Skrevet av Emne: Hvordan synes du at livet ditt er?  (Lest 13279 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #45 : 18. januar 2009, 23:25 »
Tror han kødda hehe;)
Livet nå er brabra:) Handler ikke om hvor mange damer du har eller hvor mye penger du har. Handler om at du trives med det du gjør og at du koser deg så mye som mulig Smiley

Gjorde nok det ja.  Wink Har aldri skjønt vitsen med one night stands for å være ærlig.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #46 : 18. januar 2009, 23:40 »
Sitat
Litt under passe. Skolen går litt dårlig + ekstremt umotivert, synes det er fette kjedelig og et skikkelig ork å dra på skolen.. Søvnrytmen min er fucked up, hver helg sover jeg til 6-9 på kvelden selv om jeg ikke legger meg senere enn ellers..
Jeg surra bort 2 år av videregående, og gikk ut med skikkelig dårlig karakterer.
Jobbet da et år mellom et vikarbyrå firma, Noe som var helt sinnsykt kjipt. Usosialt, tungt, og en hæv med idiot mennesker!  Undecided Nå har jeg startet på nytt, og har det sykt bra på skolen egentlig  biggrin Nå vet jeg ikke hvem klasse du går i men, er det ikke moro å lære nye ting ? få en god jobb når du er ferdig med utdanningen, og leve bra resten av livet!
ikke gjør det dårlig, du kommer til å angre  xD Men går selvfølgelig an å få en bra jobb uten utdanning, men er ikke noe å satse på, hvis en ikke har skikkelig talent i noe da  Grin

Utlogget -TT-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 211

  • Quincy Taylor
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #47 : 18. januar 2009, 23:42 »
Kult at det topicet her skulle dukke opp akkurat nå. Heh.

Dama og jeg gjorde det akkurat slutt. For bare noen timer siden. 1 år og 4 mnd ble det til slutt. Lenge for en på VGS!

Livet er - til tross for det her - bra.
Shit happens.
Jeg har iallefall tak over hodet

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #48 : 18. januar 2009, 23:44 »
Noen "words of advice" http://magnusvermagnusson.com/?p=43

Så lenge jeg ikke tenker negativt er det postivt ikke sant?....
Nei du må selv tenke positivt og sette pris på ting.
Du må selv ta ansvar for egen lykke for ingen andre enn du vet hva som gjør deg lykkelig.

For de som ikke har det så bra er noen stikkord:
- skjema tenking => tenk nytt
- handlingslammet => deprimert => prøv å se det store bildet og ta tak i dine drømmer
- angst => hvorfor egentlig?

Klassiske temaer som er veldig nyttige å ha et forhold til. For eksempel så scorer mange dyktig personer høyt på angst (frisk). Detbetyr at de engster seg mye or at de ikke får det til, denne angsten gjør at de gjør ting enda litt bedre, gjerne bedre enn de andre.

Jeg forsøker å leve etter Torstvet teorien kutter litt på bunnen og litt på toppen så da har jeg det jevnt over bra.

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #49 : 18. januar 2009, 23:45 »
Jeg elsker det, når man er postivt innstilt minner det mer om en dans på roser.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #50 : 19. januar 2009, 07:43 »
Bra, men føler hele tiden at jeg har mange biter som ikke er på plass, men det er vel det som driver meg, det at jeg hele tiden har noe å strebe etter.

Føler at det viktigste er å ha en positiv "mindset" hele tiden tenke på positivt å være glad og aldri bekymre meg
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Polishboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #51 : 19. januar 2009, 07:57 »
Livet mitt er perfect ..... Trening - Country - Dama <3 Kan ikke bli bedre Cheesy
``Ting tar tid``

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #52 : 19. januar 2009, 10:27 »
Hahah føler dette blir litt sånn "hei jeg heter Lars og jeg drikker ikke lenger".. biggrin

Livet mitt? Hvilket liv? Tongue Jeg har vært våken i ca 30 timer, har jobbet i hele natt, og nå synger Venke Knutson "Scared" på pcen min. Ikke med vilje, bare for å understreke det. Valget av sang, altså, lista er random. Selv er jeg mer sovende enn våken, og sitter her og skal til å oversette en ny episode av Medium. Deadline`s a bitch.
I går tenkte jeg at "i huleste og, nå er det flere uker siden jeg fyrte av noen runder med go`-børsa" (jada UAC, veit at du har 200 STR og jeg har en "stakkars" Tikka). Men nei. Ikke no skyting i dag heller. Jeg er for trøtt, det blåser for mye, deadline nærmer seg, og jeg må få trent.

