Skrevet av Emne: 63 personer er pågrepet i en landsomfattende dopingsak. 22 av dem er fra Sogn og  (Lest 13068 ganger)

Utlogget Zuul

Dette kom vel ikke som et sjokk? Må ta meg en tur i byen og se om noen av ansiktene er borte....

 rofl

Sunnfjord- Nedrighetens Teater

Husk hvor du hørte det først

Vi som bor her sa det første what

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Møter du mange av disse? Hvordan vet du at de samme menneskene som lager dårlig atmosfære er dopmisbrukere? Pga størrelsen? Smiley

Nei jeg bare fant opp noen fantasidyr som jeg hadde et svakt minne om i et mareritt.


1. Ja jeg har møtt noen av de.
2. Hvordan jeg vet at de lager dårlig atmosfære? Jeg har vært til stede når de har vært der ? Om man observerer litt av det som skjer rundt seg, eventuelt snakker med folk og kjenner folk etc så ser man sånt.
3. Nei ikke pga størrelsen alene,  tror du fint vet hva jeg mener.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
hørtes ut som idioter FØR steroider og dette Baliba :p

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Nei jeg bare fant opp noen fantasidyr som jeg hadde et svakt minne om i et mareritt.


1. Ja jeg har møtt noen av de.
2. Hvordan jeg vet at de lager dårlig atmosfære? Jeg har vært til stede når de har vært der ? Om man observerer litt av det som skjer rundt seg, eventuelt snakker med folk og kjenner folk etc så ser man sånt.
3. Nei ikke pga størrelsen alene,  tror du fint vet hva jeg mener.


He he. Og jeg kan spre stigmatiserende nyanseringer av bønder, bærumsgutter, bolehoder, sjakkspillere, glamourmodeller, etc, etc.

Når du allikevel spør meg om jeg vet hva du mener, så vet jeg at noen mennesker sliter med selvbildet sitt, og bruker AS for å forsøke å bedre dette. Om dette er de samme menneskene som bråker på byen, vites ikke - jeg er svært sjelden på byen.

De ganger jeg har vært på byen, er som regel de minste karene de hissigste. Det blir litt som usikre hunder - de gneldrer mest. Jeg har til gode å oppleve en horde med trente menn gå rundt og lage kvalm. Jeg har også til gode å oppleve de samme mennene proklamere misbruk av legemidler. Dette gjelder forøvrig kvinner og.

Jeg har flere bekjente som misbruker AS. Disse menneskene er svært lite på byen. Jeg har også tilgode å se disse i klammeri. De gangene jeg har sett ukjente, større mennesker havne i kjedelige situasjoner, kan i noen få tilfeller skje som et resultat av mindre jyplinger (f.eks unge, sosstete, små jålegutter a.k.a de som ofte blir stigmatisert som bærumsgutter) som skal vise kompisgjengen sin hvor langt de tør å gå mot "han svære". Dette avikles alltid meget pent, da de finner ut at monsteret kan snakke for seg. De aller fleste ganger er klammeriet situasjonsbestemt. Ikke demografiavhengig.

Jeg forstår din motstilling mot AS. Du har sikkert opplevd noen vanskelige episoder mot noen du tror / vet misbruker AS. Men jeg tror du er en oppegående kar Baliba, som skjønner at det ikke er AS som gjør mennesker hissige på byen. Det er personlighet og miljø.

Orienter gjerne om negative bivirkninger om AS - dette er jo tross alt en antidopingtråd. Men å fortelle at det er en link mellom hyppige, voldelige byturer, og misbruk av anabole legemidler - det blir bare villedende svada.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
He he. Og jeg kan også skrive og spre minst like mye stigmatiseringer rundt samtlige kategorier også om det var det som var mitt store ønske og formål.

Jeg spurte deg aldri, jeg insinuerte at jeg regnet med at du skjønte hva jeg egentlig mente, men det var kanskje feil av meg.

