Skrevet av Emne: Larstangen.blogg.no  (Lest 23436 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #90 : 28. januar 2009, 01:21 »
Haha, "HETSE HOMOFILE". Du får deg selv til å høres så viktig ut:) Get off your high horse kamerat, en fyr som lager youtube-filmer der han går igjennom sminkeritualene sine må tåle litt piss. Jeg disser ikke legninga hans, men det at han er en skrulle som sminker seg og snakker om solpudder (hva faen er det egentlig?)

Hvis man leser gjennom alle de nedsettende kommentarene du og andre har skrevet i denne tråden, trenger man nærmest en propagandaminister på linje med Karl Rove, nei, Komiske Ali, for å overbevise noen om at hetsen ikke går på legning.

Og ja... *trommevirvel* Verdens mest oppbrukte argument : Du liker ikke homofile, derfor må du være usikker på din egen seksualitet. Jeg liker ikke folk som puler hester heller, betyr det at jeg egentlig kunne ha tenkt meg en tur i stallen sjæl? Er det noen som er usikker på seg selv her er det vel han prinsessa sjøl, som må ha en egen blogg og en youtube-kanal for å få bekreftet overfor seg selv at han virkelig er såå knæsj som han vil være.

Det høres kanskje ut som en hersketeknikk, men det finnes vitenskaplig empiri som bekrefter at homofober oftere har homofile tendenser enn (heterofile) ikke-homofober. Jevnfør bl. a. denne studien: www.oogachaga.com/downloads/homophobia_and_homosexual_arousal.pdf

(En, overraskende nok, heterofil bekjent og kollega av meg jobber med å bekjempe hets av homofile bl. a. i norsk idrett, og gjorde meg obs. på denne studien for noen måneder siden.)

Saken er at når gutter som han sminker seg og oppfører seg som fjortisjenter så blir det bare latterlig, man får vel ikke høyere østrogen-nivåer av å ta den i ræva heller?

1. Hvis man er 15 år gammel, er det ikke så fjernt å oppføre seg litt fjortis. Vis gjerne til noen 15-årige bloggere som holder et nevneverdig høyt seriøsitetsnivå, hvis du vet om noen.

2. Relativt fersk forskning fra Karolinska universitet i Sverige, viser at homofile menns hjerner på mange måter fungerer mer som heterofile kvinners hjerner enn som heterofile menns. I så fall er det ikke så rart at mange homofile menn oppfattes som femi. Det vil for øvrig ikke si at homofili er genetisk betinget - flere forskere mener at hormonelle forhold in utero kan påvirke hjernens utvikling, og dermed fosterets fremtidige legning.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Larstangen.blogg.no
« #91 : 28. januar 2009, 03:33 »
Nå snakket jeg om mannlige skruller generelt, ikke bare denne "karen" på 15. Men greit, jeg visste ikke at homofile menns hjerner er lik heterofile kvinners hjerner, selv om en tank faktisk slo meg tidligere i dag : Er de mest utsvevende feminine homser egentlig kvinner fanget i en mannekropp? Uansett, det var en avsporing.. Nå har ikke jeg gidda å lest alle de andre tilbakestående innleggene som gikk på hva han gjorde med penisen sin på fritida, men min kritikk gikk da utelukkende kun på at han er en oppmerksomhetssyk fjolle. Får jeg ikke lov til å kalle gutter som legger ut mascara-tips på nett for femidotter uten å stempla som fordomsfull så gir jeg opp.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #92 : 28. januar 2009, 08:24 »
Er strengt tatt mer som ligger til grunn for akkurat det enn religion vettu, gutten. Men skjønner jo det er greit å skylde på.

som hva gutten? =)

her har vi en statsreligion som er imot en folkegruppe. helt sinnsykt.

IntX

  • Gjest
Sv: Larstangen.blogg.no
« #93 : 28. januar 2009, 08:33 »
Jeg begynner å stille min tvil til legningen til erikv og Shemhazai etter alle disse tapre redningsforsøkene Smiley
Har dere noe dere vil fortelle?

