Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62608 ganger)

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #15 : 21. januar 2009, 20:55 »
21. jan


Dagens mat:  Food
(bilder av måltidene ser du lenger ned!)

Frokost kl. 07:00 - Havregrynsgrøt med valnøtter. (etter at jeg tok bilde, hellte jeg på cultura  Cheesy ) 1 banan. 1 gl appelsinjuice. 2 gl melk. (de måtte jeg tvinge ned  Undecided var så mett!)

Lunsj kl. 11:00 - 3 grove knekkebrød med Cottagecheese og ost. 1 eple. 2 gl melk. (et av glassene hadde jeg müsli i.)

Middag kl. 16:00 - Lapskaus, tyttebær syltetøy, 2 apelsinbåter, noen flatbrød med smør, 1 banan og 2 gl melk. Etter det tok jeg 1/2 avokado og Cottagecheese i en kopp, og spiste.  nam! Grin

Kvelds kl. 20:30 - (var fortsatt litt mett etter middagen..) 2 grove knekkebrød med geit-kremost og ost. 1 gl melk.


Dagens trening: 

Det var kaldt, vått og det blåste ute i dag. 
Jogget/gikk 2,5 km

Skulle ha trent styrketrening, men det blev ikke noe av. Sad (Hadde mye å gjøre i dag)


****

Vel som du ser, så føler jeg meg ekstremt mett nå når jeg følger deres råd om å spise mer. Kan det være sundt å spise så mye? (Vel for meg er det litt mye da, jeg er jo bare en jente  biggrin ..og jeg er ute av form.) Det er nesten så jeg føler at jeg vokser dag for dag!  Cry (i bredden da)  Trener jeg for lite?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #16 : 21. januar 2009, 21:09 »
*Klappe litt for deg*

Dette er mye bedre enn hva du listet opp i den første tråden din. Syns du gjør fremskritt! Ikke vær redd for å spise ordentlig. Tenk på hvor godt det er for kroppen å få godt med næringsstoffer. Du spør om det er "sunt å spise så mye".. Det er ikke snakk om mye mat dette her. Ser ut som en ålreit mengde til en jente på din alder, som ikke trener mye jevnlig (som du selv skriver, jeg vet ikke hvordan du trener). Det virker på meg at du har vært vant til å være småspist å få i deg for lite næring. Det er nok derfor du føler deg så mett, eller at det rett og slett er psyisk.

Prøv deg fram. Spis og kos deg med næringsrik mat og se hvor det tar deg Wink

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #17 : 21. januar 2009, 21:16 »
*Klappe litt for deg*

Dette er mye bedre enn hva du listet opp i den første tråden din. Syns du gjør fremskritt! Ikke vær redd for å spise ordentlig. Tenk på hvor godt det er for kroppen å få godt med næringsstoffer. Du spør om det er "sunt å spise så mye".. Det er ikke snakk om mye mat dette her. Ser ut som en ålreit mengde til en jente på din alder, som ikke trener mye jevnlig (som du selv skriver, jeg vet ikke hvordan du trener). Det virker på meg at du har vært vant til å være småspist å få i deg for lite næring. Det er nok derfor du føler deg så mett, eller at det rett og slett er psyisk.

Prøv deg fram. Spis og kos deg med næringsrik mat og se hvor det tar deg Wink

Takker Smiley
Ja jeg skal prøve å spise sundt og næringsrikt nå fremover, og trene,  så får vi se! Grin

Vel, altså vet ikke om deg har noe med psyken og gjøre. (Har aldri hatt anorexia, eller vært i nærheten. Har da hatt tankene der; at jeg vil bli kjempetynn osv. men det er et stort skritt å tenke det, og faktiskt handle.. Har faktiskt stor matlyst!) De bildene på s. 1 er nok det tjukkeste jeg har vært noensinne, så ike rart man blir bekymret.
Altså jeg er veldig mett etter et måltid. Føler meg helt slapp. Sad

Tror jeg gikk og spiste mellom måltidene før. Ikke vant med å spise så mye på en gang.
Men er ikke det litt dumt å venne seg med å spise mye, sånn at du tøyer ut magesekken? Går det ikke å få i seg alle næringsstoffene, i mindre mengder? Har lyst å kutte litt ned på det..
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #18 : 21. januar 2009, 21:18 »
 Kokk Maten din ser god ut.


