Skrevet av Emne: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)  (Lest 21749 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #135 : 19. januar 2009, 15:50 »
digresjon. bare lurer på hvor mange som klikker seg inn på denne tråden fordi de trodde det var glamor/naken-babe/grand-prix sangerinne lene alexandra sin logg.

haha konge. jeg så bare på siste tråd: lena alexandra. tenkte WUPDI-FUCKING-DOO lets get it on, men så viste det seg å være 100 ganger bedre =)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #136 : 19. januar 2009, 15:54 »
I dag sto jeg opp kvart på sju, og spiste havregrynsgrøt i steden for brødskivene. Føler meg flink!  biggrin

nå kl 11:00 er det matfri, hva burde jeg egentli spise da..? noen forslag?
på romemt mitt har jeg: egg, melk, ost, smør, salt, grove knekekbrød, to brødskiver, honning, avocado og te.. hehe Smile

du burde spist alt. hvorfor har du 2 brødskiver i rommet om gangen? tilfelle du får annfall og hiver i deg 3?

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #137 : 19. januar 2009, 16:05 »
haha konge. jeg så bare på siste tråd: lena alexandra. tenkte WUPDI-FUCKING-DOO lets get it on, men så viste det seg å være 100 ganger bedre =)

100 gngr bedre?  hm.. hva mente du?
jeg er litt træg Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #138 : 19. januar 2009, 16:13 »
du burde spist alt. hvorfor har du 2 brødskiver i rommet om gangen? tilfelle du får annfall og hiver i deg 3?

ALT? haha, d hadde blitt litt mye.. 2 brødskiver - jo jeg hadde tatt de med til noe annet, men så skrev jeg en liste på det jeg hadde, og da var det inkl.


Her er det jeg spiste til lunch da:



Hvis det er vanskeligå se, så er det to grove knekkebrød, med smør og ost - og avokado =)
1 gl melk
1 eple
litt salat/grønnsaker
og vann seff. men d drakk jeg i timen  Smiley og en stor kopp med te da..

ble god og mett =)

har nettop spist middag, og da fikk vi sånn ...hm.. hva heter d? sånn brød man fyller med grønnsaker og hva man vil ha.. jaja, d var godt i hvertfall  biggrin
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #139 : 19. januar 2009, 17:24 »
det der er jo strengt tatt ingenting. det er ikke noe næring i imsdal : /
bytt den ut med melk.

som sakt er det underlig at du ikke går ned i fettprosent når du spiser så lite.
noen som har forklaringen på dette?



edit: meningen med "100 ganger bedre" var at de første 4-5 sidene av denne tråden var mye bedre enn et hvilket som helst lena alexandra bilde. (med eller uten titties)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #140 : 19. januar 2009, 17:50 »
Lene Alexandra:

Håper du skriver engelsk bedre enn du skriver norsk, for dette er rett og slett horribelt! Jeg har problemer med å forstå sammenhengen i det du skriver enkelte ganger. Tenk litt på det i fremtiden, dersom du ønsker å bli tatt seriøst.

For øvrig er den lunchen din der helt fin. Du må ha i bakhodet at det er mye små-fanatiske tenåringer her inne som tror at man må gulpe nedpå 380gram proteiner pr måltid for å få muskler.

ErikV:

Grunnene til at hun ikke går ned i fettprosent kan være to av slagene:

1: Målingsinstrumentene hun bruker er ikke nøye nok, eventuelt så bruker hun forskjellige instrumenter. ( Eller øyemål?)

2: Kroppen holder på fettet


Videre foreslår jeg at Alexandra oppretter en treningsdagbok. For dette er jo ikke en tråd der hverken sendere eller mottaker av informasjon er spesielt interessert i å utrette noe. Det er altfor lite konstruktivt her. Mye gode råd, men også mye tull, samt lite informativt fra trådstarter.


Sa brura

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #141 : 19. januar 2009, 17:51 »
det der er jo strengt tatt ingenting. det er ikke noe næring i imsdal : /
bytt den ut med melk.

som sakt er det underlig at du ikke går ned i fettprosent når du spiser så lite.
noen som har forklaringen på dette?



edit: meningen med "100 ganger bedre" var at de første 4-5 sidene av denne tråden var mye bedre enn et hvilket som helst lena alexandra bilde. (med eller uten titties)


uhmm, leste du nøye? imsdalen var bare "pynt". Det står at jeg drakk 1 gl melk Smiley

ned i fettprosent? hmm.. kanskje forklaringen er at jeg ikke trener så altfor mye. kanskje jeg skal begynne med sånn logg - at jeg fører logg over hvert skritt jeg tar, lol Tongue
hva syns dere?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #142 : 19. januar 2009, 17:54 »
Lene Alexandra:

Håper du skriver engelsk bedre enn du skriver norsk, for dette er rett og slett horribelt! Jeg har problemer med å forstå sammenhengen i det du skriver enkelte ganger. Tenk litt på det i fremtiden, dersom du ønsker å bli tatt seriøst.



hva mener du med "skriver dårlig"? staver jeg feil..? ser ikke problemet :S
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #143 : 19. januar 2009, 18:02 »
Jepp.

