Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62632 ganger)

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med denne loggen. Du skriver selv på de første sidene at du ønsker å forandre kroppen din til det bedre, også blir du aggressiv og går til angrep på folk som forsøker å komme med råd og meninger. Dette er et treningsforum, hvor folk er opptatte av trening og et sunt og balansert kosthold. Det er liten vits i å bli fornærmet når noen påpeker at du ikke vil få drømmekroppen på en diett med makaroni, boller og kakao. Selvsagt skal man kose seg en gang i blant, men det å spise usunt og samtidig klage på at du ikke ser forandringer på kroppen har ikke mye for seg. Forsøk å ta til deg rådene du får her positivt, folk mener ikke å være ekle, men når du til stadighet svarer med spydige og barnslige kommentarer (som feks. at du skal sulte deg), så ber du om å få liknende kommentarer tilbake.
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Jeg tror nok folk bare prøver å hjelpe. Kanskje ikke alle, men de fleste mener det nok godt. Det er lurt å ta til seg det folk sier her, for det er utrolig mange kunnskapsrike mennesker, og skal man komme noen vei, må man faktisk ha litt peiling på hva man driver med. Håper treningen og kosten går bra, så får du ha lykke til videre Smiley

Utlogget miss betty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

  • Må jo bare lære alt, alltid. ;)
Takk for ditt innlegg Smiley Du får honnør ass(Y)

Takk for det. Smiley
Men hvordan går det? Har du vurdert det som står i innlegget? Både det som står ang selvbilde og kosthold?


+ Har du SELV funnet ut hvilket næringsinnhold maten din bør ha,
for at du skal kunne vedlikeholde en sunn sterk kropp, og for at den skal gi jevn form?

Det hadde vært fint om du søkte og prøvde å finne ut av det med hvilket næringsinnhold maten din bør ha. Og så skrive det inn her når du finner ut av det.

Blir spennende å se hva du finner ut av!




Husk at det næringsinnholdet du skal finne som er gunstigst for deg,
er noe som du skal kunne tilstrebe å holde hver dag. (Med unntak av forskjell på hverdag og fest)  Wink

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Hvis du leser litt lenger, så ser du kanskje hva de andre synes også..? Wink
Det er lov til å ha ferie - altså, jeg er ikke på noen "diett" jeg lever! Skal du liksom aldri spise sjokolade og is mere i ditt liv, selv om du velger å begynne å trene og fokusere på det? Hallo!

Det virker som om du misforstår meg. Jeg mener ikke å fordømme at du spiser sjokolade og is. For min del må du jo spise akkurat hva du vil. Men er ikke litt av vitsen med å legge ut en logg her at du kan få tilbakemeldinger på det du gjør? Min tilbakemelding er altså at mye junk food og lite trening ikke kommer til å bringe deg noe nærmere målene dine. Så får du velge selv om du vil høre på den tilbakemeldinga eller på de som bare sier det du vil høre.

Utlogget Kristina89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 185

  • You are what you make yourself to be.
Jeg sa da ingenting om at du skulle sulte deg  Huh  Mente bare at det er ikke så rart at folk reagere da du klager på at magen ikke blir flatere, mens du samtidig legger ut de bildene av den maten ..  Undecided Og at en dag med dårlig mat spiller liten rolle fra eller til, men det var jo en god del bilder av boller og diverse..
Det er veien til målet som er gøy.. tenk så kjedelig å om en kunne nå målet sitt i morgen.. Smiley

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Er da ingen som sier du skal sulte deg.... Er jo bare å spise mer av de tinga du skal spise for å nå ditt mål.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Er da ingen som sier du skal sulte deg.... Er jo bare å spise mer av de tinga du skal spise for å nå ditt mål.

japp, det er vel det.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Her er magebildene for mars... japp, har vel ikke vært så aktiv i det siste akkurat. Men men, nå har jeg fått egen trener, så nå er det skjerpings!  biggrin
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Polishboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Stå på ; )
``Ting tar tid``

Figuz

  • Gjest
Tror litt av tingen er det at det er ikke bare 1 dag du har postet bilde av boller,pizza o.l, det hadde jo forsåvidt vært helt ok. men det er mange dager, å da blir saken verre. Hvertfall når målet ditt er å gå ned i fett..
javel, faen jeg skal sulte meg..
Voldsomt fientlig du skulle være mot Kristina89 da, ho prøver bare å hjelpe deg. Smiley
Nå har jeg sett litt i loggen din, og grunnen til at du ikke går ned i vekt (aller mest sannsynlig) er feil mat og for lite kardio/aktivitet.

Feks en dag skrev du at du åt:

Frokost - Havrekligrøt og frukt.
Lunsj - 1 dobbel skive med peanut og honning. Piano rislunsj med eple og kanel  Tongue
etter trening - 1 banan, 1 eple og 1 dobbel skive med sesam pålegg.
kveldsmat - 1 kopp kakao og 2 boller.

Dette kostholdet inneholder tilnærmet ingenting proteiner.
Enkelt tips kan være at du prøver å få i deg mer melk om dagen, hvis du liker det.
Ta ett glass melk til måltider etc. Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Voldsomt fientlig du skulle være mot Kristina89 da, ho prøver bare å hjelpe deg. Smiley
Nå har jeg sett litt i loggen din, og grunnen til at du ikke går ned i vekt (aller mest sannsynlig) er feil mat og for lite kardio/aktivitet.

Feks en dag skrev du at du åt:

Frokost - Havrekligrøt og frukt.
Lunsj - 1 dobbel skive med peanut og honning. Piano rislunsj med eple og kanel  Tongue
etter trening - 1 banan, 1 eple og 1 dobbel skive med sesam pålegg.
kveldsmat - 1 kopp kakao og 2 boller.

Dette kostholdet inneholder tilnærmet ingenting proteiner.
Enkelt tips kan være at du prøver å få i deg mer melk om dagen, hvis du liker det.
Ta ett glass melk til måltider etc. Smiley


ja takk, har hørt d før. joda jeg drikker melk Smiley

nei, var ikke rettet mot hun krisitna i det hele tatt. Var bare lei alle paranoide mennesker.. Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
Hvordan trener du? Å hvor mange dager i uka?

Figuz

  • Gjest
ja takk, har hørt d før. joda jeg drikker melk Smiley

nei, var ikke rettet mot hun krisitna i det hele tatt. Var bare lei alle paranoide mennesker.. Wink
Vet du hva paranoid betyr? Tongue

_Xena_

  • Gjest
2. feb


Dagens mat:

Frokost - Havrekligrøt og frukt.

Lunsj - 1 dobbel skive med peanut og honning. Piano rislunsj med eple og kanel  Tongue

etter trening - 1 banan, 1 eple og 1 dobbel skive med sesam pålegg.

kveldsmat - 1 kopp kakao og 2 boller.



Dagens trening:

klatring i 2 timer!

1 kopp kakao & to boller?? Er dette et tøyse innlegg, eller er det for real?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!