Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62638 ganger)

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Du spiser nok ikke for mye mat. Det er antageligvis bare at magen din ikke er vant med skikkelig mat.. Husker jo den fulgematen du skrev opp tidligere. Kroppen bruker litt tid, det du kjenner er høyst sannsynelig kroppen din som endelig har noe å jobbe med.

Syns ikke du skal ta det moren din sier "for god fisk". Hun kan godt ha trent i årevis uten å ha noe som helst peiling.. Syns du skal fortsette å spise slik du gjør nå, men prøve å få i deg mer protein. Syns ikke du har noe problem med fettkildene egentlig. Fortsett å spise nøtter og avocado, det er supermat Wink

Hei takk for svar:),
men jeg vil bare spørre deg: Hva er det som sier at du har peiling da? Du er like gammel som meg... og moren min er over 50(!)
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Jeg er helt enig med Luxie i at du må få i deg med proteiner. Du som vegetarianer må være ekstra obs på dette med å få i deg proteiner, siden du ikke får i deg de proteinkildene vi som spiser kjøtt får i oss.

Proteinpulver gjør jobben, vet du. Smiley

Ellers ser det ut til å være mye lekker middag du spiser. Jeg er innom og sniker på bildene dine hver dag ...

Hehe, takk for at du følger opp, koselig! Grin
Ja, har tenkt å skaffe proteinpulver.. får se hvordan det går Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Hei takk for svar:),
men jeg vil bare spørre deg: Hva er det som sier at du har peiling da? Du er like gammel som meg... og moren min er over 50(!)

Luxie har peiling, så hør på henne du Smiley
Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

28. jan


Dagens mat:

Frokost- 1 banan. 1 pære. 2 knekk med ost og gjeit-kremost.

Lunsj - 1 gl melk med müsli. 1 eple. 2 knekk med cottagecheese og 1/2 avocado.

Middag - Ris med saus, salat, rømme og to brød med smør og ost. 1 gl melk.

Kvelds - 1 knekk med honning og peanutsmør. 2 brødskiver med gjeitost og syltetøy og ost og soya-nuggets. 1 gl melk.




Dagens trening:

hm.. jeg reiser i morgen, så fikk ikke tid til å trene mye.

men jeg gikk en 15 min. gåtur på morningen  Cheesy
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Jeg tror nok Luxie har rett. Jeg husker da jeg økte matinntaket mitt etter en periode med spiseforstyrrelser, var jeg hard i magen i lange tider etterpå. Kroppen trenger litt tid til å omstille seg fra en vane til en annen. Ellers kan du jo, om du føler at du blir for mett, heller minske porsjonene noe og heller få i deg næring med lite volum, som feks. nøtter og sunne oljer. Det tar ikke så mye plass i magen, og du får i deg sunt fett. Har du forresten utelukket at magen din kan reagere på enkelte typer mat? Personlig så fungerer min mage mye bedre hvis jeg spiser mer grønnsaker og proteiner, og heller kutter ned på pasta, ris og brød.
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget lollopop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Haha, søtt. Du har tatt bilde av alt du har spist! Mmm ser godt ut.
174 cm, 68kg
Bøy: 100x2 Benk: 70 Mark: 110x3

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Håper ikke den var til meg??

Nei, til han som kalte deg noe mindre pent som han kunne spart seg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Nei, til han som kalte deg noe mindre pent som han kunne spart seg.

takk, hehe kjenner han personlig vettu Tongue han er nu litt av en frekking -.-
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Jeg tror nok Luxie har rett. Jeg husker da jeg økte matinntaket mitt etter en periode med spiseforstyrrelser, var jeg hard i magen i lange tider etterpå. Kroppen trenger litt tid til å omstille seg fra en vane til en annen. Ellers kan du jo, om du føler at du blir for mett, heller minske porsjonene noe og heller få i deg næring med lite volum, som feks. nøtter og sunne oljer. Det tar ikke så mye plass i magen, og du får i deg sunt fett. Har du forresten utelukket at magen din kan reagere på enkelte typer mat? Personlig så fungerer min mage mye bedre hvis jeg spiser mer grønnsaker og proteiner, og heller kutter ned på pasta, ris og brød.

hei takk for svar.
Nei jeg regarer nok ikke på noen type mat. men det er vel det at jeg har spist litt lite før. men altså, trenger jeg virkelig så mye mat? Det virker som at alle MÅ spise så og så mye. Hvis man ikke trener som Bjørn Dærli så trenger man vel ikke spise som han Huh
Jeg skjønner at jeg trenger alle nødvendige næringsstoffer. men som du sier, så trenger jeg ikke så mye av hver. Cheesy
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra's mat og trenings-logg! (bilder s. 1)
« #100 : 29. januar 2009, 09:38 »
Haha, søtt. Du har tatt bilde av alt du har spist! Mmm ser godt ut.

Mm, det er smart Grin gjør det vel mest for min egen del, men også for at jeg er veggis og har et litt annet kosthold en de fleste. Så da kan jeg jo vise at maten er god! =)
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Lena Alexandra's mat og trenings-logg! (bilder s. 1)
« #101 : 29. januar 2009, 09:53 »
Hei takk for svar:),
men jeg vil bare spørre deg: Hva er det som sier at du har peiling da? Du er like gammel som meg... og moren min er over 50(!)

Alder trenger absolutt ikke ha noe med kunnskapsnivået å gjøre. Dessuten var det mye svadainformasjon på 70-80tallet mtp kost -og treningslære. Når din mor sier at grunnen til at du er opplåst sikkert er at du spiser for mye, - når du ikke gjør det.. Da mener jeg at hun kanskje ikke har så mye peiling når det gjelder kosthold og trening. Man trenger aldeles ikke å ha god peiling selvom man har løpt maraton Wink

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Lena Alexandra's mat og trenings-logg! (bilder s. 1)
« #102 : 29. januar 2009, 10:06 »
hei takk for svar.
Nei jeg regarer nok ikke på noen type mat. men det er vel det at jeg har spist litt lite før. men altså, trenger jeg virkelig så mye mat? Det virker som at alle MÅ spise så og så mye. Hvis man ikke trener som Bjørn Dærli så trenger man vel ikke spise som han Huh
Jeg skjønner at jeg trenger alle nødvendige næringsstoffer. men som du sier, så trenger jeg ikke så mye av hver. Cheesy

Nei, alle trenger ikke spise som en toppidrettsutöver, men har du tenkt til å ha mer energi i hverdagen enn til å holde deg våken bör du få i deg mer näring enn du får nå. Knekkebröd og brödskiver er ikke akkurat mat å bli mett på, derimot er det mat å bli oppblåst i magen på.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Sv: Lena Alexandra's mat og trenings-logg! (bilder s. 1)
« #103 : 29. januar 2009, 12:59 »
Nei, alle trenger ikke spise som en toppidrettsutöver, men har du tenkt til å ha mer energi i hverdagen enn til å holde deg våken bör du få i deg mer näring enn du får nå. Knekkebröd og brödskiver er ikke akkurat mat å bli mett på, derimot er det mat å bli oppblåst i magen på.

vel jeg blir mett, det er ikke problemet.
men jeg har ikke så mye mer å velge mellom her på skolen, skjønner du..
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lena Alexandra's mat og trenings-logg! (bilder s. 1)
« #104 : 29. januar 2009, 15:27 »
takk, hehe kjenner han personlig vettu Tongue han er nu litt av en frekking -.-

Da stiller det seg jo helt annerledes. Trekker det tilbake.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!