Skrevet av Emne: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)  (Lest 21593 ganger)

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #90 : 16. januar 2009, 22:12 »
På treningsforum er det en jævla mal du må følge Wink så hvis du ikke følger den utstøter alle andre deg. Det er jo bare hetsing fra folk som bare vil kverulere her jo... Ettersom jeg har skjønt så finnes det vegetarianere som også inkluderer andre typer mat (som de selv synes er passelig). I dette tilfellet fisk. Smiley
Power - squat  - rått

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #91 : 16. januar 2009, 22:19 »
Internaskolen må vel betales av noen ?

Tror det er Proteinfabrikken eller Norkost.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #92 : 16. januar 2009, 22:26 »
Tror det er Proteinfabrikken eller Norkost.


da får dem ikke brødskiver  Grin
Bare protinspulver og proteinbarer..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #93 : 16. januar 2009, 23:11 »
Har du ikke hørt om Proteinbrødskiver?

Nei sorry nå tenkte jeg feil. Det er Karbohydratfabrikken som sponser internatskolen.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #94 : 17. januar 2009, 07:32 »
Jeg synes folk skal få gjøre som de vil jeg. At noen velger å være vegetarianer fordi man føler seg bedre av det, eller fordi man mener at en gud har sagt det, eller synes synd på andre levende vesener så more power to you. Jeg tror dog ikke at det er noe spesielt sunnere å være vegetarianer en å være "lik-spiser".
Dere som er vegetarianere her på forumet, spesielt Jan B tåler helt sikkert dårlige sleivspark fra meg på det...

Men når noen blir litt liksom vegetarianener fordi det er kult, eller fordi madonna spiser makrobiotisk mat som er dyrket av en hagenisse fra israel så må jeg knise litt. Spesielt når man prestere å kalle seg vegetarianer og samtidig spiser FISK! Da har man ikke skjønt så mye av det hele......

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #95 : 17. januar 2009, 09:55 »
Ja da det tåler jeg. Jeg har ikke dårlige-sleivspark-intoleranse.

Til Lena-Alex sitt forsvar så har jeg vel oppfattet det slik at hun ikke var klar over at man pr definisjon ikke kan kalle seg vegetarianer hvis man spiser (litt) fisk. Siden det er religion som tydeligvis er årsaken til at hun ikke spiser kjøtt bortsett fra fisk, så er det vel forståelsen/tolkningen av hva teksten/religionen sier som er det som er viktig, ikke hva det kalles. Så hun må gjerne fortsatt kalle seg veggis for min del. Siden jeg er veggis så vet jeg at det er veldig mange som tror at vegetarianere ikke spiser kjøtt, men at fisk ikke er kjøtt. Får stadig vekk dette spørsmålet. "Men du spiser vel fisk?". Til og med kylling er det mange som tror man kan spise når man er vegetarianer.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #96 : 17. januar 2009, 10:00 »
Ja da det tåler jeg. Jeg har ikke dårlige-sleivspark-intoleranse.

Til Lena-Alex sitt forsvar så har jeg vel oppfattet det slik at hun ikke var klar over at man pr definisjon ikke kan kalle seg vegetarianer hvis man spiser (litt) fisk. Siden det er religion som tydeligvis er årsaken til at hun ikke spiser kjøtt bortsett fra fisk, så er det vel forståelsen/tolkningen av hva teksten/religionen sier som er det som er viktig, ikke hva det kalles. Så hun må gjerne fortsatt kalle seg veggis for min del. Siden jeg er veggis så vet jeg at det er veldig mange som tror at vegetarianere ikke spiser kjøtt, men at fisk ikke er kjøtt. Får stadig vekk dette spørsmålet. "Men du spiser vel fisk?". Til og med kylling er det mange som tror man kan spise når man er vegetarianer.

Jeg hører en del tenåringer snakker om at de liker skylling! Er det lov når man er vegetarianer?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #97 : 17. januar 2009, 10:01 »
Tipper de snakker om tarmskylling.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #98 : 17. januar 2009, 10:02 »
Jeg har tilogmed hørt noen av de si at de foretrekker skyllingkebab - er vel muligens det som er tarmskylling?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #99 : 17. januar 2009, 10:41 »
Jeg har tilogmed hørt noen av de si at de foretrekker skyllingkebab - er vel muligens det som er tarmskylling?