Vi er nok begge av typen som har vært lite på byen, men utover det så trenger vi strengt tatt ikke å ha hatt noe av den samme erfaringen, men jeg utelukker ikke at vi har observert mye av det samme.
Med det sagt så kan jeg bekrefte at jeg har observert mye av de samme tingene som du her kommer med, men jeg har vel heller aldri sagt at jeg ikke har gjort det?
Mitt første innlegg i denne tråden var et svar på : ” At folk bruker det er da ikke noe problem, de fucker opp for seg selv og INGEN andre.” Og ingenting annet, selvom jeg får følelsen av at du enten tolket det som noe annet eller at du prøver å vri det til noe annet.

Hva dine bekjente misbrukere har med saken å gjøre skjønner jeg virkelig ikke.  Skal jeg vri eller tolke den videre til at dine snille misbrukere av AS veier opp for andre misbrukeres dårlig oppførsel da, eller ?

Det er fint om du forstår mitt syn på doping, men mitt syn på doping blinder meg ikke fullstendig for å reflektere over saker fra begge sider. Jeg ønsker ikke på noen måte å drive propaganda selvom jeg er motstander av misbruk.  Jeg liker godt utsagne fra Bigger Stronger Faster? hvor det blir sagt noe som ”doping skaper ikke personligheten, men forsterker det som er der fra før, så om man er en stor tosk fra før så blir man enorm tosk ved misbruk” (bokstavelig talt.).
Det finnes helt sikkert mange flere idioter som ikke bruker enn som bruker, det tror jeg på, poenget mitt var bare at jeg syntes at det er feil og bastant si at det ikke i noen tilfeller faktisk kan ødelegge for andre, men jeg burde kanskje formulert meg mer konkret i første omgang.

Og ja jeg har opplevd vanskelige episoder med folk jeg VET har misbrukt.  (Prøv gjerne å grave  i hvordan jeg VET det, men du kommer ikke til å få noe svar, det blir for dumt å dra inn her).

Ja jeg skulle gjerne orientert deg om både det ene og det andre, men det har jeg for lite kunnskap om til å kunne gjøre.
Men jeg trenger strengt tatt ikke å ha lest et eneste studie for å skjønne at misbruk av AS kan og vil ha bivirkninger av større eller mindre grad, anse meg gjerne for en propagandisk tulling for det.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Førde-mannen skal også ha bestilt torpedo mot politiet etter en razzia.

Da er du faen meg på tur ass! Smiley

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Genistrek. Meiner å huske at det blei avtalt over MSN ! DA tenker du !
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

He he. Og jeg kan også skrive og spre minst like mye stigmatiseringer rundt samtlige kategorier også om det var det som var mitt store ønske og formål.

Jeg spurte deg aldri, jeg insinuerte at jeg regnet med at du skjønte hva jeg egentlig mente, men det var kanskje feil av meg.

Vi er nok begge av typen som har vært lite på byen, men utover det så trenger vi strengt tatt ikke å ha hatt noe av den samme erfaringen, men jeg utelukker ikke at vi har observert mye av det samme.
Med det sagt så kan jeg bekrefte at jeg har observert mye av de samme tingene som du her kommer med, men jeg har vel heller aldri sagt at jeg ikke har gjort det?
Mitt første innlegg i denne tråden var et svar på : ” At folk bruker det er da ikke noe problem, de fucker opp for seg selv og INGEN andre.” Og ingenting annet, selvom jeg får følelsen av at du enten tolket det som noe annet eller at du prøver å vri det til noe annet.

Hva dine bekjente misbrukere har med saken å gjøre skjønner jeg virkelig ikke.  Skal jeg vri eller tolke den videre til at dine snille misbrukere av AS veier opp for andre misbrukeres dårlig oppførsel da, eller ?

Det er fint om du forstår mitt syn på doping, men mitt syn på doping blinder meg ikke fullstendig for å reflektere over saker fra begge sider. Jeg ønsker ikke på noen måte å drive propaganda selvom jeg er motstander av misbruk.  Jeg liker godt utsagne fra Bigger Stronger Faster? hvor det blir sagt noe som ”doping skaper ikke personligheten, men forsterker det som er der fra før, så om man er en stor tosk fra før så blir man enorm tosk ved misbruk” (bokstavelig talt.).
Det finnes helt sikkert mange flere idioter som ikke bruker enn som bruker, det tror jeg på, poenget mitt var bare at jeg syntes at det er feil og bastant si at det ikke i noen tilfeller faktisk kan ødelegge for andre, men jeg burde kanskje formulert meg mer konkret i første omgang.

