Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62642 ganger)

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

26. jan

Dagens mat:  Food

Frokost - 2 knekkebrød med smør og ost. 1/2 avocado. 1 mandarin. 1 gl melk. og te  Cheesy

Lunsj - 2 knekkebrød, med ost og gjeit-kremost. Cottage cheese og syltetøy. 1 gl melk.

Middag - Poteter med sus, brokkoli, salat og nuggets. (soya "biffer") 1 gl melk.

Kvelds, etter treninga - 4 knekkebrød: honning og peanutsmør på to av dem, ost og brunost. 2 gl melk. cotted cheese og syltetøy. 1/2 avocado.



Dagens trening:

oppvarming: 20 min. rask gange.

25 min. jogging.


Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Syns du har gått mange skritt i riktig retning Lena A, men du skal være klar over at knekkebrød inneholder det kreftframkallende stoffet akrylamid. Dette fordi at knekkebrød er stekt på høy varme. Du skal være forsiktig med å spise så mye av det. Noen knekkebrød inneholder mer av stoffet enn andre. Husker i farta at sportsknekkebrød fra wasaa og ryvita inneholdt en god del. Misforstå meg rett, knekkebrød er sunt, men pass på mengden. Man trenger ikke å bli helt fanatisk, likevel er det greit å være klar over det. Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Syns du har gått mange skritt i riktig retning Lena A, men du skal være klar over at knekkebrød inneholder det kreftframkallende stoffet akrylamid. Dette fordi at knekkebrød er stekt på høy varme. Du skal være forsiktig med å spise så mye av det. Noen knekkebrød inneholder mer av stoffet enn andre. Husker i farta at sportsknekkebrød fra wasaa og ryvita inneholdt en god del. Misforstå meg rett, knekkebrød er sunt, men pass på mengden. Man trenger ikke å bli helt fanatisk, likevel er det greit å være klar over det. Smiley

Hm.. den har jeg ikke hørt før..
men hva er det som ikke fremkaller kreft i dag? Ja, jeg kan jo variere, det er sant Smiley men da må jeg riste brødet, for ellers er det bare deig, syns jeg Sad
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

27. jan


Dagens mat: Chef

Frokost- Havregrynsgrøt med hasselnøtter, müsi og cultura. 1 gl melk.

Lunsj, etter trening - En talerken med müsli! (skikkeli blandings mûsli med nøtter og div.) 2 knekk med cottagecheese og ost. 1 banan.

Middag - salat, 1 ss peanøtter, 1 maiskolbe, sjampinjong, stekt potet, stekt løk, soya kjøtt, sprøstekt løk, bønner og mer husker jeg ikke (:   1 liten bolle med hjemmelaget banan-is  biggrin

Kvelds - Makaroni "suppe", 2 brødskiver (hjemmelaget brød) med eple-syltetøy og cottadecheese. 1 kopp te.


Dagens trening:  lifting

1 1/2 time basketball i gymmen.

Styrketrening med div. på treningsrommet.

60 min. rask gange nå på kvelden før jeg laller meg (:
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Hva er det du spiser til venstre på middag's bilde? Cheesy Så hærlig ut!

EDIT: Sorry! Leste ikke hele posten Cheesy hehe
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hva er det du spiser til venstre på middag's bilde? Cheesy Så hærlig ut!

EDIT: Sorry! Leste ikke hele posten Cheesy hehe

hehe, japp det er godt vettu  (:
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
hehe, japp det er godt vettu  (:

Så extremt godt ut ja Grin Tror jeg bare selvinviterer meg på banan-is dessert senere Cheesy
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Jeg personlig mener du spiser veldig mye karbo, litt fett og veldig lite protein. Leste jeg en plass at du ville få litt muskler? Da burde du få i deg mer proteiner. Mer proteiner og fett er også gunstig om du ønsker å gå ned i vekt/fettprosent. Vet at du er veggis, men det er da ingen unnskyldning.

