Skrevet av Emne: Dopingforbud  (Lest 45074 ganger)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Dopingforbud
« #150 : 18. januar 2009, 00:42 »
Du høres ut som en som droppa ut av ungdomskolen

Begrunn
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #151 : 18. januar 2009, 00:46 »
Begrunn
Enhver tulling vet at prinsippet "alle burde kunne gjøre som de vil", ALDRI ville fungert. Det er blitt brukt så UTALLIG mange ganger. Kommer ikke til å gi deg noen begrunnelse, hvis du ikke skjønner det selv, nytter det ikke for meg å overbevise deg.
Power - squat  - rått

Utlogget mobil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Dopingforbud
« #152 : 18. januar 2009, 00:47 »
Ja, men de hadde mest sannsynlig vært idioter før de trøkka også.

det veit du ikke. en av de jeg veit har bola, gikk jeg på videregående med, og nå er han dobbelt så stor. før gikk han ikke på¨byen for å lage bråk, men nå som han er svær nok til å banke 90% av folket på byen, så er han ute etter bråk konstant...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Dopingforbud
« #153 : 18. januar 2009, 00:51 »
Så om du fjerner steroider her så kan ikke personen skade i betydelig grad?
Man trenger ikke være dritsvær og bola for å knocke en kukksuger på byen vet du..
Enhver drita tulling som klinker til en annen drita tulling kan skade den andre BETYDELIG, ett fall er ett fall og en fortauskant vil alltid være en hard fortauskant.

Greit nok, et slag fra på 100kg gjør mer skade enn ett fra en på 50kg, men dette kommer helt ann på personen, tynnjingen på 50kg kan være loco og pounde han som ligger nede som faen, dra fram en kniv ++


Jeg synes at hvis folk vil bole så er det dems valg, ingen andre vil ta noe som helst skade av det og det koster ikke samfunnet en dritt.
Alkohol derimot -> hærverk, slosskamper, søppel, bråk, unødvendig bruk av politiets ressurser.

Dessuten, om staten vil ha ned den andelen av folk som gjør kriminelle handlinger bør de hvertfall ikke gjøre det ulovlig, da er jo plutselig alle bolere forbrytere.
Bedre å gjøre det lovlig og la folk fucke seg opp så mye de vil, det er dems liv og dems kropp. Hva folk trøkker i seg bør være deres sak og deres valg.

Jeg er ganske enig med deg jeg, alkoholen er den største skurken og det skjer så mye faenskap pga den.

Utlogget Tiberian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Dopingforbud
« #154 : 18. januar 2009, 00:53 »
Risikoen for å skade noen er større ved steroidebruk enn ved alkohol Tiberian?
å herregud for en dårlig førstepost du klarte å lirke ut av deg der:P
Ler deg å lese før du uttaler deg. Rekkefølge er et peong her.
Så om du fjerner steroider her så kan ikke personen skade i betydelig grad?
Man trenger ikke være dritsvær og bola for å knocke en kukksuger på byen vet du..
Enhver drita tulling som klinker til en annen drita tulling kan skade den andre BETYDELIG, ett fall er ett fall og en fortauskant vil alltid være en hard fortauskant.

Greit nok, et slag fra på 100kg gjør mer skade enn ett fra en på 50kg, men dette kommer helt ann på personen, tynnjingen på 50kg kan være loco og pounde han som ligger nede som faen, dra fram en kniv ++


Jeg synes at hvis folk vil bole så er det dems valg, ingen andre vil ta noe som helst skade av det og det koster ikke samfunnet en dritt.
Alkohol derimot -> hærverk, slosskamper, søppel, bråk, unødvendig bruk av politiets ressurser.

Dessuten, om staten vil ha ned den andelen av folk som gjør kriminelle handlinger bør de hvertfall ikke gjøre det ulovlig, da er jo plutselig alle bolere forbrytere.
Bedre å gjøre det lovlig og la folk fucke seg opp så mye de vil, det er dems liv og dems kropp. Hva folk trøkker i seg bør være deres sak og deres valg.
Lær deg å lese du og, rett rekkefølge er litt vesentlig.
Ja, men de hadde mest sannsynlig vært idioter før de trøkka også.
Og det er hele poenget. Norge har mer enn nok av idioter som havner i denne kategorien.

Edit: er det noen som har hørt om å tenke konsekvens av handlinger???