For øvrig kan jeg meddele at kroppen min har kuttet såpass mye ned på energiforbruket etter det som ikke kan ses på som annet enn en beint fram traumatisk arbeidsmengde og konstant søvnmangel de siste ukene, at jeg nå faktisk kan sitte i litt over et døgn mer eller mindre i strekk å jobbe uten å bli merkbart trøtt. Litt skummelt. Det er _nesten_ sånn at jeg får dårlig samvittighet når jeg legger meg for å sove, fordi det er bortkasta tid. Det samme gjelder når jeg våkner, for jeg burde jo ha dratt meg opp av senga litt før, selv om jeg bare har sovet i 4-5 timer.

Siden august i fjor har jeg vært med kamerater ca 5 ganger, så vidt jeg kan huske. Ingen ringer eller sender meldinger til meg lenger, fordi jeg aldri har tid til å være med på noen ting uansett.
Dame har jeg i allefall ikke tid til, ei heller lyst på, fordi jeg ikke er gira på å få meg dame som ser ut som Michelin-man før hu har runda 25; prosenten _feite_ damer i vårt langstrakte land er imponerende høy. Det er faktisk nesten litt Kina-tilstander her, for de av oss med god smak i allefall, der det er masse dudes og ingen dudettes. De fleste damer som ikke er nødt til å dra skjorta over bilringen når de sitter er jo tilsynelatende uansett opptatt. Da er jeg heller uten dame.

Jeg er nok en gang uten bil. Har prata om bilene mine ganske mye her, men de har vært til stor frustrasjon for meg. Benytter nok en gang anledningen til å dele litt med dere; begynte med at jeg kjøpte en Primera av en kamerat på forumet her. Dette som et direkte resultat av at jeg klarte å kræsje den når jeg lånte den en tur. Typisk meg. Det som da morsomt nok skjedde var at fronten ble skeiv; å rette den opp kosta rundt 10k, noe jeg ikke gadd å bruke på en bil som måtte ha en del andre reperasjoner og, så jeg bare skrudde den sammen. Tenkte jeg kunne kjøre så lenge det holdt, ikke sant. Holdt jo ei stundt, men så kom jeg til KBS-senteret i Trondheim (etter å faktisk ha kjørt fra Stavanger til Trondheim HELT uten problemer, utrolig nok). Skulle trillstarte nede på KBS fordi jeg hadde røket startmotoren; plutselig smalt det, og DER lå litt av framasklingen på asfalten bak meg. Etter at jeg kjørte over den med det ene bakhjulet, that is, overrasket over den svære humpen som måtte være midt ute på asfalten. Det var jo ikke en hump, det var en del av framakslingen min. Nuhvel, etter mye om og men fikk jeg taua den opp til hybern (som er mer som et kott enn en hybel, men jeg kommer til det). Der fikk jeg ikke jekka den opp fordi den var så lav. Det jeg da gjorde var å tømme den for stæsj, ringe etter tauebil, og bare hive hele driten! (<--- Salgsannonse, for de av dere som liker sånt noe.) Det føltes GODT mens jeg stod der og rakte finger til den fordømrade bilen, når den forsvant rundt svingen, hengende etter tauebilen. "Nei du dæven", tenkte jeg, "no har æ jotj nå bijl!"
Aahhr, balle.
Fikk aldri fingern ut og kjøpte en ny, så nå er jeg uten, og tar toget som dere vanlige, dødelige.


Hybelen min er en ombygd garasje. Egentlig ganske koselig, men hadde jeg vært 10 cm høyere hadde jeg subba i TAKET. Og det med maskinklipt hår. Og i garasje, tenk deg et sånt der bittelite høl i veggen i kjelleren på et hus, der det nesten ikke er plass til å åpne dørene når du har kjørt inn bilen. I shit you not, så lite er det. Lyspunkt, though, det er nært treningssenter. Cheesy

Jeg har ikke vært i byen på månedsvis, og har da også naturlig nok "unngått" kottet jeg bor i. Greit nok, jeg slipper å stresse med å ikke ha bil også. Et minus er det da, og det er at jeg ikke har så veldig mye treningsutstyr. Har en hjemmelaga benk jeg kjøpte for 100 spenn borte på dynga. Fikk med ei stang også, som jeg klarte å bøye etter 2 dager. Skiver har jeg ikke, men jeg har masse bildekk. Dessuten har fattern noen fine 30-kilos lodd som skal henge foran på traktoren når han kjører i skauen. De er fine å henge på. Har laga meg dips-stativ av paller, og trener spydkast i kjelleren i fjøset. Dessuten har jeg et stort traktordekk som jeg vil tippe veier 250 kg eller no. Gleder meg til å velte litt på det igjen, fikk ikke velta det mer enn et par ganger før snøen kom.

