Skrevet av Emne: Dopingforbud  (Lest 45083 ganger)

Utlogget Sandra

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 172

Sv: Dopingforbud
« #105 : 17. januar 2009, 19:07 »
Jeg tror du gjerne vil ha frem at folk som er "normale" gjerne ypper med de større gutta på byen. Det er noe Vargen her har vært inne på tidligere; og er basic psykologi.
Man er liksom ikke "mann nok før man har køddda med de store gutta".
Om disse små får seg en lusing, vel da er nok etter min mening denne store mannen en fullstendig tulling!
Hvorfor?
Fordi en mann med selvtillitt, uansett størrelse, hadde ikke latt seg affisere av den lille trøblefanten.
OM vedkommende går til FYSISK angrep; vel da har alle lov å forsvare seg.

De fleste virkelig store er utrolig tolmodige, men klart de må få ta småkrypa både hardt og lenge om de plager og er ufin. Er akkurat som i naturen det.
P l a y  w i t h  n a t u r e . . .

p r o t e i n f a b r i k k e n . c o m

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Dopingforbud
« #106 : 17. januar 2009, 19:09 »
Hvem vil at sine barn skal bruke AS?

Greg Valentino? Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #107 : 17. januar 2009, 19:09 »
De fleste virkelig store er utrolig tolmodige, men klart de må få ta småkrypa både hardt og lenge om de plager og er ufin. Er akkurat som i naturen det.

Helt enig, de fleste store har jo tålmodighet som et fjell.
Sett det på mange av de jeg kjenner, stødige og rolige.
Derfor blir jeg noe småoppgitt når disse store gutta "stigmatiseres" og ansees som livsfarlige pga at "de garantert har bola, og derfor er agressive".

Jobba mye "out in public" i min tid, og har jo sett hvem som skaper mest bråk. Og det er IKKE de store gutta hvertfall.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dopingforbud
« #108 : 17. januar 2009, 19:10 »
Jeg selger IKKE doping!!!
Og har heller ALDRI solgt dopingmidler.

Du sier selv gjennom poster på tf.no at du selger et syntetisk hormon som er ulovlig å selge i norge. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært veldig stille.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Dopingforbud
« #109 : 17. januar 2009, 19:10 »
Det er ganske artig at en av bivirkningene av en del av legemidler som ofte brukes mot hodepine er nettopp det. Hodepine. 

Godt poeng!
Jeg hadde følt meg jævlig snytt hvis jeg hadde hatt hodepine, tatt en hodpinetablett (kjøpt og betalt med surt oppsparte midler) og fått enda verre hodepine som effekt. Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Dopingforbud
« #110 : 17. januar 2009, 19:11 »
Du sier selv gjennom poster på tf.no at du selger et syntetisk hormon som er ulovlig å selge i norge. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært veldig stille.

Link?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #111 : 17. januar 2009, 19:12 »
Du sier selv gjennom poster på tf.no at du selger et syntetisk hormon som er ulovlig å selge i norge. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært veldig stille.

Det er snakk om Melanotan!
Det er ingen lovgivning på dette, og det skal IKKE forveksles med steroider eller annet dopingpreparat.
I stedenfor å slenge ut med "ymse henvisning" burde u kanskje spesifisere hva det er snakk om.


Link?

Du trenger ingen link. Er bare å søke på Melanotan, så finner du den.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081


Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Dopingforbud
« #113 : 17. januar 2009, 19:20 »
Det er snakk om Melanotan!
Det er ingen lovgivning på dette, og det skal IKKE forveksles med steroider eller annet dopingpreparat.
I stedenfor å slenge ut med "ymse henvisning" burde u kanskje spesifisere hva det er snakk om.


Du trenger ingen link. Er bare å søke på Melanotan, så finner du den.
det er vel strengt tatt ikke lov å selge melanotan vel?
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Dopingforbud
« #114 : 17. januar 2009, 19:22 »
Det er snakk om Melanotan!
Det er ingen lovgivning på dette, og det skal IKKE forveksles med steroider eller annet dopingpreparat.
I stedenfor å slenge ut med "ymse henvisning" burde u kanskje spesifisere hva det er snakk om.

Melantonan er vel sånn skit man injiserer seg med for å bli mørkhudet, er det ikke?
Det er (så vidt meg bekjent) lovlig, så da er det jo bare å kjøre på mens det fortsatt er tilfellet.

Sitat
Du trenger ingen link. Er bare å søke på Melanotan, så finner du den.