Uansett, bare mine meninger dette Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Jeg personlig mener du spiser veldig mye karbo, litt fett og veldig lite protein. Leste jeg en plass at du ville få litt muskler? Da burde du få i deg mer proteiner. Mer proteiner og fett er også gunstig om du ønsker å gå ned i vekt/fettprosent. Vet at du er veggis, men det er da ingen unnskyldning.

Uansett, bare mine meninger dette Smiley

Hei.
Jeg vet ikke helt.. kanskje det. men jeg føler at jeg spiser alt for mye. har spist sånn "orntlig" nå i 9 dager. (har loggført dette) Og magen protesterer.. Sad Hard i magen, og mye luft i magen.. hva kan være galt? Snakket med mamma, (og hun er en sånn trenings narkis, løpt maraton og trener styrke) Hun sier jeg spiser nok for mye. Også sier hun at jeg skal se det an selv, jeg vet jo hvilken mengde som passer meg.

Men man trenger jo selvfølgelig ikke spise så MYE av det. Så jeg kan jo prøve og få i meg mer fett og proteiner. (skal prøve og få tak i proteinpulver.) Men je spiser o masse nøtter og avocado.. er ikke det nok til fettkilde Huh

Også kanskje jeg får meg en personlig trener her på skolen, det er jo bra! Grin
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Hei.
Jeg vet ikke helt.. kanskje det. men jeg føler at jeg spiser alt for mye. har spist sånn "orntlig" nå i 9 dager. (har loggført dette) Og magen protesterer.. Sad Hard i magen, og mye luft i magen.. hva kan være galt? Snakket med mamma, (og hun er en sånn trenings narkis, løpt maraton og trener styrke) Hun sier jeg spiser nok for mye. Også sier hun at jeg skal se det an selv, jeg vet jo hvilken mengde som passer meg.

Men man trenger jo selvfølgelig ikke spise så MYE av det. Så jeg kan jo prøve og få i meg mer fett og proteiner. (skal prøve og få tak i proteinpulver.) Men je spiser o masse nøtter og avocado.. er ikke det nok til fettkilde Huh

Også kanskje jeg får meg en personlig trener her på skolen, det er jo bra! Grin

Du spiser nok ikke for mye mat. Det er antageligvis bare at magen din ikke er vant med skikkelig mat.. Husker jo den fulgematen du skrev opp tidligere. Kroppen bruker litt tid, det du kjenner er høyst sannsynelig kroppen din som endelig har noe å jobbe med.

Syns ikke du skal ta det moren din sier "for god fisk". Hun kan godt ha trent i årevis uten å ha noe som helst peiling.. Syns du skal fortsette å spise slik du gjør nå, men prøve å få i deg mer protein. Syns ikke du har noe problem med fettkildene egentlig. Fortsett å spise nøtter og avocado, det er supermat Wink

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Jeg er helt enig med Luxie i at du må få i deg med proteiner. Du som vegetarianer må være ekstra obs på dette med å få i deg proteiner, siden du ikke får i deg de proteinkildene vi som spiser kjøtt får i oss.

Proteinpulver gjør jobben, vet du. Smiley

Ellers ser det ut til å være mye lekker middag du spiser. Jeg er innom og sniker på bildene dine hver dag ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Får du i deg nok vann?? 1-3 liter om dagen. Med så mye fiber og lite vann blir jeg veldig for hard i magen.

Serrgreit ut med proteiner men litt til hadde ikke skadet, feks før sengetid (en med flere proetinkilder som myse, melk (casein), egg/kolagen)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Lena, først som sist, attention whore Tongue

Mongolid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Får du i deg nok vann?? 1-3 liter om dagen. Med så mye fiber og lite vann blir jeg veldig for hard i magen.

Serrgreit ut med proteiner men litt til hadde ikke skadet, feks før sengetid (en med flere proetinkilder som myse, melk (casein), egg/kolagen)

Hei, om JEG får i meg nok vann? hehe Grin Jeg har alltid vært kjent for å drikke masse vann. Må bare si at da jeg var liten, trudde de jeg hadde diabetes, siden jeg drakk så mye Tongue
Joda, blir vel fort 1,5-3 L pr dag!
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!