Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62643 ganger)

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hvordan trener du? Å hvor mange dager i uka?

Jeg har nettop begynt å trene sånn på "orntli" nå da Smiley  Var ute i morres og gikk 1 time. Prøver og få i gang fettforbrenningen!
Så nå er det vel banan, eple og brødskive med brunost som står på menyen.

Skal prøve og gå sånne morgenturer minst 3 ganger i uken. Så skal jeg sette i gang med styrketrening ca. 3 ganger i uken. (øvelser uten vekter skal jeg ta hver dag. ev. morgen og kveld. som f.eks sitt-ups, push-ups, utfall, løpe i trapper ol.) Har gym en gang i uken også +  at jeg kanskje begynner å jogge litt etterhvert.
Så får vi se Cheesy
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
Du bør skaffe deg et sikkelig kost program og trenings program av noen som har peiling.
Å bestemme deg for at du skal.
Å hvis du skal så må du huske at det er smådetaljer som utgjør vektnedgangen din. Lurer du deg selv, så lurer du ikke vekta di. Husk det.

Har selv tatt av meg 9 kg nå. Jeg bestemte meg å lurte ikke meg selv i lange perioder.
Du bør tenke fett % i pålegg og alt du spiser. Bare det hjelper på sinnsykt.
Jeg anbefaler å kutte ut all slags oster å sånn. Holder deg til mager skinke, leverpostei, makrell osv.
Å tenk kalorier, du må brenne mer enn du spiser. Det er hele cluet!
Du blir hva du spiser vettu, å hvis du absolut skal unne deg noe, så må du tenke at du må brenne enda mer den dagen. En spisedag i uka, er greit. Men ikke noe mer.
Disiplin rett å slett Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Du bør skaffe deg et sikkelig kost program og trenings program av noen som har peiling.
Å bestemme deg for at du skal.
Å hvis du skal så må du huske at det er smådetaljer som utgjør vektnedgangen din. Lurer du deg selv, så lurer du ikke vekta di. Husk det.

Har selv tatt av meg 9 kg nå. Jeg bestemte meg å lurte ikke meg selv i lange perioder.
Du bør tenke fett % i pålegg og alt du spiser. Bare det hjelper på sinnsykt.
Jeg anbefaler å kutte ut all slags oster å sånn. Holder deg til mager skinke, leverpostei, makrell osv.
Å tenk kalorier, du må brenne mer enn du spiser. Det er hele cluet!
Du blir hva du spiser vettu, å hvis du absolut skal unne deg noe, så må du tenke at du må brenne enda mer den dagen. En spisedag i uka, er greit. Men ikke noe mer.
Disiplin rett å slett Smiley

mm, skjønner. ok, èn spisedag for holde. selvfølgelig er det vanskelig i feriene og sånn.. men det er disiplin som gjelder ja. alle påleggene du anbefalte er nok ikke helt meg, er veggis. men spsier fisk av og til. ikke ost nei? jeg har fått høre at jeg skal spise det, og melk og sånn... hva skal jeg tru?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
Skummet melk.
Kan ikke tenke "helt meg", når man slanker seg du Smiley
Jeg kutta iallefall ut det meste av meieriprodukt. Utnom skummet melk. Å cottage cheese.Funker fjell.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Skummet melk.
Kan ikke tenke "helt meg", når man slanker seg du Smiley
Jeg kutta iallefall ut det meste av meieriprodukt. Utnom skummet melk. Å cottage cheese.Funker fjell.

ok, takk:) men dvs at jeg kutter ut allt av ost, kremost, snøfrisk og smør?  hva med egg da?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
Ja kutt det ut!

