Skrevet av Emne: Strek på låret.. muskel altså!  (Lest 10183 ganger)

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Strek på låret.. muskel altså!
« #45 : 12. mars 2004, 16:56 »
Roachezz: takk det er koselig å høre at noen iallefall syns jeg har noe å bidra med Smiley Syns du også kan mye jeg Wink

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:Strek på låret.. muskel altså!
« #46 : 12. mars 2004, 18:39 »
Uff det er trist når folk tolker deg så galt men gi meg en sjanse og les her.

"Det er ritkig det at hvis det er enormt lange innlegg så er det ingen som gidder å lese det (til din informasjon så er VELDIG mange av innleggene dine også, veldig lange!) "

Ok, men du kunne kanskje i det minste lest posten og oppdaget at det bare var en masse siteringer og kun noen få linjer jeg skrev selv før du uttalte deg... men som sagt, skal ikke dømme, ingen gidder lese når folk skriver så mye som vi gjør her... slik jeg poengterte.

"Jeg kan også bekrefte at Mystique sitter inne med veldig mye GOD kunnskap, det skal hun ha, og i posten din over så nevner du kun ett sitat du har rettet på henne, hvis du tenker deg om så har faktisk Mystique kommet med veldig mye smart som har hjulpet mange her, og det blir småelig å henge seg opp i og basere alt på et sitat som du henvender deg til over."

Les sitat lenger ned i denne posten... her har du nok tolket meg veldig galt.

"og som du sier: Er ingen som i det hele tatt er interessert i å ta opp en slik tråd, knapt lese muligens på en god dag.

Det er det dummeste jeg har hørt, for nå snakker du på vegne av hele forumet, og det er din (altså 1 pers. mening) "

Beklager men dette er nok sant, verken du eller jeg eller noen andre orker å lese gjennom post på post når folk skriver så uendelig langt og kverrulerer. Denne posten er dødt snakk. Diskusjonen sluttet for lenge siden; uansett hva som skjer her så leder det neppe frem til ny fordelt kunnskap om trening på noen måte, det er en diskusjon om hvem som oppførte seg bra og hvem som oppførte seg dårlig i den diskusjonen som en gang var.

"Viten : jeg skjønner ikke problemet ditt - hvis du er så smart og kan så utrolig mye, samt irritere deg grenseløst over alt jeg skrive - så ikke bry deg med å lese innleggene mine da!  "

Mystique: Jeg leser postene dine fordi jeg føler at du har veldig mye konstruktivt å bidra med og kommer med gode/fornuftige innspill, og virker som en kunnskaprsik person. Jeg har til og med gitt deg en honnør for en stund siden. Men i denne posten var det en ting jeg var uenig i, og jeg skrev/argumenterte for det. Uten at det har noe som helst med hva du kan om trening ellers å gjøre, for der tviler jeg ikke på at du har kortene i behold.

"Nå vet jeg som sagt ikke hvor gammel DU er eller noen ting, men har mine tvil om at du besitter like mye kunnskap som fysiologiproffessoren min som har drevet med trening og idrett lenge og også jobber for olympiatoppen - og da jeg spurte han om nettopp dette fikk jeg svaret som står i innlegget over. Jeg ville lenge før hørt på ham enn hørt på deg iallefall og det er tydelig at du ikke har forstått det enkle prinsipp som rm trening ( ikke bare når det gjelder 1rm) baserer seg på og du har tydeligvis heller ikke forstått endel av kroppens strukturers funksjon...."

Jaja, her viser du jo faktisk at du forsøker å "Hevde deg" og "sette meg på plass" ved å vise hvem som er sjefen i kunnskap osv. Hva du måtte tro jeg vet om "rm trening" eller  om jeg har forstått "kroppens strukturers funksjon" (noe jeg selvsagt ikke har) er meg likegyldig. Hva har det med saken å gjøre?

"Kom heller tilbake når du faktisk kan litt om dette og har forstått hvorfor man ikke anbefaler en nybegynner å begynne med så få reps som 6 per sett!"

Jeg anbefaler ingen nybegynner å trene med 6 reps per sett, jeg vet ikke noe om hvor lenge baby lunah har holdt på osv. Jeg sier helt generelt at å trene med 20 reppere for å "hindre" en mystisk og skummel og farlig muskelvekst du refererer til bare er tull. Ingen nybegynner opplever for mye muskelvekst uansett, det skal så mye til. Og den streken på låret, den krever faktisk at musklene vokser litt, ikke bare en reduksjon i fettprosent...

"Du snakker om at du føler deg personlige angrepet - men du gjør jo ikke annet selv enn å slenge dritt om andre... "

Jau, jeg inrømmer at jeg følte meg tråkket på og at jeg ble mektig provosert over den første posten din, og det resulterte i en litt skarp tone. Det virket som at du var mer på jakt etter å vinne en ukjent konkurranse om hvem som kunne mest elns, ikke at du ville komme med best mulig råd til den personen som lagde tråden, og det irriterte meg. Som jeg sa tidligere så blir det bare tull når man skriver så langt som du gjorde / jeg gjør nå (husk, dette er jo bare en diskusjon om hvem som opptredte dårligst, og det er ikke meningen at andre enn du skal lese den), så blir det klin umulig for andre å forstå hva man vil frem til. Håper vi kan legge dette dødt snart.

mvh viten
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Strek på låret.. muskel altså!
« #47 : 12. mars 2004, 22:58 »
Viten: oki jeg syns vi skal slå en strek over hele denne diskusjonen - hva sier du? Vi får heller bli enig om å være uenig  på enkelte områder. Det har oppstått mange beklagelige misforståelser om hva den andre mener og synes  på begge kanter, og slikt munnhuggeri blir bare trist og utrivelig for alle og i hvert fall ikke til hjelp for den som lurer, men føler man seg "angrepet som vi begge tydeligvis har gjor tar man igjen så godt man kan...også forsvinner gjerne fornuften ut av diskusjonen. Og jeg må ta min del av skylden for det...
Vi får heller eventuellt prøve å oppklare endel ting på pm om det skulle være noe.
Og ja - jeg er klar over at endel av mine innlegg har en tendens til å bli lange ( det blir dessverre sikkert dette også Sad ) men noen ganger føler jeg at endel ting trenger nærmere forklaring  og jeg er dessverre ikke så flink ( foreløpig) til å gi korte og konsise forklaringer ..( er redd for at forklaringene blir for dårlig da)....Men skal prøve å skjerpe meg Smiley

Men en ting skal du vite - jeg prøver alltid å gi folk så gode råd som mulig og ikke "tullete" råd...

Men nå håper jeg altså at vi har slått en strek over denne leie kranglingen?

Så vil jeg ønske alle en riktig god kveld og god helse Cheesy

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Strek på låret.. muskel altså!
« #48 : 13. mars 2004, 00:28 »
Mystique: Det er flere rundt her som mener det Wink

Viten: jeg gjorde faktisk det.

Generelt: Det er bedre med en lang post hvor alt blir forklart nøyaktig enn at det er halvskrevet og det kommer en rekke spm i uttalige andre poster, og ting fort blir feil.
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:Strek på låret.. muskel altså!
« #49 : 13. mars 2004, 18:30 »
tok det i pm

roachez: ja, i rimelighetens grenser Wink
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!