Og ja jeg har opplevd vanskelige episoder med folk jeg VET har misbrukt.  (Prøv gjerne å grave  i hvordan jeg VET det, men du kommer ikke til å få noe svar, det blir for dumt å dra inn her).

Ja jeg skulle gjerne orientert deg om både det ene og det andre, men det har jeg for lite kunnskap om til å kunne gjøre.
Men jeg trenger strengt tatt ikke å ha lest et eneste studie for å skjønne at misbruk av AS kan og vil ha bivirkninger av større eller mindre grad, anse meg gjerne for en propagandisk tulling for det.


Grin

Kan det hende at vi blir enige om å være uenig? Jeg skal fortsette den gode diskusjonen, og registrerer at du reflekterer saken fra begge sider - noe jeg for øvrig ikke betviler.

Mitt argument står fremdeles, selv om du ikke trenger å motargumentere det - det velger du selv. Mitt argument er som nevnt; at den dårlige oppførselen kommer av miljø, arv, personlighet og situasjonsbestemt adferd. Ikke bruk av legemidler. Når du forklarer:

Sitat
De som har hørt ditt og datt, men som egentlig har null peiling og bare døtter i seg det de kommer over over og rævkjører seg selv både fysisk og psykisk for så gå kanakas på et senere tidspunkt fordi den hormonelle balansen i kroppen er fullstendig skakkkjørt?

Så må du selvsagt stå til rette for dette. Da spør jeg. Kommer tilbake til dette under. Og jeg vet du ønsker du kunne omformulert det jeg nettopp refererte til hvis du hadde muligheten, men det er nå engang slik at for at jeg skal forklare hva jeg satte spørmålstegn ved, så må jeg benytte meg av det du faktisk skrev der og da. Det er for øvrig helt legitimt av deg å referere til egne erfaringer, uten å ville utdype dette nærmere. Det svekker på ingen måte dine argumenter - men det styrker ikke noe som helst.

Du sier jo selv at det sikkert finnes mange som oppfører seg - og som samtidig misbruker disse legemidlene. Vel, poenget mitt er jo at hvis man ser på kortvarig bruk av disse legemidlene, så finner man ingen signifikant økning av aggressivitet. Dette er bevist, så da forholder jeg meg til det (når det gjelder korrelasjon mellom aggressivitet og misbruk av AS). Man har jo ikke forsket på langvarig bruk, så dit hen kan man ikke trekke konklusjoner. Ettersom jeg skjønner du har en viss aversjon mot AS, ville jeg i ditt sted heller fokusert på konsekvenser man vet er reelle. Smugling, yngre brukere, etc.

Jeg sa at jeg forholder meg til viten. I dette tilfellet; ingen signifikant korrelasjon mellom misbruk av AS og aggressivitet. Jeg prøver å styre unna meninger spredd i hytt og gevær. Når det skal sies, syntes jeg du forklarer dine _egentlige_ meninger bedre i ditt forrige innlegg - et innlegg jeg på ingen måte ville trukket fram som vås. Meninger er derfor på ingen måte unyttige. De skaper diskusjon. Men når meninger betviler testede hypoteser, som bringer viten i vår lille verden, slik jeg oppfattet ditt første innlegg jeg referererte til - da setter jeg spørsmål ved avsenderen. Slik jeg gjorde med deg. Det tror jeg du tåler.

Tankekorset mitt er fortsatt at jeg ikke forstår hvorfor aktive motstandere av AS benytter de samme ivalide hypotesene, som har slått feil hver gang de testes. Hvorfor snakke om vold og slagsmål? Først når man har hold i påstandene sine, vil man bli tatt på alvor.