Masse og, og å feil. Som i OG for seg er greit nok. Men du staver ord som sunt feil. Du skriver sundt. Du forkorter også ting helt feil ( ganger skal ikke forkortes til gngr) og du slurver generelt mye, slik at det blir vansklig å få oversikt over det du skriver. Jeg forstår at du er tenåring og skriver sms-språk til vanlig, men greit å ha i bakhodet at du ikke vil bli oppfattet som seriøs, dersom du ikke i det minste gjør en seriøs innsats på rettskrivningsfronten. Ingen skriver perfekt, og det er sikkert flere skrivefeil i mine innlegg også. Poenget er at man skal gjøre så godt man kan! Ikke for å være kjip, men bare et godt råd. Ta det til deg, eller vær en "tøff" tenåringsjente. Ditt valg Wink
Sa brura

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #144 : 19. januar 2009, 18:39 »
uhmm, leste du nøye? imsdalen var bare "pynt". Det står at jeg drakk 1 gl melk Smiley

ned i fettprosent? hmm.. kanskje forklaringen er at jeg ikke trener så altfor mye. kanskje jeg skal begynne med sånn logg - at jeg fører logg over hvert skritt jeg tar, lol Tongue
hva syns dere?

Nei, spar oss for mer lidelse!

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #145 : 19. januar 2009, 20:04 »
Jepp.

Masse og, og å feil. Som i OG for seg er greit nok. Men du staver ord som sunt feil. Du skriver sundt. Du forkorter også ting helt feil ( ganger skal ikke forkortes til gngr) og du slurver generelt mye, slik at det blir vansklig å få oversikt over det du skriver. Jeg forstår at du er tenåring og skriver sms-språk til vanlig, men greit å ha i bakhodet at du ikke vil bli oppfattet som seriøs, dersom du ikke i det minste gjør en seriøs innsats på rettskrivningsfronten. Ingen skriver perfekt, og det er sikkert flere skrivefeil i mine innlegg også. Poenget er at man skal gjøre så godt man kan! Ikke for å være kjip, men bare et godt råd. Ta det til deg, eller vær en "tøff" tenåringsjente. Ditt valg Wink

hehe, for det første vet du ikke mer om meg enn det jeg sier. for det andre er ikke det et sakelig innlegg. du kunne godt ha korta det ned litt - hint hint.

Jeg er halvt svensk, sånn 'for yor information' ;-) så det er nok forklaringen!
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #146 : 19. januar 2009, 20:06 »
Nei, spar oss for mer lidelse!

haha du eier ikke dette forumet. I do what I want man Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #147 : 19. januar 2009, 20:09 »
hva mener du med "skriver dårlig"? staver jeg feil..? ser ikke problemet :S

Jepp.

Masse og, og å feil. Som i OG for seg er greit nok. Men du staver ord som sunt feil. Du skriver sundt. Du forkorter også ting helt feil ( ganger skal ikke forkortes til gngr) og du slurver generelt mye, slik at det blir vansklig å få oversikt over det du skriver. Jeg forstår at du er tenåring og skriver sms-språk til vanlig, men greit å ha i bakhodet at du ikke vil bli oppfattet som seriøs, dersom du ikke i det minste gjør en seriøs innsats på rettskrivningsfronten. Ingen skriver perfekt, og det er sikkert flere skrivefeil i mine innlegg også. Poenget er at man skal gjøre så godt man kan! Ikke for å være kjip, men bare et godt råd. Ta det til deg, eller vær en "tøff" tenåringsjente. Ditt valg Wink

hehe, for det første vet du ikke mer om meg enn det jeg sier. for det andre er ikke det et sakelig innlegg. du kunne godt ha korta det ned litt - hint hint.

Jeg er halvt svensk, sånn 'for yor information' ;-) så det er nok forklaringen!

Unknown Soldier har et veldig godt poeng - det er vesentlig bedre å lese i en oversiktlig logg med få skrivefeil og god struktur. Store forbokstaver, en viss peiling på bruk av "å" og "og", ikke altfor mye orddelingsfeil og forkortelser gjør det hele vesentlig bedre. Jeg syns med andre ord hans innlegg er på sin plass og jeg håper du tar det til etterretning! Det er nok neppe kun ham og undertegnede som syns dette er en smule irriterende...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #148 : 19. januar 2009, 20:12 »
Unknown Soldier har et veldig godt poeng - det er vesentlig bedre å lese i en oversiktlig logg med få skrivefeil og god struktur. Store forbokstaver, en viss peiling på bruk av "å" og "og", ikke altfor mye orddelingsfeil og forkortelser gjør det hele vesentlig bedre. Jeg syns med andre ord hans innlegg er på sin plass og jeg håper du tar det til etterretning! Det er nok neppe kun ham og undertegnede som syns dette er en smule irriterende...

Ja tenker meg at dette innlegget her består av 90 % drit. Så lager nok heller en oversiktilig logg ja Smiley når så mange folk skriver, så må man svare alle, og det går i surr og det blir dårlig kvalitet..
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lena Alexandra sitt kosthold=) (oppdatert)
« #149 : 19. januar 2009, 20:13 »
Nei, spar oss for mer lidelse!

hahaha. takk for at du fikk opp humøret mitt xD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!