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Larstangen.blogg.no
« #94 : 28. januar 2009, 08:39 »
Jeg begynner å stille min tvil til legningen til erikv og Shemhazai etter alle disse tapre redningsforsøkene Smiley
Har dere noe dere vil fortelle?

Så modent sagt.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #95 : 28. januar 2009, 08:56 »
Jeg begynner å stille min tvil til legningen til erikv og Shemhazai etter alle disse tapre redningsforsøkene Smiley
Har dere noe dere vil fortelle?

se ned.

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Larstangen.blogg.no
« #96 : 28. januar 2009, 09:03 »
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Larstangen.blogg.no
« #97 : 28. januar 2009, 09:10 »
som hva gutten? =)

her har vi en statsreligion som er imot en folkegruppe. helt sinnsykt.

Du har ikke fått med deg spørsmålene som har kommet opp om hva slags innvirkninger det kan ha på unger å vokse opp med homofile foreldre?
Dessuten var det ikke bare religiøse som var i mot ekteskap for homofile, men også ikke-religiøse, på grunn av det jeg nettopp skrev. Å skylde også dette på religion blir da hakket for dumt. Men igjen; det er så greit å skylde på de kristne... Wink
Blir litt som å si at alle som støtter Israel gjør det på bibelsk grunnlag, eller fordi de er kristne; å si noe sånt blir så alt for dumt, på lik linje med å "skylde" på statsreligionen i homo-debatten (statsreligionen, som for øvrig ikke har så mye den skulle ha sagt lenger, mtp at vi har ateist-regjering)...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Larstangen.blogg.no
« #98 : 28. januar 2009, 11:08 »
Jeg begynner å stille min tvil til legningen til erikv og Shemhazai etter alle disse tapre redningsforsøkene Smiley
Har dere noe dere vil fortelle?

Du kan jo alltids håpe ...  Kiss

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #99 : 28. januar 2009, 15:29 »
ok endrer det til kristne + de andre idiotene som hang seg på.

sorry, var litt for bombastisk.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Larstangen.blogg.no
« #100 : 28. januar 2009, 20:26 »
Umulig å si hva det garantert er, men forskere mener at det er bla. arvelig.  Hvis ikke kunne man jo "kurert" homofili, og det er ingen miljømessige faktorer som påvirker homofili i noen spesiell retning. Det er ikke slik at om man omgår mye jenter så blir man nødvendigvis noe mer homo, eller om man lekte med snoppen til bestekompisen i fjerde klasse så blir man mer disponert til å bli homo ( ikke en historie fra egen oppvekst det der btw). Jeg og mange forskere med meg, tror at man blir født homofil, men at man i mer eller mindre grad, nettop PÅ GRUNN av miljøet, klarer å fortrenge legningen sin. Derfor kommer noen ut i ung alder, mens andre, f.eks de fra strenge kristne hjem, ikke forstår noe av legningen sin før de kanskje er 16-17, og ikke tør å komme ut av skapet før de er mange og tjue.



vet ikke om du blander kjønnsdriften med kjønnsforvirrelse( HAJLO THAILAND), tror ikke en gutt som er født gutt har et gen som sier at dersom miljøet ikke fortrenger homofili vil han bli homofil.  Tror han der lars tangen hadde tatt en aldri så liten kjønnsoperasjon om han hadde hatt et miljø for det i som nevnt over thailand
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Larstangen.blogg.no
« #101 : 29. januar 2009, 19:14 »
greit, jeg syntes han er søt!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Larstangen.blogg.no
« #102 : 29. januar 2009, 19:20 »
ok dn var faktisk litt bra xD

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Larstangen.blogg.no
« #103 : 29. januar 2009, 19:26 »
se på det positive.. han har vertfall ikke mindreverdighetskomplekser

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Larstangen.blogg.no
« #104 : 29. januar 2009, 21:01 »
På et annet forum jeg henger på var det en som cracka passordet til bloggen hans på første forsøk, men det endte med en ganske så lam takeover

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!