Skrevet av Emne: Dopingforbud  (Lest 46956 ganger)

Utlogget omis_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: Dopingforbud
« #135 : 17. januar 2009, 21:22 »
Og du er IKKE en boler? sure..

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg spørr hvorfor man skal trøkke det inn i trynet eller ræva. Tren reint for faen! For pasienter som faktisk har behov for det er det flott, men megarektikere kan klare seg uten.

Hva har det med saken å gjøre?

folk som er "friske" skal ikke ha behov for AS , totalt meiningsløst spør du meg å putte i seg ting å tang som ikke kan kalles for MAT og proteiner for å bli større og sterkere , i mitt hode blir dette heilt feil, seff er det opp til folk flest hva de ønsker, men herregud da , spis riktig og tren tungt å rett....det du ikke klarer å oppnå med det skal du heller ikke oppnå....bruk heller 20 år på å bli sterk og veltrent enn 3 mnd med juks.


Hva har det med saken å gjøre?


Djisus kraist  Offtopic

Utlogget Krinor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Dopingforbud
« #136 : 17. januar 2009, 21:47 »
Ok, rest my case, men har en ting å si: Jeg synes ikke staten burde styre absolutt alt (vi bor jo for guds skyld ikke i gamle Sovjet), ihvertfall ikke rusmidler eller steroider. Om det er smart å anvende seg av det er en annen ting. Kjørte meg selv nesten i knestående med hjelp av dop, så anbefaler INGEN, uansett alder psyke legning eller  hva-som-helst å prøve det. Allikevel fortjener vi alle å ha valget om å gjøre det eller ikke!

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Dopingforbud
« #137 : 17. januar 2009, 22:14 »
Og så kommer du med en så fin annen sammen ligning..Skal du samenligne bil kjøring og syntetiske midler kan du gå og legge deg og sove noen år....

Denne sammenligningen var akkurat på lik linje med dine Wink

Å neida, du blir ikke kvitt meg så lett Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Dopingforbud
« #138 : 17. januar 2009, 22:20 »
Dette skjønner du og om du vill...At alkohol blir lovlig forever vet jeg,men det skulle ikke det..Har ikke noe særlig tro at roids blir det heller..

Nei, der er vi nok helt enig. Steroider har jeg ingen tro på at kommer til å bli ulovlig. Kan virkelig ikke si jeg bryr meg så veldig da utfallet ikke vil påvirke meg i noen grad Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Dopingforbud
« #139 : 17. januar 2009, 22:33 »
Alkohol er et mye, mye større samfunnsproblem enn anabole steroider. Hva så om noen velger å bruke AAS? Er dem selv det går utover med tanke på bivirkninger. Så vidt jeg vet finnes det ingen studier som viser at AAS fører til økt aggressivitet hos dem som fra før av ikke sliter med aggresjon?

Hver helg drikker tusenvis av nordmenn seg dritings og finner på masse faenskap som går utover andre og som koster samfunnet forferdelig mye penger. Latterlig at politiet skal bruke ressurser på doping mtp. hvor mye annen kriminalitet i samfunnet som ikke blir tilstrekkelig prioritert. Politiet er underbemannet og blir bevilget alt for lite penger. I Drammen for et par måneder siden var det bare én patrulje på vakt ... Det var riktig nok bare én kveld, men det sier litt når en tar i betraktning at Drammen er en av de mest kriminelle byene i landet. 

Utlogget Tiberian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Dopingforbud
« #140 : 17. januar 2009, 23:12 »
Alkohol er et mye, mye større samfunnsproblem enn anabole steroider. Hva så om noen velger å bruke AAS? Er dem selv det går utover med tanke på bivirkninger. Så vidt jeg vet finnes det ingen studier som viser at AAS fører til økt aggressivitet hos dem som fra før av ikke sliter med aggresjon?

