt ironisk mot de som måtte mene at dette er viktig, er jo tross alt den største(?) tråden på hele forumet, noe som sier sitt.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #2539 : 24. mai 2009, 23:42 »
Når Talsmannen kommer, han som jeg skal sende dere fra Far, sannhetens Ånd som går ut fra Far, da skal han vitne om meg. 27 Men også dere skal vitne, for dere har vært hos meg fra begynnelsen av.

1 Dette har jeg sagt dere for at dere ikke skal bli ført til fall. 2 De skal utstøte dere av synagogen. Ja, det kommer en tid da de som slår dere i hjel, skal tro at de utfører en tjeneste for Gud. 3 Det skal de gjøre fordi de verken kjenner min Far eller meg. 4 Dette har jeg sagt dere for at dere skal huske at jeg sa dette om dem, når deres tid kommer. Jeg fortalte dere ikke dette fra begynnelsen av, for da var jeg hos dere.


det er så mye som står i bibelen som har og skjer i verden, og denne tekst ifra bibelen er ikke en typisk utsagn som mange mente bibelen besto av: feks det kommer til å dø mange(dette er liksom en profeti som nesten alle kan påstå, dette står ikke i bibelen, men var bare som eksempel)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #2540 : 25. mai 2009, 12:21 »
Når Talsmannen kommer, han som jeg skal sende dere fra Far, sannhetens Ånd som går ut fra Far, da skal han vitne om meg. 27 Men også dere skal vitne, for dere har vært hos meg fra begynnelsen av.

1 Dette har jeg sagt dere for at dere ikke skal bli ført til fall. 2 De skal utstøte dere av synagogen. Ja, det kommer en tid da de som slår dere i hjel, skal tro at de utfører en tjeneste for Gud. 3 Det skal de gjøre fordi de verken kjenner min Far eller meg. 4 Dette har jeg sagt dere for at dere skal huske at jeg sa dette om dem, når deres tid kommer. Jeg fortalte dere ikke dette fra begynnelsen av, for da var jeg hos dere.


det er så mye som står i bibelen som har og skjer i verden, og denne tekst ifra bibelen er ikke en typisk utsagn som mange mente bibelen besto av: feks det kommer til å dø mange(dette er liksom en profeti som nesten alle kan påstå, dette står ikke i bibelen, men var bare som eksempel)

Nå tror jeg faktisk du har tippa Hanzi. Dette er fullstendig uforståelig jibberish.
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2541 : 25. mai 2009, 12:28 »
Skjønte det man Smiley
Var bare litt ironisk mot de som måtte mene at dette er viktig, er jo tross alt den største(?) tråden på hele forumet, noe som sier sitt.


dette er viktig.

i tillegg sinnsykt morsomt når dere religiøse svarer slik dere gjør, og så blir snurt når vi viser dere hvor fulle av logiske brister resonnementene deres er Grin

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2542 : 25. mai 2009, 12:35 »
Gjør akkurat som dere føler for, good sir! Smiley Jeg ble effektivt minnet på hvorfor denne diskusjonen er meningsløs, serru.

slakt å begynne en diskusjon og så ikke gidde svare videre?

for at dine teorier skal fungere, må det som sakt være noe galt med vår måte å datere ting 9å.
9å hvilket grunnlag kan du si det ?

har du studert c14 datering?
jobbet med fossiler?
funnet en feil i den vitenska9elige metode?

viss du virkelig har funnet ut at systemet ikke fungerer ville jo det vært en sensasjon. viss ikke ville utsagnet gå inn i rekken 9å ting sakt i denne diskusjonen som ikke kan backes o99. noe som ikke er en like stor sensasjon her inne Grin

bruker 9 som bokstaven mellom o og å, siden den kna99en ikke funker.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: allmektig Gud
« #2543 : 25. mai 2009, 14:57 »
slakt å begynne en diskusjon og så ikke gidde svare videre?

for at dine teorier skal fungere, må det som sakt være noe galt med vår måte å datere ting 9å.
9å hvilket grunnlag kan du si det ?

har du studert c14 datering?
jobbet med fossiler?
funnet en feil i den vitenska9elige metode?

viss du virkelig har funnet ut at systemet ikke fungerer ville jo det vært en sensasjon. viss ikke ville utsagnet gå inn i rekken 9å ting sakt i denne diskusjonen som ikke kan backes o99. noe som ikke er en like stor sensasjon her inne Grin

bruker 9 som bokstaven mellom o og å, siden den kna99en ikke funker.
"9" the ultimate button!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: allmektig Gud
« #2544 : 25. mai 2009, 15:18 »
slakt å begynne en diskusjon og så ikke gidde svare videre?

for at dine teorier skal fungere, må det som sakt være noe galt med vår måte å datere ting 9å.
9å hvilket grunnlag kan du si det ?

har du studert c14 datering?
jobbet med fossiler?
funnet en feil i den vitenska9elige metode?

viss du virkelig har funnet ut at systemet ikke fungerer ville jo det vært en sensasjon. viss ikke ville utsagnet gå inn i rekken 9å ting sakt i denne diskusjonen som ikke kan backes o99. noe som ikke er en like stor sensasjon her inne Grin

bruker 9 som bokstaven mellom o og å, siden den kna99en ikke funker.

