Skrevet av Emne: Dopingforbud  (Lest 46735 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Dopingforbud
« #195 : 19. januar 2009, 21:10 »
Du kan forresten kutte den nedlatende tonen, det får deg bare til å virke passe idiot, og gjør ikke postene dine noe mer kunnskapsrike.

Grin

_ok_.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #196 : 19. januar 2009, 21:12 »
Den eneste som har ønsket å forby Kampsport var LarsHelge.. som visstnok slettet posten sin.
Skjønner det, kan bli sett på som jeg er "for" kampsport selv om jeg holder på med det, men synes jeg forklarte meg ganske objektivt (hmm).  Jeg bare kom med mine argumenter, om du synes det er feil å formulere det slik, så er det det jeg mener uansett.  Smiley

Du kan forresten kutte den nedlatende tonen, det får deg bare til å virke passe idiot, og gjør ikke postene dine noe mer kunnskapsrike.


Nå har jeg forholdt meg mest til å lese her i det siste.
men faktisk er Vargens innlegg veldig mye bedre enn dine;)
han kommenterer, men går ikke til verbalt angrep ford han er uenig. man ser tydelig at han er uenig, og klarer faktisk kommetere på en ok, men kverulerende ( kanskje tankevekkende ) måte tilbake.
Er tydelig at du blir irritert fordi man ikke er enig..

Så lenge man kommenterer slik du har her ( uthevet) er det desverre den motsatte effekten som oppstår.
Er deg som blir sett på som idiot, fordi du ikke klarer diskutere uten å hisse deg opp Wink
Syns vargen sine innlegg er gode . Stå på!!
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #197 : 19. januar 2009, 21:23 »
,
Power - squat  - rått

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dopingforbud
« #198 : 19. januar 2009, 21:31 »
Det er nettop det dere leser bare halvparten, folk driver å siterer meg ved nye ting, og jeg glemmer hva den første posten gikk ut på i det hele tatt, tror dere misforstod ganske grundig uansett.

Hvem er du til å dømme? du er vel enig med han uansett, er det meningen jeg skal bry meg? Hisser meg ikke opp, det er ikke du eller dine poster som blir kalt braniac og er vissvass. 

Grunnen til folk blir irritert er fordi meningen din stinker heftig, og man må enten mangle generell kunnskap for å ytre den, eller se på en robotisk verden der menneskeheten er slaver og aldri har det noe moro som det optimale.

Latterlig å ville forby alkohol, når det aldri noengang har vært et suksessfult forbud i menneskehetens historie på et populært dop eller rusmiddel. Rett og slett latterlig.. Forbud betyr ikke at folk ikke gjør en ting, forbud betyr at man gir bort salgene på midler fra registrerte firmaer og heller lar det kriminelle miljøet ta seg hånd om det. Virkelig smart ting å gjøre. Så det du egentlig sier er at, alkohol er ikke bra, så la oss gjøre som har blitt gjort før, ta verdens mest populære rusmiddel, gi all inntekten til de kriminelle for dette, og fucke opp statsbudsjettet, så vi heller må betale enda mere moms og drit på grønnsaker eller noe pga mangel av penger, way to go!

Administrasjonen av alkohol har akkurat like mye med staten å gjøre som steroider har, dvs ingenting..

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Dopingforbud
« #199 : 19. januar 2009, 21:41 »
har ikke sagt en dritt om alkohol så tror du driter deg her.

...Vel du hadde jo peiling!
Power - squat  - rått

Utlogget omis_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: Dopingforbud
« #200 : 19. januar 2009, 21:53 »
heh, du misforsto med stor margin og gav deg selv svaret egentlig

Tror du misfortsår altså, ..

Spar meg VargThor...  tror ikke du forstod innlegget mitt av noe som helst grad.

Det er nettop det dere leser bare halvparten, folk driver å siterer meg ved nye ting, og jeg glemmer hva den første posten gikk ut på i det hele tatt, tror dere misforstod ganske grundig uansett.

"Det er ikke meg det er noe galt med! Det er ikke jeg som missforstår! Det er ALLE DERE ANDREEE!!"

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dopingforbud
« #201 : 19. januar 2009, 22:05 »
ok sorry, i litt dårlig humør, var rask i svingene, min post var ment for spartacus

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Dopingforbud
« #202 : 19. januar 2009, 22:22 »
det er jo et under at tobakk er lovlig når det gir så alvorlige helseskader som det gjør. ca halvparten dør pga sykdommene de får, og det i en snittalder som er tosifret lavere enn de som ikke røyker. i tillegg skader det omgivelsene..
og siden argumentene for å ulovlig gjøre AS er helseskader (og vold, hoho), så kan man jo begynne og lure på hva i all verden som foregår her.. røyking hadde nok forekommet uansett om det var lovlig eller ikke, kanskje i mindre grad om det var ulovlig. men siden de ville røkt og fått alle bivirkningene uansett, så er det jo ingen grunn til at pengene skal gå til de kriminelle. da får staten mer penger, og mindre kriminalitet.

det samme mener jeg burde vært tilfelle med AS også, selv om det er mye mindre penger og tjene. det er jo bare de kriminelle som taper på det. AS vil bli brukt uansett, akkurat slik som tobakk ville blitt om det var ulovlig. et forbud vil bare lage flere problemer enn det løser.

