Skrevet av Emne: BodyB's Trening - Vurderer nytt opplegg  (Lest 36373 ganger)

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #165 : 30. august 2009, 23:21 »
ja, d var det jeg sa, hehe. kan bli dryt i lengden med karbonadekjøtt ja, du kan jo kjøpe vanlig kjøttdeig å spyle denn i vann etterpå, så steke den igjen, da blir d ca like mye fett i den som i karbonadedeigen, men det tar jo litt tid:) tunfisk blandet med tacokrydder er jo veldig godt alternativ siden du ikke kjenner smaken på tunfisken i det hele tatt. Ellers kan du kjøpe en bøtte whey tech ja(ikke jordbær eller vanilije har jeg hørt. men bare pass på så du får i deg 2 g protein per kg kroppsvekt iallefall:)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #166 : 30. august 2009, 23:38 »
ja, d var det jeg sa, hehe. kan bli dryt i lengden med karbonadekjøtt ja, du kan jo kjøpe vanlig kjøttdeig å spyle denn i vann etterpå, så steke den igjen, da blir d ca like mye fett i den som i karbonadedeigen, men det tar jo litt tid:) tunfisk blandet med tacokrydder er jo veldig godt alternativ siden du ikke kjenner smaken på tunfisken i det hele tatt. Ellers kan du kjøpe en bøtte whey tech ja(ikke jordbær eller vanilije har jeg hørt. men bare pass på så du får i deg 2 g protein per kg kroppsvekt iallefall:)

Hvorfor ikke jordbær? Må prøve å holde meg unna alt som heter sjokolade, får bare lyst på mer!! Tongue

Men vill det være en grei måte å gjøre det på? En shake i lunsjen og en etter trening?

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #167 : 31. august 2009, 09:47 »
Hvorfor ikke jordbær? Må prøve å holde meg unna alt som heter sjokolade, får bare lyst på mer!! Tongue

Men vill det være en grei måte å gjøre det på? En shake i lunsjen og en etter trening?

jordbær smaken skal være dårlig, men sjokoladesmaken er heller ikke så god at du har lyst på mer:D

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #168 : 03. september 2009, 18:22 »
jordbær smaken skal være dårlig, men sjokoladesmaken er heller ikke så god at du har lyst på mer:D

Ok, trodde du mente at proteinet var dårlig... Kjøpte meg 3 kg whey tech og en shaker, så slipper jeg å spise så vanvittig mye. Kostholdet fremover blir slik:

Frokost:
Havregryn

Lunsj:
2 Grove rundstykker og 1 boks makrell i tomat + 1 servering Whey tech (ca 40 g proteiner)

Før trening:
200 Gram karbonadedeig og 1 porsjon fullkornsspagetti

Rett etter trening (før Kardio?) :
1 servering Whey tech

1 time etter trening:
200 gram karbonadedeig og 1 porsjon fullkornsspagetti.

Kveld:
Frukt



Ser det bra ut slik? Eller skal jeg fordele Proteinpulveret annerledes?

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #169 : 07. september 2009, 10:20 »
joda...dette ser jo greit ut dette....kanskje 2-3 egg også til kvelds(a)

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #170 : 10. september 2009, 18:21 »
lenge siden...hvordan går treninga nå? fungerer det nye programmet ditt eller? mvh

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #171 : 10. september 2009, 20:31 »
lenge siden...hvordan går treninga nå? fungerer det nye programmet ditt eller? mvh

Er nesten aldri syk, men har vært kraftig forkjølet hele forrige uke, så da kjørte jeg bare litt rolig kardio 3 dager, ingen trening med vekter. Fornuftig men veldig tungt psykisk! .. Denne uken har det gått bra, idag kjørte jeg alt som planlagt, og legger opp til å kjøre 3 sett over 8 reps med 80 kilo i benken i neste uke.

Begynner å komme tilbake i godformen jeg var i før ferien... Det har tatt tid, men er ikke lett når man er på deff! Har erfart at man taper seg en del i lengre treningspauser. Men nå er det bare i benkpress jeg henger etter Smiley

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #172 : 14. september 2009, 00:35 »
Er nesten aldri syk, men har vært kraftig forkjølet hele forrige uke, så da kjørte jeg bare litt rolig kardio 3 dager, ingen trening med vekter. Fornuftig men veldig tungt psykisk! .. Denne uken har det gått bra, idag kjørte jeg alt som planlagt, og legger opp til å kjøre 3 sett over 8 reps med 80 kilo i benken i neste uke.

Begynner å komme tilbake i godformen jeg var i før ferien... Det har tatt tid, men er ikke lett når man er på deff! Har erfart at man taper seg en del i lengre treningspauser. Men nå er det bare i benkpress jeg henger etter Smiley

drit me forkjølelse ja....har også merket at man taper en del på styrken etter langt treningsopphold,,,spesielt på benkpress av en eller annen merkelig grunn, men tror også dette kan ha mye på psyken og gjøre

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #173 : 15. september 2009, 22:36 »
å body b? jeg lurte på om du kunne gjort meg en tjeneste..tenkte på å søke jobb/sommerjobb på treningssenter evt. så lurte på om jeg kunne ha deg som referanse? d var bare en tanke som streifet meg, og synes det hadde vært utrolig bra:) ikke skrøytete ment av meg eller noe, vist du forstår.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #174 : 16. september 2009, 21:12 »
å body b? jeg lurte på om du kunne gjort meg en tjeneste..tenkte på å søke jobb/sommerjobb på treningssenter evt. så lurte på om jeg kunne ha deg som referanse? d var bare en tanke som streifet meg, og synes det hadde vært utrolig bra:) ikke skrøytete ment av meg eller noe, vist du forstår.

