Skrevet av Emne: Jeg skal få bort underhudsfettet! (Nye bilder s. 27!)  (Lest 62781 ganger)

Utlogget marielle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 138

Blodtrykket ditt er jo helt fint;) Hvilken metode ble brukt for å måle fettprosenten da?
Jeg er glad i mennesker - det er bare folk jeg ikke kan fordra!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

fettprosenten stemmer NEPPE. Alt annet enn klype skal visstnok være svært upålitelig uten at jeg er helt sikker.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
29.7 i fettprosent.. det er bare tull Tongue
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

God morgen alle sammen!
I går tok jeg noen målinger og fant ut følgende:

Blodtrykk: 113/70,65  (og hvis det var litt høyt, så var det nok bare fordi han som målte meg var en skikkelig kjekkas Tongue )

BMI: 22,6 (bare for morro skyld.. vet godt at BMI bare er tull - og særlig for de som trener styrketrening. Veka kan bety at de har muskler og ikke fett!)

Fettprosent: 29,7  (ja denne var høy!... ikke sikker på om det var noe feil med apparatet. Men føler meg egentlig litt tynnfeit Undecided)


så, noen kommentarer..? Smile

Haha!  Tongue Den kan du nok trygt ta med en svær klype salt, du har ikke 29,6 i fettprosent, det kan jeg love deg ut i fra bildene dine. Har selv rundt 35% og jeg er det man kaller "litt rund i kantene" og har aldri vært slank (er 125 kilo på 193 centimeter).
Var det by chance en sånn jalla vekt eller noe lignende? De tar ofte skammelig feil.
Skulle jeg tippet ville jeg sagt at du har kanskje 20% (ut i fra siste bilde), du har smal midje og ser ut til å ha lite fett ellers på kroppen også.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Haha!  Tongue Den kan du nok trygt ta med en svær klype salt, du har ikke 29,6 i fettprosent, det kan jeg love deg ut i fra bildene dine. Har selv rundt 35% og jeg er det man kaller "litt rund i kantene" og har aldri vært slank (er 125 kilo på 193 centimeter).
Var det by chance en sånn jalla vekt eller noe lignende? De tar ofte skammelig feil.
Skulle jeg tippet ville jeg sagt at du har kanskje 20% (ut i fra siste bilde), du har smal midje og ser ut til å ha lite fett ellers på kroppen også.

Ja regner også med att fett % var veldig gal! syns det var litt merkelig.. og hun dama som tok det, hun ble jo litt sånn bekymra og sa att det "var nok feil på maskeinne", og at jeg ikke skulle ta det så serriøst..
Det var en sånn ting man stiller inn vekt, høyde, aldre og kjønn, og så holder man den med begge hendenen forran seg - så får man opp BMI og Fett %. Hun selv fikk riktig resultat da. men men...
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Ja regner også med att fett % var veldig gal! syns det var litt merkelig.. og hun dama som tok det, hun ble jo litt sånn bekymra og sa att det "var nok feil på maskeinne", og at jeg ikke skulle ta det så serriøst..
Det var en sånn ting man stiller inn vekt, høyde, aldre og kjønn, og så holder man den med begge hendenen forran seg - så får man opp BMI og Fett %. Hun selv fikk riktig resultat da. men men...

Når jeg tenker meg om så har minst 5 av mine kompiser prøvd en del sånne og bare fått tull som svar. De har fettklype i tillegg, så de sammenligner jo.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Ja nå må jeg innrømme at jeg har vært litt lat med treningen etter site oppdatering her... Undecided Men i dag skal jeg trene styrketrening og jogge! å det så!   Tongue

Er det noen som kan gi meg noen gode motivasjonsfaktorer? Smiley Trenger motivasjon, det hjelper ikke alltid å se på de perfekte modellene som henger her over skrivebordet....
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Ja nå må jeg innrømme at jeg har vært litt lat med treningen etter site oppdatering her... Undecided Men i dag skal jeg trene styrketrening og jogge! å det så!   Tongue

Er det noen som kan gi meg noen gode motivasjonsfaktorer? Smiley Trenger motivasjon, det hjelper ikke alltid å se på de perfekte modellene som henger her over skrivebordet....

Du kan jo fokusere på å vedlikeholde formen en stund.. Det er ikke sikkert kroppen din har akseptert nedgangen i fettprosent liksom, husk at de aller, aller fleste går opp igjen etter at de har slanket seg. Ikke av de på TF da, men sånn generelt:)
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Du kan jo fokusere på å vedlikeholde formen en stund.. Det er ikke sikkert kroppen din har akseptert nedgangen i fettprosent liksom, husk at de aller, aller fleste går opp igjen etter at de har slanket seg. Ikke av de på TF da, men sånn generelt:)

ok, ja det er jo en grei ting å fokusere på, takk:)
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

07. juni

Ja kankje på tide med en oppdatering??  Grin Lenge siden nå...

Jeg gikk litt opp igjen etter de siste bildene, men nå begynner det å se bedre ut. Jeg spiser sunt, og trener av og til. (Må bli flinkere å trene altså)  Undecided  Og da som oftest, jogging, styrketrening, pilates og spinning  Wink

Her er to bilder som er tatt 2. og 5. juni. Altså, nettop!
På det ene bildet har jeg nettop våknet (ikke spist noe - helt tom mage) og drar inn magen. Som du ser så er det en del løst fett, som henger rundt som jeg vil kvitte meg med.
Det andre bildet står jeg helt normalt.

Føler at jeg har ganske høy fett % selv om det kanske ikke synes så bra på bildene. Jeg kan liksom ta hånden og holde en "valk" av magen min... Embarrassed

kommentar?
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Særlig høy fettprosent har du nok ikke, jeg synes magen din er kjempefin jeg da...  Wink

Utlogget kakemann

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

Ser bra ut! Smiley
18 år - 81kg - Logg

BP ~ 1x1 92,5kg
KB ~ 1x1 155kg
ML ~ 1x1 165kg
MP ~ 5x5 57,5kg

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Har skjedd en del siden de første bildene ser jeg !  2thumbsup
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Særlig høy fettprosent har du nok ikke, jeg synes magen din er kjempefin jeg da...  Wink

takk takk, men jo har det.. skal legge inn et bilde av hvor mye jag kan "ta i" når jeg strammer musklene, så får vi se  Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Ser bra ut! Smiley
Har skjedd en del siden de første bildene ser jeg !  2thumbsup

takk Smiley strever med det Wink
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!