Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62620 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Her kommer frokosten min, og en soya drikke jeg drakk i går kveld  Grin
Frokosten var helt vegan, og innheolt bl.a.: cashew nötter og mandler, soya melk, soya youghurt, blåbär, apelsin, päre, knuste linfrö og rosiner  Tongue

Vegan? Cashew kommer vel fra ku Huh
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Var det jeg og tenkte.

Det er jo ikke sunt?

Jeg drakk den sjokko drikken etter middagen i går da.. ikke SÅ ille da! Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Tviler sterkt på at hun i det hele tatt vet sitt daglige kcal inntak, da hun får forskjellig mat servert hver dag, og ikke kan velge som folk flest. Det blir bare gjetting.

Ja, hvis jeg skulle begynt med å telle kcal ville det bare blitt gjetting. Er vanskelig å vite hva jeg får i meg av kcal.

Forresten til alle kjöttelskere, sjekke her Wink  http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2643539.svd
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hva er det med folk? Hun lister opp feks. nøtter, frukt, bær, soyayoghurt, grønnsaker, soyamelk, linfrø og rosiner. Dette er jo supermat. Ingenting i veien med det. Selvfølgelig må hun få i seg mer proteiner men ikke refs henne for gode karbo -og fettkilder! Joda hun skriver opp noen matvarer som inneholder raske karbohydrater, men prøv å se det positive også. Tror oppmuntring er mer motiverende enn kun nedlatende kommentarer.

Takk for stötten Luxie !:) ja her pröver man å spise sund mat, så ser folk bare det negative...
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Den artikkelen var jo veldig fin. De som spiser 160gram hamburger hver dag eller stek lever mindre enn de som spiser kylling og fisk ;p En amerikansk undersøkelse der de undersøker amerikanere som flesker i seg med hamburgere er jo ikke akkurat relevant. Tipper de spiser hamburgerne sine i 90 prosent av tilfellene tilsmørt av ketchup, ost og annen drit.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hvorfor er du vegetarianer?

Det har jeg nevn för. Men den linken er jo bare med og forsterke mitt standpunkt Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Vegan? Cashew kommer vel fra ku Huh

cashew nötter fra kua!? hehe, hvor har  du gått på skole...? Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

fredag

gikk jeg en 2 timers tur, og spiste dette til middag Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Vis meg hvor det står? Jeg har lest loggen fra side 1 til siden 8 uten å finne noe som (jeg mener) skulle stått på side 1.
Hjelp en kjøttspiser å forstå hvorfor man skal konvertere til vegetarmat.

Hun er veggis fordi familien er det, og fordi familien har en religion som tilsvarer at man skal være veggis.

Figuz

  • Gjest
Så du vil heller leve ett par år ekstra i bytte mot å spise gørrkjedelig og trist hver dag?

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Så du vil heller leve ett par år ekstra i bytte mot å spise gørrkjedelig og trist hver dag?

Kjøttspisere i Norge lever til de er mellom 75-90 år. Ser ikke vitsen i å spise "gress" hele livet for å kanskje oppnå 100 år i levetid, noe som selv mange kjøttspisere klarer å nå. Tror denne artikkelen skal taes med en klype salt.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Artikkelen går jo ikke på kjøttspisere... Det er forskjellen på levealder mellom de som primært spiser hamburger og stek hver eneste bidige dag, og de som spiser kylling, fisk osv.. Er vel ingen her som har sagt at det er awesome å spise hamburgere hver dag.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Så du vil heller leve ett par år ekstra i bytte mot å spise gørrkjedelig og trist hver dag?

Grunnen til at jeg er vegetarianer er at det er mye sundere, jeg er vokst opp som det, det sparer miljöet og jeg syns synd på dyrene (helt grusomt på visse slakterier, samme med pels)!
Hvis du tror at vegetarmat er "görr kjedleig" så kjenner nok ikke du til alt det gode som faktiskt er vegetarisk Smiley Det er masse god og sunn mat som er vegetarisk. Man trenger ikke kjött, er min mening. Men denne loggen ble ikke startet for å diskutere kjöttspisere og vegetarianere...!
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Vis meg hvor det står? Jeg har lest loggen fra side 1 til siden 8 uten å finne noe som (jeg mener) skulle stått på side 1.
Hjelp en kjøttspiser å forstå hvorfor man skal konvertere til vegetarmat.

Grunnen til at jeg er vegetarianer er at det er mye sundere, jeg er vokst opp som det, det sparer miljöet og jeg syns synd på dyrene (helt grusomt på visse slakterier, samme med pels)! ^^  (som nevnt tidligere)
Du får ha din mening Smiley
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Det kommer til å bli sagt uansett så bare sier det: Det finnes ikke skikkelig dokumentasjon på at hvis du spiser sunn kjøttmat, at det er dårligere enn sunn vegetarmat.

Men for all del, er helt enig med deg at det ikke bør diskuteres i denne loggen. De andre grunnene du nevnte er respektable grunner!
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!