Ellers blir det som diverse venninner som er livredd olje i salaten, men som hiver i seg pasta som om det skulle vært et slankemiddel - fullstendig vås uten hold i noe som helst viten.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Noen som så Ståle Wadsworth ( eller hva han heter på) fra Steroider.net på Nrk i går? Han gjorde IKKE spesielt god figur vil jeg si.
Sa brura

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Noen som så Ståle Wadsworth ( eller hva han heter på) fra Steroider.net på Nrk i går? Han gjorde IKKE spesielt god figur vil jeg si.

Har han noen gang gjort en god figur?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Virka som om det var det der progammet Christian Strand pleier å ha, bare at det var ei dame denne gangen. Nyhetsprogrammet med en "tvist" liksom..
Sa brura

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Det er alltid greit å kunne være enig om å være uenige, men jeg tror egentlig ikke vi er så fryktelig uenige, men noe.

Jeg benekter virkelig ikke at dårlig oppførsel kommer fra personligheten skapt gjennom arv og miljø, jeg sier ikke at AS skaper nye personligheter. Det var også derfor jeg trakk frem sitatet om forsterket personlighet.
Kort fortalt så er mitt syn på det at i enkelte tilfeller så blir et allerede eksisterende problem et større problem ved misbruk. Feks en personlig med dårlig adferd er generelt en drittunge på skolen etc, men gjør nødvendigvis ikke mer ut av det. En dag bestemmer han seg for å begynne med AS som vil kunne gi han bedre selvtillit og større muskler som igjen kan føre til at det oppstår enda mer problemer fordi han går inn i ”ekstra?” situasjoner han kanskje tidligere ikke ville gått inn i.

Jeg trekker på ingen måte tilbake mitt utsagn da jeg TROR at det er slik i noe tilfeller, og det var også en grunnen til at jeg avsluttet med spørsmålstegn bak.

Jeg skjønner godt at folk ønsker og støtte seg til viten, men jeg velger og ikke stole så blindt på alt, selvom det er testede hypoteser. Og det er vel her vi kommer frem til at vi er enige om å være uenige.
Men som du selv antyder og sier med ” Man har jo ikke forsket på langvarig bruk” så er det noe begrenset forsket på dette temaet som igjen forsterker mine foreløpige holdninger og meninger angående AS.

Egentlig så fokuserer jeg ikke spesielt på verken den ene eller andre problemstillingen rundt misbruk, men valgte nå helt tilfeldig og engasjere meg litt her fordi jeg mener det er feil å si bastant at misbruk ikke kan påvirke andre enn en selv, men nei jeg har ingen kilder å henvise til annet enn min egen forståelse for emnet.

Jeg tror også at jeg tåler at du stiller spørsmål ved mine innlegg, det trengs vel strengt tatt ikke å bekreftes.

Om jeg så blir tatt på alvor eller ikke utifra enkelte meninger jeg har er ikke min største bekymring.
Hvorfor snakke om vold og slagsmål? Jo av en enkle grunn som jeg eksemplifiserte over ved at en person i enkelte tilfeller vil gå inn i situasjoner han ikke ville gjort om han ikke misbrukte AS.
Jeg sier ikke at det er sikkert at det skjer, jeg har ingen vitenskapelig studier som beviser at dette skjer. Jeg sier at jeg tror det skjer i enkelte tilfeller, mest basert på egen erfaring.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Det er alltid greit å kunne være enig om å være uenige, men jeg tror egentlig ikke vi er så fryktelig uenige, men noe.

Jeg benekter virkelig ikke at dårlig oppførsel kommer fra personligheten skapt gjennom arv og miljø, jeg sier ikke at AS skaper nye personligheter. Det var også derfor jeg trakk frem sitatet om forsterket personlighet.
Kort fortalt så er mitt syn på det at i enkelte tilfeller så blir et allerede eksisterende problem et større problem ved misbruk. Feks en personlig med dårlig adferd er generelt en drittunge på skolen etc, men gjør nødvendigvis ikke mer ut av det. En dag bestemmer han seg for å begynne med AS som vil kunne gi han bedre selvtillit og større muskler som igjen kan føre til at det oppstår enda mer problemer fordi han går inn i ”ekstra?” situasjoner han kanskje tidligere ikke ville gått inn i.

