Skrevet av Emne: Larstangen.blogg.no  (Lest 23381 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #15 : 22. januar 2009, 22:47 »
Hva er det som er så morsomt? Fyren virker oppegående nok, litt jålete, men jeg forventer faktisk ikke at gutter som forelsker seg i gutter, skal oppføre seg likedan som gutter som forelsker seg i jenter. Mange homofober på TF, gitt ...

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Larstangen.blogg.no
« #16 : 22. januar 2009, 22:54 »
Oppegående? Dude... Tøysegutten synger sanger av Christina Aguilera, og legger ut på youtube. Need i say more??


Edit: Bare for å understreke, jeg er ikke homofob. Jeg liker generelt ikke folk, uansett kjønn, legning, rase, religion osv.  Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Larstangen.blogg.no
« #17 : 22. januar 2009, 22:58 »
Greit at han er homo, men han trenger ikke se ut eller oppføre seg som en transe. Han der har ikke oppholdt seg nok rundt gutter i oppveksten. Tipper også at han er mammadalt, og at faren skammer seg.  >Cheesy
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #18 : 22. januar 2009, 23:00 »
Jeg har lagt ut musikklipp på nettet selv, uten at jeg skulle mene at det gjør meg mindre oppegående. Fyren synger i det minste rent, og om det er musikken til Christina Aguilera han ønsker å synge, så må han få lov til å gjøre det uten at heterofile mannemenns musikkpoliti skal blande seg.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Larstangen.blogg.no
« #19 : 22. januar 2009, 23:02 »
Jeg har lagt ut musikklipp på nettet selv, uten at jeg skulle mene at det gjør meg mindre oppegående. Fyren synger i det minste rent, og om det er musikken til Christina Aguilera han ønsker å synge, så må han få lov til å gjøre det uten at heterofile mannemenns musikkpoliti skal blande seg.

Hvem faen har sagt at jeg eller andre som kommenterer her inne er heterofile da? Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #20 : 22. januar 2009, 23:08 »
Greit at han er homo, men han trenger ikke se ut eller oppføre seg som en transe.

Fordi? Er det så vanskelig å forstå at noen individer er kjønnsforvirret? Mannens hjerne og kvinnens hjerne er ulike hverandre, og noen ganger kan disse ulikhetene oppstå uavhengig av ytre kjønnskarakteristika. At du lar deg provosere av at folk klær/ter seg androgynt, sier en hel del om hvor usikker du selv er.

Han der har ikke oppholdt seg nok rundt gutter i oppveksten. Tipper også at han er mammadalt, og at faren skammer seg.  >Cheesy

Basert på førsteinntrykk, vil jeg tro at hans foreldre har mer å være stolte av enn dine.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Larstangen.blogg.no
« #21 : 22. januar 2009, 23:15 »
Fordi? Er det så vanskelig å forstå at noen individer er kjønnsforvirret? Mannens hjerne og kvinnens hjerne er ulike hverandre, og noen ganger kan disse ulikhetene oppstå uavhengig av ytre kjønnskarakteristika. At du lar deg provosere av at folk klær/ter seg androgynt, sier en hel del om hvor usikker du selv er.

Basert på førsteinntrykk, vil jeg tro at hans foreldre har mer å være stolte av enn dine.

Ok. Jeg påstår at når en gutt på 15 år kler seg som en jente, går på cubus og handler sminke, samt lager en blogg der han legger ut filmer av seg selv med ansiktsmaske og synger Christina Aguilera, så er ikke dette noe annet enn et skrik for oppmerksomhet. Mulig jeg er på viddene, men dette er hvertfall min mening.
Når det gjelder ditt førsteinntrykk, så forstår jeg hvorfor du sier det. Er ikke lett å få inntrykk av en person av en post på et forum. Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Larstangen.blogg.no
« #22 : 22. januar 2009, 23:19 »
Fordi? Er det så vanskelig å forstå at noen individer er kjønnsforvirret? Mannens hjerne og kvinnens hjerne er ulike hverandre, og noen ganger kan disse ulikhetene oppstå uavhengig av ytre kjønnskarakteristika. At du lar deg provosere av at folk klær/ter seg androgynt, sier en hel del om hvor usikker du selv er.

Basert på førsteinntrykk, vil jeg tro at hans foreldre har mer å være stolte av enn dine.
Føler noen seg truffet her, eller er du de forsvarsløsejentegutters barnevakt?
Vi er godt mulig barnslige, men profilerer man seg så heftig som gutten gjør så er det jo alltids noe negativt å si på det..
Det gjelder samtlige som stikker hodet sitt frem.
 Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Larstangen.blogg.no
« #23 : 22. januar 2009, 23:36 »
En del av meg sier at man skal respektere at folk er forskjellige.
Ikke alle har like interesser og syn på alt, noe som er sunt i et samfunn.
Gutten må også ha en enorm selvtillit og har vel en åpenhet som ikke mange andre har.