Hver helg drikker tusenvis av nordmenn seg dritings og finner på masse faenskap som går utover andre og som koster samfunnet forferdelig mye penger. Latterlig at politiet skal bruke ressurser på doping mtp. hvor mye annen kriminalitet i samfunnet som ikke blir tilstrekkelig prioritert. Politiet er underbemannet og blir bevilget alt for lite penger. I Drammen for et par måneder siden var det bare én patrulje på vakt ... Det var riktig nok bare én kveld, men det sier litt når en tar i betraktning at Drammen er en av de mest kriminelle byene i landet. 
Bivirkningene av alkohol går heller ikke utover andre. Men kombinasjonene av en dårlig personlighet, alkohol og anabole steroider gjør en person i stand til å skade et annet menneske i betydelig grad. Fjerner man en av faktorene kan sannsynligheten for negativt resultat reduseres.
(ja, dette kan oppstå, og oppstår, uten anabole steroider. Det jeg vil frem til er at det ikke akkurat reduserer risikoen hvis personen ikke bare er voldelig, men i tillegg er så kraftig at han kan gjøre betydelig skade på sitt offer. Eksempler på slike mennesker finner du med letthet på dette forumet.)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Dopingforbud
« #141 : 17. januar 2009, 23:16 »
for å gjøre betydelig skade trenger man jo ikke gjøre mer enn å overraske, eventuelt bruke kniv, øl flaske, osv.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Dopingforbud
« #142 : 17. januar 2009, 23:22 »
Risikoen for å skade noen er større ved steroidebruk enn ved alkohol Tiberian?
å herregud for en dårlig førstepost du klarte å lirke ut av deg der:P

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #143 : 17. januar 2009, 23:42 »
ER VOLD OFRE STORE I KJEFTEN DA??ER DU HELT BLIND SER DU IKKE HVA SOM STÅR??OM NOEN KALLER DEG TING ER DEM DA OFRE??FAEN AT DET GÅR ANN OG VÆRE SÅ TREG OG TETT I HODE......SLIKE JÆVLA HOREUNGER SOM STÅR OG KALLER FOLK TING FOR AT DEM ER MISSUNELIG??ER DEM VOLDOFRE??FAEN DET ER IKKE RART DET VOKSER OPP BARE DRITT UNGER NÅ TILL DAGS..
Du vet du du hjelper godt til for hva allmennheten tror om en stereotyp boler, "Stor og dum" (ut i fra hva du skriver og bildet ditt). Prøv å håndtere det fra en litt annen vinkel, så kanskje du blir litt mer troverdig. Kanskje folk ikke avblåser deg totalt da?  For her fremstår du nettop som en aggressiv boler, på roid-rage som "nærmest oppsøker bråk på byen".!  Det hjelper ikke saken din veldig godt, gjør det? Slik som Nann-rosita sa.  ( No offence)

Mitt syn er, hvis noen er frekke i kjeften, vær frekk tilbake (om du absolutt må), hvis noen går til fysisk angrep, vel da har du rett til å forsvare deg. Hvis du skal gå å slå til enhver som kommer med en kommentar eller noe sarkastisk på byen, så tenker jeg du havner mange ganger på glattcella... uansett hvor urettferdig du enn synes det virker! Hvis noen er stadig sleivkjefta, så skrem dem heller.. dytt dem eller av noe slag. Da gjør de ikke det igjen. At folk må ta ansvar for sine handlinger og hva de uttaler seg om, er helt klart (og fylla unnskylder ikke det), men da får du heller ta det opp med de det angår. Jeg vil påstå du får mer respekt av å snakke kraftig til en person enn om du slår han flatt ned.
Power - squat  - rått

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #144 : 18. januar 2009, 00:33 »
Ja,mere respekt er det..Men ikke for han som blir snakka till,for nå i dag tror alle at dem kan si og gjøre hva dem vill i fylla.Ja dere får tro hva dere vill..Dem som kjenner meg vet at jeg er snill og ikke gjør en flue for tre så lenge jeg får være i fred :)Og ja jeg er dum når det gjelder og skrive og slike ting på papiret,eller heller ikke noe særlig flink till og ta igjen med kjeften..Men kan hende jeg er flinkere en dere på andre ting..Kan ikke får at jeg er født med dysteleksi...
Ja, men jeg forstår godt hva du prøver å få frem! Wink Det er altfor mange som er frekke i kjeften på byen, og generellt masse drittunger som leker tøffe. For å være ærlig så har jeg absolutt ingenting til overs for jeg heller!
Power - squat  - rått