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Dopingforbud
« #155 : 18. januar 2009, 01:10 »
Bivirkningene av alkohol går heller ikke utover andre. Men kombinasjonene av en dårlig personlighet, alkohol og anabole steroider gjør en person i stand til å skade et annet menneske i betydelig grad. Fjerner man en av faktorene kan sannsynligheten for negativt resultat reduseres.
(ja, dette kan oppstå, og oppstår, uten anabole steroider. Det jeg vil frem til er at det ikke akkurat reduserer risikoen hvis personen ikke bare er voldelig, men i tillegg er så kraftig at han kan gjøre betydelig skade på sitt offer. Eksempler på slike mennesker finner du med letthet på dette forumet.)

så du mener at en person som har en voldelig karakter og har drukket seg under bordet vil mindre sannsynlig skade et annet menneske fordi han ikke bruker steroider? det eneste jeg kan se utifra innlegget ditt som er i sammenheng med steroider er at "men i tillegg er så kraftig at han kan gjøre betydelig skade på sitt offer". da mener du altså at hvis han er pingle, så er sjansen mindre for at han skader en person? det er kanskje riktig at han ikke tør å ta det steget, men du vet vel det at man kan være kraftig selv om man ikke bruker steroider?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Dopingforbud
« #156 : 18. januar 2009, 01:14 »
Tar han steroider er han vel i utgangspunktet mye sterkere enn en gjennomsnittlig person siden han driver med styrketrening.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Dopingforbud
« #157 : 18. januar 2009, 01:19 »
Enhver tulling vet at prinsippet "alle burde kunne gjøre som de vil", ALDRI ville fungert. Det er blitt brukt så UTALLIG mange ganger. Kommer ikke til å gi deg noen begrunnelse, hvis du ikke skjønner det selv, nytter det ikke for meg å overbevise deg.

Du snakker jo åpenbart av erfaring så gidder ikke diskutere med deg engang ................
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Dopingforbud
« #158 : 18. januar 2009, 01:23 »
Tar han steroider er han vel i utgangspunktet mye sterkere enn en gjennomsnittlig person siden han driver med styrketrening.

ja, men her handler det jo ikke om forholdet mellom styrken til en som trener og en som ikke trener. han mener personen som tar steroider er såpass kraftig at sannsynligheten for et slag i trynet er større, enn hvis han ikke var kraftig. men poenget er, man kan selvfølgelig være kraftig selv uten steroider. steroider har jo ingenting i innlegget hans å gjøre, siden det er kraftig som er den egentlige faktoren.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Dopingforbud
« #159 : 18. januar 2009, 08:52 »
hahaha, ingen kan ta skade av at folk boler? såklart!

Veit om flere som boler som går rundt og er bomber som smeller omtrent hvis du ser på personen. og han trenger ikke ha tatt en pils en gang!

Vent litt... Vet du av flere eller bare en? Hvis du baserer egne erfaringer fra et enkelt tilfelle så har du ikke noe i denne diskusjonen og gjøre imo. Men hvis det er din empiri som du har basert på maange tilfeller oppgjennom din levetid så skal ikke jeg ta det ifra deg. Men du må huske det, at det er mange som stikker sprøyta der sola aldri skinner som du ikke enser i en vanlig hverdag, nettopp fordi de klarer og leve i et samfunn. Idioter kommer i alle former.

Enhver tulling vet at prinsippet "alle burde kunne gjøre som de vil", ALDRI ville fungert. Det er blitt brukt så UTALLIG mange ganger.

Jeg stusset egentlig litt på denne... De fleste i Norge gjør jo som de vil, da innenfor de norske lovers røde perm selvfølgelig. Noe som å bruke steroider faktisk er. Demokratiet er bygget opp på at man skal kunne gjøre som man selv vil, såfremt man følger regler og normer som har blitt fastsatt av folket, og sist jeg sjekket er norge et demokrati (selv om det sakte men sikkert sklir ut ved hjelp av SV). Hvis du ikke forstår dette så skjønner jeg godt at du ikke vil "forklare" hvorfor det ikke ville fungert. Og hvor det er brukt så uttallige mange ganger før vil jeg gjerne få høre (muligens jeg misforsto deg, dog lite trolig). Smiley

Utlogget mobil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Dopingforbud
« #160 : 18. januar 2009, 13:33 »
Vent litt... Vet du av flere eller bare en? Hvis du baserer egne erfaringer fra et enkelt tilfelle så har du ikke noe i denne diskusjonen og gjøre imo. Men hvis det er din empiri som du har basert på maange tilfeller oppgjennom din levetid så skal ikke jeg ta det ifra deg. Men du må huske det, at det er mange som stikker sprøyta der sola aldri skinner som du ikke enser i en vanlig hverdag, nettopp fordi de klarer og leve i et samfunn. Idioter kommer i alle former.