Utlogget omis_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 234

Sv: Dopingforbud
« #203 : 19. januar 2009, 22:43 »
.. røyking hadde nok forekommet uansett om det var lovlig eller ikke, kanskje i mindre grad om det var ulovlig. men siden de ville røkt og fått alle bivirkningene uansett, så er det jo ingen grunn til at pengene skal gå til de kriminelle. da får staten mer penger, og mindre kriminalitet.

Litt off topic.
Med tanke på hvorhen mye av røykingen faktisk skjer, tror jeg røyking ville blitt ganske redusert ved et eventuelt forbud. I tillegg tror jeg rekrutteringen av nye røykere ville sunket kraftig, da røyking ikke har like mye å "lokke med" som f.eks AAS, alkohol og narkotiske midler. Så sånn sett blir det litt feil å sammenligne de to.
Men jeg forstår jo hva du mener. Og jeg er helt enig i at det ville vært rart om man skulle forby AAS på grunnlag av helseskadene det kan gi, om man samtidig tillot tobakk i form av røyking.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Dopingforbud
« #204 : 20. januar 2009, 01:52 »
Litt off topic.
Med tanke på hvorhen mye av røykingen faktisk skjer, tror jeg røyking ville blitt ganske redusert ved et eventuelt forbud. I tillegg tror jeg rekrutteringen av nye røykere ville sunket kraftig, da røyking ikke har like mye å "lokke med" som f.eks AAS, alkohol og narkotiske midler. Så sånn sett blir det litt feil å sammenligne de to.
Men jeg forstår jo hva du mener. Og jeg er helt enig i at det ville vært rart om man skulle forby AAS på grunnlag av helseskadene det kan gi, om man samtidig tillot tobakk i form av røyking.

Hvis tobakk ble ulovlig, så vil jeg se for meg en del gretne mennesker de neste dagene, hehe.

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Dopingforbud
« #205 : 20. januar 2009, 01:53 »
Hvis tobakk ble ulovlig, så vil jeg se for meg en del gretne mennesker de neste dagene, hehe.

pga avhengigheten, ja.. men ifølge vg så prøver 70% av brukerne å slutte, så hadde jo egentlig gjort de en stor tjeneste der.

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Dopingforbud
« #206 : 20. januar 2009, 02:44 »
Takk,gud for at det finnes flere oppegående folk Smiley


Engasjert Raymond;)

Uansett hva de kriminaliserer eller ikke vil det ikke ha noe å si for noen...de som vil ha tak i AS får tak i det, de som vil ha tak i herion,amfetamin , hasj mm får tak i det.
Til og med horer får man sikkert tak i de som vil ha det også..

Det som skjer er at politiet får masser av ekstra arbeide som de må prioritere inn.....hvor er da helgavaktene når det er vilt texas på byen? eks Oslo..

Her ute prioritere de å bruke tida si på å spore opp ulovlig snøscooter kjøring:-o
Var visst nok snø i en uke her .....herregud for noen prioriteringer!

Når det er sagt er ikke problemet de som er seriøse og trener og ikke drikker, men de som vil bli litt større og sterkere FOR å gå ut og denge opp folk.....de bruker AS for å oppnå makt på byen mm det er vel disse  tilfellene politiet er bekymret for mm.
Mix av alkohol, AS og partydop/efedrin/amfetamin er vel ikke noe særlig ....skal vel ikke mye til for at kanonene går av da tenker jeg..Shocked

Og som sagt tidligere er jo alkohol ett stort samfunnsproblem.....og ikke bedre når man kombinerer med andre stoffer:-o

Uansett hvor mye vi diskuterer ting så har vi ingen/liten innflytelse på hva våre politikere på tinget avgjør. Vi får ta det som det kommer også får hver enkelt avgjøre hva man gjør i forhold til ny lovverk.







3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Dopingforbud
« #207 : 20. januar 2009, 03:50 »
"Det er ikke meg det er noe galt med! Det er ikke jeg som missforstår! Det er ALLE DERE ANDREEE!!"


hahahah

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dopingforbud
« #208 : 20. januar 2009, 06:32 »
Her ute prioritere de å bruke tida si på å spore opp ulovlig snøscooter kjøring:-o
Var visst nok snø i en uke her .....herregud for noen prioriteringer!

Politiet har mange kontrolloppgaver i avskrekkingens tjeneste vettu Smiley Har hørt om dårligere prioriteringer enn det der! Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dopingforbud
« #209 : 20. januar 2009, 06:56 »
......det samme mener jeg burde vært tilfelle med AS også, selv om det er mye mindre penger og tjene. det er jo bare de kriminelle som taper på det. AS vil bli brukt uansett, akkurat slik som tobakk ville blitt om det var ulovlig. et forbud vil bare lage flere problemer enn det løser.

..så du mener at en burde fjernet reseptkravet på AAS slik at de som måtte finne det formålstjenlig kunne gå på apoteket og kjøpe de mengdene AAS de måtte ønske uten noen som helst rettledning fra kvalifisert helsepersonell?   Huh




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!