Skrevet av Emne: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?  (Lest 6761 ganger)

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #45 : 14. januar 2009, 16:25 »
Jeg må nok si meg enig med enkelte her at denne gutten her skulle fått vett slått inn i skallen, men igjen. Jeg vil nok heller si at dette er en 15åring som rett og slett ikke tenker selv. Han prøvde nok å være tøff eller noe. Tipper han er en bortskjemt drittunge i galt miljø og en "status" han må opprettholde. Disse uttalelsene blir nok sett på som "kult" i gjengen.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #46 : 14. januar 2009, 20:34 »
Hva skjera? Har du ikke fått med deg at han har norsk mor og afrikansk far?

Eineste som er kvitt i han, er spermen!

Utlogget riise

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #47 : 14. januar 2009, 20:40 »
Nå er det på tide at norge tar litt tak og får ut den søpla. kansje greit at fremskrittspartiet får prøve seg litt.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #48 : 14. januar 2009, 22:05 »
Nå er det på tide at norge tar litt tak og får ut den søpla. kansje greit at fremskrittspartiet får prøve seg litt.
Kommer nok aldri til å skje med mindre den etnisk norske delen av befolkningen bestemmer seg for å faktisk gå sammen og stemme på dem.. Det kommer nok ikke til å skje så lenge meninga i folket er så splittet som den er, samt at AP og SV kanskje også fortsetter å vinne valg på innvandreres stemme.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #49 : 14. januar 2009, 22:21 »
Nå er det på tide at norge tar litt tak og får ut den søpla. kansje greit at fremskrittspartiet får prøve seg litt.

Og hvem skal sope opp restene etter den stortingsperioden?

Dessuten så er Siv Jensen (etter min mening) alene grunn nok til ikke å stemme FrP, kan ikke tenke meg en mer sjokkert personlighet. Selvfølgelig er det greit å love gull og grønne skoger så lenge man sitter i opposisjon, så den revolusjonen FrP lover kan man nok ta med en stor klype salt.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #50 : 14. januar 2009, 22:23 »
Kommer nok aldri til å skje med mindre den etnisk norske delen av befolkningen bestemmer seg for å faktisk gå sammen og stemme på dem.. Det kommer nok ikke til å skje så lenge meninga i folket er så splittet som den er, samt at AP og SV kanskje også fortsetter å vinne valg på innvandreres stemme.

Glem ikke gamlinger. Er ikke mange over 60 som ikke stemmer AP ut av tradisjon og "plik". Sånn er det i alle fall i min familie og i mitt distrikt.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #51 : 14. januar 2009, 22:40 »
Er bare å godta at Norge er et nisseland uten baller.. dessverre.
Jeg ser ikke akkurat lyst på den dagen vi får det første muslim-partiet..men det kommer til å skje.. og hvis integreringa er like fucked up da som nå.. så gud hjelpe oss alle.. Da er det vel bare å flytte ut og bort. Hvis månen er et alternativ på den tiden vil jeg nok vurdere det.. Vil tro det blir en bedre plass å leve.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #52 : 14. januar 2009, 22:45 »
Ny demo på lørdag - Vi ønsker fortsatt markeringer, vi ønsker ikke å la oss splitte av det som skjedde i forrige, sier Susan Lyden fra Internasjonale Sosialister - Vi forstår at ungdommen blir sinte på det som skjer i Gaza og måten politiet opptrer. Dette er våre, flotte ungdom som viser sitt engasjement
--------------------------

Hadde vært sabla morsomt å samla sammen en venners-venner-gjeng og stormet pøbelen når bråket starter igjen på lørdag - da hadde man nok kommet i avisa gitt - Cheesy
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #53 : 14. januar 2009, 22:48 »
Jeg tar på meg oppgaven med å sette opp buss for KK-67 og Kaliber-gjengen!  biggrin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #54 : 14. januar 2009, 22:48 »
Glem ikke gamlinger. Er ikke mange over 60 som ikke stemmer AP ut av tradisjon og "plik". Sånn er det i alle fall i min familie og i mitt distrikt.
Kjenner til den der. Når valget står på trappene stikker man bort på kommunehuset og putter nøyaktig den samme lappen ned i urna som man har lagt der så mange ganger før. Kun trist. Sad