Tar meg den frihet til å poste denne:

Sitat fra: Rønning Man
For det første så bruker de ikke Karbon-14-metoden for å datere fossiler, da disse inneholder for lite karbon 14. De bruker radiometrisk datering for å datere f.eks. steiner som ligger nær fossilet, da de antar at disse har samme alder som fossilet (ligger i samme geologiske lag). De avgjør altså vanligvis fossilets alder ut ifra stedet det ble funnet. Et problem er at de må velge steiner som er av vulkansk opprinnelse (eller metamorfe bergarter) for best mulig datering, da sedimentære bergarter (som f.eks. dinosaurfossiler ofte er funnet i) er et "blandingsprodukt" som gjør det vanskelig å måle, (og de ulike partiklene er gjerne eldre enn selve fossilet). Hvis de ikke finner de nevnte steinene i nærheten av fossilet, må de gjette alderen basert på hvor dypt nedi bakken fossilet ligger, i hva slags type geologisk lag det ligger i, ut ifra andre fossiler og annet. Sedimentære steiner eller geologiske lag blir ofte datert ut ifra såkalte ”indeksfossiler” som finnes i nærheten, fossiler de ”vet” alderen på. Det er vel dette som har ført til vitsen blant kreasjonister at ”fossilet daterer steinen, og steinen daterer fossilet”, og så ler de og kaller det ”circular reasoning” – sirkelargumentasjon.

Radiometrisk datering er basert på uniformitarianisme og ulike antagelser. Det er ulike former for radiometrisk datering. Dette inkluderer også Karbon-14-metoden, samt andre metoder for å måle yngre materiale. For å datere eldre gjenstander som er mange millioner år, er det best å måle vulkanske steinarter. Metoden baserer seg på at man måler at ulike stoffer i steinen er ustabile og omgjøres til et annet (stabilt) stoff i en gitt hastighet. (Moderstoff blir til datterstoff). En antagelse som gjelder på flere måleformer er hvordan stoffsammensetningen var når steinen var ”ny”, at det ikke var noen datterstoffer i steinen. Deretter regner man ut tiden som har gått. De må også anta at stoffene har omdannet seg i en bestemt rate hele tiden, at ikke spesielle hendelser i historien har påvirket dette nevneverdig. Vi kreasjonister som hevder at jorda er ung, må dermed tro at det skjuler seg en eller annen feil antagelse i dette. Bl.a. har man funnet datterelementer i ny lavastein som dermed ble målt mye eldre enn det de i virkeligheten var, selv om dette neppe er hele forklaringen: http://www.icr.org/index.php?module=articles&action=view&ID=436 F.eks. kan skapelsesuken og tildels storflommen være begivenheter som har påvirket steinene på en måte som evolusjonister ikke tar høyde for.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2545 : 25. mai 2009, 17:18 »
Tar meg den frihet til å poste denne:


fra "the Creation research" sine hjemmesider ?

la oss få noe fra en forsker uten en kristen agenda da.


Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: allmektig Gud
« #2546 : 25. mai 2009, 17:57 »
fra "the Creation research" sine hjemmesider ?

la oss få noe fra en forsker uten en kristen agenda da.



Fra en tidligere tråd her på forumet faktisk.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: allmektig Gud
« #2547 : 25. mai 2009, 18:52 »
bruker 9 som bokstaven mellom o og å, siden den kna99en ikke funker.

Har du vanlig tastatur kan du holde nede ALT og taste inn 1 1 2 på det numeriske tastaturet Smiley
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2548 : 25. mai 2009, 18:53 »
Har du vanlig tastatur kan du holde nede ALT og taste inn 1 1 2 på det numeriske tastaturet Smiley

nice triks.

takk!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: allmektig Gud
« #2549 : 25. mai 2009, 18:56 »
Fra en tidligere tråd her på forumet faktisk.

jeg gikk bare innpå linken i det du quotet.

har det du quotet noengang blitt publisert i et annerkjent vitenskapelig tidsskriftt, eller kommer det fra bloggen til en kristen dude?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!