Jeg trekker på ingen måte tilbake mitt utsagn da jeg TROR at det er slik i noe tilfeller, og det var også en grunnen til at jeg avsluttet med spørsmålstegn bak.

Jeg skjønner godt at folk ønsker og støtte seg til viten, men jeg velger og ikke stole så blindt på alt, selvom det er testede hypoteser. Og det er vel her vi kommer frem til at vi er enige om å være uenige.
Men som du selv antyder og sier med ” Man har jo ikke forsket på langvarig bruk” så er det noe begrenset forsket på dette temaet som igjen forsterker mine foreløpige holdninger og meninger angående AS.

Egentlig så fokuserer jeg ikke spesielt på verken den ene eller andre problemstillingen rundt misbruk, men valgte nå helt tilfeldig og engasjere meg litt her fordi jeg mener det er feil å si bastant at misbruk ikke kan påvirke andre enn en selv, men nei jeg har ingen kilder å henvise til annet enn min egen forståelse for emnet.

Jeg tror også at jeg tåler at du stiller spørsmål ved mine innlegg, det trengs vel strengt tatt ikke å bekreftes.

Om jeg så blir tatt på alvor eller ikke utifra enkelte meninger jeg har er ikke min største bekymring.
Hvorfor snakke om vold og slagsmål? Jo av en enkle grunn som jeg eksemplifiserte over ved at en person i enkelte tilfeller vil gå inn i situasjoner han ikke ville gjort om han ikke misbrukte AS.
Jeg sier ikke at det er sikkert at det skjer, jeg har ingen vitenskapelig studier som beviser at dette skjer. Jeg sier at jeg tror det skjer i enkelte tilfeller, mest basert på egen erfaring.


Jeg er enig i mye av det du skriver her. Og flott at det går an å føre en rolig diskusjon uten at den ene eller andre blir retardert av den grunn. Grin

Noe jeg imidlertid stiller spørsmål ved, er at med din argumentasjon og ressonerende slutninger, der du forklarer at en aggressiv mann får "større grad av spillerom" (om jeg kan tolke det dit), ved bruk av AS, så er dette en slutning basert på en tankegang uten medregning av signifikant "aksjon - reaksjon".

På samme måte kan jeg si at trening generelt ikke er noe aggressive mennesker bør bedrive, og det samme om proteinholdig mat, og trening av kroppskontroll, kickboksing, etc. Alt dette kan jo i samme øyemed få en aggressiv person til å opptre mer uforsvarlig. Dette være et resultat av høyere selvtillit, økt styrke, m.m. Jeg er ikke så trangsynt at jeg ikke forstår hvor du vil. AS sikkert i mange tilfeller fører til større økning av selvtillit, enn generiske substitutter. Men da blir det dog paradoksalt at de samme ytrerene forklarer at selvtilliten senkes drastisk etter endt misbruk av AS, og at derfor kunne forkjemperene for AS forklart at AS gjør aggresive mennesker mindre farlige da selvtilliten svekkes.

Men som du skrev; dette var hva du _trodde_, noe jeg ikke skal legge meg opp i. Smiley

Her er hva jeg tror: Et maskulint miljø, hvor man oftere finner misbruk av AS, utøvelse av kampsport, misbruk av akohol, misbruk av narkotika, etc, fører til økt aggressivitet. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Kan ikke si meg mer enig, smule lei av all drittslenging etc rundtomkring Smiley

At du stillerspørsmål ved ting er jo helt  naturlig og  enda godt at du\man gjør ellers hadde man jo ikke kommet noe sted her i verden. Det er også slik jeg ofte prøver å formulere meg, ved å stille spørsmål ved det og ikke bastant påstå noe.

Men da blir det dog paradoksalt at de samme ytrerene forklarer at selvtilliten senkes drastisk etter endt misbruk av AS
Som igjen eventuelt kan føre til at familiemedlemmer eller nære bekjente får en effekt? Altså tilbake til mitt utgangspunkt og poengtere at AS vil kunne ha en negativ effekt på andre enn bare seg selv.

Jeg er også enig i det du tror. Temaet er uansett så stort med så mange sideveier at den er og vil nok alltid være uenderlig, det er noe jeg TROR Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!