Egg kan du jo seff spise  Cool

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Altså, du trenger i teorien ikke kutte ut noe som helst. Det eneste som teller er kalorier inn/kalorier ut. Egg er for øvrig en god proteinkilde, så det fraråder jeg deg i alle fall å droppe, spesielt da du er vegetarianer.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Altså, du trenger i teorien ikke kutte ut noe som helst. Det eneste som teller er kalorier inn/kalorier ut. Egg er for øvrig en god proteinkilde, så det fraråder jeg deg i alle fall å droppe, spesielt da du er vegetarianer.

mm, nei dropper ikke egg:D ...selv om vi bare får det 1 gang i uken Sad ok, skummet melk ja.. drikker også soyamelk, så er vel litt proteiner der også, er det ikke?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
True True Smiley

Meen jeg anbefaler å kutte ut alle de osteproduktene iallefall. Å smør er helt meningsløst på diett.
Klart man skal tenke kalorier inn/ut. Men det er nemlig den fett % ekstra som legger seg om magen.
Egg er viktig ja!

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Altså, du trenger i teorien ikke kutte ut noe som helst. Det eneste som teller er kalorier inn/kalorier ut. Egg er for øvrig en god proteinkilde, så det fraråder jeg deg i alle fall å droppe, spesielt da du er vegetarianer.

Sant det, men saken er at om man spiser mye feit og bearbeidet mat, så må man spise minimalt for å holde vekten eller oppnå vektnedgang. Og det er heller ikke bare vekten som bør telle inn her, boller og sjokolade er ikke gunstig som hverdagsmat, da kroppen ikke får de næringsstoffene den trenger.
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

_Xena_

  • Gjest
Sant det, men saken er at om man spiser mye feit og bearbeidet mat, så må man spise minimalt for å holde vekten eller oppnå vektnedgang. Og det er heller ikke bare vekten som bør telle inn her, boller og sjokolade er ikke gunstig som hverdagsmat, da kroppen ikke får de næringsstoffene den trenger.

Det er ikke gunstig som hverdagsmat på diett uansett.

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Sant det, men saken er at om man spiser mye feit og bearbeidet mat, så må man spise minimalt for å holde vekten eller oppnå vektnedgang. Og det er heller ikke bare vekten som bør telle inn her, boller og sjokolade er ikke gunstig som hverdagsmat, da kroppen ikke får de næringsstoffene den trenger.

Selvfølgelig. Men poenget er at man i TEORIEN ikke trenger kutte ut noe. Er dog enig i at boller og sjokolade burde være forbeholdt en bestemt spisedag. Får ikke drømmekroppen bare av å tenke at man skal. Man må faktisk gjennomføre, selv om det krever blod, svette og tårer. Det gjør seg ikke selv, for å si det slik.

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Det er ikke gunstig som hverdagsmat på diett uansett.

Er jo det jeg sier...
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Selvfølgelig. Men poenget er at man i TEORIEN ikke trenger kutte ut noe. Er dog enig i at boller og sjokolade burde være forbeholdt en bestemt spisedag. Får ikke drømmekroppen bare av å tenke at man skal. Man må faktisk gjennomføre, selv om det krever blod, svette og tårer. Det gjør seg ikke selv, for å si det slik.

Ja men ok, vi droper den sjokolade-bolle-diskusjone  nå. HAR FÅTT DET MED MEG Wink  (er helt enige med dere. og jeg spiser ikke det nå) Jeg sa ikke at allt skulle være rosenrødt fra begynnelsen.. alle gjør feil.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Selvfølgelig. Men poenget er at man i TEORIEN ikke trenger kutte ut noe. Er dog enig i at boller og sjokolade burde være forbeholdt en bestemt spisedag. Får ikke drømmekroppen bare av å tenke at man skal. Man må faktisk gjennomføre, selv om det krever blod, svette og tårer. Det gjør seg ikke selv, for å si det slik.

trenger ikke gi sånne skremmebilder heller.

krever vell strengt tatt ikke hverken blod svette eller tårer.

min erfaring er ihvertfall at viss du kjører knall-strict den første uken, så vil du kunne ease litt opp i matveien og ta deffen rolig etterhvert. Poenget med å kjøre nazi første uka er å få en slags kick-start. my 2 cents

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!