Skrevet av Emne: Larstangen.blogg.no  (Lest 23466 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Larstangen.blogg.no
« #75 : 27. januar 2009, 13:58 »
De er nok homofile for underholdningens skyld ja. bra sagt.(not)
Uansett har jeg ikke svar på hvorfor noen er homofile eller ei, å jeg kan ikke vite hvorfor noen plutselig blir homofil fordi jeg ikke er det.(det er jo ikke alle som er født sånn, men plutselig blir homofil, så det trenger ikke å være en sykdom.)

Ingen har sagt at de er homofile for underholdningens skyld.


Up And Coming:  Har da ikke definert ordet "sykdom" noe sted? En sykdom er i følge sykdomslæreboka vi hadde forrige semester " en tilstand som hemmer en organismes vekst, fører til dysfunksjon, og er en unormal tilstand for kropp og sinn"
Dersom ikke begrepet homofili faller inn under denne definisjonen for deg, så er vi vel uenige da Smiley
Sa brura

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #76 : 27. januar 2009, 14:04 »
Vel, det starter vel kun en diskusjon om hva som er normalt og ikke i en biologisk sammenheng, og det antar jeg ikke er veldig fruktbart i lengden. Men jeg antar alikevel at vi kan enes om at homofili i seg selv ikke er noe nytt fenomen i naturen?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Larstangen.blogg.no
« #77 : 27. januar 2009, 14:10 »
Vel, det starter vel kun en diskusjon om hva som er normalt og ikke i en biologisk sammenheng, og det antar jeg ikke er veldig fruktbart i lengden. Men jeg antar alikevel at vi kan enes om at homofili i seg selv ikke er noe nytt fenomen i naturen?

Nei, når og hvor har jeg sagt det? Ikke har jeg noen anelse om når det første homofile dyret/organismen dukket opp, men jeg tror vi kan være enige om at det ikke tok sted i dette årtusenet i hvert fall Cheesy

Fra spøk til revolver. Homofili har helt sikkert oppstått hos organismer i alle tider. Hva som er årsaken til at det er tilsynelatende flere av dem nå kan man bare spekulere i. Om det er miljø/åpenhet som gjør at flere kommer ut av skapet, om det er miljømessige årsaker ( forurensing, hormoner i vann etc) som gjør dette, mote, trender, naturens egen måte å begrense overbefolkning på, eller en kombinasjon av noen eller alle av punktene. Hvem vet..Jeg sier i hvert fall ikke at det er noe galt i å være homofil, selv om det er "unormalt" på en måte.
Sa brura

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #78 : 27. januar 2009, 14:30 »
Vel, med tanke på at homofili vanskelig kan arves, i hvert fall ikke i noen utbredt grad, så er det vel forholdsvis naturlig å konkludere med at dette har funnets sted fra naturen sin side nær sagt "bestandig"? (ikke at det er noe vitenskaplig bevis). At det har blitt lettere "å leve fritt" de siste tiårene er det vel i grunn liten tvil om. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #79 : 27. januar 2009, 14:32 »
mennesket er skapt som mann og kvinne, vi er det mest inteligente vesenet på jord og vi er ikke noe dyr. Er ikke imot homofile, å vet heller ikke hvordan noen er det.

dør litt innvendig av slike innlegg.. Sad

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #80 : 27. januar 2009, 14:36 »
Jeg har heller ikke noe imot homofile. Men når noen sier at vedkommende på denne bloggen er en oppegående gutt så må jeg sette foten ned. Mer skakkjørt ungdomstid skal man lete lenge etter.
Men som Unknown_Soldier sier, de er jævlig god underholdning.

hørt på hva han sier om for eks politikk og homofili, eller bare sett på ham og ledd?
bare det at han er politisk aktiv i en alder av 15 tyder på at han har litt vett i skallen en den vanlige ungdomskoleelev.

skal sies jeg aldri hadde sakt dette hadde det ikke vært for at han er FRP'er da.  Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Larstangen.blogg.no
« #81 : 27. januar 2009, 14:38 »
Vel, med tanke på at homofili vanskelig kan arves, i hvert fall ikke i noen utbredt grad, så er det vel forholdsvis naturlig å konkludere med at dette har funnets sted fra naturen sin side nær sagt "bestandig"? (ikke at det er noe vitenskaplig bevis). At det har blitt lettere "å leve fritt" de siste tiårene er det vel i grunn liten tvil om. Smiley

Derav min konklusjon. Homofili er helt naturlig, men også en sykdom, eller en "feil" da, hvis man på død og liv skal være så livende redd for å støte noen. Det er ikke slik at jeg går rundt og hyler at jeg synes at homofili er en sykdom, da jeg faktisk har EN homofil venn.

