Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62609 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

tvangs-veggiseres dere?

litt offtopic men det høres jo veldig sykt ut.



Enig.

Men i alle fall tror jeg det kan bli litt vanskelig å slanke seg på den nøytrale maten der. Masse nøytral mat betyr at du kan unne deg mindre junk. I alle fall slik jeg ser det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

_Xena_

  • Gjest
Om du vil ha min personlige mening, så synes jeg du skal forsøke å slutte med et kosmetisk kroppsdel-fokus i forbindelse med treningen (bildet på starten av loggen din) siden det ikke er så lett å oppnå det du ønsker. En sunnere og mer realistisk innstilling vil være å trene en blanding av styrke og kondisjon som du trives med og som gir deg overskudd. Da kommer alle de oppnåelige effektene trillende - og kroppen din blir det beste den kan bli. I god form og sunn og slank  Smiley

Tenk på alle tipsene du har fått her inne og bruk dem.
Du er ung og slank, med problem områder etter som jeg har forstått er magen din.
Å det er helt normalt for jenter å ha det problemet, er bare litt baby fett som forsvinner med tiden hvis du fortsetter en sunn livsstil.

Hvis du har tilstrekkelig fysisk aktivitet, og omtalte treningsmengder, innebærer det at du trolig er inneværende med et godt aktivitetsnivå. Dette indikerer at kroppen din rimelig greit vil kunne redusere sitt nivå av underhudsfett, dersom det er underhudsfett som skaper formen på magen din som du altså ønsker å få flat.

Det kan også være innhold i buken (tynntarmen) som gir en bulet form på buken, men kalorireduksjon under daglig forbruk, vil uansett medføre at buken avtar i størrelse, at underhufsfettet reduseres, og med samlet resultat i en mage flatere.

Jeg anbefaler FYSISK AKTIVITET i alle slags former!

Men husk at du uansett må slanke underhudsfett over tid. En heko om dagen er et godt mål. 1 kilo rent fett i uka ned i vekt er regnet som en rundt om maksimal.

Jo flere kalorier som forsvinner under fysisk aktivitet og altså under det daglige forbruket, jo større vil også sulten/matsuget bli, så ta en liten bit om gangen.

Lykke til  Cool



Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Da kommer alle de oppnåelige effektene trillende - og kroppen din blir det beste den kan bli. I god form og sunn og slank  Smiley

Veldig skeptisk til dette. Uansett mengde kondisjon på deff blir jeg like søtsugen/får like mye apetitt og må kort sagt slite like mye.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

ja selv om man springer og derfor kan spise mer, vil jo underskuddet være akkurat like stort som vanlig.

det positive er jo at man får en bedre kondisjon da Wink

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

det positive er jo at man får en bedre kondisjon da Wink

Ja! Og det igjen kan gi overskudd til å takle dietten bedre.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

_Xena_

  • Gjest
Ja! Og det igjen kan gi overskudd til å takle dietten bedre.

Jaaa Cheesy

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

tvangs-veggiseres dere?

litt offtopic men det høres jo veldig sykt ut.



Øh, nei det er en kristen privatskole da. sånn off-topic. det er jo frivillig om man vill gå på skolen:) er jo ikke akkrat no fegsel da. lol.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Enig.

Men i alle fall tror jeg det kan bli litt vanskelig å slanke seg på den nøytrale maten der. Masse nøytral mat betyr at du kan unne deg mindre junk. I alle fall slik jeg ser det.

vasnkelig? nei, er jo veggis mat og salat her xD
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Trenger ikke kutte ut brød. Men hold deg til grovt.Å gjerne et måltid med brød. Og et med knekkebrød. Å havregyn er jo kjempe bra om du har tilgang til det.

ja jeg prøver å få i meg det groveste. pleier å bytte brødmåltidene med knekkebrød Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Ja! Og det igjen kan gi overskudd til å takle dietten bedre.

mm, kanskje det. jeg går mye nå. prøver å begynne forsiktig. går 60 min hver morgen før frokost! Cheesy
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

_Xena_

  • Gjest
mm, kanskje det. jeg går mye nå. prøver å begynne forsiktig. går 60 min hver morgen før frokost! Cheesy

Det er jo bra. Får du trent noe styrke der?

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Det er jo bra. Får du trent noe styrke der?

Ja jeg skal fokusere på: Utfall (Forside/bakside lår og rumpe.), knebøy (Forside/bakside lår og rumpe.), Sitt-ups (mage), ryggstrekk (korsrygg), Benk/løsvekter (bryst) og "bak skuldrene/oversiden av ryggen" hehe, vet ikke hva det heter.

Så i tillegg, kommer jeg nok til å trene litt armer (biceps/triceps), chin ups, boxing og det jeg finner for godt Wink

Hadde svømming i dag da, svømte i ca 45 min. Spinning skjer også av og til. Jogging kommer nok også etterhvert...
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

19. mars

I dag gikk jeg en 40 min rask gåtur før frokost. Tok også noen sitt-ups Situps , utfall og knebøy uten vekter, før jeg gikk ut.

 Food  Til frokost spiste jeg havregryns grøt, en banan og drakk ett glass apelsinjuice og ett glass skummetmelk Smiley

Nå til lunsj, spiste jeg to dobble brødskiver med grov bønnebostei og peanut/honning. 1 grovt knekkebrød og 1 eple.

Senere i dag skal jeg trene styrketrening Knebøy (fikk oppfølging i går hva/hvordan jeg skulle trene), skriver sener hvordan det gikk, og hva jeg trente  Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Du må drikke mere cola! Det er skikkelig veggis! For the Win!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Du må drikke mere cola! Det er skikkelig veggis! For the Win!!!!


Hæ hva prater du om Huh
du trenger ikke spam'e innleggene mine Sad
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!