Skrevet av Emne: Hva faen er greia???  (Lest 3733 ganger)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Hva faen er greia???
« #15 : 10. januar 2009, 01:12 »
Under annen verdenskrig der Hitler gikk for å utrydde jødene ble tyskerne kalt nazister. Nordmenn flest kjempet med livet som innsats for å redde jødene den gang ble kalt helter. De som holdt med nazistene ble henrettet og forfulgt etter krigen og kalt landssvikere.

I dag ser vi 40 000 nordmenn med sympatiserende politikere marsjere i tog mot jødene til fordel for muslimer som vil utrydde jødene.

Er jeg nazist når jeg kaller en muslim for noe jævla pakk når de innvaderer landet jeg er så glad i, og i tillegg utøver vold for å ødelegge demokratiet? Eller er det muslimene som utfører dette og som sier de vil utrydde jødene i hele verden ved invasjon som skal kalles nazister?

Jeg velger det siste, og med dette kaller jeg også de 40 000 samt sympatiserende politikere som demonstrerte i tog til støtte for disse nazister for landsforedere.

Kjempet våre helter som Max Manus, Sønsteby m.f forgjeves? Har vi ikke lært noen ting av de som fortalte om holocoust? Skal vi la historien gjenta seg? Skal vi lyve for oss selv med å si til oss selv at det bare er noen få kriminelle gjengangere som står bak volden, når man ser flere tusen som som står bak og klapper?

En ting er sikkert. Om 20 år er norge en muslimsk stat om ingen sier stopp. Er lei av at ingen snakker rett fra levra. Jeg er ingen nazist, ikke engang en rasist. Jeg er ganske enkelt en nordmann som vil bevare min kultur som mine forfedre fikk lov til og som mine og dine barn skal få oppleve. Jeg kommer til å kjempe til the bitter end for at du og din familie skal fortsette å leve et liv i tråd med disse verdier. Jeg er hverken for eller imot andre nasjonaliteter men la mitt land være i fred, og ikke stikk hånden i et vepsebol når du ikke vet hvor hardt du blir stukket om du ikke lar meg være i fred.


Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Hva faen er greia???
« #16 : 10. januar 2009, 02:49 »
Må tillegge at alle de tusener av mennesker som nå marsjerer i gatene gjør dette for å ta avstand fra krig samt minnes de 800 døde i gaza. Mange av disse døde er terrorister, men også uskyldige.
Men kan noen fortelle hvor mange av de som marsjerer for fred i disse dager, som også marsjerte etter at 2974 totalt uskyldige mennesker mistet livet etter terrorangrepene 9/11?

Svaret er 0.

Hvor i helvete var dere fakkelmennesker som er så opptatt av at uskyldige mennesker dør? Kan heller ikke huske at norskamerikanere og sympatisører kastet stein mot politi eller raserte hovedstaden den gang.

Er det slik at sympati kun skal forbeholdes enkelte grupper. Er det berettiget når 2974 uskyldige kontoransatte dør etter å ha fått et jævla fly i hodet?


Utlogget Chremmen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Fræna Atletklubb
Sv: Hva faen er greia???
« #17 : 10. januar 2009, 02:55 »
Må tillegge at alle de tusener av mennesker som nå marsjerer i gatene gjør dette for å ta avstand fra krig samt minnes de 800 døde i gaza. Mange av disse døde er terrorister, men også uskyldige.
Men kan noen fortelle hvor mange av de som marsjerer for fred i disse dager, som også marsjerte etter at 2974 totalt uskyldige mennesker mistet livet etter terrorangrepene 9/11?

Svaret er 0.

Hvor i helvete var dere fakkelmennesker som er så opptatt av at uskyldige mennesker dør? Kan heller ikke huske at norskamerikanere og sympatisører kastet stein mot politi eller raserte hovedstaden den gang.

Er det slik at sympati kun skal forbeholdes enkelte grupper. Er det berettiget når 2974 uskyldige kontoransatte dør etter å ha fått et jævla fly i hodet?



Er så jævlig enig med deg! Wink
Alder: 18år
Vekt: 114kg
Høyde: 1.90cm

Trent siden November 07

Klubb: Fræna Atletklubb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hva faen er greia???
« #18 : 10. januar 2009, 03:09 »
Må tillegge at alle de tusener av mennesker som nå marsjerer i gatene gjør dette for å ta avstand fra krig samt minnes de 800 døde i gaza. Mange av disse døde er terrorister, men også uskyldige.
Men kan noen fortelle hvor mange av de som marsjerer for fred i disse dager, som også marsjerte etter at 2974 totalt uskyldige mennesker mistet livet etter terrorangrepene 9/11?

Svaret er 0.

Hvor i helvete var dere fakkelmennesker som er så opptatt av at uskyldige mennesker dør? Kan heller ikke huske at norskamerikanere og sympatisører kastet stein mot politi eller raserte hovedstaden den gang.

Er det slik at sympati kun skal forbeholdes enkelte grupper. Er det berettiget når 2974 uskyldige kontoransatte dør etter å ha fått et jævla fly i hodet?
Fakkeltog er for å få god samvittighet. Tongue Hvem bryr seg vel om de går i tog, utenom de sjøl? Betyr mindre enn null, selv om de kanskje måtte innbille seg noe annet. For all del, om du er fryktelig gira på å gå i tog, så bare gjør det. Men det betyr fortsatt null.