Om en måneds tid stikker jeg til Danmark med noen kamerater, jeg tjener brukbart med penger, skal få meg ny bil, skal begynne å trene mer etterhvert som arbeidet gir seg litt, skal endelig begynne på skole igjen til høsten.... Livet, sier du? Kinda crappy akkurat nå, men SÅ mye bra å glede seg til...  Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #53 : 19. januar 2009, 14:05 »
Hahah føler dette blir litt sånn "hei jeg heter Lars og jeg drikker ikke lenger".. biggrin

Livet mitt? Hvilket liv? Tongue Jeg har vært våken i ca 30 timer, har jobbet i hele natt, og nå synger Venke Knutson "Scared" på pcen min. Ikke med vilje, bare for å understreke det. Valget av sang, altså, lista er random. Selv er jeg mer sovende enn våken, og sitter her og skal til å oversette en ny episode av Medium. Deadline`s a bitch.
I går tenkte jeg at "i huleste og, nå er det flere uker siden jeg fyrte av noen runder med go`-børsa" (jada UAC, veit at du har 200 STR og jeg har en "stakkars" Tikka). Men nei. Ikke no skyting i dag heller. Jeg er for trøtt, det blåser for mye, deadline nærmer seg, og jeg må få trent.

For øvrig kan jeg meddele at kroppen min har kuttet såpass mye ned på energiforbruket etter det som ikke kan ses på som annet enn en beint fram traumatisk arbeidsmengde og konstant søvnmangel de siste ukene, at jeg nå faktisk kan sitte i litt over et døgn mer eller mindre i strekk å jobbe uten å bli merkbart trøtt. Litt skummelt. Det er _nesten_ sånn at jeg får dårlig samvittighet når jeg legger meg for å sove, fordi det er bortkasta tid. Det samme gjelder når jeg våkner, for jeg burde jo ha dratt meg opp av senga litt før, selv om jeg bare har sovet i 4-5 timer.

Siden august i fjor har jeg vært med kamerater ca 5 ganger, så vidt jeg kan huske. Ingen ringer eller sender meldinger til meg lenger, fordi jeg aldri har tid til å være med på noen ting uansett.
Dame har jeg i allefall ikke tid til, ei heller lyst på, fordi jeg ikke er gira på å få meg dame som ser ut som Michelin-man før hu har runda 25; prosenten _feite_ damer i vårt langstrakte land er imponerende høy. Det er faktisk nesten litt Kina-tilstander her, for de av oss med god smak i allefall, der det er masse dudes og ingen dudettes. De fleste damer som ikke er nødt til å dra skjorta over bilringen når de sitter er jo tilsynelatende uansett opptatt. Da er jeg heller uten dame.

Jeg er nok en gang uten bil. Har prata om bilene mine ganske mye her, men de har vært til stor frustrasjon for meg. Benytter nok en gang anledningen til å dele litt med dere; begynte med at jeg kjøpte en Primera av en kamerat på forumet her. Dette som et direkte resultat av at jeg klarte å kræsje den når jeg lånte den en tur. Typisk meg. Det som da morsomt nok skjedde var at fronten ble skeiv; å rette den opp kosta rundt 10k, noe jeg ikke gadd å bruke på en bil som måtte ha en del andre reperasjoner og, så jeg bare skrudde den sammen. Tenkte jeg kunne kjøre så lenge det holdt, ikke sant. Holdt jo ei stundt, men så kom jeg til KBS-senteret i Trondheim (etter å faktisk ha kjørt fra Stavanger til Trondheim HELT uten problemer, utrolig nok). Skulle trillstarte nede på KBS fordi jeg hadde røket startmotoren; plutselig smalt det, og DER lå litt av framasklingen på asfalten bak meg. Etter at jeg kjørte over den med det ene bakhjulet, that is, overrasket over den svære humpen som måtte være midt ute på asfalten. Det var jo ikke en hump, det var en del av framakslingen min. Nuhvel, etter mye om og men fikk jeg taua den opp til hybern (som er mer som et kott enn en hybel, men jeg kommer til det). Der fikk jeg ikke jekka den opp fordi den var så lav. Det jeg da gjorde var å tømme den for stæsj, ringe etter tauebil, og bare hive hele driten! (<--- Salgsannonse, for de av dere som liker sånt noe.) Det føltes GODT mens jeg stod der og rakte finger til den fordømrade bilen, når den forsvant rundt svingen, hengende etter tauebilen. "Nei du dæven", tenkte jeg, "no har æ jotj nå bijl!"
Aahhr, balle.
Fikk aldri fingern ut og kjøpte en ny, så nå er jeg uten, og tar toget som dere vanlige, dødelige.


