Skrevet av Emne: Newbie inc!  (Lest 782 ganger)

Utlogget Epacs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Newbie inc!
« : 18. januar 2009, 18:19 »
Hei, visste ikke helt hvordan jeg skulle starte denne tråden så Here goes nothing!.

Heter Andreas!

Er 18 år 172cm~ høy og veier rundt 60Kg.

Tenkte jeg skulle starte å trene litt før sommeren kommer, så skal jeg jo i militæret til høsten tror jeg.
Det ser jeg fram til og har noen forhåpninger også!.

Vel, all trening starter jo en plass og krever mye tid og tålmodighet skal man få det til.
Målet er jo å bli større å sterkere asap, med vekt på ordet "Større".
Det er ting jeg lurer på, kjenner til og har litt erfaring fra.
Det er også noen ting jeg har problemer med som for eksempel holde meg til rutinene og spising.
Spisinga, jeg har har noenlunde peiling på hva jeg skal gjøre her så den er så å si grei, enste må da være hvilke vitaminer og mineraler jeg trenger.
Noen problemer jeg har er at jeg klarer ikke spise så mye, og med trening blir resultate at jeg blir tynn, som jeg er fra før av.
Jeg klarer ikke legge på meg, jeg føler jeg bare blir tynnere ettersom jeg trener. Jeg er veldig redd får det.
Jeg tror at jeg kommer til å legge på meg gradvis ettersom jeg trener og spiser.
Noe som fører meg til treningen!.

Så er det noen som har tips om hvordan jeg kan komme i gang med spisingen?
Jeg har hørt om Proteiner, karbohydrater (Fast og slow? wtf ??) fett etc, hadde noen kunne forklart det hva det er helt enkelt og hva jeg burde gå etter og hva jeg burde holde meg unna så hadde jeg vært takknemlig!.

Jeg er relativt tynn over armene, rundt nakken og øvre del av overkroppen.
Trening av bein er også viktig det vet jeg.
Trenings mulighetene mine er tynn, vi har et treningsstudio men det har jeg ikke råd til iogmed at jeg er student har bil, hybel og andre utgifter.
Så alternativet er hjemme/ute.
det blir situps pushups og diverse øvelser med manualer.

Men iogmed at jeg er tynn, burde jeg jogge da?, fordi utholdenhet er jo viktig i militæret, men kan jo ikke være syltynn da heller.. Jeg har en tanke som er at;
Hvis jeg jogger, og blir sliten i hele kroppen (Mest benene da) så hvis jeg da spiser så legger jeg på meg over hele kroppen? ja/nei ?
Jeg ser noen boksere som trener mye jogging, hopper tau og driver sekken vær dag, de er jo stor over armene og i overkroppen generelt.

Områdene jeg har mest lyst å forbedre er armene og området mellom nakken og skuldre.
Noen som har tips om hvordan jeg burde gå frem her ?
Okey dokey, here we go.

Utlogget Shortyy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Newbie inc!
« #1 : 20. januar 2009, 21:04 »
Begynn med gainer, feks Big Mass fra Proteinfabrikken.. Sørg for å få i deg mer karbohydrater enn det kroppen trenger.. Spis det lille ekstra morra, formiddag og kvelds, og få i deg 2-3 shaker med Big Mass.. Til å begynne med kan du starte med Push-Ups og biceps (du sa du hadde vekter?) en kveld en dag, Hangups og triceps en annen gang.. To ganger i uka..

Spis godt, ta møllers dobbel og kjøp deg multivitamin.. Greit å kjøpe en pakke med 30 "doser" med alt i ett for gravide.. Ekstra næring for deg som trener.. Skal du bli stor, må du øke fettprosenten, spiser du nok kalorier kan du jogge. Spiser du forlite, tærer det på muskelene.
Lykke til
Jadda! Selger No Explode for kr 500. Alle smaker, kommer i 1025g størrelser.
Send PM eller mail: shizle_91@hotmail.com

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Newbie inc!
« #2 : 20. januar 2009, 21:12 »
Hiv innpå masse mat, proteinshake og gainer du! Tung trening, dropp all kardio.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Newbie inc!
« #3 : 20. januar 2009, 21:16 »
Jeg vil vel anbefale at du prioriterer et medlemskap på et gym. Du må skjelden over 400 kr i måneden. Håper ikke dette er for mye.

Lykke til.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Newbie inc!
« #4 : 20. januar 2009, 21:21 »
Hvis du har problemer med å komme i gang med spisingen kan du jo prøve alarmtid på klokka? ringer hver 3 time ell no, så hiver du i deg masse mat ;p Og når du ikke greier spise mer, så vent 10 min til, så greier du alltids litt ekstra.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Newbie inc!
« #5 : 20. januar 2009, 23:02 »
Hvis du har problemer med å komme i gang med spisingen kan du jo prøve alarmtid på klokka? ringer hver 3 time ell no, så hiver du i deg masse mat ;p Og når du ikke greier spise mer, så vent 10 min til, så greier du alltids litt ekstra.

I utgangspunktet en god ide, men jeg tror man blir fort lei hvis man skal ha et så strict forhold til spising.

Selv spiser jeg hver gang jeg har mulighet. Om jeg allerede er mett så tar det bare lenger tid. 5-6 måltider i løpet av en dag sklir på en måte i hverandre.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Newbie inc!
« #6 : 21. januar 2009, 00:48 »
uff, måltider der man allerede er mett er de verste ja DC ;p Du får takke deg med at når du har begynt å spise mye Epacs, så begynner magen din å hungre for for hvis du glemmer et måltid, pluss du føler deg crap og litt svak ;p Hvertfall sånn med meg når jeg spiser bra og plutselig mister et måltid av en eller annen kjip grunn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!