Skrevet av Emne: Larstangen.blogg.no  (Lest 23363 ganger)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Larstangen.blogg.no
« #60 : 26. januar 2009, 23:09 »
Hva er forskjellen på en bifil gutt og en heterofil? Tingen er at homofili er like naturlig som å være heterofil!

Gutter liker damer, sånn er det bare.


2 gutter kan ikke få barn, ergo --> ikke naturlig.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #61 : 26. januar 2009, 23:55 »
Har Lars Tange virkelig skrevet her? Cheesy
Ser ut som innlegget er slettet igjen, men kan vel si min mening likevel.
Nei Lars, det er ikke naturlig. Det sier seg selv at mannens edlere deler ikke skal puttes der som avføringen skal ut. Iallefall ikke på fast basis Smiley
Noen har i såfall hjernevasket deg til å tro at dette er normalt.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #62 : 27. januar 2009, 02:28 »
Homofili er et naturlig forekommende minoritetsfenomen blant utallige dyrearter. Ikke drit dere ut.

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #63 : 27. januar 2009, 02:52 »
Homofili er et naturlig forekommende minoritetsfenomen blant utallige dyrearter. Ikke drit dere ut.
Fint, du sammenligner deg med dyr. Sorry for at vi såret dama di, Shemhazai.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Larstangen.blogg.no
« #64 : 27. januar 2009, 03:10 »
Jeg kjenner en del homser men ingen i nærheten av han der i jåleri. Tror det er litt ekstra spill for kameraet der gitt, han får Jan Thomas til å framstå som Lars Monsen jo...  what

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #65 : 27. januar 2009, 10:51 »
Fint, du sammenligner deg med dyr. Sorry for at vi såret dama di, Shemhazai.

mennesker er jo dyr smartass.

homofili forekommer jo i naturen, hvordan er det da ikke naturlig?
det funker ikke i praksis, men er det et av kriteriene for at noe skal være naturlig?

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Larstangen.blogg.no
« #66 : 27. januar 2009, 11:15 »
mennesket er skapt som mann og kvinne, vi er det mest inteligente vesenet på jord og vi er ikke noe dyr. Er ikke imot homofile, å vet heller ikke hvordan noen er det.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #67 : 27. januar 2009, 11:35 »
Dyr er organismer med minst ett fritt bevegelig livsstadium og som ikke produserer klorofyll eller cellevegg.

Mennesket er et dyr, vi er et pattedyr - selv om kanskje ikke alle "gutter" er klar over det. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Larstangen.blogg.no
« #68 : 27. januar 2009, 11:38 »
mennesket er skapt som mann og kvinne, vi er det mest inteligente vesenet på jord og vi er ikke noe dyr. Er ikke imot homofile, å vet heller ikke hvordan noen er det.

Ikke begynn med det "gud"-greiene overalt a. Hold det der mølet ditt i tråden som har med kristendom å gjøre. Ok?

Mennesket er det mest intelligente dyret på jorda, ( kanskje i universet?), men iblandt gjøre naturen feil. Menneskekroppen er både smart og dum på en gang. Mutasjoner, arv, miljø, påvirker mennesker slik at man f.eks kan ende opp som homofil.

Eller kanskje det er en slags seleksjon fra naturen sin side for å hindre eller begrense overbefolkningen på jorden. Who knows. Dessuten synes jeg homofile ( og andre) er altfor hårsåre når det kommer til det faktum at det er en sykdom. Homofili ER en sykdom. En totalt ufarlig og til og med kanskje hensiktsmessig sykdom.

Dersom man har andre forfandringer i hjernen, f.eks at man er deprimert, har angst, eller er schizofren, DA er man jo syk, eller hva? Homofili er jo akuratt det samme, en forandring i hjernen som medfører at man ukontrollert tenker på en spesiell ting når det kommer til attraksjon og seksualitet, som IKKE er fruktbart. Hadde det blitt barn av at man hadde sex med andre menn, mens sex med kvinner var ufruktbart, så hadde det vært vi som hadde hatt en sykdom. Det er jo ingenting å være flau over. Jeg personlig synes det er bra med masse homofile, slik at verden ikke overbefolkes. Ja til flere homser..dessuten er homser alltid bra underholdning! Cheesy
Sa brura

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #69 : 27. januar 2009, 11:53 »
Fint, du sammenligner deg med dyr. Sorry for at vi såret dama di, Shemhazai.