I og med at jeg ikke visste hvilke(t) stoff(er) det var snakk om, så tenkte jeg å få noen til å gjøre jobben for meg Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #115 : 17. januar 2009, 19:25 »
Melantonan er vel sånn skit man injiserer seg med for å bli mørkhudet, er det ikke?
Det er (så vidt meg bekjent) lovlig, så da er det jo bare å kjøre på mens det fortsatt er tilfellet.

I og med at jeg ikke visste hvilke(t) stoff(er) det var snakk om, så tenkte jeg å få noen til å gjøre jobben for meg Smiley

Nei, var det som visstnok var hensikten her, nemlig IKKE si hva det var snakk om. Mest sannsynlig for å stemple meg som steroideselger.

Og Ja, du har helt rett; det er hverken ulovlig å oppbevare, selge eller kjøpe.
Det er bare lov å ta inntil 3 mnd forbruk inn til landet pr gang.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Dopingforbud
« #116 : 17. januar 2009, 19:25 »
Melanotan som selges i Norge, selges illegalt. Selv om straffene er relativt lave er det lovbrudd å kjøpe eller innføre Melanotan til Norge. Mange luringer har sett sitt snitt til å tjene noen kjappe kroner på å selge Melanotan og flere internasjonale og norske nettsider tilbyr Melanotan til hvem som helst.

Kilde: steroider.net
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Dopingforbud
« #117 : 17. januar 2009, 19:26 »
Jeg kaller ut Nann, Iceberg og Mr Erik1!
Det neste innlegget om melanotan fra NOEN av dere bør inneholde en link til kilde på hvorvidt det er ulovlig å selge eller ikke.

Ikke anklag hverandre for å være kriminelle uten i det minste ha belegg for det. Smiley

Dette vil vi måtte venne oss til hvis steroider blir forbudt. Da kan man ikke bare slenge ut dopingbeskyldninger på grunn av store traps og kviser på ryggen. Å offentlig anklage noen for en kriminell handling krever en viss oppfølging med bevis og gjerne anmeldelse.

Såvidt meg bekjent så er melanotan ikke et legemiddel, ikke et steroide og ikke narkotika.
det er et syntetisk peptidhormon. Altså et signalhormon.

Hvorvodt dette er ulovlig å selge vet jeg ikke. At det ikke står noe sted at det er LOVLIG å selge, betyr ikke at det er straffbart å selge det.

Please elaborate!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #118 : 17. januar 2009, 19:28 »
Melanotan som selges i Norge, selges illegalt. Selv om straffene er relativt lave er det lovbrudd å kjøpe eller innføre Melanotan til Norge. Mange luringer har sett sitt snitt til å tjene noen kjappe kroner på å selge Melanotan og flere internasjonale og norske nettsider tilbyr Melanotan til hvem som helst.

Kilde: steroider.net

Det er IKKE ulovlig å selge, det er ikke omfattet av hverken dopinglovgining eller legemiddellovgivningen.
Det KAN bli ulovlig å selge, men hverken legemiddeltilsynet eller mattilsynet har bestemt seg for hva dette skal gå under.
Steroider.net er nok ikke helt oppdatert der.

Feilen er at dette ofte "smugles" inn sammen med steroider i større kvanta, og blir derfor "konfiskert".

Nå er dette en ganske stor avsporing fra den debatten som foregår i denne tråden.
Melanotandiskusjonen kan foregå i den tråden som omhandler det.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Dopingforbud
« #119 : 17. januar 2009, 19:29 »
Jeg kaller ut Nann, Iceberg og Mr Erik1!
Det neste innlegget om melanotan fra NOEN av dere bør inneholde en link til kilde på hvorvidt det er ulovlig å selge eller ikke.

Ikke anklag hverandre for å være kriminelle uten i det minste ha belegg for det. Smiley

Dette vil vi måtte venne oss til hvis steroider blir forbudt. Da kan man ikke bare slenge ut dopingbeskyldninger på grunn av store traps og kviser på ryggen. Å offentlig anklage noen for en kriminell handling krever en viss oppfølging med bevis og gjerne anmeldelse.

Såvidt meg bekjent så er melanotan ikke et legemiddel, ikke et steroide og ikke narkotika.
det er et syntetisk peptidhormon. Altså et signalhormon.

Hvorvodt dette er ulovlig å selge vet jeg ikke. At det ikke står noe sted at det er LOVLIG å selge, betyr ikke at det er straffbart å selge det.

Please elaborate!
beklager beklager..
http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____65110.aspx
http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=195&Itemid=1
eat,train,sleep,repeat.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!