AKA salmonellakylling
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #100 : 17. januar 2009, 10:55 »
AKA salmonellakylling


AKA kyllingskylling, AKA dusjen på 24 når jeg ikke er der!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #101 : 17. januar 2009, 19:09 »
Nei, å være veggis betyr pr definsjon at man hverken dreper eller spiser dyr OG fisk.
Jeg og de fleste andre her inne ( regner jeg med) er menneskiser, som betyr at vi ikke dreper og spiser mennesker. Man kan ikke drepe og spise 1% mennesker og kalle seg menneskis vel? Da er man jo kannibal. Bare fordi Dahmer og de andre gærne massemorderne lot 99 av 100 mennesker leve, så gjorde det jo ikke akuratt dem til humanister vel!?

Så om du så mye som rører kjøtt, fra fisk eller dyr, så er du pr definisjon IKKE veggis.
Men du kan jo kalle deg: " en som ikke liker å spise mye kjøtt"

Case closed.

vet du hva, d gir jeg f** i! kan ikke dere tullinger slutte å skrive hvis dere ikke har noe skikkeli å komme med. dere pare spammer! driter så langt i hva dt kalles, jeg spiser som jeg gjør, og bryr meg ikke om hva det heter:( det er ikke det som er POENGET her. dett er et forum der man diskuterer trening og kost. ikek hva ting kalles og ikke kalles, reatards!!!!  dry
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #102 : 17. januar 2009, 19:14 »
vet du hva, d gir jeg f** i! kan ikke dere tullinger slutte å skrive hvis dere ikke har noe skikkeli å komme med. dere pare spammer! driter så langt i hva dt kalles, jeg spiser som jeg gjør, og bryr meg ikke om hva det heter:( det er ikke det som er POENGET her. dett er et forum der man diskuterer trening og kost. ikek hva ting kalles og ikke kalles, reatards!!!!  dry

Du frøken, de spammer ikke.
De kommenterer uten å spamme og faktisk skriver konkrete ting til deg.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #103 : 17. januar 2009, 19:17 »
vet du hva, d gir jeg f** i! kan ikke dere tullinger slutte å skrive hvis dere ikke har noe skikkeli å komme med. dere pare spammer! driter så langt i hva dt kalles, jeg spiser som jeg gjør, og bryr meg ikke om hva det heter:( det er ikke det som er POENGET her. dett er et forum der man diskuterer trening og kost. ikek hva ting kalles og ikke kalles, reatards!!!!  dry

Hehe, du kan da ikke bli sur fordi noen motbeviser deg? Du er, pr definisjon, ikke vegetarianer, men det er forsåvidt helt greit for alle her på forumet. Det vi bryr oss om er at du kaller deg noe du ikke er, hvilket er med på å danne et feilaktig bilde av en vegetarianer er. Spiser du ikke fugl, fisk eller pattedyr er du vegetarianer, gjør du det er du ikke det - enkelt og greit!

Du frøken, de spammer ikke.
De kommenterer uten å spamme og faktisk skriver konkrete ting til deg.


Ca første gang vi er enige om noe, Nann! Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) kommentar?
« #104 : 17. januar 2009, 19:21 »
TAKK, Gundersen at noen oppklarte det for meg. Smiley Til trådstrater: Jeg har kun prøvd å dele mine erfaringer og kanskje spare deg for en kjipt og vanskelig tid. Du spiser for lite til at du kan få i deg nok næring. Punktum. Men det virker som du tror jeg bare er ute etter deg, og setter ikke pris på den hjelpen jeg har prøvd å gi deg. Så da kan det være det samme. Jeg gidder ikke å engasjere meg mer i denne debatten. Lykke til. Når du kjenner at du mister all energi, blir svimmel og tiltaksløs begynn å spis mat og opplev hvor godt kroppen faktisk kan ha det Wink

jeg spiser masse mat! var ute og jogget 2,5 km i dag, og etterpå drakk jeg masse melk og spiste to skiver med cotted chees, smør, egg og majones! ble stappmett. synes du det var lite!?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!