Hehe ... og du anklager Lars Tangen for å være "max umoden"? I motsetning til deg, har jeg intet behov for å bedrive hets av homofile for å føle meg som en ekte heterofil mann. Det må være slitsomt å være så usikker.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Larstangen.blogg.no
« #70 : 27. januar 2009, 11:57 »
Ikke begynn med det "gud"-greiene overalt a. Hold det der mølet ditt i tråden som har med kristendom å gjøre. Ok?

Mennesket er det mest intelligente dyret på jorda, ( kanskje i universet?), men iblandt gjøre naturen feil. Menneskekroppen er både smart og dum på en gang. Mutasjoner, arv, miljø, påvirker mennesker slik at man f.eks kan ende opp som homofil.

Eller kanskje det er en slags seleksjon fra naturen sin side for å hindre eller begrense overbefolkningen på jorden. Who knows. Dessuten synes jeg homofile ( og andre) er altfor hårsåre når det kommer til det faktum at det er en sykdom. Homofili ER en sykdom. En totalt ufarlig og til og med kanskje hensiktsmessig sykdom.

Dersom man har andre forfandringer i hjernen, f.eks at man er deprimert, har angst, eller er schizofren, DA er man jo syk, eller hva? Homofili er jo akuratt det samme, en forandring i hjernen som medfører at man ukontrollert tenker på en spesiell ting når det kommer til attraksjon og seksualitet, som IKKE er fruktbart. Hadde det blitt barn av at man hadde sex med andre menn, mens sex med kvinner var ufruktbart, så hadde det vært vi som hadde hatt en sykdom. Det er jo ingenting å være flau over. Jeg personlig synes det er bra med masse homofile, slik at verden ikke overbefolkes. Ja til flere homser..dessuten er homser alltid bra underholdning! Cheesy

De er nok homofile for underholdningens skyld ja. bra sagt.(not)
Uansett har jeg ikke svar på hvorfor noen er homofile eller ei, å jeg kan ikke vite hvorfor noen plutselig blir homofil fordi jeg ikke er det.(det er jo ikke alle som er født sånn, men plutselig blir homofil, så det trenger ikke å være en sykdom.)

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #71 : 27. januar 2009, 12:01 »
Jeg har heller ikke noe imot homofile. Men når noen sier at vedkommende på denne bloggen er en oppegående gutt så må jeg sette foten ned. Mer skakkjørt ungdomstid skal man lete lenge etter.
Men som Unknown_Soldier sier, de er jævlig god underholdning.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Larstangen.blogg.no
« #72 : 27. januar 2009, 12:09 »
jeg har ikke noe imot homofile gutter, men akkurat han der, drar det liiiiitt for laaangt...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #73 : 27. januar 2009, 12:23 »
Ikke begynn med det "gud"-greiene overalt a. Hold det der mølet ditt i tråden som har med kristendom å gjøre. Ok?

Mennesket er det mest intelligente dyret på jorda, ( kanskje i universet?), men iblandt gjøre naturen feil. Menneskekroppen er både smart og dum på en gang. Mutasjoner, arv, miljø, påvirker mennesker slik at man f.eks kan ende opp som homofil.

Eller kanskje det er en slags seleksjon fra naturen sin side for å hindre eller begrense overbefolkningen på jorden. Who knows. Dessuten synes jeg homofile ( og andre) er altfor hårsåre når det kommer til det faktum at det er en sykdom. Homofili ER en sykdom. En totalt ufarlig og til og med kanskje hensiktsmessig sykdom.

Dersom man har andre forfandringer i hjernen, f.eks at man er deprimert, har angst, eller er schizofren, DA er man jo syk, eller hva? Homofili er jo akuratt det samme, en forandring i hjernen som medfører at man ukontrollert tenker på en spesiell ting når det kommer til attraksjon og seksualitet, som IKKE er fruktbart. Hadde det blitt barn av at man hadde sex med andre menn, mens sex med kvinner var ufruktbart, så hadde det vært vi som hadde hatt en sykdom. Det er jo ingenting å være flau over. Jeg personlig synes det er bra med masse homofile, slik at verden ikke overbefolkes. Ja til flere homser..dessuten er homser alltid bra underholdning! Cheesy

Artig definisjon på sykdom ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Larstangen.blogg.no
« #74 : 27. januar 2009, 13:39 »
Jeg skylder nå fortsatt på kjemikaliene! Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!