Hybelen min er en ombygd garasje. Egentlig ganske koselig, men hadde jeg vært 10 cm høyere hadde jeg subba i TAKET. Og det med maskinklipt hår. Og i garasje, tenk deg et sånt der bittelite høl i veggen i kjelleren på et hus, der det nesten ikke er plass til å åpne dørene når du har kjørt inn bilen. I shit you not, så lite er det. Lyspunkt, though, det er nært treningssenter. Cheesy

Jeg har ikke vært i byen på månedsvis, og har da også naturlig nok "unngått" kottet jeg bor i. Greit nok, jeg slipper å stresse med å ikke ha bil også. Et minus er det da, og det er at jeg ikke har så veldig mye treningsutstyr. Har en hjemmelaga benk jeg kjøpte for 100 spenn borte på dynga. Fikk med ei stang også, som jeg klarte å bøye etter 2 dager. Skiver har jeg ikke, men jeg har masse bildekk. Dessuten har fattern noen fine 30-kilos lodd som skal henge foran på traktoren når han kjører i skauen. De er fine å henge på. Har laga meg dips-stativ av paller, og trener spydkast i kjelleren i fjøset. Dessuten har jeg et stort traktordekk som jeg vil tippe veier 250 kg eller no. Gleder meg til å velte litt på det igjen, fikk ikke velta det mer enn et par ganger før snøen kom.

Om en måneds tid stikker jeg til Danmark med noen kamerater, jeg tjener brukbart med penger, skal få meg ny bil, skal begynne å trene mer etterhvert som arbeidet gir seg litt, skal endelig begynne på skole igjen til høsten.... Livet, sier du? Kinda crappy akkurat nå, men SÅ mye bra å glede seg til...  Cheesy

OI! Cheesy Det hørtes ikke så bra ut med den bila og alt det der Tongue høres ut som du har det litt sånn som meg, men du har jo en jobb ogsånt da ser det ut som. jobber du som sånn tekster eller?

ønsker deg god tur til danmark da, og kos deg med traktordekk veltinga, hehe Smiley

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #54 : 19. januar 2009, 14:09 »
Why?

Fordi, det enste som går bra er skole..Tongue sosalt liv har jeg jo ikke.

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #55 : 19. januar 2009, 14:11 »
livet mitt er det samme hver dag! og det er jeg lei av Sad

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #56 : 19. januar 2009, 15:09 »
Noen "words of advice" http://magnusvermagnusson.com/?p=43

Så lenge jeg ikke tenker negativt er det postivt ikke sant?....
Nei du må selv tenke positivt og sette pris på ting.
Du må selv ta ansvar for egen lykke for ingen andre enn du vet hva som gjør deg lykkelig.

For de som ikke har det så bra er noen stikkord:
- skjema tenking => tenk nytt
- handlingslammet => deprimert => prøv å se det store bildet og ta tak i dine drømmer
- angst => hvorfor egentlig?

Klassiske temaer som er veldig nyttige å ha et forhold til. For eksempel så scorer mange dyktig personer høyt på angst (frisk). Detbetyr at de engster seg mye or at de ikke får det til, denne angsten gjør at de gjør ting enda litt bedre, gjerne bedre enn de andre.

Jeg forsøker å leve etter Torstvet teorien kutter litt på bunnen og litt på toppen så da har jeg det jevnt over bra.
Litt vanskelig når du har foreldre som ikke vill at du skal følge dine egne drømmer og presser deg ned hele tiden Smiley
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #57 : 19. januar 2009, 15:20 »
Litt vanskelig når du har foreldre som ikke vill at du skal følge dine egne drømmer og presser deg ned hele tiden Smiley


honnør! Tongue du er så grei, du godtar alle Smiley

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #58 : 19. januar 2009, 15:21 »
Litt vanskelig når du har foreldre som ikke vill at du skal følge dine egne drømmer og presser deg ned hele tiden Smiley

Kan du ikke flytte hjemmefra da? Du er da over 18år..

OnTopic: Jeg har det alletiders Smiley
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Protein1991

  • Gjest
Sv: Hvordan synes du at livet ditt er?
« #59 : 19. januar 2009, 21:36 »
Fordi, det enste som går bra er skole..Tongue sosalt liv har jeg jo ikke.

Aham. Seriøst, her er en liste over ting som kan gjøre livet ditt myyye bedre.

Mindre skole
Mer trening
Party
En dame ( kanskje fler? =P ) eller bare one-nights etc

Jeg har alt dette, og livet er nesten helt perfekt! ;*



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!