Jeg ser ikke akkurat lyst på den dagen vi får det første muslim-partiet..men det kommer til å skje.. og hvis integreringa er like fucked up da som nå.. så gud hjelpe oss alle..
Muslim-parti er vel ikke det første som kommer. Innvandrer-parti, derimot. Ser for meg at SV kan bli et lett bytte i så måte. Tongue

Frp i regjering kunne jo blitt interessant. Vanskelig å se hvem som skulle vært med og holdt de i tøylene, though. Høyre, kanskje? Wink

Ny demo på lørdag - Vi ønsker fortsatt markeringer, vi ønsker ikke å la oss splitte av det som skjedde i forrige, sier Susan Lyden fra Internasjonale Sosialister - Vi forstår at ungdommen blir sinte på det som skjer i Gaza og måten politiet opptrer. Dette er våre, flotte ungdom som viser sitt engasjement
--------------------------

Hadde vært sabla morsomt å samla sammen en venners-venner-gjeng og stormet pøbelen når bråket starter igjen på lørdag - da hadde man nok kommet i avisa gitt - Cheesy
Gjør det! Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #55 : 14. januar 2009, 23:09 »
Hadde vært sabla morsomt å samla sammen en venners-venner-gjeng og stormet pøbelen når bråket starter igjen på lørdag - da hadde man nok kommet i avisa gitt - Cheesy

Skulle det bli aktuelt så stiller jeg med glede opp selv. Bare for å lage kaos, liksom Grin Grin

PS: Har akuratt sett football factory, kanskje det kunne vært noe til oppladning? Evt hooligans eller lignende?  Cool
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #56 : 14. januar 2009, 23:17 »
Er ikkje mitt tryne som blir knust, so eg bryr meg ikkje :Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #57 : 16. januar 2009, 13:23 »
Ny demo på lørdag - Vi ønsker fortsatt markeringer, vi ønsker ikke å la oss splitte av det som skjedde i forrige, sier Susan Lyden fra Internasjonale Sosialister - Vi forstår at ungdommen blir sinte på det som skjer i Gaza og måten politiet opptrer. Dette er våre, flotte ungdom som viser sitt engasjement
--------------------------

Hadde vært sabla morsomt å samla sammen en venners-venner-gjeng og stormet pøbelen når bråket starter igjen på lørdag - da hadde man nok kommet i avisa gitt - Cheesy

Dette er så tyyyyypisk sosialist sitat... eller SV sitat om du vil.

Rettferdiggjør ruteknusing og steinkasting på sivile. "Det er jo greit... det er jo ikke sinte, de er bare litt skuffet!"

"måten politiet opptrer på" Herregud, politiet gjorde ikke halvparten av det de hadde gjort om det hadde vært i Frankrike eller et annet sted. Politiet sto bare som "operation humanshield" og tok i mot steiner rett i hjelmen med stolthet.

"Flotte ungdom som viser engasjement" Jeg skal skulle gjerne tatt en badeball og vist engasjement oppi ratataen på hu der Susan ass.


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #58 : 16. januar 2009, 13:24 »
Er ikkje mitt tryne som blir knust, so eg bryr meg ikkje :Smiley

Han karen er vel den eneste jeg kunne tenkt meg å sparke mens han lå nede.

Hadde han sagt "Au, gi faen... det gjør dritvondt"

Da skulle jeg sagt... "jeg kjenner ingenting jeg, så jeg bryr meg ikke"

Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Noen som tar jobben som oppdrager for han her?
« #59 : 16. januar 2009, 13:49 »
Har nesten lyst til å gi denne gutten litt cred...

Forskjellen på han og mange andre demonstranter som lager bråk, er jo faktisk at denne gutten er ærlig.

Han sier rett ut at han gjør det fordi det er gøy lage litt faenskap når han har muligheten. Det er vel nettopp det som er hensikten til de som knuser rutene til Jan Thomas fordi Israel angriper Gaza. Å lage bråk kun for bråket i seg selv.

Vi kan være imot den holdingen så mye vi vil, men sånn er mange mennesker. Og han sa det ihvertfall rett ut.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!