avstemning
Spørsmål: Hva synes du om ikke-vestlige innvandrere?
Få dem ut ALLE sammen! - 28 (20.7%)
Få ut muslimene - 17 (12.6%)
Strengere politikk - 80 (59.3%)
Det er helt greit slik som det er - 7 (5.2%)
Få inn flere! De beriker og befrukter samfunnet vårt! ( yaaay) - 3 (2.2%)
Stemmer totalt: 128

Skrevet av Emne: Nordmenns holdning mot ikke-vestlige innvandrere ( Undersøkelse)  (Lest 5328 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Akkurat det er jo nevnt så vidt i denne artikkelen. Men det er jo mye mer enn det som er nevnt i den artikkelen som må tas med i beregningen da. Feks i afrikanske land er det kanskje lite kunnskap om prevensjon og sånt noe..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

http://www.dagbladet.no/2009/01/18/nyheter/taliban/utenriks/utdanning/sharia/4419197/

Ahh.. Taliban ordner opp! Jeg lurer på hvorfor grupperinger som Taliban har slik forkjærliget for den mørke middelalderen.

Vet at dette blir på siden av topic, men sliter med å ikke bli opprørt når jeg leser slikt og gidder ikke lage ny tråd. Noen som har meninger om dette?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Dødsstraff for dans, hva skal en si til sånt... Vanskelig å forstå hvorfor noen ønsker seg et sånt samfunn, det virker som om at i et lutfattig, krigsherjet område med mye elendighet, så er religion noen en tviholder på, for å ha noe som gir en form for mening og et håp. Men dersom man tviholder på en tankegang som passet for 1000++ år siden og setter dette fremfor kunnskap, vitenskap, impulser utenfra og skolegang for alle, så er man dømt til å fortsatt leve i et lutfattig, uutviklet samfunn. 

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Skjønner ikke at vi en gang gidder ta inn folk fra utlanded som ikke har universitets utdannelse, det er på ingen måte norges plikt å ta seg av svakerestilte folk, og virkelig på trynet at det er vi av alle land som har tatt denne byrden. I tillegg så legger politikere seg og folket flest på en linje der alle som er mot dem er rasister.

Spør du meg, ikke slipp inn flere av de folka her, skjønner virkelig ikke hva vi skal med dem.. Masse av dem driver med organisert kriminalitet, denger tilfeldige folk i Oslo, og ellers får penger fra våre skattepenger for å loke rundt. Sier jo selvfølgelig ikke at alle er sånn, men når man har en stor nok mengde folk som oppfører seg på denne måten, er det jo problematisk.

Hvert år er det masse folk fra land som Polen osv som har full medisinutdannelse foreksempel fra sine respektive land, og gjerne ville jobbet her, men Norge har jo selvfølgelig rare lover som det virker som hensikt har å få inn minst utdannede folk som kan gi til samfunnet, og heller samle på nigerianske sauebonder og bydgatullinger fra Pakistan..

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Skjønner ikke at vi en gang gidder ta inn folk fra utlanded som ikke har universitets utdannelse, det er på ingen måte norges plikt å ta seg av svakerestilte folk, og virkelig på trynet at det er vi av alle land som har tatt denne byrden. I tillegg så legger politikere seg og folket flest på en linje der alle som er mot dem er rasister..

Det bor en haug med innvandrere i Norge med høy utdanning, men de fleste får jobb på dassvasking, butikker, hoteller, og andre yrker som ikke krever en dritt.
Så det er like greit om de er utdannet lege eller jobbet som bilmekaniker, her skal de uansett vaske dass.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Det bor en haug med innvandrere i Norge med høy utdanning, men de fleste får jobb på dassvasking, butikker, hoteller, og andre yrker som ikke krever en dritt.
Så det er like greit om de er utdannet lege eller jobbet som bilmekaniker, her skal de uansett vaske dass.

Forskjell på hvordan en person som har utdannet seg eller kommer fra et vestlig land oppfører seg generelt sett, enn en afrikaner som har gjetet sauer og sloss med machete siden han var 10, samme med pakistanere som bor i landsbyer og blir indoktrinert muslimsk faenskap fra de kan gå.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Forskjell på hvordan en person som har utdannet seg eller kommer fra et vestlig land oppfører seg generelt sett, enn en afrikaner som har gjetet sauer og sloss med machete siden han var 10, samme med pakistanere som bor i landsbyer og blir indoktrinert muslimsk faenskap fra de kan gå.

Man kan ikke ha så høye krav vettu. Innvandere kommer hit akkratt på dette grunnlaget, for å slippe å bo i pakistanske landbyer, som du selv sier. Det kan høres som at du vil ha at dassvaskerne som kommer fra andre land og jobber i Norge må ha minst doktorgrad for å få lov til å oppholde seg her.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!