Klart jeg kunne gjort det, MEN; Hvor lurt er dette? Er en veldig usikker og dårlig likt referanse når du ikke har adresse og andre personalia om personen du skal få informasjon fra. Ville heller inkludert i jobbsøknaden din at du har stor interesse for kroppsbygging og fittness, og har igjennom det veiledet flere via internett med tips til treningsteknikker og kosthold etc. Så kan du bruke meg som referanse og vise fram om de spør om dette på jobbintervjuet.

Har søkt endel jobber, og har god erfaring på jobbsøknader.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: BodyB's Trening - NYTT PROGRAM
« #175 : 17. september 2009, 11:53 »
Klart jeg kunne gjort det, MEN; Hvor lurt er dette? Er en veldig usikker og dårlig likt referanse når du ikke har adresse og andre personalia om personen du skal få informasjon fra. Ville heller inkludert i jobbsøknaden din at du har stor interesse for kroppsbygging og fittness, og har igjennom det veiledet flere via internett med tips til treningsteknikker og kosthold etc. Så kan du bruke meg som referanse og vise fram om de spør om dette på jobbintervjuet.

Har søkt endel jobber, og har god erfaring på jobbsøknader.
ja, fant ut at det var det beste igår ja. Takk:) så tenkte jeg på spørsmålet ditt: hvor lurt er dette? hehe, og det er kansje ikke så lurt. Men følger ditt eksempel;)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
BodyB's Trening - Øker i nedgangstider :)
« #176 : 26. september 2009, 10:55 »
Lurt Smiley

Har forøvrig på 4 uker gått fra 85 kilo til 86 Kilo, er fornøyd med dette. Fettprosenten begynner å bli lav, og da er dette en naturlig prosess; Muskler veier mer enn fett Smiley  Tror jeg skal bestille meg en fettklype så jeg får litt ekstra motivasjon, er ikke så veldig motiverende å gå opp i vekt når du vill ha frem sixpacken!

Kommentarer på dette?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Trenger råd!
« #177 : 01. oktober 2009, 19:22 »
Sliter litt....

Økte fra 85 til 86 kilo på 4 uker, men jeg har ikke økt i benkpress eller noen andre øvelser. Regner ikke med økning nå som jeg deffer så utrolig hardt, men jeg har vell ikke lagt på meg FETT når jeg har trent som jeg har gjort? bare fordi jeg har økt 1 kilo? Dette er vell muskelmasse?

Hadde hvileuke i forrige uke, kan dette ha noe med økningen på vekta å gjøre også? svømte 5 ganger 1000 meter selvom jeg hadde hvileuke. Har vært på 180 gram proteiner og 2200 kalorier de siste måndene også, kan umulig ha gått opp.

Spisedagen har jeg kun spist masse god og fet mat, har begynt å spise en god lunsj hver fredag også, men dette kan umulig ha så stor betydning.

Kan noen bekrefte at jeg ikke har lagt på meg fett under disse omstendighetene? 40 minutter kardio hver dag og kaloriunderskudd kan umulig gjøre at jeg legger på meg fett! Håper virkelig det er muskler.

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: BodyB's Trening - Trenger råd!
« #178 : 17. november 2009, 22:54 »
Ok, trodde du mente at proteinet var dårlig... Kjøpte meg 3 kg whey tech og en shaker, så slipper jeg å spise så vanvittig mye. Kostholdet fremover blir slik:

Frokost:
Havregryn

Lunsj:
2 Grove rundstykker og 1 boks makrell i tomat + 1 servering Whey tech (ca 40 g proteiner)

Før trening:
200 Gram karbonadedeig og 1 porsjon fullkornsspagetti

Rett etter trening (før Kardio?) :
1 servering Whey tech

1 time etter trening:
200 gram karbonadedeig og 1 porsjon fullkornsspagetti.

Kveld:
Frukt



Ser det bra ut slik? Eller skal jeg fordele Proteinpulveret annerledes?

Få i deg litt riskkaker og en banan sammen med shaken etter trening. Wink Da du trenger karben mest.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodyB's Trening - Trenger råd!
« #179 : 18. november 2009, 19:59 »
Få i deg litt riskkaker og en banan sammen med shaken etter trening. Wink Da du trenger karben mest.

Spiser ikke noe riskaker, men spiser en banan sammen med proteinshaken! Burde jeg spise 2? Prøver å passe litt på karbohydratene!

Ikke lenge til Desember, blir spennende å se hva som skjer med vekta da, tror jeg burde ligger på 3000-3500 kalorier da basalforbrenningen min ligger på 2200 ca... Dette er uten noen form for bevegelse, og jeg beveger meg relativt mye! Så jeg tror jeg går i balanse rundt 3500 kcal Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!