Faan, jeg får alltid lyst på andre sin mat Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #19 : 21. januar 2009, 21:24 »
Kokk Maten din ser god ut.


Faan, jeg får alltid lyst på andre sin mat Grin

Hehe, japp den er god Cheesy Veggismat er ikke bare salat! Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #20 : 21. januar 2009, 22:15 »
Jeg følte for å legge ut noen bilder på den dietten jeg hadde en gang før jul. Dere ser på bildet hva den inneholdt. Holdt vel på i en drøy uke.. trente ikke mye da.
Joda den funket fint, men som dere ser så varer det ikke lenge  Undecided Trening MÅ til!  Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Lena-Alex mat og trenings-logg!
« #21 : 21. januar 2009, 22:17 »
Hvordan kan du mene at du er feit?
Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hvordan kan du mene at du er feit?

Ikke så mye på de bildene over, men de jeg la inn først. Jeg er jo ikke direkte tynn. Det er kjipt når man ikke kommer inn i de dyre buksene man kjøpte for 1/2 år siden Sad Og fettet begynner å tyte ut på sidene og magen.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Ikke så mye på de bildene over, men de jeg la inn først. Jeg er jo ikke direkte tynn. Det er kjipt når man ikke kommer inn i de dyre buksene man kjøpte for 1/2 år siden Sad Og fettet begynner å tyte ut på sidene og magen.
Vil du være direkte tynn, når fleste gutter synes tynnfeite beinrangler ikke er noe særlig? Kjøp deg heller bukser som faktisk passer neste gang og prøv å finn et balansert kosthold slik at du slipper den jo-jo vekta og alt som følger med slikt tull. Loggen her vil jeg tro er et steg på den rette veien mot det.

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Vil du være direkte tynn, når fleste gutter synes tynnfeite beinrangler ikke er noe særlig? Kjøp deg heller bukser som faktisk passer neste gang og prøv å finn et balansert kosthold slik at du slipper den jo-jo vekta og alt som følger med slikt tull. Loggen her vil jeg tro er et steg på den rette veien mot det.

Honnør, - som tatt fra min munn Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Vil du være direkte tynn, når fleste gutter synes tynnfeite beinrangler ikke er noe særlig? Kjøp deg heller bukser som faktisk passer neste gang og prøv å finn et balansert kosthold slik at du slipper den jo-jo vekta og alt som følger med slikt tull. Loggen her vil jeg tro er et steg på den rette veien mot det.

Hehe, japp disse bildene er fortid Wink Lever annerledes nå Tongue
Men jeg vil være trent-tynn, med litt muskler Cheesy Hva guttene liker er jo så forskjellig, og det er ikke det som bryr meg så mye. Det er jo tross alt JEG som skal bære med meg kroppen min.
Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Dør du visst du eter kjøtt?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Dør du visst du eter kjøtt?

Har jeg sagt det? Glem den kjøtt-veggis debatten nå. Jeg trenger ikke dine usakelige innlegg her.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Hmmm, virker som veldig mange jenter har vrangforestillinger i forhold til det å være feit.
Jeg kan konstantere at du definitivt ikke er feit Smiley du ser sunn og bra ut Smiley
Når du gjelder det der "forbildet" ditt, så håper jeg virkelig ikke at du prøver å bli slik. Det er ikke spesielt pent å være så tynn (og du vil nok sannsynligvis ikke kle det) og det er nok heller ikke så bra for helsa sin del.
Synes du skal fortsette å spise bra og trene bra, så vil du nok se enda bedre ut.
Keep it up Wink

Snakk for deg sjæl ;p Hu dama på det bildet ekke dum hun ass, hadde ikke hatt noe imot å komme borti hu. Hvorfor er det liksom usunt å være sånn? ;o Ekke det der et bilde av en fitness modell som rippa ned for en photoshoot?

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Snakk for deg sjæl ;p Hu dama på det bildet ekke dum hun ass, hadde ikke hatt noe imot å komme borti hu. Hvorfor er det liksom usunt å være sånn? ;o Ekke det der et bilde av en fitness modell som rippa ned for en photoshoot?

Hehe, honnør (y)
Synes ikke det er no galt m hun nei !;D
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!