En annen del av meg derimot ler hardt og rått. Grin
Så og si alle som stikker seg ut av normen i samfunnet blir jo mobbet og hånet av noen. Akkurat slik jeg sikkert blir av folk som ikke interesserer seg for trening og som mener at livet består av fest og fyll. Saken er vel bare at jeg bryr meg fint lite om dette. Smiley
Om det er rett å håne folk som stikker seg ut skal jeg ikke si noe om, men i dagens samfunn så må man nesten forvente det.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Larstangen.blogg.no
« #24 : 22. januar 2009, 23:37 »
En del av meg sier at man skal respektere at folk er forskjellige.
Ikke alle har like interesser og syn på alt, noe som er sunt i et samfunn.
Gutten må også ha en enorm selvtillit og har vel en åpenhet som ikke mange andre har.

En annen del av meg derimot ler hardt og rått. Grin
Så og si alle som stikker seg ut av normen i samfunnet blir jo mobbet og hånet av noen. Akkurat slik jeg sikkert blir av folk som ikke interesserer seg for trening og som mener at livet består av fest og fyll. Saken er vel bare at jeg bryr meg fint lite om dette. Smiley
Om det er rett å håne folk som stikker seg ut skal jeg ikke si noe om, men i dagens samfunn så må man nesten forvente det.
Honnør
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #25 : 23. januar 2009, 00:04 »
Hva er det som er så morsomt? Fyren virker oppegående nok, litt jålete, men jeg forventer faktisk ikke at gutter som forelsker seg i gutter, skal oppføre seg likedan som gutter som forelsker seg i jenter. Mange homofober på TF, gitt ...
Hvor finner jeg knappen for å gi negativ honnør? FORT! HVOR?!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #26 : 23. januar 2009, 00:05 »
Føler noen seg truffet her, eller er du de forsvarsløsejentegutters barnevakt?

Protesterer du bare mot urett som rammer deg selv? En slik samvittighetsløs tilværelse høres behagelig ut. Smiley

1Vi er godt mulig barnslige, men profilerer man seg så heftig som gutten gjør så er det jo alltids noe negativt å si på det..
Det gjelder samtlige som stikker hodet sitt frem.
 Wink

Du mener det er viktig å håndheve janteloven, med andre ord. Greit nok at kritikkverdige bloggere bør få høre det, men her går hetsen omtrent utelukkende på fyrens androgynitet, og å unnskylde slik hets med at han ber om det ved å stikke hodet frem (på sin egen private blogg, vel å merke, som ingen tvinger deg til å lese), er jevngodt med å si at 'slike som ham' bør gjøre minst mulig ut av seg. Hvorvidt dét er et trivelig signal å sende en som kom ut av skapet først i fjor sommer, og tydeligvis bruker bloggen som utløp for det, kan en sikkert fundere over.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Larstangen.blogg.no
« #27 : 23. januar 2009, 00:09 »
La homsa være i fred ! Ganske tøft å tørre å være sånn, hvis det er sånn han føler at han er... Mye enig med Shemhazai her, ser ikke noen grunn til at foreldra skal være noe mindre stolt av han enn hvis han var 100% mandig og skrev dritt i den tråden her istedet Wink
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Larstangen.blogg.no
« #28 : 23. januar 2009, 00:25 »
Protesterer du bare mot urett som rammer deg selv? En slik samvittighetsløs tilværelse høres behagelig ut. Smiley
Det er den, du burde prøve det...
Du mener det er viktig å håndheve janteloven, med andre ord. Greit nok at kritikkverdige bloggere bør få høre det, men her går hetsen omtrent utelukkende på fyrens androgynitet, og å unnskylde slik hets med at han ber om det ved å stikke hodet frem (på sin egen private blogg, vel å merke, som ingen tvinger deg til å lese), er jevngodt med å si at 'slike som ham' bør gjøre minst mulig ut av seg. Hvorvidt det er et trivelig signal å sende en som kom ut av skapet først i fjor sommer, og tydeligvis bruker bloggen som utløp for det, kan en sikkert fundere over.
At du klarer å få så mye baluba ut av et lite skriveri er forbi min viten, jeg er nesten målløs, men voksen nok til å svare på tiltale kan jeg være.  Wink

Nei såklart er det ingen tvang, men nå er det jo ikke bare bloggen hans som får gjennomgå, det noe mer allmenne youtube er også som du sikkert har sett selv hyppig brukt.

Og jentegutten må få lov å gjøre så mye ut av seg som han bare vil, men som nevnt stikker noen hodet frem, så går det aldri ubemerket hen, dette gjelder ikke bare Lars Tangen, men samtlige!!
Og for min del så ble han ikke "hetset" pga hans legning, men karakteren/type menneske han ga uttrykk for å være.
For meg som utenforstående er han jo intet annet enn ei spesiell fjolle, dog sikkert en trivelig type dette....  what
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #29 : 23. januar 2009, 08:25 »
Fyren virker oppegående nok, litt jålete, men jeg forventer faktisk ikke at gutter som forelsker seg i gutter, skal oppføre seg likedan som gutter som forelsker seg i jenter. Mange homofober på TF, gitt ...
Sitat fra: LarsTangen
Jeg har bestilt meg ny mobil! En dame fra NetCom ringte meg og lurte på om jeg ville ha ny mobil siden bindingstiden min har gått ut. Jeg sa jo selvfølgelig ja, men jeg husker ikke hvilken mobil jeg tok :S Haha.
Herregud...
Ut fra innleggene i bloggen hans så er han max umoden og jålete. At "han" virker oppegående sier vel litt mer om deg, Shemhazai.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!