Jeg har vanskelig for å forstå hvorfor en skal ha strengere krav til innvandrere enn til nordmenn. På hvilket grunnlag mener du at vi skal forlange mer av asylsøkere og flyktninger enn nordmenn? Generelt er det grunn til å tro at den førstnevnte gruppen har mange vonde og traumatiske opplevelser bak seg. Er ikke dette et argument for å behandle de mer humant? Dog, om det du legger i "humant" er å 'forstå' alt de foretar på grunnlag av krigen i deres eget hjemland, blir det jo noe annet.

Er det rimelig at 17 år gamle Jens blir kjørt hjem til mor og far uten videre straffeforfølgelse mens like gamle Ahmed skal kastes ut av landet og sendes til et krigsherjet område, når begge har gjort seg skyldige i å knuse ett butikkvindu? Jeg håper virkelig ingen mener det.
Strengere krav til dem enn til oss? Tongue For min del hadde det holdt i lange baner om de hadde oppført seg like bra (ref: ikkevestlige i fengsel pr 1000 vs etnisk norske).
Videre kan du jo ikke påstå vi ikke behandler dem humant, det blir mange hakk for dumt.

På grunnlag av det du skriver kan fo flyktninger oppføre seg akkurat som de føler for når de kommer hit, fordi flyktninger gjerne kommer på grunnlag av at det er ufred i hjemlandet? Du synes virkelig ikke vi kan forvente god oppførsel når vi da slapp dem inni _vårt_ land og lar dem bo her så godt som uten krav til noe som helst; de kommer hit og får alle de samme rettighetene som de som bor her, likevel er en del av dem utakknemlige og spytter oss i trynet med å oppføre seg som de gjør?
Nei veit du hva, hiv dem ut om de ikke greier å oppføre seg, krigsherja eller ikke. Skal vi få lignende tilstander her som i deres eget land bare fordi vi skal forstå dem i HJÆL? Det stemmer ikke jeg for i allefall.

Og det er _selvfølgelig_ ikke snakk om å kaste ut 17-åringer som knuser noen vinduer.... Tongue

Joda, jeg er selvsagt klar over dette, men de som lager kvalm representerer ikke nødvendigvis majoriteten. Flesteparten er sannsynligvis mennesker som klarer å oppføre seg som meg og deg, men de blir stigmatisert som følge av at noen ikke klarer å oppføre seg som folk.
Nå er det vel heller ingen som har sagt noe om å kaste ut majoriteten? Tongue For min del hadde det holdt i lange baner om vi hadde kasta ut de som lager bråk.

synd de ikke traff Siv Jensen med noen av de steinene...
Idiot.


Sist, men ikke minst: jeg kunne ikke unngå å høre et par "gud er stor" på arabisk der. Menneh.. Hva har gud med dette og gjøre? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Hva faen er greia???
« #19 : 10. januar 2009, 13:02 »
Kommer ann på hvilken gud de tilber det:-)

Utlogget Polishboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Hva faen er greia???
« #20 : 10. januar 2009, 13:10 »
jævla muslim faener
``Ting tar tid``

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hva faen er greia???
« #21 : 10. januar 2009, 14:49 »
vi norske har for stor respekt for innvandrere virker det som. de kommer her i mindre tall å omtrent styrer å gjør som de vil i dette landet, helt forkastelig. En eller annen måte må de lære på, gjør de noe så burde politiet, gjøre noe hardere tilbake.  Er da man lærere.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva faen er greia???
« #22 : 10. januar 2009, 15:18 »

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=545996


-Kun én av de pågrepne hadde palestinsk bakgrunn

-Totalt ble 37 personer pågrepet etter gatekampene i Oslo sentrum i torsdag kveld. Alle er i alderen 15 til 27 år, og de fleste er norske statsborgere.

-Tidligere i dag opplyste politiet til VG Nett at de fleste av de pågrepne hadde palestinsk bakgrunn. I en pressemelding i ettermiddag går politiet tilbake på dette. Kun én av pågrepne hadde palestinsk bakgrunn.




Bedriver du ytterst selektiv lesning? Ja, kun én var palestinsk, og de fleste var norske statsborgere, men av de ca. 40 pågrepne, var det kun to av norsk etnisk opprinnelse. Jfr:

Sitat
Etter det Aftenposten.no kjenner til har de opprinnelse fra Pakistan, Tyrkia, Iran, Marokko, Jordan, Gambia, Libanon, tidligere Jugoslavia, Irak, Afghanistan, Norge og Somalia - i tillegg til den ene palestineren. De fleste av dem er norske statsborgere. To etniske nordmenn er blant dem som er blitt tatt.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Hva faen er greia???
« #23 : 10. januar 2009, 19:43 »
Råbb de for alt de har, og kast dem alle ut av landet! Eneste som hjelper. Kommer til Norge og tror de eier landet. De skulle være fornøyde bare de fikk lov til å sette storetåa si over Norskegrensa Thumbsup
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Waal

  • Gjest
Sv: Hva faen er greia???
« #24 : 10. januar 2009, 19:59 »

Han ene fyren fikk en rute til 10k knust, hadde han gjort noe galt mot noen i demonstrasjonen?
Hadde noen knust ruter i min butikk, hadde jeg ikke vært sein på avtrekkern for å si det sånn.. Grin

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Hva faen er greia???
« #25 : 10. januar 2009, 22:42 »
Han ene fyren fikk en rute til 10k knust, hadde han gjort noe galt mot noen i demonstrasjonen?
Hadde noen knust ruter i min butikk, hadde jeg ikke vært sein på avtrekkern for å si det sånn.. Grin

Sjæl ass! Hadde pumpa de fulle av slugs (fra topp til tå)! Grin
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!