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Dopingforbud
« #145 : 18. januar 2009, 00:34 »
Men kombinasjonene av en dårlig personlighet, alkohol og anabole steroider gjør en person i stand til å skade et annet menneske i betydelig grad. Fjerner man en av faktorene kan sannsynligheten for negativt resultat reduseres.

Så om du fjerner steroider her så kan ikke personen skade i betydelig grad?
Man trenger ikke være dritsvær og bola for å knocke en kukksuger på byen vet du..
Enhver drita tulling som klinker til en annen drita tulling kan skade den andre BETYDELIG, ett fall er ett fall og en fortauskant vil alltid være en hard fortauskant.

Greit nok, et slag fra på 100kg gjør mer skade enn ett fra en på 50kg, men dette kommer helt ann på personen, tynnjingen på 50kg kan være loco og pounde han som ligger nede som faen, dra fram en kniv ++


Jeg synes at hvis folk vil bole så er det dems valg, ingen andre vil ta noe som helst skade av det og det koster ikke samfunnet en dritt.
Alkohol derimot -> hærverk, slosskamper, søppel, bråk, unødvendig bruk av politiets ressurser.

Dessuten, om staten vil ha ned den andelen av folk som gjør kriminelle handlinger bør de hvertfall ikke gjøre det ulovlig, da er jo plutselig alle bolere forbrytere.
Bedre å gjøre det lovlig og la folk fucke seg opp så mye de vil, det er dems liv og dems kropp. Hva folk trøkker i seg bør være deres sak og deres valg.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #146 : 18. januar 2009, 00:37 »
Så om du fjerner steroider her så kan ikke personen skade i betydelig grad?
Man trenger ikke være dritsvær og bola for å knocke en kukksuger på byen vet du..
Enhver drita tulling som klinker til en annen drita tulling kan skade den andre BETYDELIG, ett fall er ett fall og en fortauskant vil alltid være en hard fortauskant.

Greit nok, et slag fra på 100kg gjør mer skade enn ett fra en på 50kg, men dette kommer helt ann på personen, tynnjingen på 50kg kan være loco og pounde han som ligger nede som faen, dra fram en kniv ++


Jeg synes at hvis folk vil bole så er det dems valg, ingen andre vil ta noe som helst skade av det og det koster ikke samfunnet en dritt.
Alkohol derimot -> hærverk, slosskamper, søppel, bråk, unødvendig bruk av politiets ressurser.

Dessuten, om staten vil ha ned den andelen av folk som gjør kriminelle handlinger bør de hvertfall ikke gjøre det ulovlig, da er jo plutselig alle bolere forbrytere.
Bedre å gjøre det lovlig og la folk fucke seg opp så mye de vil, det er dems liv og dems kropp. Hva folk trøkker i seg bør være deres sak og deres valg.

Du høres ut som en som droppa ut av ungdomskolen
Power - squat  - rått

Utlogget mobil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Dopingforbud
« #147 : 18. januar 2009, 00:38 »
hahaha, ingen kan ta skade av at folk boler? såklart!

Veit om flere som boler som går rundt og er bomber som smeller omtrent hvis du ser på personen. og han trenger ikke ha tatt en pils en gang!

Utlogget omis_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: Dopingforbud
« #148 : 18. januar 2009, 00:40 »
Kjære gud. Kan dere slutte å klemme ut av dere så mye drit ?

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Dopingforbud
« #149 : 18. januar 2009, 00:41 »
hahaha, ingen kan ta skade av at folk boler? såklart!

Veit om flere som boler som går rundt og er bomber som smeller omtrent hvis du ser på personen. og han trenger ikke ha tatt en pils en gang!

Ja, men de hadde mest sannsynlig vært idioter før de trøkka også.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!