Skrevet av Emne: trenger hjelp til å trene fram six-packen og muskler i armene  (Lest 1239 ganger)

Utlogget eshans

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

jeg er en gutt født i 1992. jeg er ca 1.80 høy og veier 73 kg. spiller fotball der vi trener 2 ganger i uka. går også vg1 idrett. jeg har lyst til å trene fram den berømte six-packen og få større muskler i armene (biceps og triceps osv). Bør jeg deffe og ligge i underskudd i kaloriene eller bør jeg ligge i overskudd? Jeg har ikke dårlig tid og sånn, men vil jo gjerne se resultater. har jo en del underhudsfett på magen og musklene er ikke særlig synelige i hverken armer eller på magen. Trener ikke på helsestudio, men har en del apperater hjemme blant annet benk, manualer, vektstang, dørtrapes og sit-ups benk. kosthold føler jeg er ganske greit, men har planer om skjerpings der så det blir bedre. takker for all tips, råd og hjelp jeg kan få Grin

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
jeg er en gutt født i 1992. jeg er ca 1.80 høy og veier 73 kg. spiller fotball der vi trener 2 ganger i uka. går også vg1 idrett. jeg har lyst til å trene fram den berømte six-packen og få større muskler i armene (biceps og triceps osv). Bør jeg deffe og ligge i underskudd i kaloriene eller bør jeg ligge i overskudd? Jeg har ikke dårlig tid og sånn, men vil jo gjerne se resultater. har jo en del underhudsfett på magen og musklene er ikke særlig synelige i hverken armer eller på magen. Trener ikke på helsestudio, men har en del apperater hjemme blant annet benk, manualer, vektstang, dørtrapes og sit-ups benk. kosthold føler jeg er ganske greit, men har planer om skjerpings der så det blir bedre. takker for all tips, råd og hjelp jeg kan få Grin
bulk opp 1 år, så tar du å deffer til neste sommer, så kan det hende du får bra resultater...
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Proffen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 221

  • Eat Lightning and Crap Thunder..!
Benk: 85 kg        Mark: 136,5 kg        Bøy: Nei takk

Logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!