JAja, nok om det! Synes han kisen virker helt grei, bortsett fra at han selvsagt er ung og  veeeldig stæsha og opptatt av totalt andre ting enn meg selv. Synes det for øvrig er veldig få homser som er som han, så han representerer vel ikke akuratt den gemngne hop homser.
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #82 : 27. januar 2009, 14:52 »
At det har blitt lettere "å leve fritt" de siste tiårene er det vel i grunn liten tvil om. Smiley

blir flau over alt det syke kriste bullshitters har gjort mot dem opp igjennom tidene. til og med her i norge, hvor jeg liker å tro at vi er rimelig åpne osv fikk de ikke lov til å gifte seg før i fjor?
rimelig stor WTF.

ps. så nettop hele sesong 1 og 2 av Penn & Teller bullshit! så er forelska i ordet xD



Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Larstangen.blogg.no
« #83 : 27. januar 2009, 15:07 »
Hehe ... og du anklager Lars Tangen for å være "max umoden"? I motsetning til deg, har jeg intet behov for å bedrive hets av homofile for å føle meg som en ekte heterofil mann. Det må være slitsomt å være så usikker.


Haha, "HETSE HOMOFILE". Du får deg selv til å høres så viktig ut:) Get off your high horse kamerat, en fyr som lager youtube-filmer der han går igjennom sminkeritualene sine må tåle litt piss. Jeg disser ikke legninga hans, men det at han er en skrulle som sminker seg og snakker om solpudder (hva faen er det egentlig?)

Og ja... *trommevirvel* Verdens mest oppbrukte argument : Du liker ikke homofile, derfor må du være usikker på din egen seksualitet. Jeg liker ikke folk som puler hester heller, betyr det at jeg egentlig kunne ha tenkt meg en tur i stallen sjæl? Er det noen som er usikker på seg selv her er det vel han prinsessa sjøl, som må ha en egen blogg og en youtube-kanal for å få bekreftet overfor seg selv at han virkelig er såå knæsj som han vil være. Saken er at når gutter som han sminker seg og oppfører seg som fjortisjenter så blir det bare latterlig, man får vel ikke høyere østrogen-nivåer av å ta den i ræva heller?

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Larstangen.blogg.no
« #84 : 27. januar 2009, 15:12 »
Haha, "HETSE HOMOFILE". Du får deg selv til å høres så viktig ut:) Get off your high horse kamerat, en fyr som lager youtube-filmer der han går igjennom sminkeritualene sine må tåle litt piss. Jeg disser ikke legninga hans, men det at han er en skrulle som sminker seg og snakker om solpudder (hva faen er det egentlig?)

Og ja... *trommevirvel* Verdens mest oppbrukte argument : Du liker ikke homofile, derfor må du være usikker på din egen seksualitet. Jeg liker ikke folk som puler hester heller, betyr det at jeg egentlig kunne ha tenkt meg en tur i stallen sjæl? Er det noen som er usikker på seg selv her er det vel han prinsessa sjøl, som må ha en egen blogg og en youtube-kanal for å få bekreftet overfor seg selv at han virkelig er såå knæsj som han vil være. Saken er at når gutter som han sminker seg og oppfører seg som fjortisjenter så blir det bare latterlig, man får vel ikke høyere østrogen-nivåer av å ta den i ræva heller?

 rofl  buttrock
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Gullgutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Larstangen.blogg.no
« #85 : 27. januar 2009, 15:16 »
Er så sick type det der.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Larstangen.blogg.no
« #86 : 27. januar 2009, 15:54 »
å fy faen :O

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #87 : 27. januar 2009, 19:54 »
Derav min konklusjon. Homofili er helt naturlig, men også en sykdom, eller en "feil" da, hvis man på død og liv skal være så livende redd for å støte noen. Det er ikke slik at jeg går rundt og hyler at jeg synes at homofili er en sykdom, da jeg faktisk har EN homofil venn.

JAja, nok om det! Synes han kisen virker helt grei, bortsett fra at han selvsagt er ung og  veeeldig stæsha og opptatt av totalt andre ting enn meg selv. Synes det for øvrig er veldig få homser som er som han, så han representerer vel ikke akuratt den gemngne hop homser.

var rimelig sikker på at homofili var miljøbasert og ikke arvelig dvs genetikk
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Larstangen.blogg.no
« #88 : 27. januar 2009, 20:04 »
Umulig å si hva det garantert er, men forskere mener at det er bla. arvelig.  Hvis ikke kunne man jo "kurert" homofili, og det er ingen miljømessige faktorer som påvirker homofili i noen spesiell retning. Det er ikke slik at om man omgår mye jenter så blir man nødvendigvis noe mer homo, eller om man lekte med snoppen til bestekompisen i fjerde klasse så blir man mer disponert til å bli homo ( ikke en historie fra egen oppvekst det der btw). Jeg og mange forskere med meg, tror at man blir født homofil, men at man i mer eller mindre grad, nettop PÅ GRUNN av miljøet, klarer å fortrenge legningen sin. Derfor kommer noen ut i ung alder, mens andre, f.eks de fra strenge kristne hjem, ikke forstår noe av legningen sin før de kanskje er 16-17, og ikke tør å komme ut av skapet før de er mange og tjue.

Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Larstangen.blogg.no
« #89 : 27. januar 2009, 23:37 »
blir flau over alt det syke kriste bullshitters har gjort mot dem opp igjennom tidene. til og med her i norge, hvor jeg liker å tro at vi er rimelig åpne osv fikk de ikke lov til å gifte seg før i fjor?
rimelig stor WTF.
Er strengt tatt mer som ligger til grunn for akkurat det enn religion vettu, gutten. Men skjønner jo det er greit å skylde på.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!