HAN skreiv jeg fordi tilfellene er av hankjønn og ikke hunkjønn. er snakk om mer enn èn person

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Dopingforbud
« #161 : 18. januar 2009, 13:45 »
Er det noe aldergrense på å bruke steroider egentlig ? i og med at det er lovlig å oppbevare til sitt eget forbruk.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dopingforbud
« #162 : 18. januar 2009, 14:46 »
Å putte forbud på noe er bare et bevis på udugelighet og mangel på en reel løsning på det som oppfattes som et problem. Jeg ser absolutt ikke det store med å bo i et land der jeg skal betale en grusomt høy skatt, høye momser, for så etter å hå ytt alt dette til samfunnet så skal de ta bort mine friheter til å ta akkurat det jeg vil ta, uten at det skal komme en jævla sosialistisk fitteslikker å fortelle meg annerledes.

Eneste måten å fjerne dette fra samfunnet vil jo være å ha skyhøye straffer i forhold til bruk og salg, men det vil da jo selvfølgelig ikke samstemme med alvorligheten i saken, iom dette skader ingen andre, og til og med i de fleste situasjoner skader absolutt ingen.

Akkurat nå er det som alle andre ting kjempelett å få tak i, og kan bestilles over nett, kjøpes på flere gyms av diverse folk osv. Men på hvilken måte er dette et problem? Det er ulovlig i USA, og la meg si deg, bruken der er utrolig mye større enn i norge, bare at det der er som oftest alle utøvere i sport som bruker, mens i norge virker det som det er mest byggere, strongmen og hobbyamatører som kjører på med kurer.. Vi har da ikke noe særlig problem her til lands Smiley

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #163 : 18. januar 2009, 15:17 »
Jeg stusset egentlig litt på denne... De fleste i Norge gjør jo som de vil, da innenfor de norske lovers røde perm selvfølgelig. Noe som å bruke steroider faktisk er. Demokratiet er bygget opp på at man skal kunne gjøre som man selv vil, såfremt man følger regler og normer som har blitt fastsatt av folket, og sist jeg sjekket er norge et demokrati (selv om det sakte men sikkert sklir ut ved hjelp av SV). Hvis du ikke forstår dette så skjønner jeg godt at du ikke vil "forklare" hvorfor det ikke ville fungert. Og hvor det er brukt så uttallige mange ganger før vil jeg gjerne få høre (muligens jeg misforsto deg, dog lite trolig). Smiley
 
heh, du misforsto med stor margin og gav deg selv svaret egentlig
Norge er et demokrati, men enkeltmennesket kan ikke uttrette mye på egenhånd og må bukke under for flertallet, det er sånn det er... kan da ALLE gjøre som de vil?
... Hvis vi lever etter norges røde perm, kan vi da gjøre akkurat som vi vil? nei tror ikke det gitt.
Kan jo prøve... men har en bange anelse for at det kommer til å få konsekvenser!? Det er med god grunn lover og regler eksisterer, det er fordi de fleste samfunn med "gjør som du vil"-prinsippet har dukket under.  Hvis alle hadde "trøkka seg med hva faen dem vil, og fucka seg opp så mye de kan, og gjort det de ville". Så hadde det gått ut over resten av populasjonen, og ingen vil ha ukontrollerbare troll, som kan komme til å skalle ned random personer på gata. Vi hadde tatt 10 steg tilbake til steinalderen.

Du trenger tydligvis litt undervisning i historie hvis du ikke klarer å tenke deg noen scenarioer hvor dette er blitt "bevist".  Wink
Power - squat  - rått

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dopingforbud
« #164 : 18. januar 2009, 15:27 »
Kjære Hellin

Så du skriver om lover og regler her, og man kan ikke gjøre som man vil. Jeg mener at lover og reglers oppgave i samfunnet er å beskytte befolkningen mot harm fra hverandre, så vi ikke kan lure hverandre eller slå hverandre i hjæl når vi føler for det.

Hva folk driver med i sin fritid derimot på hobbybasis, det har regler og lover veldig lite med, og har absolutt ingen plass her. Hvis vi utvikler oss til en stat der alt er kontrollert, vil jeg si det ikke er noen spesiell forskjell mellom norge og en hvilket som helst kommuniststat.

Det er bevist gang etter gang, at alle forbud har vært en stor katastrofe, der man kan se på eksempler på alkoholforbudet som var, marijuanaforbudet, dopingforbud i USA foreksempel, alle disse forbudene har i seg selv ingen andre effekter enn å straffe personer som egentlig ikke har gjort noe galt eller skadelig i seg selv. Dette handler rett og slett om frihet til å gjøre med sin egen kropp det man vil, noe som er ganske elementært, Norge eier ikke min kropp, og eier heller ikke din. Noen vil da si, disse få personene som lider, gjør at enda færre lider pga de da ikke får tak i dop osv, men nei, man får tak i akkurat det samme under forbud som man gjør uten forbud. Det eneste forbudet som teller, er forbudet å selge, og det er aktivt per i dag, altså vil det si at såkalte kriminelle som arbeider uten restriksjoner og lover vil da selge produktet istedenfor lisensierte butikker eller andre godkjente.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!